Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotias Juho kertoo karuista deittailukokemuksistaan

Vierailija
20.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808202201138936_rk…

Tämä kommentoija taitaa olla palstalta tuttu tyyppi:
"Naiset ilmeisesti vetävät tietyistä ammateista omat johtopäätöksensä. Esim. varastotyöntekijä mielletään automaattisesti pienipalkkaiseksi. Ahkera duunari voi varastossa kuitenkin päästä ihan hyville ansioille. Tietysti jos naiselle on raha noinkin tärkeää, niin itse jättäisin sellaisen naisen väliin suosiolla." Ja on siellä jo MGTOW-mieskin astialla.

Hohhoijaa.

Kommentit (405)

Vierailija
101/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen naisena seurustellut varastomiehen, hitsaajan ja nyt seurustelen tehdastuotannossa työskentelevän miehen kanssa. Ammatti ei ole este millekään. Olen akateemisesti koulutettu 30+ nainen.

Jos menee pinnallisen näköisten naisten kanssa treffeille (eli sen laitetun ja kauniin, tai hyvin nuoren) voi olla että näiden naisten kriteeritkin ovat sitä tasoa. Vakka kantensa mukaan.

Vierailija
102/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miehellä on ihan erilainen kyky nauttia naisen seurasta kuin naisella miehen seurasta. Tämä ei perustu naisten paremmuuteen, vaan miehen erilaiseen koneistoon. Siksi myös homomiehillä on ihan erilainen kyky nauttia miehistä kuin lesboilla naisista, jotka tappelevat paljon ja harrastavat seksiä kaikista vähiten.

Koska naisilla on niin vähäinen kyky nauttia miehistä, naiset tarvitsevat sitä Clown Gamea eli viihdytystä ja jännitystä, mikä on muutenkin naisille vaikeampaa järjestää hormonaalisista yms. eroista johtuen ilman, että mies on siinä vierellä näyttämässä tai kulkemassa. Kun showta on vedetty tarpeeksi, mies voi sitten lopulta livauttaa takaoven raosta oman seksuaalisuutensa ja omat tarpeensa sisään.

Se raivo ja päivittely mitä seuraa siitä, kun mies esittelee omia tarpeitaan etuoven kautta ilman naisen käsikirjoitusta kertoo siitä, miten vaikeaa naisten on samaistua miesten kykyyn nauttia omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan.

Naiset uhkailevat esim.lähettää peniskuvia lähisukulaisille, koska heillä itsellään ei ole tuollaista nautintoa tuovaa elintä, jonka kanssa voisi helposti ja kätevästi hassutella. Sen takia myöhemmin on sitten keksitty miehille uusia paskatestejä ja tekemällä tehtyjä teorioita naisen moniulotteisemmasta ja hienostuneemmasta tunnosta ja vartalosta jne. jotta naiset voisivat esittää olevansa miehiä ja miesten pitäisi vielä salilla käymisen, jännittävien harrastusten, aloitteiden tekemisen, järjestyksen ylläpitämisen yms. lisäksi taikoa lisätuntoa naisen jalkoväliin seksitempuilla. Tämä on seksuaalista tasapäistämistä, joka ei palvele molempien osapuolten etua.

Lapsena tytöt vielä uskovat hetken ajan kehittyvänsä miehisiksi, mutta tämä vaihe menee ohi ja murrosiän tullessa aivojen kehitys ja hormonaalinen kehitys vie asiat siihen pisteeseen, että ihmisen primaaliset toiveet ja vieetit haudataan älyllisyyden alle ja miesten kyky nauttia elämästä rationalisoidaan pervoiluksi, creepyksi ja keskitytään naisten käsikirjoituksen seuraamisen oikeana tapana elää.

Siis miesten pitäisi taikoa lisätuntoa naisten jalkoväliin seksitempuilla?

Mitä IHMETTÄ oikein tarkoitat? Kerrotko nyt ihan konkreettisia esimerkkejä näistä mainitsemistasi seksitempuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Juhohan kertoo että pääsee kyllä jutulle naisten kanssa. 

Yhteydenpito vaan loppu siihen kun naiset tivaavat Juhon ammattia. 

Ei tässä mistään teinien yrittämisestä ole kyse. Tai jos onkin niin juttuhan luistaa kuitenkin joten missä ongelma. Siihen saakka kun tulee puhe Juhon ammatista. 

Opetelkaas lukemaan. 

Vanhempi mies eikä ees kiinnostavaa ammattia. Juho on hirveän yllättynyt realistisessa parinhaussaan 10 vuotta liian nuorten joukosta...

Mistä sinä oikein luit tuon, että yrittää 10 vuotta nuorempia?

Juhon sanoin, kymmenen vuotta sitten pariutuminen oli hirveen paljon helpompaa. No niin kai, kun hän oli itse saman ikäinen kuin vongattavansa. Ja toiseksi, Juhon suosikkiavausreplaa on mahdoton sanoa niille naisille joita Juhon olisi realistista yrittää. Juho ei ole penaalin terävin kynä.

Miten se kymmen vuotta sitten liittyy siihen minkä ikäisiä on nyt lähestynyt? En kyllä itse löytänyt tuosta jutusta sellaista kohtaa. Tuo iskurepla on minusta vain esimerkki eikä mikään osoitus naisten ikäryhmästä. Opiskelee sitä nykyään moni vanhempikin.

Mutta iskureplana ei kannata kyllä 30+ naisille mennä mitään opiskelujuttuja utelemaan ellei sitten todella tiedä kyseisen naisen olevan opiskelija. Parikymppisistä valtaosa on sitä, mutta ei enää kolmekymppisistä. Kyllä se, että Juho tuollaista toimivana iskureplana käyttää, antaa viitteitä siitä, että iskureplan kohteena on varsin nuori naishenkilö. Kysypä tuollaista kolmekymppiseltä naiselta, jonka opiskelut ovat päättyneet 7 vuotta sitten, niin tuskin toimii replasi.

Minusta taas tässä ketjussa näkyy tän palstan perusoletus, että jos 30-40v mies ei naista löydä niin silloin sen täytyy etsiä 10v nuorempia naisia.

Tuntuu olevan ihan mahdoton asia uskoa, että 30-40v naiset ei olisi kiinnostuneita saman ikäisestä miehestä. Kyllä se on vaan ihan arkipäivää.

Kyllä tämä oletus siitä, että nimenomaan Juho yrittäisi nuorempia naisia, johtuu juuri siitä, että hän kertoo toimivaksi iskureplaksi opiskelujen sujumisesta kysymisen. Tätä asiaa on nyt jo aika monessa viestissä perusteltu.

No sehän tarkoittaa juuri 100 varmasti sitä, että Juho yrittää vain itseään selvästi nuorempia naisia. No voihan tuon asian kääntää noinkin, jos ei muuta keksi. Juhohan on voinut kirjoittaa näin vaikka tuolloin 10 vuotta sitten käsittääkseni. Ehkä oli vain esimerkkinä kysyä luokkaa jotain, eikä jaaritella pitkästi niitä näitä tai kirjoittaa kliseisesti jotain opittuja iskurepliikkejä.  Väitteet aika hataralla pohjalla, mutta jos haluaa etsiä Juhosta vikoja, mikäs siinä.

Vierailija
104/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus nykyään että kolmekymppinen on vielä opiskelija. 

Etenkin naiset. 

Mutta kun me kolmekymppiset opiskelijat emme ramppaa haalaribileissä. Mikä tässä nyt on vaikeaa? Tai no, enhän minä tietysti kaikkien puolesta tiedä sanoa, mutta olettaisin, että niissä opiskelijabileissä on enimmäkseen ne parikymppiset. 

Ei kannata tosiaan kaikkien puolesta sanoa. Minä menin yliopistolle 32v kun halusin vaihtaa alaa ja kävin välillä kyllä bileissäkin, usein ihan pyydettiinkin. Tutustuin hyvin porukkaan, ei ollut ulkopuolinen olo. Toiset päältä kolmekymppiset ei menneet, hengailivat muutenkin enemmän keskenään tai yksinään eli sosiaalinen elämä varmaan muualla kuin yliopistolla. Ihan hauskaa oli kun haalarivaihe jäi itseltä aikanaan välistä eikä siellä kukaan ikää kysellyt tai kieroon katsonut. 

Eli oliko sinulla haalarit vai ei ja kävitkö useinkin näissä bileissä? En väittänytkään, ettei vanhemmat opiskelijat joskus bileissä kävisi, vaan sanoin, että emme ramppaa (kulje usein) haalari(ei opiskelija)bileissä. Sehän tässä oli se juttu, että sinut nimenomaan tunnistettaisiin opiskelijaksi niistä haalareista. 

Vierailija
105/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho on fiksu ja kunnollinen mies:

"Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla..."

Juho ymmärtää, että muuta ei tarvita. Ei kemioita, ei suuria tunteita, omaan napaan tuijottelevaa omien tunteiden palvontaa, mitä monet naiset neuroottisesti ajaa takaa.

Juho on omilla aivoillaan ajatteleva ja ymmärtää, miten onnellisuus saavutetaan.

Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla. Ja nyt tämä esitetään suurena miehisenä oivalluksena höystettynä tavanomaiselle läjällä itsesääliä.

Siin on vaan se, että naisia ei edes kiinnosta kokeilla viihtyykö miehen kanssa jos valkenee, että mies on esimerkiksi myyjä. 

Vierailija
106/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla."

Olet väärässä. Täällä naiset nimenomaan kertoo, että EI riitä, että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava olla vaan pitää olla sitä kemiaa, ihastumista, jalat alta vievää tunnetta ja mieluimmin heti ensitapaamisella.

Vierailija
107/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää kaukaa kaikki "opiskelevat" naiset. Tavalliset duunarinaiset, lähärit ja kaupankassat ovat niitä aidoimpia ihmisiä ilman ennakkoluuloja, sekä approbatureilla buustattuja näennäisegoja.

Reilu duunarinainen on sitä parasta krettoa (kerma)!

No nyt käy mielenkiintoiseksi. Entä jos on sekä duunari että opiskelija 😁

Jos on nainen, duunari ja opiskelija, koittaa miehelle vaikeat ajat. Ainakin itsensä kehittämisen paikka.

(Ja tähän AIVAN MAHTAVA NAURUHYMIÖ)

108/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Juhohan kertoo että pääsee kyllä jutulle naisten kanssa. 

Yhteydenpito vaan loppu siihen kun naiset tivaavat Juhon ammattia. 

Ei tässä mistään teinien yrittämisestä ole kyse. Tai jos onkin niin juttuhan luistaa kuitenkin joten missä ongelma. Siihen saakka kun tulee puhe Juhon ammatista. 

Opetelkaas lukemaan. 

Vanhempi mies eikä ees kiinnostavaa ammattia. Juho on hirveän yllättynyt realistisessa parinhaussaan 10 vuotta liian nuorten joukosta...

Mistä sinä oikein luit tuon, että yrittää 10 vuotta nuorempia?

Juhon sanoin, kymmenen vuotta sitten pariutuminen oli hirveen paljon helpompaa. No niin kai, kun hän oli itse saman ikäinen kuin vongattavansa. Ja toiseksi, Juhon suosikkiavausreplaa on mahdoton sanoa niille naisille joita Juhon olisi realistista yrittää. Juho ei ole penaalin terävin kynä.

Miten se kymmen vuotta sitten liittyy siihen minkä ikäisiä on nyt lähestynyt? En kyllä itse löytänyt tuosta jutusta sellaista kohtaa. Tuo iskurepla on minusta vain esimerkki eikä mikään osoitus naisten ikäryhmästä. Opiskelee sitä nykyään moni vanhempikin.

Mutta iskureplana ei kannata kyllä 30+ naisille mennä mitään opiskelujuttuja utelemaan ellei sitten todella tiedä kyseisen naisen olevan opiskelija. Parikymppisistä valtaosa on sitä, mutta ei enää kolmekymppisistä. Kyllä se, että Juho tuollaista toimivana iskureplana käyttää, antaa viitteitä siitä, että iskureplan kohteena on varsin nuori naishenkilö. Kysypä tuollaista kolmekymppiseltä naiselta, jonka opiskelut ovat päättyneet 7 vuotta sitten, niin tuskin toimii replasi.

Minusta taas tässä ketjussa näkyy tän palstan perusoletus, että jos 30-40v mies ei naista löydä niin silloin sen täytyy etsiä 10v nuorempia naisia.

Tuntuu olevan ihan mahdoton asia uskoa, että 30-40v naiset ei olisi kiinnostuneita saman ikäisestä miehestä. Kyllä se on vaan ihan arkipäivää.

Kyllä tämä oletus siitä, että nimenomaan Juho yrittäisi nuorempia naisia, johtuu juuri siitä, että hän kertoo toimivaksi iskureplaksi opiskelujen sujumisesta kysymisen. Tätä asiaa on nyt jo aika monessa viestissä perusteltu.

Yhden repliikki esimerkin perusteella päätellään näin? Vieläpä jos kyse oli opiskelevasta työkaverista.

Vierailija
109/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sain kokemusta kun pyörin tinderissä ja deittisivuilla.

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Vierailija
110/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen kun näkisi joka naisille kelpaa :D

Vierailija
111/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, eihän täällä ole naiset kuin vasta noin 100 000 kertaa kertoneet miehille että ei, kyseessä ei ole raha, ei status eikä laatikkopää, vaan se että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla."

Olet väärässä. Täällä naiset nimenomaan kertoo, että EI riitä, että ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava olla vaan pitää olla sitä kemiaa, ihastumista, jalat alta vievää tunnetta ja mieluimmin heti ensitapaamisella.

Kuules. Noilla tarkoitetaan käytännössä samaa asiaa. "Hyvä olla" tarkoittaa juuri sitä, että synkkaa kaikilla tasoilla, eli on myös sitä kemiaa. 

Vierailija
112/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v...u. Taisi homma mennä tunteisiin taas. Joo kyllä todennäköisesti Juho yritti just niitä itseään yli 10 vuotta nuorempia ja kaikista kauneumpia, koska vain he kelpasivat. Sitten Juho ei saanut vastakaikua ja alkoi ulina.

Keskustelun taso yllätti jopa minut ja ei mitenkään positiivisesti, vaikka olen jonkun kerran kertonut tästä samasta asiasta ihan omakohtaisia kokemuksia ja miehenä siis. Todennäköisesti vastassa on jotain 20-25 vuotiaita tyttöjä, jotka eivät ole edes koskaan kokeilleet nettideittailua tms. ja etenkään miehenä.

Olisi kiva kuulla miesten omakohtaisia kokemuksia ja oli niitä jokunen tuon muun kuran keskellä, jossa keskustelun huomio käännettiin johonkin, että Juho yritti 34 vuotiaana setämiehenä vain nuoria naisia. Luin jutun läpi, mutta enpä itse huomannut tällaisesta mainintaa. Näköjään palstanaiset tietävät paremmin kuin kukaan muu ja paremmin kuin Juho itse. Herätkää nyt vähän... 

Tottakai tuolle jutulle nauretaan.

Etkö itse tajua mikä siinä on ongelmana?

Juho, 34v ihmettelee miksi sillä ei oikein onnistu naisten kanssa, kun kuitenkin juholla 24v onnistui.

Juho 24v oli huomattavasti halutumpi kuin juho 34v (eli vanha), juho 34v ikäryhmästä iso osa naisista on varattuja, juho 24v ei ollut. Eli haluttavampi, nuorempi juho seikkailemassa isommassa naisryhmässä, vai juho ei niin haluttava pienemmän naisryhmän parissa.

Koko juhosta tulee ihan sairaan tyhmä vaikutelma, kun se ei itse tajunnut tuota.

Tajuan aika paljon asioita. Osa ihmisistä ei, vaan menevät lauman mukana. Osa ihmisistä ymmärtää vain yksinkertaisia kommentteja, heillä ei ole kykyä tarkastella asioita monesta eri perspektiivistä - toki itselläkin vain rajallisesti, koska esim. en ole nainen. Itse perustan omat näkemykseni faktoihin, jos tuo vaan on mitenkään mahdollista.

Eli Juho 34 vuotta on liian vanha vertaamaan Juhon 24 vuotta kokemuksia nettideittailusta. Olisiko 5 vuotta ollu vielä ok? Mutta sehän ei voi olla mahdollista, että tuona aikana (10 vuotta) myös jotain muuta olisi tapahtunut kuten naisista tullut varovaisempia, kyynisempiä tai vaikka itsenäisempiä tai valikoivampia tai nirsompia muodostamaan parisuhdetta nettideittailun kautta. Sehän ei voi olla mahdollista, vaan Juho on tyhmä, koska ei ymmärrä.

Taas tällainen ketju tällä kertaa...

Vierailija
113/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö koskaan ole nähnyt ketään miestä parisuhteessa? Tule sitten vaikka katsomaan minun miesystävääni. Hän on ihan normaali mies eikä mikään lentäjäjuristikirurgimiljonääri. 

Vierailija
114/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Naiset uhkailevat esim.lähettää peniskuvia lähisukulaisille, koska heillä itsellään ei ole tuollaista nautintoa tuovaa elintä, jonka kanssa voisi helposti ja kätevästi hassutella.

Tuota, naisilla on pimppi, jos et tiennyt. Se on erittäin tuntoherkkä, nautintoa tuova elin, jonka kanssa voi erittäin helposti ja kätevästi hassutella, joko kumppanin kanssa tai itsekseen.

Peniskuvien negatiiviseen vastaanottoon tämä taas ei liity mitenkään. Pyytämättä saatu peniskuva koetaan usein moukkamaiseksi ja vastenmieliseksi lähestymistavaksi, varsinkin jos sellaisen saa henkilöltä, jonka kanssa ei seksisuhdetta vielä ole. Pääsääntöisesti naiset haluavat tutustua miehen penikseen ihan lähikontaktissa ko miehen kanssa, eivät valokuvan välityksellä. Pääsääntöisesti naiset haluavat myös sitä, että heillä on sanavaltaa siihen, milloin he miehen penikseen tutustuvat. Tämä sanavalta katoaa siinä vaiheessa, kun mies pakottaa kuvan peniksestään naisen verkkokalvoille täysin yllättäen ja varoittamatta. Se osoittaa ettei mies kunnioita naisen omia rajoja.

Vierailija
115/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Juho pariutunut silloin 10 vuotta sitten jos deittailu oli silloin helpompaa? Miehet lykkää ja lykkää perheen perustamista ja sitten nelikymppisenä ihmetellään miten ei löydy nuorta naista vaimoksi. Nuoriin gold diggereihin hänen tasonsa ei riitä ja tavallisia naisia kiinnostaa enemmän oman ikäiset miehet joilla on samanlainen elämäntilanne.

N23

Vierailija
116/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v...u. Taisi homma mennä tunteisiin taas. Joo kyllä todennäköisesti Juho yritti just niitä itseään yli 10 vuotta nuorempia ja kaikista kauneumpia, koska vain he kelpasivat. Sitten Juho ei saanut vastakaikua ja alkoi ulina.

Keskustelun taso yllätti jopa minut ja ei mitenkään positiivisesti, vaikka olen jonkun kerran kertonut tästä samasta asiasta ihan omakohtaisia kokemuksia ja miehenä siis. Todennäköisesti vastassa on jotain 20-25 vuotiaita tyttöjä, jotka eivät ole edes koskaan kokeilleet nettideittailua tms. ja etenkään miehenä.

Olisi kiva kuulla miesten omakohtaisia kokemuksia ja oli niitä jokunen tuon muun kuran keskellä, jossa keskustelun huomio käännettiin johonkin, että Juho yritti 34 vuotiaana setämiehenä vain nuoria naisia. Luin jutun läpi, mutta enpä itse huomannut tällaisesta mainintaa. Näköjään palstanaiset tietävät paremmin kuin kukaan muu ja paremmin kuin Juho itse. Herätkää nyt vähän... 

Juho, 34v ihmettelee miksi sillä ei oikein onnistu naisten kanssa, kun kuitenkin juholla 24v onnistui.

Juho 24v oli huomattavasti halutumpi kuin juho 34v (eli vanha), juho 34v ikäryhmästä iso osa naisista on varattuja, juho 24v ei ollut. Eli haluttavampi, nuorempi juho seikkailemassa isommassa naisryhmässä, vai juho ei niin haluttava pienemmän naisryhmän parissa.

Koko juhosta tulee ihan sairaan tyhmä vaikutelma, kun se ei itse tajunnut tuota.

Tajuan aika paljon asioita. Osa ihmisistä ei, vaan menevät lauman mukana. Osa ihmisistä ymmärtää vain yksinkertaisia kommentteja, heillä ei ole kykyä tarkastella asioita monesta eri perspektiivistä - toki itselläkin vain rajallisesti, koska esim. en ole nainen. Itse perustan omat näkemykseni faktoihin, jos tuo vaan on mitenkään mahdollista.

Eli Juho 34 vuotta on liian vanha vertaamaan Juhon 24 vuotta kokemuksia nettideittailusta. Olisiko 5 vuotta ollu vielä ok? Mutta sehän ei voi olla mahdollista, että tuona aikana (10 vuotta) myös jotain muuta olisi tapahtunut kuten naisista tullut varovaisempia, kyynisempiä tai vaikka itsenäisempiä tai valikoivampia tai nirsompia muodostamaan parisuhdetta nettideittailun kautta. Sehän ei voi olla mahdollista, vaan Juho on tyhmä, koska ei ymmärrä.

Niin, niistä Juhon oman ikäisistä naisista varmasti. Koska he ovat 10 vuotta vanhempia kuin 10 vuotta sitten. 

Oletko huomannut, että ekaluokkalaisten tehtävät ovat tosi helppoja? Ne olivat paljon vaikeampia silloin kun itse olin ekalla luokalla. Jännä juttu, miten maailma muuttuu. 

Vierailija
117/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semminkin kun meillä on edelleen ne tilastot jotka osoittavat miesten ahdingon kasvaneen merkittävästi viimeisten vuosikymmenten aikana. 

Mammat eivät ottaneet noihin tilastoihin kantaa, vaan huutavat jotain Juhon harhaisuutta täällä päämärkänä :D

Vierailija
118/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Juho pariutunut silloin 10 vuotta sitten jos deittailu oli silloin helpompaa? Miehet lykkää ja lykkää perheen perustamista ja sitten nelikymppisenä ihmetellään miten ei löydy nuorta naista vaimoksi. Nuoriin gold diggereihin hänen tasonsa ei riitä ja tavallisia naisia kiinnostaa enemmän oman ikäiset miehet joilla on samanlainen elämäntilanne.

N23

Älä jaksa nyt.

Ei kukaan nainen perusta perhettä myyjän kanssa. 

Vierailija
119/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kauppaan tai vaikka kadulle, katso löydätkö yhtään pariskuntaa joko jälkikasvun kanssa tai ilman. Jokaisen näkemäsi pariskunnan miespuolinen osapuoli on mies, joka kelpaa naiselle, todistetusti. Toki useimmilla ihmisillä on ihan tuttavapiirissäänkin lukuisia tavallisia miehiä, jotka ovat tai ovat olleet parisuhteessa. Sinun tuttavapiirissäsi ei ilmeisesti ole?

120/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten sain kokemusta kun pyörin tinderissä ja deittisivuilla.

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Ihan niinkuin mun kokemukset, puuttuu vain tuo onnellinen loppu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän