Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ydinperhe tai pariskunta henkilöautossa, oletteko koskaan nähneet että nainen olisi ratissa?

Vierailija
20.08.2018 |

Minä olen nähnyt vain tapauksissa, joissa mies on ollut humalassa TAI menettänyt korttinsa.
Muuten se on aina se äiti/tyttöystävä joka istuu kiltisti siinä pelkääjänpaikalla, kun herra uros hoitaa ajamisen, usein vielä luu ulkona.

Masentavaa, tätä näkee jopa mopoautoilevilla teineillä, poikaystävä ajaa röyhkeästi tyttöysätän mopoautoa, koska on kotoa oppinut mallin, että hän on naista ylemmällä tasolla.
Tunnen tollasen teinijolpin, tuskin ton tytön vanhemmat tietää että antaa pojan päristellä mopoautollaan kuin omistais sen. Kaikenlisäksi on oman mopoautonsa jo rutannut ajokelvottomaksi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä voit tietää, että mies on pelkääjän paikalla humalassa tai menettänyt korttinsa? Aika hassu aloitus:)

Vierailija
2/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajaa se kumpaa huvittaa enemmän ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
4/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen autolla, mies ajaa.

Jos mun autolla, mä ajan.

Siitä ole edes keskusteltu.

Vierailija
5/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti näen tällaista. Meilläkin ajetaan pitkät matkat suurinpiirtein puoliksi. Ystäväni taas (nainen) haluaa aina ajaa pitkät matkat, eikä miehellään ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
6/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo voi ajaa jos mies on vieressä, ei sitä "virheistä" mäkättämistä jaksa kuunnella.

Vierailija
7/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan meidän päivittäisessä arjessa huomattavasti enemmän, kuin mies ja tästä syystä mies ajaa lähes aina kun ollaan yhdessä liikkeellä.

Vierailija
8/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapellaan yleensä kumpi saa vaan istuskella ja kumpi joutuu ajamaan, varsinkin pitkää matkaa. Yleensä häviän ja joudun ajamaan vaikka ei yhtään hotsita.

Vierailija
9/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää on yksinkertaista: mies pitää ajamisesta, minä en. Joten, kumman sinun mielestäsi ap, meistä pitäisi ajaa? Että oisit tyytyväinen?

Vierailija
10/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ydinperheessä mä kyllä ajan välillä, vaikka mies ei ole kortiton eikä humalassa.

Vierailija
11/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kun ei se muija ikinä halua ajaa. Haluaisin välillä matkustaa vaan, mutta ei.

Vierailija
12/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan aina. En siksi että mieheni olisi humalassa, vaan siksi että näin vältytään turhilta kiukunpuuskilta koska mieheni ajotyyli on vähintäänkin arveluttava.

Vierailija
13/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt ajamasta, kun mies on kyydissä. Syynä on se, että mies puuttuu ajamiseeni niin paljon, että minulla menee hermot. Jopa pelästyttelee huudahteluillaan ja siitä syntyy vaaratilanteita. Ei kiitos minulle sitä, kun toinen ei yhtään luota ajamiseeni. Kun mies ei ole häiritsemässä, niin ajamiseni on erittäin mallikasta, sujuvaa, joustavaa, ennakoivaa, vaaratonta, jne.

Vierailija
14/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin eilen ja mieheni istui vieressä yht. kymmeniä kilometrejä. Eikä hän ollut kännissä tms. Ajoi tosin toisella kulkupelillä melkein saman verran kuin minäkin.

Miniäni ajoi pari viikkoa sitten ja poikani istui takana lapsen kanssa. Eli lapsen istuin oli takapenkillä miniän autossa. Olisi poikani voinut yhtä hyvin ajaa.

Mene nyt ihmeessä kertomaan tytön vanhemmille, ett py ajaa tyn mopoautoa kuin omaansa!

Vierailija
15/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on ratissa useimmin kuin minä, etenkin pitkillä matkoilla. Minä luen pitkillä autoatkoilla. Vaimo taas ei pysty lukemaan koska se aiheuttaa hänelle matkapahoinvoinnin. Näinpä hänellä kuluu aika paremmin ajaessa. Minä hyppään rattiin vaon kun häntä alkaa väsyttämään.

Naapurit tosiaan luuli, että minulla on kortti kuivumassa. Naapurit ei päästä eukkoa rattiin.

Vierailija
16/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt, kun mies on istunut vieressä ja oletettavasti ei ollut humalassa. Harvemmin näin näkee ja johtunee usein siitä, että auto on tärkeämpi miehelle ja on ostanut sen omilla rahoillaan, joten luontevampaa on, että itse ajaa omaa autoaan.

Vierailija
17/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ajaa minua enemmän ja paremmin. Ei ole epäselvää kuka ajaa ellei hänellä ole sairaskohtausta.

Vierailija
18/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon helsinkiläismiehiä, joilla ei edes ole ajokorttia, vaimoillaan taas usein on.

Vierailija
19/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kun ei se muija ikinä halua ajaa. Haluaisin välillä matkustaa vaan, mutta ei.

Tämä lienee yleisin syy sille että mies aina ajaa.

Vierailija
20/72 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on ratissa useimmin kuin minä, etenkin pitkillä matkoilla. Minä luen pitkillä autoatkoilla. Vaimo taas ei pysty lukemaan koska se aiheuttaa hänelle matkapahoinvoinnin. Näinpä hänellä kuluu aika paremmin ajaessa. Minä hyppään rattiin vaon kun häntä alkaa väsyttämään.

Naapurit tosiaan luuli, että minulla on kortti kuivumassa. Naapurit ei päästä eukkoa rattiin.

Ihme naapurit teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän