Ydinperhe tai pariskunta henkilöautossa, oletteko koskaan nähneet että nainen olisi ratissa?
Minä olen nähnyt vain tapauksissa, joissa mies on ollut humalassa TAI menettänyt korttinsa.
Muuten se on aina se äiti/tyttöystävä joka istuu kiltisti siinä pelkääjänpaikalla, kun herra uros hoitaa ajamisen, usein vielä luu ulkona.
Masentavaa, tätä näkee jopa mopoautoilevilla teineillä, poikaystävä ajaa röyhkeästi tyttöysätän mopoautoa, koska on kotoa oppinut mallin, että hän on naista ylemmällä tasolla.
Tunnen tollasen teinijolpin, tuskin ton tytön vanhemmat tietää että antaa pojan päristellä mopoautollaan kuin omistais sen. Kaikenlisäksi on oman mopoautonsa jo rutannut ajokelvottomaksi.
Kommentit (72)
Mä en halua, että se istuu vieressä. Mulla meinaa kiristää hermoa, jos se räpeltää jotain siitä näytöltä, kiemurtelee penkillä ja haukottelee. En oikeastaan rentoudu lainkaan jos joudun kuljettamaan muita ihmisiä autolla. Miehellä taasen näitä ongelmia ei ole.
Minulla (nainen) on yli 100km päivässä työmatkaa, joten jos miehen kanssa autolla johonkin yhdessä lähdetään niin hän saa ajaa.
Mies ajaa jos teen töitä samalla tai suunnistetaan johonkin. Hän ei ennakoi ajossaan ja suunnistaessa joten kuskina on silloin ihan mahdoton olla.
Kyllä tollanen ilmiö selvästi havaittavissa on.
Ikävä että nuori sukupolvi kasvaa samanlaisiksi nössyköiksi ja miesten vieressä istujiksi.
Tai ei kaikki tytöt tietenkään, aina on niitä jotka miettii omilla miksi joku asia on niin kuin on ja onko se ihan oikein vai ei.
Aika usein olen ratissa, etenkin jo sminun autollani ollaan liikenteessä.
Meillä on molemmilla autot. Silloin kun mennään minun autollani, minä ajan, ja kun mennään miehen autolla, mies ajaa. Pitemmillä reissuilla vuorotellaan ettei toisen tarvitse olla ainoana silmät kiinni tiessä koko matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajoin eilen ja mieheni istui vieressä yht. kymmeniä kilometrejä. Eikä hän ollut kännissä tms. Ajoi tosin toisella kulkupelillä melkein saman verran kuin minäkin.
Miniäni ajoi pari viikkoa sitten ja poikani istui takana lapsen kanssa. Eli lapsen istuin oli takapenkillä miniän autossa. Olisi poikani voinut yhtä hyvin ajaa.
Mene nyt ihmeessä kertomaan tytön vanhemmille, ett py ajaa tyn mopoautoa kuin omaansa!
En tunne sen tytön vanhempia, ainoastaan tän jolpin, tuttavani poika.
ap
Minä en aja, koska ei ole korttia. Nih ja näin.
N
Ajetaan molemmat. Minä enemmän, kun olen tottuneempi, mutta kyllä mieskin aika usein. Lapsuudestani 80-luvulta muistan, että naisen kyydissä istuvaa miestä pidettiin krapulaisena. En ole sen vuosikymmenen jälkeen tuollaista kuullut.
Hyvähän se olisi, että siirryttäisiin kokonaan julkisiin ja pyöräilyyn, niin ei tarvitsisi tätäkään pohtia.
Mun miehellä ei edes ole autoa tällä hetkellä. Vaadin sitä välillä ajamaan "hyvitykseksi" autoni käytöstä.
Riittää kun peiliin vilkasee niin näkee. Mä tykkään ajamisesta enempi. Ja miehellä riittää pitkällä matkalla hermot istua takapenkillä viihdyttämässä pikkumuksua.
Vierailija kirjoitti:
Me tapellaan yleensä kumpi saa vaan istuskella ja kumpi joutuu ajamaan, varsinkin pitkää matkaa. Yleensä häviän ja joudun ajamaan vaikka ei yhtään hotsita.
Kivi paperi sakset. Sitten häviät edes sattumalta kuin että olisit alistunut.
Vierailija kirjoitti:
Muuten se on aina se äiti/tyttöystävä joka istuu kiltisti siinä pelkääjänpaikalla, kun herra uros hoitaa ajamisen, usein vielä luu ulkona.
VMP. Että tällainen trolli tällä kertaa. Antaisin vaimon ihan miellläni ajaa, mutta yllättävän usein vastaus on: "en nyt millään jaksa" tai "sinä ajat paremmin". Pitäisi kyllä painokkaammin laittaa vaimo ratin taakse.
Nähneet?!?!? Mä ajan lähes aina koska tykkään ajamisesta ja mies tykkää istua kyydissä. Mulle tulee lähinnä avuton fiilis naisesta joka ei koskaan aja.
Mielelläni annan rouvan ajaa.
Ei se mielestäni mitenkään harvinaista ole.
Hassu aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä voit tietää, että mies on pelkääjän paikalla humalassa tai menettänyt korttinsa? Aika hassu aloitus:)
Ihan kuule siitä syystä että ovat olleet tuttuja.
ap
Suomessa on myös muuta kuin WT-sakkia. Sinun otos on oletettavasti juuri tällaisesta porukasta.
Nainen auton ratissa on sama kuin laiva avomerellä ilman kapteenia.
Kun siitä naisten ajamisesta nyt ei vaan tule mitään niin ei tule ja turha tulla lässyttämään että ”naiset ajaa paremmin”, kun totuus on täysin päinvastainen jota joutuu kokemaan jatkuvasti päivittäin liikenteessä.
Valehtelu ja unelmointi ei muuta valhetta todeksi.
Mun miehellä ei oo korttia, niin mä ajan. Myös jos ajan mun ”audimies”-isäni kanssa, niin minä olen pääasiassa ratissa. Jos väsyttää eikä huvita, niin ajakoot muut.
Mies hermoilee ratissa, minusta taas ajaminen on mukavaa. Olen myös ajanut enemmän ja ollut pidempään kortti, sekin varmaan vaikuttaa, mutta olen ylipäänsä parempi kuski.
Ensimmäinen "tyttöystisvaimo" uskalsi ilmottautua, mutta suurten selittelyjen kera tietenkin, koska totuutta ei haluta myöntää. Siihenhän on mukamas joku hyvä syy, että mies aina ajaa kun yhdessä ollaan liikkeellä.
Huoh.