Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää. Mies koskee minuun vain jos haluaa seksiä

Vierailija
20.08.2018 |

Äsken tuli makuuhuoneeseen kun olin saanut lapset nukkumaan. Hän nukkuu vierashuoneessa sillä hän häiriintyy nuorimmaisen yöheräilyistä.

Mies tuli seisomaan keskelle huonetta ja sanoi että moi tulin käymään, miten olis?

Sanoin että mulla on valitettavasti menkat mikä on totta. Niiden aikaan mies ei halua. Mies sanoi harmi, kääntyi kannoillaan ja meni huoneeseensa.
Ei halia, ei pusua, ei mitään.

Ärsyttää!!! Läheisyyttä saan vain kun voi harrastaa seksiä. Ärsyttää.

Miehet miksi te ootte tollasia?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Näyttäkää siis siskot esimerkkiä.

Juuri noin oli meilläkin. Lisäksi nainen voi hoitaa miehen kädelläänkin kuukautisten aikana. 

Jos kosketusta haluaa ja mies koskee vain ,kun seksiä haluaa, niin annat seksiä useasti, niin saat kosketusta usein. Molemmat voittaa ja ovat tyytyväisiä. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun on helppo ratkaisu olemassa. 

Vierailija
22/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on ihan itsestäänselvää, että kuukautisten aikaan ei seksiä, mieskin jo muistaa aika hyvin milloin on se viikko kuukaudesta. Ja silloin minä halaan ja pussaan ym kokska haluan osoittaa juuri sitä, että haluan silti olla lähellä ja läheisyys on tärkeää. Tämä on toiminut hyvin: mies vastaa aina halauksiini ja tekee niiden myötä myös itse helliviä aloitteita.

Juuri noin oli meilläkin. Lisäksi nainen voi hoitaa miehen kädelläänkin kuukautisten aikana. 

Jos kosketusta haluaa ja mies koskee vain ,kun seksiä haluaa, niin annat seksiä useasti, niin saat kosketusta usein. Molemmat voittaa ja ovat tyytyväisiä. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun on helppo ratkaisu olemassa. 

No tätä en allekirjoita. Jos mies haluaa käydä kädellä, hänellä on itsellään käsi.

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällinen mies on siittäjä. Heitä tulee kohdella miten muitakin siittäjiä, eli ajaa omiin laumoihinsa pois naaraiden ja poikasten luota

Vierailija
24/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies vaimolle: "moi, tulin käymään" Ei toimisi mun kanssa tuollainen. Moni ulkomaalainen onkin ihmetellyt miten ihmeessä suomalaiset lisääntyvät ja pääsevät naimisiin keskenään. 

Vierailija
25/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minun mies on vasektoitu joitakin vuosia sitten. Seksiä ollut tänä vuonna kerran huhtikuussa ja sitä ennen oli lokakuussa.  Voiko vasektomia vaikuttaa? On harventunut seksikerrat kyllä. Muuten käytös ollut kuin ap:n miehellä.. 

Vierailija
26/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies on koko ajan iholla. Halaa, silittää, pussaa, ottaa kainaloon. Seksiä ei ole kuitenkaan halunnut aikoihin. Tai ehkä pystynyt. 

Vierailija
27/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen. Jos halasin ja suutelin ihmetteli "vastahan me pantiin". Kerran osoitin toisiinsa nojailevaa pariskuntaa joista mies silitti naisen poskea ja huokaisin "oispa meillä tuollaista" mihin exä  tuhahti että "tommoista nuohoomista" Lopulta en sitten halunnut enää seksiä kun alkoi inhottaa koko mies.  Ja kun halusin erota ja kerroin syyn suoraan niin ex ehdotti, että voisi hieroa selkääni samalla kun nai takaapäin. Se oli hänen mielestään ratkaisu. 

Vierailija
28/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miehenä edellisessä parisuhteessa muistan itsekin tämän ongelman. Läheisyys väheni yhdessä seksin kanssa ja muodosti ikäänkuin sellaisen itseään ruokkivan kierteen....

Kuten varmaan useissa suhteissa, edellisen puolisoni kanssa yhdessä ollassa harrastettiin seksiä useasti, makoiltiin alasti sylikkäin sohvalla, sängyssä ja nojatuolilla. Siliteltiin ja suukoteltiin. Usein, vaan ei aina, tällaiset tilanteet johti myös seksiin, ei aina yhdyntään mutta seksiin kuitenkin.

Suhteen edetessä vuosien saatossa tilanteet jossa oltiin tiiviisti fyysisesti yhdessä harvenivat. Samalla harvenivat ne intohimoiset suudelmat spontaanisti eri tilanteissa. Ja niin harveni se seksin määräkin niillä kerroilla kun sitten oltiin yhdessä sylikkäin.

Mutta se mikä ei harventunut ole se halun määrä itsellä. Niinpä kun siinä sitten sohvalla makoiltiin toisia halien vaikka elokuvaa katsellessa, mutta kunnon jöpötyksestä huolimatta mitään sensuuntaista ei tapahtunut... "ei nyt", "mä en jaksa, ollaan vain näin" jne. niin yksinkertaisesti minua alkoi ahdistaa ne tilanteet. Aiemmin seksi tapahtui silloin luonnostaan, miettimättä, mutta nyt kun niitä tilanteita jolloin seksiä olisi halunnut mutta niin ei käynyt tuli enemmän ja enmmän, oma ajatus kiertyi siihen että "onkohan sitä nyt" ja kun ei, niin johti turhautumiseen. Lopulta jopa siinämäärin, että aloin itse jättäytyä pois tilanteesta, koska se saauttamaton seksi alkoi varastaa tilanteilta kaiken huomion. Helpompaa olla kiusaamatta itseään.

Mutta ei ollut sitten enää parisuhteessa sitä läheisyyttäkään. Ja kun seksuaalinen paine itsellä sitten meni tappiin niin se tuli ulos juuri noin kun tässäkin ketjussa on kuvattu, "voitaisiinko panna?" ja jos vastaus on ei, niin sitten jatketaan omia puuhiaan. Ja pikkuhiljaa koko suhde hapettui ja ero tuli 7 vuoden jälkeen.

Varmasti syy oli molemmissa, mutta tässä miehen mietintöjä alkuperäiselle kysyjälle.

Vierailija
29/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten parisuhteiden suurin ongelma ei taida olla seksin puute vaan emotionaalisen läheisyyden puute tai riittämättömyys. Siis sellaisen hellyyden ja kosketuksen, jossa vain ollaan lähekkäin, katsotaan silmiin ja hellitellään toista ilman taka-ajatusta seksistä. Seksi ei liimaa kahta ihmistä yhteen. Emotionaalinen kosketus ja läheisyys on se, joka vahvistaa yhteenkuuluvuutta. Suomalainen kulttuuri on edelleen liian tunnekylmää. Parisuhteissa on kyllä lähtöpusuja ja seksuaalista kosketusta, mutta emotionaalinen intiimiys puuttuu. Usein jos valitellaan seksin puutetta tai seksin hiipumista, kannattaa ensin panostaa juuri emotionaaliseen intiimiyteen ja rakentaa sitä kautta luottamusta suhteeseen.

Vierailija
30/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks ole kuitenkin ihan kiva elää kulttuurissa jossa naiselta kysytään että harrastetaanko seksiä?

TÄMÄ!

Vierailija
31/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaako mies vaimolle orgasmin, vaikka itseä ei haluttaisi tai edes seisoisi?

Vierailija
32/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"moi tulin käymään" aloitus ja nousi oksennus suuhun. 

Vierailija
33/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut aina tuollainen? Itsellä on ollut vastaavanlaisten kanssa nuorena jotain suhteentynkää, mutta en mä pystynyt sellaisen ihmisen kanssa edes harkitsemaan yhdessä elämistä saati perheen perustamista, joka ei samalla tavalla kaipaa myös kosketusta, hellyyttä ja läheisyyttä kuin minä.

Vierailija
34/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi kiinnostua enemmän kunnon miehistä. Kunnon mies ymmärtää läheisyyden ja romantiikan päälle. Ilman seksiäkin. Ja seksi ei ole pääasia sekä hallitsee käyttäytymisensä. Kannattaa miettiä mitä seksi hirmuja on koukkuun tarttunut jos ongelmia asian kanssa.

Vierailija
35/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miesten kuukautisten aikaan, mies voi hoidella naisen käsin ja suulla. 

Vierailija
36/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei enää edes halua seksiä kanssani.

Vierailija
37/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se seksi nyt on koko parisuhteen idean fundamentti. Läheisyys tulee siinä sitten mukana. 

Vierailija
38/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei tulle muuttumaan mikään muu, kuin sun ärsyyntymisen määrä ja todennäköisesti sulla menee muutenkin halut. Näin kävi itselle. Ei ikinä halauksia, ei mitään, käsi vaan hanurissa tai rintamuksella.

Mulla täysin sama. Aina tisseissä tai persuksissa kiinni ilman lupaa. Ikinä ei mitään halausta. Aina jos koski, taka-ajatuksena oli saada seksiä. 

Mietin monta kertaa, että mitäköhän mies ois tykänny jos ois yhtäkkiä puristanu häntä ilman lupaa munista. 

Vierailija
39/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut samalta tuntua täällä, että mies ei enää halua. Mikähän pointti tätä liittoa on edes jatkaa kun itse haluan olla haluttu? Olen puhunut tästä, mies on silloin seuraavana päivänä tsempannut, sitten taas ei mitään. Enkä kestä ajatusta,  että myötä- ja vastoinkäymisissä pitää vaan tahtoa rakastaa koko loppuikä ihmistä, joka on niin kylmä ja etäinen... meillä 25v avioliittoa takana ja kämppäkavereita kai lähinnä nyt. Ei se juo eikä hakkaa, on vain etäinen eikä esim. juttele mitään. Ostin Satisfyerin itselle mutta eihän se riitä kun kaipaa läheisyyttä. 

Vierailija
40/93 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana miehenä edellisessä parisuhteessa muistan itsekin tämän ongelman. Läheisyys väheni yhdessä seksin kanssa ja muodosti ikäänkuin sellaisen itseään ruokkivan kierteen....

Kuten varmaan useissa suhteissa, edellisen puolisoni kanssa yhdessä ollassa harrastettiin seksiä useasti, makoiltiin alasti sylikkäin sohvalla, sängyssä ja nojatuolilla. Siliteltiin ja suukoteltiin. Usein, vaan ei aina, tällaiset tilanteet johti myös seksiin, ei aina yhdyntään mutta seksiin kuitenkin.

Suhteen edetessä vuosien saatossa tilanteet jossa oltiin tiiviisti fyysisesti yhdessä harvenivat. Samalla harvenivat ne intohimoiset suudelmat spontaanisti eri tilanteissa. Ja niin harveni se seksin määräkin niillä kerroilla kun sitten oltiin yhdessä sylikkäin.

Mutta se mikä ei harventunut ole se halun määrä itsellä. Niinpä kun siinä sitten sohvalla makoiltiin toisia halien vaikka elokuvaa katsellessa, mutta kunnon jöpötyksestä huoli

Mutta eihän se niin voi mennä, että jos nainen ei anna aina kun haluat, sua alkaa ahdistaa ja lopulta koko suhde kaatuu.