Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vierailija
19.08.2018 |

Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)

Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni: kiinnostaa ns. synkät asiat, rajatieto, musta huumori, itsepäinen, tietyn aggressiivisuuden tunnistan (en tarkoita ns. wt-elämämkoulu -aggressiota), kostonhaluinen, pitkävihainen...ja jotta ei ihan synkäksi mene niin hyvät puolet: luotettavuus, kyky yksinoloon, tärkeiden asioiden ja lähimmäisten puolesta taistelu, asioiden tonkija/selvittäjäluonne, paljastaa harvoille sisimpiä ajatuksiaan ja tunteitaan, ystäviä kourallinen, mutta ne ovatkin sitten todella sydänystäviä

Myös Skorpionina tunnistan itsessäni nuo mainitsemasi piirteet. Lisäisin kunniahimoisuuden ja sinnikkyyden, varsinkin työasioissa. 

Vierailija
42/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä. Aurinkoinen ja nauravainen, mutta helposti stressaantuva ja asioita liikaa analysoiva. Avarakatseinen ja empaattinen, tosin vahva oikeudenmukaisuuden taju tekee helposti puolueelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies

Äärimmäisen introvertti ja yksin viihtyvä. Uskollinen kumppani. Inhoan isoja elämänmuutoksia ja olen hidas päätöksentekijä. Tykkään matkustamisesta. Herkkä, en unohda loukkauksia helposti, vatvon asioita liikaakin. Kärsivällinen.

Vierailija
44/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle 34: olipa samanlainen kuvaus :)

T. 35 (Aurinko Neitsyt, Kuu Vaaka)

Katsoin just samaa :) Sun kuvaus kuvaa muuten täysin mua, mutta en tykkää siivota. Toki jos siivoamaan ryhdyn niin se tehdään sitten kunnolla.

T. 34

Vierailija
45/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni: olen melko sulkeutunut, aika suuret sisäiset voimavarat, hyvin herkkä, en voi voi mennä helpoimman kautta missään vaan asiat on käytävä pohjia myöten läpi, olen kiinnostunut mystiikasta ja esoteerisista asioista, olen hyvin itsekriittinen ja sarkastinen mutta en halua loukata muita. Olen empaattinen, huolehtiva ja lojaali niille joihin luotan, näitä ihmisiä on aina ollut vähän. Rakastan luontoa ja tunnen myötätuntoa eläimiä kohtaan. 

Vierailija
46/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon rapuja. Ei ihmekään jos sensuuri on täällä niin kovaa ja mielensä pahoitus. :D

=D

Vierailija
47/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihanin ihminen, joka harvoin suuttuessaan, saa suuttumisen kohteen katumaan, että on koskaan syntynytkään.

Vierailija
48/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni: kiinnostaa ns. synkät asiat, rajatieto, musta huumori, itsepäinen, tietyn aggressiivisuuden tunnistan (en tarkoita ns. wt-elämämkoulu -aggressiota), kostonhaluinen, pitkävihainen...ja jotta ei ihan synkäksi mene niin hyvät puolet: luotettavuus, kyky yksinoloon, tärkeiden asioiden ja lähimmäisten puolesta taistelu, asioiden tonkija/selvittäjäluonne, paljastaa harvoille sisimpiä ajatuksiaan ja tunteitaan, ystäviä kourallinen, mutta ne ovatkin sitten todella sydänystäviä

Ei mitään lisättävää. Näin vanhenemisen myötä ovat kostonhimoisuus ja pitkävihaisuus hieman lientyneet, onneksi.

T: Marraskuun 2. päivä

Vierailija
49/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä kun lukee ja vertaa tuntemiini ihmisiin, tietää kuinka huuhaata horoskoopit ovat.

Vierailija
50/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä viestejä kun lukee ja vertaa tuntemiini ihmisiin, tietää kuinka huuhaata horoskoopit ovat.

Hyvä, että sinulla on kattava otos ja varma mielipide. Niin maailmasi pysyy järjestyksessä ja nukut yösi sikeästi

=D

Vierailija
51/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lisättävää. Näin vanhenemisen myötä ovat kostonhimoisuus ja pitkävihaisuus hieman lientyneet, onneksi.

T: Marraskuun 2. päivä

Vierailija
52/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereissa vaan 1 rapu ja näitä kun lukee, niin se yksi riittää ihan hyvin :D on tosiaan aika ristiriitainen erakko ja vaikea luonne. Rakas ystävä silti <3

Vierailija
53/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kavereissa vaan 1 rapu ja näitä kun lukee, niin se yksi riittää ihan hyvin :D on tosiaan aika ristiriitainen erakko ja vaikea luonne. Rakas ystävä silti <3

Minun rapuystavani on tosi sosiaalinen.

Vierailija
54/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te tosissanne.

Vierailija
55/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Sanotaan nyt nämä positiivisemmat asiat ensin. Olen siisteysintoilija, ambivertti, kotihiiri, perhekeskeinen, huumorintajuinen, hauska. Pyrin olemaan kaikille ystävällinen ja tulemaan toimeen kaikkien kanssa. Rakastan kissoja, muista eläimistä en niin kauheasti välitä, vaikka olenkin kasvissyöjä. 

Negatiivisempia puoliani on esimerkiksi se, että olen aika malttamaton ja tulen helposti mustasukkaiseksi. Lapsuudenperheessäni ei ikinä puhuttu tunteista, varsinkaan negatiivisista, ja ne purkautuivat yleensä tappelemalla ja huutamalla; tämä on seurannut minua valitettavasti myös aikuisiälle. En myöskään osaa näyttää muille "oikein", miten paljon heistä välitän ja olen ns. kätkenyt tämän tunnetaidottomuuteni ja ynnä muun epävarmuuden sarkasmin ja ystävällismieleisen naljailun taakse. Toisaalta vaikka olenkin itse huono näyttämään ja käsittelemään tunteitani, osaan aika hyvin tulkita muiden tunteita ja esim. näen heti, jos joku ei pidä minusta. 

Vierailija
56/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies. Sitoutumaton usealla eri tasolla.

Vierailija
57/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä, nautiskeleva esteetikko

Vierailija
58/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
59/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona: olen kilpailuhaluinen, tarkka, ahkera, luova...aika ujo kuitenkin, mutta sopivalla tavalla myös itsevarma. Tykkään siitä että ihmiset kuuntelevat ja kehuvat minua :D olipa itsekeskeistä...Mutta siis totta.

Vierailija
60/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä. Täysi hedonisti, taiteellinen, herkkä, oikeudenmukainen ja hiukan ehkä itsepäinen... :DD