Ärsyttää. Mies koskee minuun vain jos haluaa seksiä
Äsken tuli makuuhuoneeseen kun olin saanut lapset nukkumaan. Hän nukkuu vierashuoneessa sillä hän häiriintyy nuorimmaisen yöheräilyistä.
Mies tuli seisomaan keskelle huonetta ja sanoi että moi tulin käymään, miten olis?
Sanoin että mulla on valitettavasti menkat mikä on totta. Niiden aikaan mies ei halua. Mies sanoi harmi, kääntyi kannoillaan ja meni huoneeseensa.
Ei halia, ei pusua, ei mitään.
Ärsyttää!!! Läheisyyttä saan vain kun voi harrastaa seksiä. Ärsyttää.
Miehet miksi te ootte tollasia?
Kommentit (93)
Minulle seksi on parisuhteen tärkein asia. Sen vuoksi olen lapsetkin jättänyt tekemättä. Yhdessä vaiheessahan päätin jopa, että suhteen päättäminen ja sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin suostuminen lasten hankintaan. Suhde olisi jatkunut mutta todennäköisesti huonontunut valtavasti. Ei kiitos.
Tämänhän ovat tutkimusprofessori Osmo Kontula ja monet muut jo moneen kertaan esiin nostaneet: onnellisen parisuhteen ja tyydyttävän seksielämän perusta on runsas koskettelu ja suudelmat, joka välissä aina kun mahdollista. Kosketusten puute johtaa halun puutteeseen ja seksistä tulee pahimmillaan väkinäistä suorittamista kun muutakaan syvempää läheisyyttä ja yhteyttä ei enää ole.
Sekä miehillä että naisilla läheisyyden puute oli heti se ensimmäinen suurin syy eroon uskottomuuden, fyysisen ja henkisen väkivallan sekä päihdeongelmien jälkeen. Ja fyysinen läheisyys ei siis todellakaan ole synonyymi esileikille, seksille ja yhdynnälle, vaikka voi toki seksiin johtaa ja Väestöliiton parisuhdebarometrien mukaan usein johtaakin.
Jaa no en minäkään miestä paljon halipusi jos en halua seksiä. Olen epäromanttinen. Seksiäkin harrastan vain orkun takia ja pelkkä läheisyys ei kiinnosta. Rakastan kuitenkin. Lapsiakin rakastan mutta en tykkää että minussa roikutaan kiinni jatkuvasti. Siis on meissä naisissakin eroa.
Vierailija kirjoitti:
On alkanut samalta tuntua täällä, että mies ei enää halua. Mikähän pointti tätä liittoa on edes jatkaa kun itse haluan olla haluttu? Olen puhunut tästä, mies on silloin seuraavana päivänä tsempannut, sitten taas ei mitään. Enkä kestä ajatusta, että myötä- ja vastoinkäymisissä pitää vaan tahtoa rakastaa koko loppuikä ihmistä, joka on niin kylmä ja etäinen... meillä 25v avioliittoa takana ja kämppäkavereita kai lähinnä nyt. Ei se juo eikä hakkaa, on vain etäinen eikä esim. juttele mitään. Ostin Satisfyerin itselle mutta eihän se riitä kun kaipaa läheisyyttä.
Sama täällä. Mies suorastaan karttelee seuraani ja haluaa olla omissa oloissaan puhumatta. Ärtyy, jos asioihinsa puututaan mitenkään. Pitää päivälevonkin visusti eri paikassa kuin minä. Nukkuu selin oman puolensa reunalla. Käy sitten yllättäen kiinni haluten niin harvoin, että melkeinpä säikähdän. Epäilenpä, haluaako olla tosiaan naimisissakaan, vaikka tietysti tottunut palveluun.
Sinulla on komea mies ja komean ei tarvii koskea naista muuten kuin seksin aikana. Komean miehen mukana nainen ei saa läheisyyttä, ymmärrystä eikä rakkautta. Ei tuo mies sinua rakasta se on ihan selvä asia. Miksi edes nukutte eri huoneessa. Jos minun tyttöystävä haluaisi nukkua eri huoneessa niin en sitä hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on komea mies ja komean ei tarvii koskea naista muuten kuin seksin aikana. Komean miehen mukana nainen ei saa läheisyyttä, ymmärrystä eikä rakkautta. Ei tuo mies sinua rakasta se on ihan selvä asia. Miksi edes nukutte eri huoneessa. Jos minun tyttöystävä haluaisi nukkua eri huoneessa niin en sitä hyväksyisi.
Toihan on ihan totta mutta nainen ei sitä ymmärrä. Miksi asua miehen kanssa joka ei ymmärrä parisuhteen perusteita edes kuten kosketus on rakkautta ja välittämistä.
Kerro suoraan mitä haluat ja toivot.
Mies ei lue ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro suoraan mitä haluat ja toivot.
Mies ei lue ajatuksia.
Todellakin samaa mieltä. Suoraa puhetta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyys vähenee usein käsi kädessä seksin vähenemisen myötä
Toisin päin. Eli ensin vähenee ne pusut ja halaukset, kiinnostus toisen elämää kohtaan, tunne siitä että toinen välittää ja on samalla puolella eikä vastaan. Ei siinä kohtaa enää kiinnosta seksiä harrastaa jos 99% ajasta on kuin ilmaa toiselle.
Ensimmäinen kysymys, joka tulee mieleen, että miksi sitten olet tuon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no en minäkään miestä paljon halipusi jos en halua seksiä. Olen epäromanttinen. Seksiäkin harrastan vain orkun takia ja pelkkä läheisyys ei kiinnosta. Rakastan kuitenkin. Lapsiakin rakastan mutta en tykkää että minussa roikutaan kiinni jatkuvasti. Siis on meissä naisissakin eroa.
Orkunhan saat varmaankin ihan oman käden/välineen kautta. Miksi siis itse roikut tuossa suhteessa? Sanot rakastavasi, mutta et siedä koskemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se niin voi mennä, että jos nainen ei anna aina kun haluat, sua alkaa ahdistaa ja lopulta koko suhde kaatuu.
Laitat sanoja suuhuni. Jos luit tekstin, en todellakaan antanut ymmärtää että aina olisi pitänyt antaa kun halusin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa olekaan mitään ongelmaa, jos olette saman parisia miehen kanssa eli miehellekin riittää rakkauden osoitukseksi ja rakastamiseen pelkät orkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On alkanut samalta tuntua täällä, että mies ei enää halua. Mikähän pointti tätä liittoa on edes jatkaa kun itse haluan olla haluttu? Olen puhunut tästä, mies on silloin seuraavana päivänä tsempannut, sitten taas ei mitään. Enkä kestä ajatusta, että myötä- ja vastoinkäymisissä pitää vaan tahtoa rakastaa koko loppuikä ihmistä, joka on niin kylmä ja etäinen... meillä 25v avioliittoa takana ja kämppäkavereita kai lähinnä nyt. Ei se juo eikä hakkaa, on vain etäinen eikä esim. juttele mitään. Ostin Satisfyerin itselle mutta eihän se riitä kun kaipaa läheisyyttä.
Sama täällä. Mies suorastaan karttelee seuraani ja haluaa olla omissa oloissaan puhumatta. Ärtyy, jos asioihinsa puututaan mitenkään. Pitää päivälevonkin visusti eri paikassa kuin minä. Nukkuu selin oman puolensa reunalla. Käy sitten yllättäen kiinni haluten niin harvoin, että melkeinp
Toihan vaihteen vaihto tapahtuu AINA raskauden tai vihkivalojen vannomisten jälkeen. Ei miehet tyhmiä ole. Totta kai kotona halutaan olevan jonkun paikalla.
Tulee vaan mieleen,että miehelle riittäisi varmaan sitten jokin robotti tms.jota sitten tarvittaessa käyttää,jos ei ihmisvaimosta välitä eikä halua tämän häiritsevän.
ajattele positiivisesti, jotkut eivät halua edes koskea sillonkaan.
Kannattaa katsoa peiliin ja suhteessa seksi ei toimi, ei kai nainen väsyneenä jaksa harrastaa jos ei muutenkaan ota huomioon kun omien tarpeiden tyydyttämistä varten en ala enää miehiä miellyttämään , olen väsynyt kaikkeen niin älä alistu moiseen .
Älä pihtaa kakkosta vaan annat sitä pari-kolme kertaa viikossa. Mies kohtelee sitten kuin prinsessaa.
siihen varmaan löytyy syy ettei oo saanu 8 vuoteen pillua lol skill issue
Valitettavan tuttua itsellekin. Meillä kävi sitäkin, että kun olin tehnyt aloitteen, mies jälkeenpäin valitti, että oli väärään aikaan tms. eli summa summarum, ei ollutkaan hyvä idea... Arvaapa vaan, innostiko aloitteiden tekoon jatkossa?