Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää. Mies koskee minuun vain jos haluaa seksiä

Vierailija
20.08.2018 |

Äsken tuli makuuhuoneeseen kun olin saanut lapset nukkumaan. Hän nukkuu vierashuoneessa sillä hän häiriintyy nuorimmaisen yöheräilyistä.

Mies tuli seisomaan keskelle huonetta ja sanoi että moi tulin käymään, miten olis?

Sanoin että mulla on valitettavasti menkat mikä on totta. Niiden aikaan mies ei halua. Mies sanoi harmi, kääntyi kannoillaan ja meni huoneeseensa.
Ei halia, ei pusua, ei mitään.

Ärsyttää!!! Läheisyyttä saan vain kun voi harrastaa seksiä. Ärsyttää.

Miehet miksi te ootte tollasia?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pihtaa kakkosta vaan annat sitä pari-kolme kertaa viikossa. Mies kohtelee sitten kuin prinsessaa.

Tämä. Mies siivoaa onnesta soikeana paskajälkiä sinun housuista, sängyistä, vuodevaatteista, pyyhkeistä jne. Persäsuolenhaavauma- ja tulehdus you know 😉

Vierailija
82/93 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies kyseessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pihtaa kakkosta vaan annat sitä pari-kolme kertaa viikossa. Mies kohtelee sitten kuin prinsessaa.

Mies siinä vaiheessa halveksii ja kohtelee kuin h**raa. Käy mielellään panemassa, mutta vaimoksi ja lasten äidiksi haluaa sen toisen naisen, sen, joka ei tuollaiseen suostu. 

Vierailija
84/93 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohtelin mun toista vaimoa kuin prinsessaa, annoin myös päivittäin haleja ja läheisyyttä ilman odotuksia. Siihen loppui meidän seksielämä. Ymmärrän että oli mun oma vika, nostin hänet liian korkealle 

Vasta siinä vaiheessa kun olin katkera ja kohtelin häntä paskasti, hän syttyi. Hän toivoi myös, että olisin taas sellainen kiltti ja ihana mies kuin ennen. Mun kiinnostus kumminkin oli jo loppu. 

Vierailija
85/93 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä asia että edes seksissä haluaa koskea, on paljon parisuhteita missä mies ei halua koskea vaimoonsa edes pitkällä tikulla.

Vierailija
86/93 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette tuollaistne miesten kanssa? 

Vierailija
87/93 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vähän vastaava ongelma. Täällä on kehotettu puhumaan, mutta se ei välttämättä auta. Itse olen kertonut todella usein mitä kaipaan ja toivoisin hänen tekevän. Muistaa tämän muutaman päivän ajan, ehkä viikon, sitten palaa taas vanhaan. Eli jos se ei ihmiseltä onnistu ns. luonnostaan, niin sitä on todella vaikea opetella. 

Luin joskus artikkelin, jossa kerrottiin naisista jotka ostaa ns. hellyyspalveluita vierailta miehiltä. Ei siis seksiä, vaan läheisyyttä ja hellyyttä. En ihmettele yhtään. Suomalainen mies on keskimäärin melko juro ja tunnetaidot huonot tai olemattomat. 

Vierailija
88/93 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
89/93 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siinä vaiheessa halveksii ja kohtelee kuin h**raa. Käy mielellään panemassa, mutta vaimoksi ja lasten äidiksi haluaa sen toisen naisen, sen, joka ei tuollaiseen suostu. 

Tämä on muuten totta. Omalla kohdalla huorittelu alkoi vähän sen jälkeen kun suostuin kakkosta antamaan. Kiitos hoksautuksesta! 

Vierailija
90/93 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puhuminen auta eikä se, että kertoo suoraan,  mitä haluaa. Mies vaan toteaa että hän ei ole semmoinen mies. Ja pahoittaa mielensä, kun ei kelpaa sellaisena kuin on. Miksi sen piti silloin alussa antaa läheisyyttä ja huomiota ja sitten kun on lapset jne niin sitten muuttuu puhelimella istuvaksi zombiksi? Joka haluaa seksiä äärettömän harvoin ja esileikki on tosiaan joku perseestä yllättäen kiinni kun olet menossa nukkumaan väsyneenä...

Mies keksi joskus 2010-luvun alussa sen, että viikonloppuiltaisin pitää katsoa jotain elokuvaa tai sarjaa. Siihen asti oli viikonloppuiltaisin ollut seksiä. Nyt tuli sarjat. Ja sarjoja ja elokuvia piti katsoa todella myöhään. Itse usein sitten nukahdin kun en jaksanut pysyä herällä. Seksielämä alkoi hiipua tämän myötä, minusta tuntui pahalta että toinen mieluummin katsoi telkkaria kuin oli kanssani... myöhemmin on ryhtynyt viettämään lasten kanssa laatuaikaa katsomalla jotain elokuvaa/sarjaa. Jos elämässä tapahtuu jotain, hän usein sanoo "ihan niin kuin frendeissä/matrixissa/milloin missäkin..." 

En minä tiedä. Mieluummin olisin ukon kanssa, joka on tässä ja nyt. Mutta ei tuo ole ollut pitkiin aikoihin....

Vierailija
91/93 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska siitä tulee olo että on vaan se panopatja sitten, joka ei muuta ansaitse.

Vierailija
92/93 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska siitä tulee olo että on vaan se panopatja sitten, joka ei muuta ansaitse.

Tämä siis sille jonka mielestä oli hyvä että mies edes seksiä saadakseen koskee.

Vierailija
93/93 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Näyttäkää siis siskot esimerkkiä.

Voi kun olisikin pelkästään kiinni esimerkin antamisesta.