Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

34-vuotias Juho kertoo karuista deittailukokemuksistaan

Vierailija
20.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808202201138936_rk…

Tämä kommentoija taitaa olla palstalta tuttu tyyppi:
"Naiset ilmeisesti vetävät tietyistä ammateista omat johtopäätöksensä. Esim. varastotyöntekijä mielletään automaattisesti pienipalkkaiseksi. Ahkera duunari voi varastossa kuitenkin päästä ihan hyville ansioille. Tietysti jos naiselle on raha noinkin tärkeää, niin itse jättäisin sellaisen naisen väliin suosiolla." Ja on siellä jo MGTOW-mieskin astialla.

Hohhoijaa.

Kommentit (405)

Vierailija
81/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ulinastoori sitten taas..aina tätä samaa. Kohta tullaan statukseen, laatikkopäähän, jykevään leukaan, unohtamatta metsästäjän silmiä. Pakkomielteistä, ihan pikkuisen? Mutta hyväksi naisille, en ennen näitä ketjuja edes tiennyt että noin limaskoja onkaan.  

34 vuotias opiskelijabileissä on pelkästään nolo, vähän kun 16 vuotias leikkimässä hiekkalaatikolla juuri puhumaan oppineiden kanssa. Ei ne maailmat kohtaa, ei parhaalla tahdollakaan. 

Vierailija
82/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harhaista settiä nyt palstalla. Yleensä väitteet on kuitenkin jotenkin nivoutuneet siihen mitä jutussa on oikeasti lukenut, mutta nyt täällä mesotaan jotain ihan omaa. 

Yritetään kääntää huomio pois siitä faktasta, että nykyään ei tavallinen mies naista saa ?

Millä perusteella suurin osa miehistä ei olisi tavallisia miehiä?

Ota huomioon "nykyään". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo lähestymisrepliikki nyt sitten tulee, jos henkilöstä ei edes tiedetä mitään? Mistä Juho tietää, että kyseessä on opiskelija, ellei ole todella nuori henkilö tai esim ne haalarit päällä? Jos Juho näkisi baarissa minut 37-vuotiaan opiskelijan, hän tuskin näkisi päälle päin, että olen opiskelija, joten avausrepliikkikään tuskin on "mitenkäs opiskelut sujuu". 

Jos hän näkisi sinut baarissa haalarit päällä ja kysyisi noin, olisiko se sun mielestä tungettelevaa tai muuten epämiellyttävää?

Edelleen uskaltaisin väittää, että minun ikäiseni tuskin ovat baarissa haalarit päällä. Minäkin olen kyllä ollut haalarit päällä baarissa silloin kaksikymppisenä, enkä muista, että silloin olisi ollut yhtäkään yli 30-vuotiasta niissä bileissä haalarit päällä. Silloin olisi kyllä ollut epämiellyttävää, jos itseäni 14 vuotta vanhempi olisi tullut jotain kyselemään. Tai no, ei välttämättä epämiellyttävää, mutta yhdentekevää, koska en olisi sitä juttelua pitkään jatkanut. 

Eli "vika" on henkilössä eikä niinkään lähestysmistavassa/kysymyksessä?

No tilanteesta riippuen. Jos en hengaa jossain haalarijengissä, kysymys on outo, koska vieras ihminen ei voi tietää, olenko opiskelija vai en. Jos taas minusta näkee selvästi päällepäin, että olen opiskelija (haalarit, nuori ikä), silloin vika on todennäköisesti henkilössä, jos tilanne ei etene. 

Vierailija
84/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v ukon pokausreplana "mites opiskelut on sujuneet"... No, ei sentään "montakos hiekkakakkua teit tänään ja haluatko tikkarin"...

Mikä vika tuossa repliikissä on? Se ei ole mitenkään limainen, kaksimielinen tai kliseinen. Vai onko tuo liian henkilökohtainen kysymys?

- ilmeisesti sosiaalisesti taitamaton

Olet kyllä mega-autisti, jos et ymmärrä miltä vaikuttaa, kun vanha mies 34v menee parikymppiselle selittämään miten on opiskelut sujuneet, ihan oikeasti.

Meidän suvussa vanhukset kysyy noin nuoremmilta, kun suku on kokoontunut yhteen, jos haluat jotain kontekstia tuohon.

Jos sattuu näkemään haalari päällä yliopiston bileissä? Sosiaalisesti fiksumpana voit varmaan kertoa miten 34v miesopiskelija lähestyy oikeaoppisesti naisopiskelijaa yliopiston bileissä. Keskustelun avaaminen molempia yhdistävästä asiasta ei mun mielestä ole ihan huono veto

Mitä se 34 v tekee siellä?

Noita on aina välillä, ja kaikki tietää mikä idea niillä.

Et voi millään tavalla lähestyä tuossa tilanteessa ilman, että ole vain *illun kiilto silmissä heiluva setämies.

Jos haluat nuoria naisopiskelijoita, pyrit töihin esim. yliopistoon, et mene sinne 34v ikäisenä opiskelijaksi.

Opiskelee? Ei yliopistolla ole mitään ikärajoja ja kaikki eivät aloita opiskelua heti lukion jälkeen. Ainahan sitä toitotetaan, että hyvä keino löytää kumppani on opiskelijaelämä. Tietysti jotkut miesvihaajat näkevät kaksilahkeiset etsimässä vain seksiä, mutta onneksi kyseessä on selvä vähemmistö

Ei tässä kauaa mene kun joku mies tulee meille kertomaan kuinka kaikki miehet haluaa parisuhteen vain saadakseen säännöllisesti ja vaivattomasti seksiä.

Vierailija
85/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Juhohan kertoo että pääsee kyllä jutulle naisten kanssa. 

Yhteydenpito vaan loppu siihen kun naiset tivaavat Juhon ammattia. 

Ei tässä mistään teinien yrittämisestä ole kyse. Tai jos onkin niin juttuhan luistaa kuitenkin joten missä ongelma. Siihen saakka kun tulee puhe Juhon ammatista. 

Opetelkaas lukemaan. 

Vanhempi mies eikä ees kiinnostavaa ammattia. Juho on hirveän yllättynyt realistisessa parinhaussaan 10 vuotta liian nuorten joukosta...

Mistä sinä oikein luit tuon, että yrittää 10 vuotta nuorempia?

Juhon sanoin, kymmenen vuotta sitten pariutuminen oli hirveen paljon helpompaa. No niin kai, kun hän oli itse saman ikäinen kuin vongattavansa. Ja toiseksi, Juhon suosikkiavausreplaa on mahdoton sanoa niille naisille joita Juhon olisi realistista yrittää. Juho ei ole penaalin terävin kynä.

Miten se kymmen vuotta sitten liittyy siihen minkä ikäisiä on nyt lähestynyt? En kyllä itse löytänyt tuosta jutusta sellaista kohtaa. Tuo iskurepla on minusta vain esimerkki eikä mikään osoitus naisten ikäryhmästä. Opiskelee sitä nykyään moni vanhempikin.

Mutta iskureplana ei kannata kyllä 30+ naisille mennä mitään opiskelujuttuja utelemaan ellei sitten todella tiedä kyseisen naisen olevan opiskelija. Parikymppisistä valtaosa on sitä, mutta ei enää kolmekymppisistä. Kyllä se, että Juho tuollaista toimivana iskureplana käyttää, antaa viitteitä siitä, että iskureplan kohteena on varsin nuori naishenkilö. Kysypä tuollaista kolmekymppiseltä naiselta, jonka opiskelut ovat päättyneet 7 vuotta sitten, niin tuskin toimii replasi.

Minusta taas tässä ketjussa näkyy tän palstan perusoletus, että jos 30-40v mies ei naista löydä niin silloin sen täytyy etsiä 10v nuorempia naisia.

Tuntuu olevan ihan mahdoton asia uskoa, että 30-40v naiset ei olisi kiinnostuneita saman ikäisestä miehestä. Kyllä se on vaan ihan arkipäivää.

Kyllä tämä oletus siitä, että nimenomaan Juho yrittäisi nuorempia naisia, johtuu juuri siitä, että hän kertoo toimivaksi iskureplaksi opiskelujen sujumisesta kysymisen. Tätä asiaa on nyt jo aika monessa viestissä perusteltu.

Vierailija
86/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun se on nyt vaikea tajuta. Juho kyllä TIESI, että nainen on opiskelija. Nainen oli hänen työtoverinsa. Ei se voi olla niin vaikeeta.

Täh? Miten tuo sitten oli mikään lähestymisrepliikki, jos olivat jo aiemminkin jutelleet naisen opinnoista ja muutenkin töissä tekemisissä? Eikö lähestyminen tarkoita sitä ensikontaktia. 

Vierailija
87/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on duunari, mistä ihmeestä nämä haalari- ja opiskelijabileet tähän keskusteluun nyt koko ajan tulevat. Tässä keskustelussa ei ole enää mitään järkeä.

Vierailija
88/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harhaista settiä nyt palstalla. Yleensä väitteet on kuitenkin jotenkin nivoutuneet siihen mitä jutussa on oikeasti lukenut, mutta nyt täällä mesotaan jotain ihan omaa. 

Yritetään kääntää huomio pois siitä faktasta, että nykyään ei tavallinen mies naista saa ?

Ota huomioon "nykyään". 

Millä perusteella suurin osa miehistä ei nykyään olisi tavallisia miehiä?

Vierailija
89/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Juhohan kertoo että pääsee kyllä jutulle naisten kanssa. 

Yhteydenpito vaan loppu siihen kun naiset tivaavat Juhon ammattia. 

Ei tässä mistään teinien yrittämisestä ole kyse. Tai jos onkin niin juttuhan luistaa kuitenkin joten missä ongelma. Siihen saakka kun tulee puhe Juhon ammatista. 

Opetelkaas lukemaan. 

Vanhempi mies eikä ees kiinnostavaa ammattia. Juho on hirveän yllättynyt realistisessa parinhaussaan 10 vuotta liian nuorten joukosta...

Mistä sinä oikein luit tuon, että yrittää 10 vuotta nuorempia?

Juhon sanoin, kymmenen vuotta sitten pariutuminen oli hirveen paljon helpompaa. No niin kai, kun hän oli itse saman ikäinen kuin vongattavansa. Ja toiseksi, Juhon suosikkiavausreplaa on mahdoton sanoa niille naisille joita Juhon olisi realistista yrittää. Juho ei ole penaalin terävin kynä.

Miten se kymmen vuotta sitten liittyy siihen minkä ikäisiä on nyt lähestynyt? En kyllä itse löytänyt tuosta jutusta sellaista kohtaa. Tuo iskurepla on minusta vain esimerkki eikä mikään osoitus naisten ikäryhmästä. Opiskelee sitä nykyään moni vanhempikin.

Mutta iskureplana ei kannata kyllä 30+ naisille mennä mitään opiskelujuttuja utelemaan ellei sitten todella tiedä kyseisen naisen olevan opiskelija. Parikymppisistä valtaosa on sitä, mutta ei enää kolmekymppisistä. Kyllä se, että Juho tuollaista toimivana iskureplana käyttää, antaa viitteitä siitä, että iskureplan kohteena on varsin nuori naishenkilö. Kysypä tuollaista kolmekymppiseltä naiselta, jonka opiskelut ovat päättyneet 7 vuotta sitten, niin tuskin toimii replasi.

Minusta taas tässä ketjussa näkyy tän palstan perusoletus, että jos 30-40v mies ei naista löydä niin silloin sen täytyy etsiä 10v nuorempia naisia.

Tuntuu olevan ihan mahdoton asia uskoa, että 30-40v naiset ei olisi kiinnostuneita saman ikäisestä miehestä. Kyllä se on vaan ihan arkipäivää.

Kyllä tämä oletus siitä, että nimenomaan Juho yrittäisi nuorempia naisia, johtuu juuri siitä, että hän kertoo toimivaksi iskureplaksi opiskelujen sujumisesta kysymisen. Tätä asiaa on nyt jo aika monessa viestissä perusteltu.

Niin siis hänellä oli työkaveri jonka tiesi opiskelijaksi ja häneltä kysyi tuota ja se toimi. 

Disney-harhoissa elävä nainen tietysti kuvittelee että tavallisella miehellä on jotain joka paikassa viljeltäviä vakiorepliikkejä takataskussa. Ei kyllä ole. 

Vierailija
90/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähestymisrepliikkikö tarkoittaakin "repliikki, jonka voit lausua tutulle ihmiselle joskus kun hengailette muutenkin yhdessä"? :D 

Vierailija
91/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon "nykyään". 

Millä perusteella suurin osa miehistä ei nykyään olisi tavallisia miehiä?

Suurin osa onkin. Mutta suurin osa 'nykyaikana' naista etsineistä miehistä ei ole naista löytänytkään. 

Vierailija
92/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tuo aloitusviestin kommentti ammatista ja rahasta. Juho itse ei ymmärrä, että ammatissa on kyse naisille hyvin paljon muusta kuin rahasta, koska itse arvottaa vain rahaa. Siksi hän luulee, että naiset luulevat, että naiset eivät tiedä duunarin voivan tienata hyvin. Vaikka moni akateeminen nainen hyvin tietoisesti valitsisi köyhän apurahatutkijan ohi miljoonia keränneen duunariyrittäjän.

Vierailija
93/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on fiksu ja kunnollinen mies:

"Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla..."

Juho ymmärtää, että muuta ei tarvita. Ei kemioita, ei suuria tunteita, omaan napaan tuijottelevaa omien tunteiden palvontaa, mitä monet naiset neuroottisesti ajaa takaa.

Juho on omilla aivoillaan ajatteleva ja ymmärtää, miten onnellisuus saavutetaan.

Vierailija
94/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tuo aloitusviestin kommentti ammatista ja rahasta. Juho itse ei ymmärrä, että ammatissa on kyse naisille hyvin paljon muusta kuin rahasta, koska itse arvottaa vain rahaa. Siksi hän luulee, että naiset luulevat, että naiset eivät tiedä duunarin voivan tienata hyvin. Vaikka moni akateeminen nainen hyvin tietoisesti valitsisi köyhän apurahatutkijan ohi miljoonia keränneen duunariyrittäjän.

Tai sitten nainen ymmärtää, että miljoonayrittäjällä on paljon enemmän valinnanvaraa eikä halua tulla jätetyksi.

Vierailija
95/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v...u. Taisi homma mennä tunteisiin taas. Joo kyllä todennäköisesti Juho yritti just niitä itseään yli 10 vuotta nuorempia ja kaikista kauneumpia, koska vain he kelpasivat. Sitten Juho ei saanut vastakaikua ja alkoi ulina.

Keskustelun taso yllätti jopa minut ja ei mitenkään positiivisesti, vaikka olen jonkun kerran kertonut tästä samasta asiasta ihan omakohtaisia kokemuksia ja miehenä siis. Todennäköisesti vastassa on jotain 20-25 vuotiaita tyttöjä, jotka eivät ole edes koskaan kokeilleet nettideittailua tms. ja etenkään miehenä.

Olisi kiva kuulla miesten omakohtaisia kokemuksia ja oli niitä jokunen tuon muun kuran keskellä, jossa keskustelun huomio käännettiin johonkin, että Juho yritti 34 vuotiaana setämiehenä vain nuoria naisia. Luin jutun läpi, mutta enpä itse huomannut tällaisesta mainintaa. Näköjään palstanaiset tietävät paremmin kuin kukaan muu ja paremmin kuin Juho itse. Herätkää nyt vähän... 

Tottakai tuolle jutulle nauretaan.

Etkö itse tajua mikä siinä on ongelmana?

Juho, 34v ihmettelee miksi sillä ei oikein onnistu naisten kanssa, kun kuitenkin juholla 24v onnistui.

Juho 24v oli huomattavasti halutumpi kuin juho 34v (eli vanha), juho 34v ikäryhmästä iso osa naisista on varattuja, juho 24v ei ollut. Eli haluttavampi, nuorempi juho seikkailemassa isommassa naisryhmässä, vai juho ei niin haluttava pienemmän naisryhmän parissa.

Koko juhosta tulee ihan sairaan tyhmä vaikutelma, kun se ei itse tajunnut tuota.

Kieltämättä. Olin 20 v sitten nuori, hoikka ja nätti, ja sain valita suuresta joukosta vapaita ikätovereitani mieleisen miehen. Jos nyt jäisin sinkuksi, ja heittäytyisin marttyyriksi, kun keski-ikäiselle pyylevälle tädille ei kaikki ole yhtä helppoa, kaikki pitäisivät minua idioottina, syystä. Jostain syystä joillekin miehille tämä on vaikeampi ymmärtää.

Vierailija
96/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun duunari ei osaa keskustella.

Totuus on karu. Kun köyhyys tulee ovesta, lentää rakkaus ikkunasta. Näin se vaan on.

Mutta parhaat mätsit saa kuitenkin duunari&duunari keskenään.

T: Timpuri ja Lähäri ja alle kolmekymppisinä velaton OK-talo omin käsin. Kun malttia riittää. Ja sitten lapsia pukkaamaan!

Vierailija
97/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää kaukaa kaikki "opiskelevat" naiset. Tavalliset duunarinaiset, lähärit ja kaupankassat ovat niitä aidoimpia ihmisiä ilman ennakkoluuloja, sekä approbatureilla buustattuja näennäisegoja.

Reilu duunarinainen on sitä parasta krettoa (kerma)!

No nyt käy mielenkiintoiseksi. Entä jos on sekä duunari että opiskelija 😁

Vierailija
98/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus nykyään että kolmekymppinen on vielä opiskelija. 

Etenkin naiset. 

Mutta kun me kolmekymppiset opiskelijat emme ramppaa haalaribileissä. Mikä tässä nyt on vaikeaa? Tai no, enhän minä tietysti kaikkien puolesta tiedä sanoa, mutta olettaisin, että niissä opiskelijabileissä on enimmäkseen ne parikymppiset. 

Ei kannata tosiaan kaikkien puolesta sanoa. Minä menin yliopistolle 32v kun halusin vaihtaa alaa ja kävin välillä kyllä bileissäkin, usein ihan pyydettiinkin. Tutustuin hyvin porukkaan, ei ollut ulkopuolinen olo. Toiset päältä kolmekymppiset ei menneet, hengailivat muutenkin enemmän keskenään tai yksinään eli sosiaalinen elämä varmaan muualla kuin yliopistolla. Ihan hauskaa oli kun haalarivaihe jäi itseltä aikanaan välistä eikä siellä kukaan ikää kysellyt tai kieroon katsonut. 

Vierailija
99/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho on fiksu ja kunnollinen mies:

"Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla..."

Juho ymmärtää, että muuta ei tarvita. Ei kemioita, ei suuria tunteita, omaan napaan tuijottelevaa omien tunteiden palvontaa, mitä monet naiset neuroottisesti ajaa takaa.

Juho on omilla aivoillaan ajatteleva ja ymmärtää, miten onnellisuus saavutetaan.

Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla. Ja nyt tämä esitetään suurena miehisenä oivalluksena höystettynä tavanomaiselle läjällä itsesääliä.

Vierailija
100/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v...u. Taisi homma mennä tunteisiin taas. Joo kyllä todennäköisesti Juho yritti just niitä itseään yli 10 vuotta nuorempia ja kaikista kauneumpia, koska vain he kelpasivat. Sitten Juho ei saanut vastakaikua ja alkoi ulina.

Keskustelun taso yllätti jopa minut ja ei mitenkään positiivisesti, vaikka olen jonkun kerran kertonut tästä samasta asiasta ihan omakohtaisia kokemuksia ja miehenä siis. Todennäköisesti vastassa on jotain 20-25 vuotiaita tyttöjä, jotka eivät ole edes koskaan kokeilleet nettideittailua tms. ja etenkään miehenä.

Olisi kiva kuulla miesten omakohtaisia kokemuksia ja oli niitä jokunen tuon muun kuran keskellä, jossa keskustelun huomio käännettiin johonkin, että Juho yritti 34 vuotiaana setämiehenä vain nuoria naisia. Luin jutun läpi, mutta enpä itse huomannut tällaisesta mainintaa. Näköjään palstanaiset tietävät paremmin kuin kukaan muu ja paremmin kuin Juho itse. Herätkää nyt vähän... 

Tottakai tuolle jutulle nauretaan.

Etkö itse tajua mikä siinä on ongelmana?

Juho, 34v ihmettelee miksi sillä ei oikein onnistu naisten kanssa, kun kuitenkin juholla 24v onnistui.

Juho 24v oli huomattavasti halutumpi kuin juho 34v (eli vanha), juho 34v ikäryhmästä iso osa naisista on varattuja, juho 24v ei ollut. Eli haluttavampi, nuorempi juho seikkailemassa isommassa naisryhmässä, vai juho ei niin haluttava pienemmän naisryhmän parissa.

Koko juhosta tulee ihan sairaan tyhmä vaikutelma, kun se ei itse tajunnut tuota.

Kieltämättä. Olin 20 v sitten nuori, hoikka ja nätti, ja sain valita suuresta joukosta vapaita ikätovereitani mieleisen miehen. Jos nyt jäisin sinkuksi, ja heittäytyisin marttyyriksi, kun keski-ikäiselle pyylevälle tädille ei kaikki ole yhtä helppoa, kaikki pitäisivät minua idioottina, syystä. Jostain syystä joillekin miehille tämä on vaikeampi ymmärtää.

Niille hoetaan pienestä asti, että ne on ihan jotain ainutlaatuisen upeaa, se jää päälle koko elämäksi, siksi ne on ilman paitojakin läskit hyllyen kesäisin, koska upeita, äiti sanoi.

Esim. noiden palvoma redpillfriikki rooshv on myös saanut kokea tuon ettei vanhana miehenä enää saa naisia, sekin vaan kirjoittaa artikkeleita miten ei saa naisia, naiset nirsoja, blah, blah, ei nuo silti tajua.