Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Suomalaiset ovat menettäneet toivonsa tulevaisuuden suhteen, ja osa väestöstä vaikuttaa siltä, että eivät ole kovin älykkäitä. Käytännön järki ainakin on osalla vähissä.
Sen, että naiset vihaavat miehiä, eivät ikinä harrastaisi seksiä kenenkään miehen kanssa vaan kuolisivat mieluummin ja että kaikki mitä tekevät on naisten mielestä seksuaalista hyväksikäyttöä.
Sen, että osalla on kauhean huono itsetunto ja menevät vain masentuneina massan mukana. Osa on myös tosi vihaisia ja purkavat turhautuneisuuttaan tähän palstaan. Osalla tuntuu olevan tosi tylsää ja siksi provoavat.
Yllättävän monella parisuhteessa elävällä seksuaalisuus on täysin hukassa, tai seksi on vaihtunut somettamiseen. Moni inhoaa seksiä ja kavahtaa oman kumppaninsa kosketusta.
Fiksut keskustelunaloitukset hukkuvat höpöhöpöjuttujen massaan, ja kaikista kiinnostavimmat aloitukset torpedoi sitten m-ode.
Palstalla on sellaisia persuja, jotka saivat silmäni avautumaan.
Minusta tuli perussuomalaiskriittinen ihminen.
Koen olevani outo, kun minulla ei ole ollut koskaan parisuhdeongelmaa.
M50+
Suurin osa ihmisistä vaikuttaa olevan täysin empatiakyvyttömiä. Osaavat kyllä neuvoa muita - muka, että miten jostain täysin naurettavasta kuukausitulosta säätetään, ja kohta onkin muutama kymppitonni pankissa. MINÄ sitä ja MINÄ tätä. Ihmiselämään (heidän ainakaan) kun ei kuulu mikään ennalta-arvaamaton, esim. sairastuminen. Kaikilla on tietenkin joko ökyrikkaat vanhemmat, jotka auttavat tai nämä pyhimykset ovat itse vain pureksineet kynsiään ja säästäneet varsinkin ruokameinoissa. Nyt on sitten muutama sijoitusasuntokin, eikä oikein tiedetä, mihin sitä ylimääräistä rahaa työntäisi. MIKSEI kaikki ole saaneet säästetyksi, HÄH? Kuuluu se omahyväinen kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Sen että miehet ja pikkupojat on helvatan säälittäviä kun täällä roikkuu naisia haukkumassa,pitäis itekin liittyä kaikkiin mahdollisiin auto/peli/tekniikkakeskusteluihin ja nyyhkiä siellä kuin paskoja miehet on :_D Mutta ei helvetti kun ei kiinnosta nuo aiheet tippaakaan.
Joo, pitäis tehdä naisten invaasio jonnekin pakkotoistolle ja ruveta siellä joukolla haukkumaan miehiä ja näiden älyä. Jankuttaa jotain omaa teoriaa miessukupuolesta ja kertoa niille jokaikiseen ketjuun, miten miehet ajattelevat naisista - vaikka ei edes olisi mikään etäisestikään aiheeseen liittyvä aloitus. Se olis tätä palstamiesmeininkiä, se.
”Mikä on paras protskujauhe?”
”Te miehet ette edes vilkaise meihin kiltteihin naisiin.”
Sain kerran kannustavan, empaattisen vastauksen kirjoitukseeni. Siinä toivotettiin vain jaksamista, ei sen kummempaa. Se liikutti, kiitos kirjoittajalle. Toivoa on.
Netti ja live ovat opettaneet, että on todella raadollisia ihmisiä jotka eivät itse huomaa sitä (kahdet kasvot tai arvomaailma), mutta toivon että hyviä ja empaattisia on vielä jäljellä.
Sen, että jos sattuu olemaan entinen Miss Suomi ja sukunimi alkaa C-kirjaimella, osaa nauraa myös itselleen, jos se taas alkaa S-kirjaimella, ei osaa.
Että akateeminen tutkinto on ainoa oikea ja kaikki muu on turhaa. Ja että tradenomin tutkinto on kaikista alhaisin.
Tärkeämpää on se, mitä tämä palsta on opettanut minulle itsestäni. Olen todella joutunut välillä miettimään, miksi ajattelen asioista niin kuin ajattelen. Ja toisaalta olen oppinut paremmin hillitsemään itseäni ja huomaamaan tahallisen provosoinnin ja oppinut myös olemaan välittämättä siitä.
Muistuttanut lähinnä siitä miten ilkeitä ihmiset ovat.
Että ihan sama millainen olet tai mitä teet, aina 366jokun mielestä se on noloa tai junttia tai wt.
Ja tuo wt oli ennen muinoin amerikan valkoroskaa mutta täällä syjnonnyymi kaikelle mistä itse et pidä..
Kontrollifriikkejä on paljon. Muita friikkejä myös.
Ihmisten ajatuksia hallitsee oman markkina-arvon nostatus, lisääntyminen ja sen harjoittelu sekä muuten oman napanöyhdän kaivelu ja arkiset banaaliudet. Siksi olemme mm. paskomassa maapalloamme - emme keskimäärin osaa ajatella omaa napaa pidemmälle.
Onneksi millään ei ole mitään väliä suuressa mittakaavassa, olemme kosmista pölyä.
Että mielenterveyspalvelut suomessa on retuperällä. Ja, sen että minulla kävi ihan uskomaton tuuri mieheni suhteen.
AV on tehnyt minusta ihan oikeasti naisvihaajan. En ole arjessani oikeastaan ollenkaan tekemisissä naisten kanssa, olen homo ja töissä miesvaltaisella alalla, joten sillä ei ole kauheasti käytännön merkitystä. Mutta tällä palstalla lukemani jutut on kyllä vaikuttaneet asennoitumiseeni naisia kohtaan. Niin järkyttävän typeriä juttuja täällä saa lukea, olenkin käytännössä lopettanut vauvapalstailun.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on sellaisia persuja, jotka saivat silmäni avautumaan.
Minusta tuli perussuomalaiskriittinen ihminen.
Älä välitä muutaman öyhökin öyhötyksistä!
Sen että miehet ja pikkupojat on helvatan säälittäviä kun täällä roikkuu naisia haukkumassa,pitäis itekin liittyä kaikkiin mahdollisiin auto/peli/tekniikkakeskusteluihin ja nyyhkiä siellä kuin paskoja miehet on :_D Mutta ei helvetti kun ei kiinnosta nuo aiheet tippaakaan.