Mikä on horoskooppimerkkisi?
Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)
Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!
Kommentit (109)
Skorpioni: Minulla on hyvä intuitio ja huomaan helposti ihmisten tunnetilat ja ajatukset pienistä eleistä ja äänensävyistä. Läheisille olen lojaali ja teen kaikkeni heidän eteensä, ja muitakin kohtaan olen lähtökohtaisesti ystävällinen. Jos joku suututtaa tai loukkaa minua, muistan sen lopun ikääni. Olen tunteellinen ja aina joko täysillä mukana kaikessa, tai sitten en ollenkaan, en tee mitään puolivaloilla. Huumorintaju on aika musta. Vihaan kaikkea epäoikeudenmukaista. Kuolema kiehtoo jostain syystä.
Kalat, tykkään kissoista, mutta en ihmisistä paitsi omasta perheestä. Olenkin perhekeskeinen, mutta viihdyn hyvin yksinkin. Luonto on tärkeä, varsinkin eläimet. Tutkin tähtiä ja avaruutta vapaa-ajallani. Olen nipottaja ja pikkutarkka, kaiken pitää olla loogista. En ole erityisen empaattinen, mutta eläinten kaltoinkohtelu satuttaa suunnattomasti.
Jousimies. Olen aika vastakohta sille perinteiselle jousimieskuvaukselle. En ole aktiivinen, en tykkää matkustella ja seikkailla, viihdyn kotona omassa seurassani. En ole myöskään optimisti, ennemminkin realisti, ehkä vähän pessimistikin.
Vesimies: ambivertti, ystävällinen, kohtelias, itsenäinen, ei siedä määräilyä tai turhia sääntöjä, monipuolinen.
Vesimies.
Masennukseen taipuvainen, mutta hyvinä hetkinä osaan iloita pienistäkin asioista. Kyseenalaistan ihmisten toimintatapoja, en halua äidiksi enkä naimisiin. Viihdyn yksin. Minun on kuitenkin sanottu olevan pohjimmiltani hyväsydäminen ja myönnän itsekin, että haluan muille hyvää. En tavoittele vain omia etujani. Liikutun herkästi muidenkin hyvyydestä.
Mielestäni elämän tarkoitus on tulla päivä päivältä viisaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minun tuntemat oinasnaiset ovat olleet työpaikkakiusaajia. Yhteensä 6 kpl tullut vastaan työelämässä. Onko teillä kokemusta?
Itse olen oinas ja minulla on kyllä ollut niin, että olen puolustanut näitä kiusattuja. Monet kiusatut hakeutuvatkin seuraani sillä kiusaajat eivät uskalla läsnä ollessani piinata. Näin on ollut aina, ei pelkästään työelämässä.
Oinas: empaattinen, introvertti, lojaali, mietiskelijä, oikeudenmukainen, jääräpäinen... MB persoonallisuuteni on INFJ.
kuulostat ihan ystävältäni joka on kalat :)