Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää. Mies koskee minuun vain jos haluaa seksiä

Vierailija
20.08.2018 |

Äsken tuli makuuhuoneeseen kun olin saanut lapset nukkumaan. Hän nukkuu vierashuoneessa sillä hän häiriintyy nuorimmaisen yöheräilyistä.

Mies tuli seisomaan keskelle huonetta ja sanoi että moi tulin käymään, miten olis?

Sanoin että mulla on valitettavasti menkat mikä on totta. Niiden aikaan mies ei halua. Mies sanoi harmi, kääntyi kannoillaan ja meni huoneeseensa.
Ei halia, ei pusua, ei mitään.

Ärsyttää!!! Läheisyyttä saan vain kun voi harrastaa seksiä. Ärsyttää.

Miehet miksi te ootte tollasia?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan samanlaista. Olen puhunut miehelle, että tarvitsen läheisyyttä ja hellyyttä. Kaipaan hyvänäpitoa. Jos hän on esim sohvalla niin saatan hieroa hänen pohkeita pitkään. Kyllä tykkää. Kun minä pyydän joskus hierontaa, kun niska on jumissa, hän puolihuolimattomasti vähän puristelee niskasta ja sitten otteen pinnallisuus alkaa vituttaa ja siirryn pois. On osannut hieroa ennen, nyt puhelin vie huomion. 

Seksissä on juuri tuo että "Ai sulla on kuukautiset, ei sitten" vaikka voisihan sitä muutakin tehdä. Eikä todellakaan koskettele kuin halutessaan seksiä. "Esileikki" tulee kaupan kassajonossa, jossa koskettaa selkääni päivällä. Tästä merkistä minun pitää illalla olla valmis,  kun hän haluaa seksiä. Siis tulee muna pystyssä vastaan kun menen makuuhuoneeseen. Ei koskettele rintoja tai pidä muuten hyvänä, äkkiä vaan antamaan mulle orgasmi (sentään tekee edes sen) jotta saa pillua. 

Mulla on joskus tos

Ei oo mies tollanen, r aiskari se on.

Vierailija
42/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin metoo-aikana täytyy olla tarkkana ettei tule ahdistelusyytettä. Kai teillä oli kamerat koko ajan käynnissä mahdollista oikeudenkäyntiä varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei tulle muuttumaan mikään muu, kuin sun ärsyyntymisen määrä ja todennäköisesti sulla menee muutenkin halut. Näin kävi itselle. Ei ikinä halauksia, ei mitään, käsi vaan hanurissa tai rintamuksella.

Mulla täysin sama. Aina tisseissä tai persuksissa kiinni ilman lupaa. Ikinä ei mitään halausta. Aina jos koski, taka-ajatuksena oli saada seksiä. 

Mietin monta kertaa, että mitäköhän mies ois tykänny jos ois yhtäkkiä puristanu häntä ilman lupaa munista. 

Näiden vastausten perusteella seksuaalinen ahdistelu suhteessa on ok, mutta tuntemattoman ahdistelu on tuomittavaa. Jotenkin kipeetä.

Vierailija
44/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuulostaa ikävältä. Ei kenenkään tulisi päivittäisessä elämässään kokea noin, että lähelle tullaan vain jos avaa haarat. Yök.

Vierailija
45/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin metoo-aikana täytyy olla tarkkana ettei tule ahdistelusyytettä. Kai teillä oli kamerat koko ajan käynnissä mahdollista oikeudenkäyntiä varten?

Tuo ongelma on vain ahdistelija/raiskari/inkkeleillä. Normaalit miehet osaavat puhua.

Vierailija
46/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saat kikkeliä ja kummallakin on kohta kivaa.

Tai voithan pihdatakin ja olla naama norsunv*tulla.

Sun kaltaiset ihmettelee miksi teidän naiset lähtee kaikkien etelän kikkelipedrojen matkaan. Ei parisuhteessa tarvitsisi hirveästi tehdä osoittaakseen huomiota vaan kun se on kaltaisillesi täysin mahdotonta. Romantiikka ja välittäminen, mitä niistä niin kauan kuin lattialuutu ja kodinkone ei ole vielä kävellyt ovesta ulos.

Vierailija
47/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kieltäydyt? Läheisyys vähenee usein käsi kädessä seksin vähenemisen myötä

Seksi vähenee usein käsi kädessä läheisyyden vähenemisen myötä. 

Vierailija
48/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Näyttäkää siis siskot esimerkkiä.

Juuri noin oli meilläkin. Lisäksi nainen voi hoitaa miehen kädelläänkin kuukautisten aikana. 

Jos kosketusta haluaa ja mies koskee vain ,kun seksiä haluaa, niin annat seksiä useasti, niin saat kosketusta usein. Molemmat voittaa ja ovat tyytyväisiä. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun on helppo ratkaisu olemassa. 

No, eipähän sillä seksillä sitä koskettelua ja hellimistä saa. Ihan sama kuinka paljon antaa seksiä. 

Vierailija
49/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies vaimolle: "moi, tulin käymään" Ei toimisi mun kanssa tuollainen. Moni ulkomaalainen onkin ihmetellyt miten ihmeessä suomalaiset lisääntyvät ja pääsevät naimisiin keskenään. 

Yhtä romanttista kuin lapsen vessasta huutama "äitiiii tuu pyyhkimään".

Vierailija
50/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kieltäydyt? Läheisyys vähenee usein käsi kädessä seksin vähenemisen myötä

Seksi vähenee usein käsi kädessä läheisyyden vähenemisen myötä. 

Tämä!

Vierailija
51/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se seksi nyt on koko parisuhteen idean fundamentti. Läheisyys tulee siinä sitten mukana. 

Ongelma onkin siinä, että se läheisyys ei tule siinä mukana. 

Vierailija
52/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Juuri noin oli meilläkin. Lisäksi nainen voi hoitaa miehen kädelläänkin kuukautisten aikana. 

Jos kosketusta haluaa ja mies koskee vain ,kun seksiä haluaa, niin annat seksiä useasti, niin saat kosketusta usein. Molemmat voittaa ja ovat tyytyväisiä. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun on helppo ratkaisu olemassa. 

No, eipähän sillä seksillä sitä koskettelua ja helli

Kyllä saa. Nimenomaan sitä tulee alkuun esileikin muodossa ja sit siitä vasta yhdyntää. 

Kun kosketellaan ja hellitään , niin molemmilla halut kasvaa, joka johtaa sit siihen parhaaseen hetkeen.

Eli kun nainen on avoin , hän saa itsekin mitä haluaa ja mies samalla. Mutta ahdasmieliset ei saa yhtään mitään ja mieskin jää ilman. 

Vierailija
53/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana miehenä edellisessä parisuhteessa muistan itsekin tämän ongelman. Läheisyys väheni yhdessä seksin kanssa ja muodosti ikäänkuin sellaisen itseään ruokkivan kierteen....

Kuten varmaan useissa suhteissa, edellisen puolisoni kanssa yhdessä ollassa harrastettiin seksiä useasti, makoiltiin alasti sylikkäin sohvalla, sängyssä ja nojatuolilla. Siliteltiin ja suukoteltiin. Usein, vaan ei aina, tällaiset tilanteet johti myös seksiin, ei aina yhdyntään mutta seksiin kuitenkin.

Suhteen edetessä vuosien saatossa tilanteet jossa oltiin tiiviisti fyysisesti yhdessä harvenivat. Samalla harvenivat ne intohimoiset suudelmat spontaanisti eri tilanteissa. Ja niin harveni se seksin määräkin niillä kerroilla kun sitten oltiin yhdessä sylikkäin.

Mutta se mikä ei harventunut ole se halun määrä itsellä. Niinpä kun siinä sitten sohvalla makoiltiin toisia halien vaikka elokuvaa katsellessa, mutta kunnon jöpötyksestä huoli

Minulla seksihalut loppuivat siihen, ettei koskaan ollut mitään läheisyyttä eikä hellimistä. Miehen mielestä sitä ei tarvinnut, kun "sehän tulee siinä samalla". No, kun ei se tule siinä samalla. 

N52

Vierailija
54/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, e

Pikainen esileikki ei useinkaan naisen läheisyydentarvetta tyydytä. Jos mitään kosketusta ei saa paitsi seksin yhteydessä, loppuu kyllä naiselta seksihalut vähitellen. 

Vierailija
55/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kosketusta haluaa ja mies koskee vain ,kun seksiä haluaa, niin annat seksiä useasti, niin saat kosketusta usein. Molemmat voittaa ja ovat tyytyväisiä. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun on helppo rat

Esileikki ei ole pikainen. Lisäksi kun seksiä on usean kerran päivässä, on sitä läheisyyttä ,kosketusta ja hellimistä myös paljon. 

Vierailija
56/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikainen esileikki ei useinkaan naisen läheisyydentarvetta tyydytä. Jos mitään kosketusta ei saa paitsi seksin yhteydessä, loppuu kyllä naiselta seksihalut vähitellen. 

Näinhän se menee. 

Esileikki on seksuaalista kosketusta. Se tähtää seksiin. Esileikki ei korva emotionaalista kosketusta, joka on parisuhteen perusta. Täysipainoiseen parisuhteeseen kuuluu seksin lisäksi emotionaalinen intiimiys, joka on sekä henkistä että fyysistä läheisyyttä, sekä tunteiden jakamista että kosketusten jakamista kokonaan ilman paineita seksistä. 

Kun rakastavasta ja arvostavasta kosketuksesta, hellyydestä ja läheisyydestä, tehdään kauppatavaraa, jota "annetaan" vain ja ainoastaan jotta "saadaan" seksiä, parisuhteen kestävä pohja puuttuu. Eron voi ennustaa jo siitä, että onko suhteessa tällaista ei-seksuaalista intiimiyttä vai puuttuuko se lähes kokonaan. 

Vierailija
57/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää lukea näitä kokemuksia miehistä. Tosi sairasta. Eikö nykyään osata valita miestä joka tekee onnelliseksi? Näyttää riittävän että mies "sanoo rakastavansa"?! Huhhuh.

Sinkku N34

Vierailija
58/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän akkojen (onneksi vain osan) pitää olla tollasia? Just toisessa ketjussa joku sanoi, että hilloviikolla saa painaa peppuun. Miksi menkkojen aikaan pitää olla täyskielto?

Mulla ainakin kuukautiskipujen takia.

Tämä. Kun on kunnon endometrioosikivut, niin ei se silloin onnistu, ei vaan pysty. 

Vierailija
59/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta!

Kuinka paljon annat itse läheisyyttä miehelle ja pidätkö hyvänä, annat läheisyyttä ja huomiota jne.? Harvoin nämä kuviot ihan yksipuolisia on ja siitä seuraa lopulta kierre. Kun seksi loppuu, niin loppuu läheisyyskin miehen puolelta. Kun läheisyys loppuu, niin loppuu seksi naisen puolelta. Mutta kumpi lähti "ruokkimaan" tilannetta ensin? Siinä kannattaa itsekin katsoa peiliin ja miettiä omaa osuuttaan.

Kuulostaa, että olette jo etääntyneet toisistanne ja mies ei osaa lähestyä enää muuten kuin pyytämällä seksiä noin ja sinä mitä luultavimmin aika toistuvasti kieltäydyt siitä. Intohimo ja läheisyys pysyvät yllä vain niitä ylläpitämällä. Jos seksistä tulee peliväline, jolla sinä naisena esimerkiksi ns. rankaiset miestä eli jos kuviot ei mene mieleisesi mukaan, ei seksiä "tipu". Mies taas takuulla kaipaa seksiä, mutta mitä keinoja sitä olisi saada, jos siitä on tullut ns.peli? Hän tulee pyytämään sitä ja saa luultavasti toistuvasti pakit. 

Nimittäin. Jos normaalia läheisyyttä ja hellittelyä olisi välillänne edelleen olemassa ei seksiä tarvisi tulla "lakki kourassa" anelemaan vaan tilanne saattaisi aina välillä ajautua itsestäänkin siihen. Sen ei aina tarvitse, mutta myös niin voi käydä, kun yhteistä kemiaa pidetään yllä.

Vielä voitte asialle yhdessä halutessanne korjausliikkeitä tehdä. Puhukaa, keskustelkaa ja kuunnelkaa MOLEMMAT toisianne ja toistenne toiveita, myös sinä miestäsi. Noin jatkuessaan tilanne ei ainakaan parane ja näen monenkinlaisia huonoja jatkumoita, mitä noista yleensä seuraa. Niitä tuskin toivot sinäkään. Tuohon(kin) hommaan tarvitaan aina kaksi, eikä syy ole koskaan täysin yksipuolinen. Myös ne omat käyttäytymismallit kannattaa rehellisesti kohdallaan miettiä.

Terveisin N47

Vierailija
60/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää lukea näitä kokemuksia miehistä. Tosi sairasta. Eikö nykyään osata valita miestä joka tekee onnelliseksi? Näyttää riittävän että mies "sanoo rakastavansa"?! Huhhuh.

Sinkku N34

Kun edelleen meitä kilttejä on vapaina. Jotka osattaisiin hellyys, kosketus jne ilman sitä seksiä. Toki seksikin on tärkeää. Mutta jännämies, mallikasvoinen ja rikas on parempia. Sit isketään täällä palstalla, kun mies haluaa vain seksiä eikä mitään muuta. Syyllinen löytyy peilistä.