Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää. Mies koskee minuun vain jos haluaa seksiä

Vierailija
20.08.2018 |

Äsken tuli makuuhuoneeseen kun olin saanut lapset nukkumaan. Hän nukkuu vierashuoneessa sillä hän häiriintyy nuorimmaisen yöheräilyistä.

Mies tuli seisomaan keskelle huonetta ja sanoi että moi tulin käymään, miten olis?

Sanoin että mulla on valitettavasti menkat mikä on totta. Niiden aikaan mies ei halua. Mies sanoi harmi, kääntyi kannoillaan ja meni huoneeseensa.
Ei halia, ei pusua, ei mitään.

Ärsyttää!!! Läheisyyttä saan vain kun voi harrastaa seksiä. Ärsyttää.

Miehet miksi te ootte tollasia?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika possu mieheksi.Miksi  ihmeessä sä olet tehnyt sen kanssa lapsia?

Vierailija
2/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa sun miehesi tänne vaikka heti. Postitatko? Tosin, jos alat pihtaamaan, niin se tulee varmaan ihan oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tuumasta toimeen ja halaa ja pussaa miestäsi äläkä odota hänen tekojaan. 

Vierailija
4/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon jo se.

Meillä ei vaimo ikinä itse halunnut tai tehnyt mitään. Halaamisetkin ois mun pitänyt tehdä koska sen mielestä kaikenlaiset aloitteet piti miehen tehdä. 10 avioliittovuoden aikana ei ainuttakaan kertaa tehnyt aloitetta. Se intohimo loppui sitten siihen.

Vielä jälkeenpäinkin vituttaa että piti sitä frigidia kalkkunaa kestää niinkin kauan.

Vierailija
5/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo saanu pilluu 8v ja en oo koskaan seurustellut et miksi te naiset teette tätä mulle?

Vierailija
6/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei tulle muuttumaan mikään muu, kuin sun ärsyyntymisen määrä ja todennäköisesti sulla menee muutenkin halut. Näin kävi itselle. Ei ikinä halauksia, ei mitään, käsi vaan hanurissa tai rintamuksella.

Vierailija
7/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat kikkeliä ja kummallakin on kohta kivaa.

Tai voithan pihdatakin ja olla naama norsunv*tulla.

Vierailija
8/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän akkojen (onneksi vain osan) pitää olla tollasia? Just toisessa ketjussa joku sanoi, että hilloviikolla saa painaa peppuun. Miksi menkkojen aikaan pitää olla täyskielto?

Mulla ainakin kuukautiskipujen takia.

Vierailija
9/93 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei tulle muuttumaan mikään muu, kuin sun ärsyyntymisen määrä ja todennäköisesti sulla menee muutenkin halut. Näin kävi itselle. Ei ikinä halauksia, ei mitään, käsi vaan hanurissa tai rintamuksella.

Niin voit myös miettiä että hän ei jaksa juttujasi..

Vierailija
10/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meilläkään rouva koske ellei halua seksiä. Ja turha jankata kotitöistä sun muista kun niitä enempi hoidan ja nukutan lapsetkin vielä joka ilta.

Vierailija
11/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kieltäydyt? Läheisyys vähenee usein käsi kädessä seksin vähenemisen myötä

Vierailija
12/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ole kuitenkin ihan kiva elää kulttuurissa jossa naiselta kysytään että harrastetaanko seksiä?

Vierailija
13/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kieltäydyt? Läheisyys vähenee usein käsi kädessä seksin vähenemisen myötä

Ne menee just näin. Mies antaa hellyyttä seksin yhteydessä. Jos seksiä ei ole, ei ole piana paljon muutkaan, vaan ollaan vain asuinkumppaneita.

Vierailija
14/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, jos kuttelisit asiasta mielummin miehen kanssa kuin valitat sitä täällä. Olisiko siinä mitään järkeä...?

Oikeasti tee niin ja älä itke täällä mitään tekosyitä asiaan. Jos olet olevinaan jo jutellut, niin asia ei ilmeisesti ole mennyt perille, joten juttelet uudestaan. Koska olette saaneet lapsiakin aikaan, niin sinun pitää kehdata ja osata jutella asiasta. Teillä on varmaan muitakin asioita, joista voisi vakavasti puhua, joten tee se ja lopeta valitus täällä.

Vierailija
15/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne menee just näin. Mies antaa hellyyttä seksin yhteydessä. Jos seksiä ei ole, ei ole piana paljon muutkaan, vaan ollaan vain asuinkumppaneita.

Seksiä voi olla myös ilman hellyyttä, joten jos näin on, niin onko parisuhde silloin enää järkevä?

Vierailija
16/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Yli 20v olen yrittänyt ehdottaa, pyytää, suostutella ja lopulta vaatia läheisyyttä mutta mikään ei auta. Toinen sitten halaa kerran ja unohtaa asian taas.

Nyt ollaan yli 50v+ ja "vonkaus" on meillä mun lause: otatko napin, mennään panemaan. Rakasteluksi ei tuota todellakaan voi sanoa vaikka itse akti onkin teknisesti tosi hyvä. Mutta rakasteluun kuuluu niin paljon muutakin kuin se mitä sängyssä tapahtuu. Teen sen vain siksi ettei mies runkkaisi joka päivä tai menisi vieraisiin. Minä olen meillä se aktiivisempi mutta mies on heti kiukkuinen jos ei saa tavalla tai toisella.

Vierailija
17/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä naista joka ei tykkää huomiosta, läheisyydestä... siihen tarvitaan se kumppani oma rakas ottamaan syliin, silittelemään, pyörittelemään tukkaa sormella ja monia asioita joista kummatkin pitää.

Voisit sanoa ääneen omat halut toiselle,

Vierailija
18/93 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saat kikkeliä ja kummallakin on kohta kivaa.

Tai voithan pihdatakin ja olla naama norsunv*tulla.

Eihän tässä ole mistään tuollaisesta kyse, vaan siitä, että mies ei lähesty muuten kuin panemis tarkoituksesssa. Ja se kyllä ärsyttää. 

Pihtaamista ei edes olemassa, on vain juuri tuollaista käytöstä miehen puolelta joka syö kaikki halut naiselta.  Ei kukaan halua, että lähestytään vain silloin kun pääsee pukille. 

Voi , että vihaan välillä omaakin miestä juuri tuon takia.  Kyllä sitä silloin ollaan niin mieleinkielin kun tekee mieli, mutta muuten ei metriä lähemmäksi tule. Olen tästä kyllä sanonut monet kerrat, mutta ei mitään vaikutusta. Enkä ole ruma , enkä lihava enkä äkäinen enkä nalkuta enkä muutakaan. Eikä noiden luettelemieni asioidenkaan pitäisi vaikuttaa siihen, että puolisoa pitää joskus hyvänä ilman panemis tarkoitusta. Mies tekeen myös sitä, että tulee halimaan ja kun kuulee, että on menkat, kääntää selkänsä saman tien. Joo, joo,  tiedetään on tehty lapset tällekkin juntille. Ihmetelkää vaan.

Vierailija
19/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samanlaista. Olen puhunut miehelle, että tarvitsen läheisyyttä ja hellyyttä. Kaipaan hyvänäpitoa. Jos hän on esim sohvalla niin saatan hieroa hänen pohkeita pitkään. Kyllä tykkää. Kun minä pyydän joskus hierontaa, kun niska on jumissa, hän puolihuolimattomasti vähän puristelee niskasta ja sitten otteen pinnallisuus alkaa vituttaa ja siirryn pois. On osannut hieroa ennen, nyt puhelin vie huomion. 

Seksissä on juuri tuo että "Ai sulla on kuukautiset, ei sitten" vaikka voisihan sitä muutakin tehdä. Eikä todellakaan koskettele kuin halutessaan seksiä. "Esileikki" tulee kaupan kassajonossa, jossa koskettaa selkääni päivällä. Tästä merkistä minun pitää illalla olla valmis,  kun hän haluaa seksiä. Siis tulee muna pystyssä vastaan kun menen makuuhuoneeseen. Ei koskettele rintoja tai pidä muuten hyvänä, äkkiä vaan antamaan mulle orgasmi (sentään tekee edes sen) jotta saa pillua. 

Mulla on joskus tosi kipeä kohdunsuu tiettyyn aikaan kierrosta. Pyysin miestä olemaan varovainen kun tuntui taas kipu. Hän muka aluksi olikin mutta sitten rynkytti menemään niin että minuun sattui. Kun sanoin että pyysin olemaan varovainen niin ei kuulemma malttanut.   Lisäksi kerran lupasi hieroa minua sängyssä. Siis SELKÄÄ. Olin iloinen ja rentouduin täysin ja nukahdin. Heräsin siihen kun mies sormetti minua ja olin niin tyrmistynyt etten saanut mitään sanottua. Sai sitten pillua silloinkin mutta.... 

Vierailija
20/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Näyttäkää siis siskot esimerkkiä.