Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotias Juho kertoo karuista deittailukokemuksistaan

Vierailija
20.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808202201138936_rk…

Tämä kommentoija taitaa olla palstalta tuttu tyyppi:
"Naiset ilmeisesti vetävät tietyistä ammateista omat johtopäätöksensä. Esim. varastotyöntekijä mielletään automaattisesti pienipalkkaiseksi. Ahkera duunari voi varastossa kuitenkin päästä ihan hyville ansioille. Tietysti jos naiselle on raha noinkin tärkeää, niin itse jättäisin sellaisen naisen väliin suosiolla." Ja on siellä jo MGTOW-mieskin astialla.

Hohhoijaa.

Kommentit (405)

Vierailija
121/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä olla" tarkoittaa juuri sitä, että synkkaa kaikilla tasoilla, eli on myös sitä kemiaa.

Ei tarkoita. Kaverimiehen kanssa naisen on "hyvä olla" eli friend zonen puolella ollaan selkeästi.

Vierailija
122/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla."

Olet väärässä. Täällä naiset nimenomaan kertoo, että EI riitä, että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava olla vaan pitää olla sitä kemiaa, ihastumista, jalat alta vievää tunnetta ja mieluimmin heti ensitapaamisella.

Kuules. Noilla tarkoitetaan käytännössä samaa asiaa. "Hyvä olla" tarkoittaa juuri sitä, että synkkaa kaikilla tasoilla, eli on myös sitä kemiaa. 

Nimenomaan. Jos ei ole mitään kemiaa ja yrittää olla parisuhteessa, se ei todellakaan ole mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla."

Olet väärässä. Täällä naiset nimenomaan kertoo, että EI riitä, että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava olla vaan pitää olla sitä kemiaa, ihastumista, jalat alta vievää tunnetta ja mieluimmin heti ensitapaamisella.

No eiköhän suurinosa odota jonkinlaista kemiaa ja kipinöintiä? Mieluummin itsekin olen sinkku kuin suhteessa jossa ei ole kemiaa tai en ole edes ihastunut. Ihastumisen ja rakastumisen luonnollinen jatkumo on sitten se parisuhde.

Vierailija
124/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä olla" tarkoittaa juuri sitä, että synkkaa kaikilla tasoilla, eli on myös sitä kemiaa.

Ei tarkoita. Kaverimiehen kanssa naisen on "hyvä olla" eli friend zonen puolella ollaan selkeästi.

Aivan, hyvä olla kavereina. Mutta hyvin moni nainen ei nautti seksistä miehen kanssa jota ei halua seksuaalisesti, jolloin kyseisen miehen kanssa olisi mahdoton tai hyvin vastenmielistä olla parisuhteessa.

Vierailija
125/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olla kaverisuhteessa. Ei siis ole seksuaalista kemiaa tai ihastumisen tai rakastumisen tunteita.

Vierailija
126/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen muijat etsii ysin ukkoja.

Vierailija
127/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä olla kaverisuhteessa. Ei siis ole seksuaalista kemiaa tai ihastumisen tai rakastumisen tunteita."

Hyvä. Olemme tässä asiassa yhtä mieltä. Eli kyse on omaan napaan tuijottelevasta omien tunteiden palvonnasta. TÄMÄN SIJAAN pitäisi keskittyä siihen toiseen ihmiseen, jonka kanssa on päättänyt seurustella, EI omaan napaan. SILLOIN olisi mahdollista saavuttaa parisuhteen onnellisuus. Juho on tämän todennäköisesti ymmärtänyt.

Vierailija
128/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä olla kaverisuhteessa. Ei siis ole seksuaalista kemiaa tai ihastumisen tai rakastumisen tunteita."

Hyvä. Olemme tässä asiassa yhtä mieltä. Eli kyse on omaan napaan tuijottelevasta omien tunteiden palvonnasta. TÄMÄN SIJAAN pitäisi keskittyä siihen toiseen ihmiseen, jonka kanssa on päättänyt seurustella, EI omaan napaan. SILLOIN olisi mahdollista saavuttaa parisuhteen onnellisuus. Juho on tämän todennäköisesti ymmärtänyt.

Miksi sen toisen kanssa seuristelisi jos ei ole tunnetta häntä kohtaan? Voidaan sitten olla kavereita.

Vierailija
129/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva päättää seurustella ihmisen kanssa,johon ei tunne vetoa tai ihastumisen/rakastumisen tunteita. Ei siinä ole mitään itsekästä. Saahan sitä järkiliittoonkin ryhtyä jos molemmat osapuolet sitä haluavat,riskinä vain että yhteiselosta tulee kurjaa kun ei toista koe haluttavana.

Vierailija
130/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Toiseen ihmiseen keskittymällä ei kyllä onnellisia parisuhteita synny. Tämä väärä idea just näkyy näiden Juhojen ajatusmaailmassa ja on yksi pariutumisen epäonnistumisen suurimpia syitä. Mulle käy kuka vaan. Eka vastaantulija. Minulla ei ole yhteyttä todellisiin toiveisiini. Toisaalta juuri siksi kun minulla ei ole mitään omaa, kiinnitän onnellisuuteni ja elämänlaatuni 100% sen toisen niskaan. Paha vain ettei kukaan halua siihen asemaan että on vastuussa toisen onnesta ja elämästä. Tai olla kuka vaan.

Vierailija
131/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa piti myös Juho tärkeänä:

"-Kun siinä on mukana se luontainen kemia, se on se merkittävin tekijä."

Miksi naiset eivät saisi pitää keskinäistä kemiaa tärkeänä, jos miehet kuitenkin saavat? Juhon mielestä kemia oli merkittävin tekijä ja Juho on fiksu ja jalat maassa oleva kunnollinen mies. Kun nainen sanoo pitävänsä kemiaa tärkeänä, hän on omaan napaan tuijotteleva neurootikko.

Vierailija
132/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten sain kokemusta kun pyörin tinderissä ja deittisivuilla.

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Hienoa että lopulta onnisti! Naiset on kauhean ennakko luuloisia.

Vierailija
133/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Toiseen ihmiseen keskittymällä ei kyllä onnellisia parisuhteita synny. Tämä väärä idea just näkyy näiden Juhojen ajatusmaailmassa ja on yksi pariutumisen epäonnistumisen suurimpia syitä. Mulle käy kuka vaan. Eka vastaantulija. Minulla ei ole yhteyttä todellisiin toiveisiini. Toisaalta juuri siksi kun minulla ei ole mitään omaa, kiinnitän onnellisuuteni ja elämänlaatuni 100% sen toisen niskaan. Paha vain ettei kukaan halua siihen asemaan että on vastuussa toisen onnesta ja elämästä. Tai olla kuka vaan.

Lisään vielä että mitä pitempään elän tässä parisuhteessa, sitä selvemmäksi tulee että toimiva parisuhde lähtee ennenkaikkea itsetuntemuksesta ja omien rajojen asettamisesta ja tyytyväisyydestä omassa nahassaan elämiseen. Onnea ei voi löytää toisesta ihmisestä, se löytyy itsestä, ja toinen ihminen rinnalla tuplaa ilon, jonka jokainen luo ensin itse.

Vierailija
134/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Kirjoitus taidolla ei ole mitään merkitystä suhteessa.

Vierailija
135/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus taidolla ei ole mitään merkitystä suhteessa.

Jos on todella verbaalinen, ja esim. kommunikoi mielellään kirjoittamalla, niin kyllä sillä on paljonkin merkitystä.

Itse olen tuollainen, enkä voi olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei ole samanlainen, mieheni on yhtä kova lukemaan kuin itse olen ja tapailimme aluksi pelkästään kirjoittamalla. 

Vierailija
136/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harva päättää seurustella ihmisen kanssa,johon ei tunne vetoa tai ihastumisen/rakastumisen tunteita."

ei ole noin yksinkertaista. Jos sun on hyvä ja mukava olla jonkun miehen kanssa, miksi et tunne vetoa häneen? Miehillä ei noin yleisesti ottaen näytä olevan vaikeuksia tässä, miksi naisilla on? Ja kyse ei ole miesten alhaisemmasta rimasta, kyse on ihan oikeasti ihastumisesta. EN miehenä todellakaan odota mitään suuria tunteita, tiedän jo, että sellaista ei tapahdu, en ole haaveissa elävä vaan jalat maassa tyyppi, joten miten voisikaan. Ei se mun maailmaa kaada. Voin silti olla onnellinen, ehkä jopa onnellisempi kuin jos ajaisin jotain tunnehaamuja takaa.

Vierailija
137/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta siis se että pitää keskinäistä kemiaa tärkeänä omaan napaan tuijottamista?

Vierailija
138/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harva päättää seurustella ihmisen kanssa,johon ei tunne vetoa tai ihastumisen/rakastumisen tunteita."

ei ole noin yksinkertaista. Jos sun on hyvä ja mukava olla jonkun miehen kanssa, miksi et tunne vetoa häneen? Miehillä ei noin yleisesti ottaen näytä olevan vaikeuksia tässä, miksi naisilla on? Ja kyse ei ole miesten alhaisemmasta rimasta, kyse on ihan oikeasti ihastumisesta. EN miehenä todellakaan odota mitään suuria tunteita, tiedän jo, että sellaista ei tapahdu, en ole haaveissa elävä vaan jalat maassa tyyppi, joten miten voisikaan. Ei se mun maailmaa kaada. Voin silti olla onnellinen, ehkä jopa onnellisempi kuin jos ajaisin jotain tunnehaamuja takaa.

Sinulla siis ei ole mitään eroa sille onko joku kaverisi vai seurustelukumppanisi? Mitä sinulle merkitsee seurustelu?

Vierailija
139/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin odotin sitä ns. oikeaa ja olin ihan valmis olemaan yksin, jos sitä ei tapahtuisi.

Tapasin sitten kuitenkin sen ns. oikean ja olen ollut onnellinen.

Ehkä tuo valmius olla yksin erottaa miehiä ja naisia, itselleni olisi ollut ihan ok olla yksin, jos en olisi tavannut miestäni, miehet taas tuntuvat hätääntyvän ja haluavat sen takia kenet vain.

Vierailija
140/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo juttu, koska kyseinen mies selitti miten kymmennen vuotta sitten oli enemmän vientiä...

Niin, nuoremmat miehet on halutumpia, lassukoiden unelmat jostain halutuista vanhoista miehistä ei ole todellisuutta.

Miehen haluttavuus laskee samalla tavalla iän myötä kuin naisilla.

Eipä ole mulla ollut vientiä minkään ikäisenä. Se on niin, että joko synnytään halutuksi mieheksi tai sitten ei synnytä halutuksi mieheksi. Halutuilla miehillä riittää vientiä aina, niillä taas, joita ei haluta, ei ole vientiä välttämättä koskaan. Eikä noihin asioihin silloin ikä vaikuta. -Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi