34-vuotias Juho kertoo karuista deittailukokemuksistaan
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808202201138936_rk…
Tämä kommentoija taitaa olla palstalta tuttu tyyppi:
"Naiset ilmeisesti vetävät tietyistä ammateista omat johtopäätöksensä. Esim. varastotyöntekijä mielletään automaattisesti pienipalkkaiseksi. Ahkera duunari voi varastossa kuitenkin päästä ihan hyville ansioille. Tietysti jos naiselle on raha noinkin tärkeää, niin itse jättäisin sellaisen naisen väliin suosiolla." Ja on siellä jo MGTOW-mieskin astialla.
Hohhoijaa.
Kommentit (405)
No niin, tarina eli juttu ei taaskaan kerro sitä, että miten Juha/Juho tms. on itse valinnut nämä deittikumppaninsa.....Eli todennäköisesti yhtä krantusti kuin naiset.Miehillä kranttuus painottuu eri asioihin, eli pitää olla nuori, nätti, pantava, ja jos näiltä saa kolmekymppinen setämies pakit , niin naiset on kranttuja.E ipä täällä ole hirveästi näitä ketjuja siitä, että miten miehet ovat kranttuja nettideiteillä tyyllin:"Kerroin painoni kysyttäessä, niin mies lopetti viestittelyn!"
Alamittaiset sintit täällä taas u-lisee, miten maailma ei mene kuten HE haluavat. Joko ovat teinejä, tai teinin tasolla henkisesti, muuten ei voi ymmärtää tuollaista mutrusuu-ulinaa.
Juho ei saanut pinnallisista mätsäyksistä mitään. Mutta, kun oli kasvotusten työpaikan mimmin kanssa, niin heti kävi viuhka.
Oikein kouluesimerkki Tinidereistä yms. jotka suorastaan erottavat ihmiset toisistaan.
Välttäkää niitä!
M35 kirjoitti:
Tiedät varmaan itsekin ettei tuollainen silti toimi läheskään kaikille. Minulla on tästä itselläkin kokemusta, mutta ei siitä sen enempää.
voi hyvänen aika, mikähän asia olisi sellainen että toimisi "läheskään kaikille" :D Jokaisella on omat juttunsa eikä kukaan voi tulla ulkoa päin kertomaan mikä toimii ja mikä ei, et edes sinä.
Jokaisen sinkkumiehen pitäisi lukea tämä keskustelu ja paljon muitakin paikkoja, joissa on naisenemmistö. Pääsevät ihan omin silmin näkemään miten yleistä miesviha ja naisten keskinäinen viha Suomessa on.
Voisko Iltalehti tehdä musta jutun, kun nettideiteillä mies lopetti mun kanssa viestittelyn, heti kun olin sille liian läski.Yhyy, kyllä miehet on kranttuja, yhyy.....yhyyy....yhyyy.....miehille kelpaa vain Max 25-vuotias E-kupeilla varustettu kaunotar, byvyyyyhyyyyu, miehet on kranttuja, yhyyyyyy, ääää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin sellainen huomautus, että syy matkustelemattomuuteen voi olla myös taloudellinen. Ainakin pk-seudulla pelkästään asumiskustannukset ovat niin korkeat, että pienempipslkkaiselta menee jopa 2/3 kuukauden nettotuloista pelkästään niihin. Ei siinä matkustelua varten juuri rahaa jää. Tai sitten matkustelun pitäisi olla niin suuri intohimo, että yhden matkan takia vuodessa olisi valmis tinkimään kaikessa muussa elämässään. Esimerkiksi luopumaan maksullisista harrastuksista, satunnaista leffareissuista tai ravintolailloista kavereiden kanssa jne. Itselläni matalapalkka-alalla työskentelevänä sinkkunaisena matkustelu on jäänyt lähinnä haaveiden tasolle tästä syystä. En tosin matkustelusta innostunutta miestäkään etsi.
No siinä on kyse lähinnä omista elämänvalinnoista ja matkustelun kriteereistä. Matkoihin voi käyttää paljon rahaa tai erittäin vähän rahaa, ihan miten vain. Tietysti sitä joutuu luopumaan haaveista postata facebookiin tunnelmakuvia 5 tähden resorteista Malediiveilla, ja yöpymään sen sijaan teltassa tai 12 hengen hostellidormeissa jossain minne halpislennoilla pääsee, no, ne on just niitä valintoja. Jos saisin euron joka kerta, kun joku (lähes aina minua suurituloisempi) on narissut siitä ettei hänellä vaan ole "varaa" matkustaa ja miten sulla voi olla varaa, niin aika monta omaan budjettiini mahtuvaa maailmanympärimatkaa olisin niillä rahoilla tehnyt ;)
Sitähän minäkin sanoin, että elämänvalinnoista se on kiinni. En mä mistään luksusmatkoista edes haaveile, en tosin 12 hengen hostellidormeistakaan. Enkä ole valmis pistämään koko muuta elämää telakalle sen yhden matkan takia. Oma valinta hyvin pitkälti, mutta myös sikäli taloudellisen tilanteen sanelema, ettei kaikkien tarvitse luopua kaikista arkielämän huveista päästäkseen kerran vuodessa reissuun.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Tiedät varmaan itsekin ettei tuollainen silti toimi läheskään kaikille. Minulla on tästä itselläkin kokemusta, mutta ei siitä sen enempää.
voi hyvänen aika, mikähän asia olisi sellainen että toimisi "läheskään kaikille" :D Jokaisella on omat juttunsa eikä kukaan voi tulla ulkoa päin kertomaan mikä toimii ja mikä ei, et edes sinä.
Justhan sä mulle kerroit kuinka en saa olla sitä mieltä ettei toimi, kun vanhemmilasi toimi. Päätä nyt jo :D
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No miksi naiset sitten tuosta lannustuivat, jos Juho ilmaisi halunsa matkustella kumppanin kanssa?"
Koska matkustellut mies on jännittävä. Koska naisten mielestä Juho ei ole elänyt. Mulle kävi näin deittallessani. Eli joillekin naisille matkustelu on nimenomaan sitä elämää, ja jos ei ole matkustellut, ei ole siis elänyt. Treffailemani nainen antoikin minulle pakit sähköpostilla, joka loppui lauseeseen: "Elämä odottaa."
Tinderissä on varmasti yli puolilla naisista matkailu harrastuksena ja kuvatkin on sitten kaikki jostain matkoilta. Tulee vain kuva, että mitään muuta ei tehdä kuin matkustetaan.
Eikö se sitten ole hyvä, että jos kerran matkustaminen on olennainen harrastus niin se myös näkyy heti profiilissa? Silloin ne miehet, jotka eivät matkusta eivätkä halua parisuhteeseen, jossa toinen viettää kenties merkittävänkin ajan vapaa-ajasta matkoilla, osaavat siirtyä seuraavaan. Vai onko sekin nyt ongelma, että niistä kuvista käy ilmi matkustaminen?
Ei ole ongelma minulle sinänsä, tuntuu vain ettei sinkkuina ole kuin näitä matkustelijoita. Olen minäkin ulkomailla reissannut, muttei se mikään harrastus ole monta kertaa vuodessa.
En nyt oikein ymmärrä ongelmaasi. Jos sinulle ei kelpaa suurin osa sinkuista, koska suurin osa matkustelee, etkös se ole sinä, joka olet kranttu ja jonka pitäisi sopeutua porukkaan?
Ihan samalla tavalla täällä naiset listaa miehistä asioita miksi kaikki vapaat miehet on asioita X tai X eikä asiaa X.
Itse olen oikeastaan jo antanut koko asian olla, jos en tälläisenä kelpaa niin olen sitten ennemmin yksin ja niinhän sitä todennäkösesti ollaankin.
Sä mietit vain sitä että kukaan ei kiinnostu sinusta. Itsekeskeistä. Entä kiinnostutko sä itse kenestäkään ja jos niin tuleeko se ilmi? Ei kukaan nainen halua tyrkyttää itseään jos tuntuu että ei toisella ole kiinnostusta yhtään.
Siitä se ei tosiaankaan ole kiinni. Viimeksi tuli vkl pakit. Ja ei ei ollut 20v vaan itseä 5v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma perustuu ensivaikutelmaan. Ei se voi perustua kokonaisuuteen, koska ei siitä ole tietoa. Huumaan vaikuttaa muutkin asiat kuin mies, yllättävästi esim. ympäristö, missä on, ja naisen omat odotukset. Esim. nettitreffit toimii huonosti, koska nainen on jo kehitellyt monenlaisia odotuksia miehestä. Sama mies, joka nettitreffeillä ei saa aikaan minkäänlaista vipinää naisessa voisi esim. toisessa paikassa yllättävässä tilanteessa, jota nainen ei ole ennakoinut, saadakin naisen syttymään. Eli silkkaa arpapeliä, mutta niin on tunteiden kanssa. Huumaa ei tullut, kun naisella oli alkava flunssa, ja vuosisadan rakkaustarinaa ei syntynytkään.
Sulla on hyvin outo käsitys alkuhuumasta ja sen sijoittumisesta suhteessa ja kestosta :D. Ehkä jos olisit joskus ollut parisuhteessa tajuaisit miten hölmöä settiä nyt vedät. Suosittelen ettet enää syvempää kuoppaa itsellesi kaiva :D.
Ok, selvennetään. Alkuhuumalla tässä tarkoitan sitä tunnetta, jota naiset kuvaavat sanoilla:
-jalat alta vievä tunne
-perhosia vatsassa
-kutkuttava tunne vatsan pohjalla.
-kipinä.
jne.
No ei tämä ole mikään alkuhuuma 😀. Nuo tuntemukset ovat syy lähteä tutustumaan syvemmin. Sitten kunnolla tutustuminen voi johtaa joko hylsyyn tai siihen alkuhuumaan, joka syntyy siitä kun tajuaa että todellakin, this is it ja nyt olen löytänyt todellisen kultakimpaleen, ihastus syvenee päivä päivältä ja kaikki on uutta. Jotkut harvat tajuaa tämän heti saman tien kun tapaavat toisen, "rakkautena ensi silmäyksellä", tiesin heti että tuossa on tuleva mieheni. Se on kuitenkin harvinainen pariutumisen muoto.
Sikäli on vahvasti yhteydessä alkuhuumaan, koska jos tuota alkukipinää ei ole, ei tule myöskään sitä alkuhuumaa. Näin teillä naisilla. Ja juuri noita "tuntemuksia" siis kritisoinkin, jos et ole huomannut. Tuntemukset olisi syytä sivuuttaa, ja ihan vaan tutustua toiseen kunnolla ja tehdä ratkaisu suhteen aloittamisesta vasta kunnollisen tutustumisen jälkeen, ei mihinkään epämääräisiin tuntemuksiin perustuen.
Miksi ihmeessä lähtisin tutustumaan johonkin ihmiseen ilman sitä alkuihastumista??
eri
Ehkä siksi, että ihastut myöhemmin, sitten kun olet kunnolla tutustunut mieheen? Joojoo, tiedän, ette usko tällaiseen. Se tunne tulee joko heti tai ei koskaan. Näin siis teillä naisilla. Mä tiedän jo omalta osaltani, että mitään tuollaista alkuhuuman tunnetta ei tule, tunnen itseni, olen jalat maassa tyyppi.
Ikävä kyllä se väkisin tunteminen ei onnistu. Nuorempana yritin kyllä koska oli mukava ja kaikinpuolin ok mies. Mutta vaikka kuinka yritti, niin ei mitään ihastumista tapahtunut. Ihan pelkältä kaverilta tuntui ja monet miehet tästä kaverikortista suuttuu. Kun taas tapasin mieheni niin kiinnostus tapahtui heti. Mitä enemmän tapailtiin, niin sitä ihastuneempi ja rakastuneempi olin. Kaikki tuntui etenevän helposti ja nopeasti.
Kyllä onnistuu. Asenteesi paljastuu sanoista "väkisin", "vaikka kuinka yritti". Et aidosti antanut miehelle mahdollisuutta. Olit jo mielessäsi antanut miehelle pakit, vaikka olit tai luulit antavasi miehelle toisen mahdollisuuden. Se, että yritit, ymmärtääkseni tarkoittaa, että itselläsikin oli tai on ollut epäilyksiä noiden jalat-alta tunteiden kanssa, että ehkei ne olekaan koko totuus. Tämä on hyvä. Pisteet sulle siitä.
On se mahtavaa kuinka alentuvasti voi toiseen ihmiseen suhtautua :D. Tiedättekö että tässä kans yksi syy siihen miksi ette pariudu. Viisas kuuntelisi naisia ja ottaisi opikseen. Te ette muuta tee kuin sanelette naisille mitä nämä ajattelevat. Toimii yhtä hyvin kuin housuun kuseminen lämpimikseen. - Eri
Nuorempana kuuntelin naispuolisia kavereita, ja pyysin neuvoja miten lähestyä naisia / deittailusta ym ym. Hyviä neuvoja sain, ainakin kuulosti siltä silloin.
Minua neuvottiin olemaan kiltti, kunnollinen, mukava, hauska, pitää ottaa naiset huomioon, tukipilari jne.
Lopputulos oli että lätkäistiin kaverikorttia naamaan kerta toisensa jälkeen, "olet tosi mukava tyyppi mutta.." Joku saa susta tosi hyvän miehen joskus".
-eri
Ja jos et olisi noudattanut naisten neuvoja sinulle olisi edelleen lätkäisty ei-kiitos-korttia naamaan, tosin eri perusteilla. Ihan oikeasti. Kukaan ei ole jäänyt pariutumatta sen takia että on kiltti ja komea, mukava, hauska, ottaa naiset huomioon ja on tukipilari. Itse asiassa upein tuntemani mies on juuri tällainen, hän on parisuhteessa ja liuta lapsia. Jaksaa perheensä lisäksi olla tukipilarina myös paikallisessa urheiluseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo juttu, koska kyseinen mies selitti miten kymmennen vuotta sitten oli enemmän vientiä...
Niin, nuoremmat miehet on halutumpia, lassukoiden unelmat jostain halutuista vanhoista miehistä ei ole todellisuutta.
Miehen haluttavuus laskee samalla tavalla iän myötä kuin naisilla.
Viikko pari sitten julkaistiin nettideittailusta liittyvä tutkimus, olikohan Michiganin yliopisto tehnyt tämän. Miehet ovat suosituimmillaan n. 50-vuotiaana ja naiset 20-vuotiaina.
Joo, tuollahan noita suosittuja 50-vuotiaita näkee, kaikki ihan tappelee setämiehistä, eikä todellakaan esim. estä niitä kokonaan.
Tämä 💪🏼
Voin kyllä just omaltakin kohdalta vahvistaa 45-vuotiaana naisena että on ihan pirun vaikeaa löytää 50-vuotias mies! Ne kun on sellaisia kuumia upeita silverfoxeja kaikki, että eihän sitä netissä ehdi edes avausreplaa tekemään ennen kuin damn, taas joku 20-vuotias ehti poimimaan.
Tottakai se on sinulle vaikeaa. Sinusta loistaa jo kauas vastenmielinen tuhtautuminen miehiin yleensäkin, niin miksi ihmeessä viiskymppisen pitäisi sinut ottaa riesakseen kun on nuortakin tarjolla? Minä olen jo 53v ja rinnalla 32v kaunis vaimo.
Mulla on tuttavapiirissä 3 viisissäkymmenissä olevaa ja menestyvää miestä. Jokainen heistä löysi muutamassa viikossa noin 30 vuotiaat naiset.
Pitänee itselläkin palata asiaan 15v päästä.
Jos tuon jutun luki tarkkaan, niin siitä kävi ilmi myös se asia, että miehiä on joka ikäluokassa noin 10 000 enemmän, kuin naisia, joten jos miehet eivät etsi kumppaniaan muualta, tai jos naiset eivät ota useita kumppaneita, niin yksin jää suuri joukko miehiä.Eli käytännössä tarjonta ylittää kysynnän, eli naisilla on huomattavasti enemmän valinnanvaraa kuin miehillä.Tämä ei ole naisten vika.
Silloin ehkä kannattaa miettiä, että mitä voisi tehdä asian korjaamiseksi, eikä syyttää olosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon jutun luki tarkkaan, niin siitä kävi ilmi myös se asia, että miehiä on joka ikäluokassa noin 10 000 enemmän, kuin naisia, joten jos miehet eivät etsi kumppaniaan muualta, tai jos naiset eivät ota useita kumppaneita, niin yksin jää suuri joukko miehiä.Eli käytännössä tarjonta ylittää kysynnän, eli naisilla on huomattavasti enemmän valinnanvaraa kuin miehillä.Tämä ei ole naisten vika.
Silloin ehkä kannattaa miettiä, että mitä voisi tehdä asian korjaamiseksi, eikä syyttää olosuhteita.
Eli miehen tulee nostaa markkina-arvoaan naisten silmissä. M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Juho ei saanut pinnallisista mätsäyksistä mitään. Mutta, kun oli kasvotusten työpaikan mimmin kanssa, niin heti kävi viuhka.
Oikein kouluesimerkki Tinidereistä yms. jotka suorastaan erottavat ihmiset toisistaan.
Välttäkää niitä!
Niinpä, nainen löytyi heti kun lakattiin hakemasta 20 v opiskelijatyttöä, vaan otettiin se samanikäinen ja samanlaisessa työssä oleva.
Siitähän u-linassa on kyse, kun ruman, ilkeän ja kouluttamattoman pitäisi OMASTA mielestään saada se nuori, nätti ja menestyvä. Saisi joskus vielä perustelut tähän, eikä vaan sitä mut-ku-mä-haluun-sintteilyä, joka ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttäkää niitä!
Niinpä, nainen löytyi heti kun lakattiin hakemasta 20 v opiskelijatyttöä, vaan otettiin se samanikäinen ja samanlaisessa työssä oleva.
Siitähän u-linassa on kyse, kun ruman, ilkeän ja kouluttamattoman pitäisi OMASTA mielestään saada se nuori, nätti ja menestyvä. Saisi joskus vielä perustelut tähän, eikä vaan sitä mut-ku-mä-haluun-sintteilyä, joka ei johda mihinkään.
Vaikka täällä naiset tykkää kovasti tätä samaa jankata niin kyllä tuo on vain taviksille ihan arkipäivää ettei oman ikäisillä naisilla kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä? Aina tuo sama mantra 20v naisista vaikkei oikeasti ole varmasti siitä kyse suurimmalla osalla miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma perustuu ensivaikutelmaan. Ei se voi perustua kokonaisuuteen, koska ei siitä ole tietoa. Huumaan vaikuttaa muutkin asiat kuin mies, yllättävästi esim. ympäristö, missä on, ja naisen omat odotukset. Esim. nettitreffit toimii huonosti, koska nainen on jo kehitellyt monenlaisia odotuksia miehestä. Sama mies, joka nettitreffeillä ei saa aikaan minkäänlaista vipinää naisessa voisi esim. toisessa paikassa yllättävässä tilanteessa, jota nainen ei ole ennakoinut, saadakin naisen syttymään. Eli silkkaa arpapeliä, mutta niin on tunteiden kanssa. Huumaa ei tullut, kun naisella oli alkava flunssa, ja vuosisadan rakkaustarinaa ei syntynytkään.
Sulla on hyvin outo käsitys alkuhuumasta ja sen sijoittumisesta suhteessa ja kestosta :D. Ehkä jos olisit joskus ollut parisuhteessa tajuaisit miten hölmöä settiä nyt vedät. Suosittelen ettet enää syvempää kuoppaa itsellesi kaiva :D.
Ok, selvennetään. Alkuhuumalla tässä tarkoitan sitä tunnetta, jota naiset kuvaavat sanoilla:
-jalat alta vievä tunne
-perhosia vatsassa
-kutkuttava tunne vatsan pohjalla.
-kipinä.
jne.
No ei tämä ole mikään alkuhuuma 😀. Nuo tuntemukset ovat syy lähteä tutustumaan syvemmin. Sitten kunnolla tutustuminen voi johtaa joko hylsyyn tai siihen alkuhuumaan, joka syntyy siitä kun tajuaa että todellakin, this is it ja nyt olen löytänyt todellisen kultakimpaleen, ihastus syvenee päivä päivältä ja kaikki on uutta. Jotkut harvat tajuaa tämän heti saman tien kun tapaavat toisen, "rakkautena ensi silmäyksellä", tiesin heti että tuossa on tuleva mieheni. Se on kuitenkin harvinainen pariutumisen muoto.
Sikäli on vahvasti yhteydessä alkuhuumaan, koska jos tuota alkukipinää ei ole, ei tule myöskään sitä alkuhuumaa. Näin teillä naisilla. Ja juuri noita "tuntemuksia" siis kritisoinkin, jos et ole huomannut. Tuntemukset olisi syytä sivuuttaa, ja ihan vaan tutustua toiseen kunnolla ja tehdä ratkaisu suhteen aloittamisesta vasta kunnollisen tutustumisen jälkeen, ei mihinkään epämääräisiin tuntemuksiin perustuen.
Miksi ihmeessä lähtisin tutustumaan johonkin ihmiseen ilman sitä alkuihastumista??
eri
Ehkä siksi, että ihastut myöhemmin, sitten kun olet kunnolla tutustunut mieheen? Joojoo, tiedän, ette usko tällaiseen. Se tunne tulee joko heti tai ei koskaan. Näin siis teillä naisilla. Mä tiedän jo omalta osaltani, että mitään tuollaista alkuhuuman tunnetta ei tule, tunnen itseni, olen jalat maassa tyyppi.
Ikävä kyllä se väkisin tunteminen ei onnistu. Nuorempana yritin kyllä koska oli mukava ja kaikinpuolin ok mies. Mutta vaikka kuinka yritti, niin ei mitään ihastumista tapahtunut. Ihan pelkältä kaverilta tuntui ja monet miehet tästä kaverikortista suuttuu. Kun taas tapasin mieheni niin kiinnostus tapahtui heti. Mitä enemmän tapailtiin, niin sitä ihastuneempi ja rakastuneempi olin. Kaikki tuntui etenevän helposti ja nopeasti.
Kyllä onnistuu. Asenteesi paljastuu sanoista "väkisin", "vaikka kuinka yritti". Et aidosti antanut miehelle mahdollisuutta. Olit jo mielessäsi antanut miehelle pakit, vaikka olit tai luulit antavasi miehelle toisen mahdollisuuden. Se, että yritit, ymmärtääkseni tarkoittaa, että itselläsikin oli tai on ollut epäilyksiä noiden jalat-alta tunteiden kanssa, että ehkei ne olekaan koko totuus. Tämä on hyvä. Pisteet sulle siitä.
On se mahtavaa kuinka alentuvasti voi toiseen ihmiseen suhtautua :D. Tiedättekö että tässä kans yksi syy siihen miksi ette pariudu. Viisas kuuntelisi naisia ja ottaisi opikseen. Te ette muuta tee kuin sanelette naisille mitä nämä ajattelevat. Toimii yhtä hyvin kuin housuun kuseminen lämpimikseen. - Eri
Nuorempana kuuntelin naispuolisia kavereita, ja pyysin neuvoja miten lähestyä naisia / deittailusta ym ym. Hyviä neuvoja sain, ainakin kuulosti siltä silloin.
Minua neuvottiin olemaan kiltti, kunnollinen, mukava, hauska, pitää ottaa naiset huomioon, tukipilari jne.
Lopputulos oli että lätkäistiin kaverikorttia naamaan kerta toisensa jälkeen, "olet tosi mukava tyyppi mutta.." Joku saa susta tosi hyvän miehen joskus".
-eri
Ja jos et olisi noudattanut naisten neuvoja sinulle olisi edelleen lätkäisty ei-kiitos-korttia naamaan, tosin eri perusteilla. Ihan oikeasti. Kukaan ei ole jäänyt pariutumatta sen takia että on kiltti ja komea, mukava, hauska, ottaa naiset huomioon ja on tukipilari. Itse asiassa upein tuntemani mies on juuri tällainen, hän on parisuhteessa ja liuta lapsia. Jaksaa perheensä lisäksi olla tukipilarina myös paikallisessa urheiluseurassa.
Eli peli on siis menetetty :/
Tämä ketju muistuttaa minua jälleen kerran siitä miksi käyn ennemmin huorissa kuin alan selvittämään naisen logiikkaa parisuhteissa. Nainen on käytännössä lapsen tasolla iästä huolimatta.
Mulla on tuttavapiirissä 3 viisissäkymmenissä olevaa ja menestyvää miestä. Jokainen heistä löysi muutamassa viikossa noin 30 vuotiaat naiset.