Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vierailija
19.08.2018 |

Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)

Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on mielenkiintoisia.

Aurinkomerkki on se perusominaisuutesi.

Kuumerkki on se joka on sinun sisimmässä piilossa, tai voi olla synkempi pimeämpi puolesi, tai se sinun "humalainen puolesi".

Nouseva merkki on se mitä esität olevasi muulle maailmalle.

Vierailija
82/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: osun kuvaukseen niin 10/10 että moni arvannut horoskooppini jo ennen kuin olen kertonut sen :D eli päätön ja päättämätön sähläri,luova, eläinrakas, empatiakykyinen, lyhytvihainen, kärsimätön, ailahteleva, idearikas tuuliviiri :D nuorempana myös yltiösosiaalinen, iän myötä alkanut kuitenkin tarvita enemmän omaa tilaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat oinasnaiset ovat olleet työpaikkakiusaajia. Yhteensä 6 kpl tullut vastaan työelämässä. Onko teillä kokemusta?

On kokemusta. On ollut pomona näitä. Ihan jotain uskomatonta mitä hirviöitä. Ja vika ei ollut minussa, kukaan lukuisista työkavereista ei noista pitänyt. Kaikkien kanssa hanskasivat. Oinashan on pomottaja. Fiksujakin varmaan silti löytyy.

Nyt mulla on tällainen naapuri (en muuten tietäisi varmaksi, mutta facessa sitä onniteltiin syntymäpäivänä), joka käskyttää asukkaita ja tuntuu ettei kaikki ole ns. kotona.

Mä tunnistan jo nämä aika hyvin. Tuota naapuriakin epäilin ensi hetkestä. Sukulaiset kun esittelevät uusia kumppaneitaan, niin huomaan myös. Olen joskus kysynytkin, että meinaatko tulisen oinaan kanssa tulla toimeen, kun ensihuuma on haihtunut? Ilme on paljon puhuva :D

Isänikin on. Ja se ei jää todellakaan epäselväksi :)

Minulla huonoja kokemuksia oinastyökavereista, mutta kaksi vaaka-naispomoa olleet pahimmat menneisyydessäni. Voi luoja mitä ailahtelevia tyyppejä, ja joiden sanaan ei pysty luottaa tippaakaan. Saattaa edellisenä päivänä sanoa että "sinun ei tarvitse tehdä tätä työtehtävää" ja seuraavana päivänä kilahtavat että "miksi et ole tehnyt tätä työtehtävää?!?!?"

Jos eivät pysty väitellä älykkäästi jostain asiasta tai huomaavat puhuneensa itsensä pussiin, niin alkavat huutaa kurkku suorana jotain sellaista missä ei mitään järkeä. Pillahtelevat itkuun epäsopivissa tilanteissa. Kokemusta kellään näistä?

Vierailija
84/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat oinasnaiset ovat olleet työpaikkakiusaajia. Yhteensä 6 kpl tullut vastaan työelämässä. Onko teillä kokemusta?

On kokemusta. On ollut pomona näitä. Ihan jotain uskomatonta mitä hirviöitä. Ja vika ei ollut minussa, kukaan lukuisista työkavereista ei noista pitänyt. Kaikkien kanssa hanskasivat. Oinashan on pomottaja. Fiksujakin varmaan silti löytyy.

Nyt mulla on tällainen naapuri (en muuten tietäisi varmaksi, mutta facessa sitä onniteltiin syntymäpäivänä), joka käskyttää asukkaita ja tuntuu ettei kaikki ole ns. kotona.

Mä tunnistan jo nämä aika hyvin. Tuota naapuriakin epäilin ensi hetkestä. Sukulaiset kun esittelevät uusia kumppaneitaan, niin huomaan myös. Olen joskus kysynytkin, että meinaatko tulisen oinaan kanssa tulla toimeen, kun ensihuuma on haihtunut? Ilme on paljon puhuva :D

Minulla huonoja kokemuksia oinastyökavereista, mutta kaksi vaaka-naispomoa olleet pahimmat menneisyydessäni. Voi luoja mitä ailahtelevia tyyppejä, ja joiden sanaan ei pysty luottaa tippaakaan. Saattaa edellisenä päivänä sanoa että "sinun ei tarvitse tehdä tätä työtehtävää" ja seuraavana päivänä kilahtavat että "miksi et ole tehnyt tätä työtehtävää?!?!?"

Jos eivät pysty väitellä älykkäästi jostain asiasta tai huomaavat puhuneensa itsensä pussiin, niin alkavat huutaa kurkku suorana jotain sellaista missä ei mitään järkeä. Pillahtelevat itkuun epäsopivissa tilanteissa. Kokemusta kellään näistä?

Ai jai, väärät ihmiset ne vaan hakeutuvat esimiestehtäviin. Sosiaalisten taitojen puute useimpien ongelma. Vai onko se sitten niin, että stressi ja ehkä sieltä vielä ylemmältä taholta asetetut paineet tekevät hyvästäkin tyypistä mulkeron? Kun se oma nahka on pelastettava ja revittävä toisen ahterista ratkaisu ongelmiin.

Mun pomot tosin olivat ihan omistajia, joten täten myös yrityksen imago/ilmapiiri oli heidän muokkaamansa. Nyt voi jo kertoa mitä on kokenut, kun on pois tuosta helvetistä päässyt.

Heh, mun äiti on vaaka ja oli myös yksityisyrittäjä aikoinaan. En kuullut valituksia, mutta ehkä ei uskallettu hiiskua... :D

Hauskaa, kun noissa luonnekuvauksissa sanotaan, että vaaka ja oinas sopii hyvin yhteen :D Kaksi tällaista pomoa keskenään, ou jee. No, mun vanhemmat kyllä, oli todellinen rakkausavioliitto.

Vierailija
85/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris. Sain muutama vuosi sitten diagnoosin "eristäytyvä persoonallisuushäiriö" (alunperin epäiltiin aspergeria tms.), ja kriteerit luettuani oli pakko myöntää että minähän se siinä.

Vierailija
87/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletitko saavasi fiksuja vastauksia tyhmään aloitukseen?

Vierailija
88/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris, tyypillinen.

Iho on kesällä punaruskea ja talvella harmaanruskea. Töiden jälkeen yleensä ruoaksi marjoja ja jäkälää. Erityisesi nuorena pärjäsin erinomaisesti uinnissa ja pituushypyssä.

Vierailija
89/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona.

Olen luova, iloinen ja hauska (muiden antamat havainnot).

Negatiiviset piirteet ovat yliherkkyys (esimerkiksi tulen helposti surulliseksi) ja tosi huono itsetunto.

Vierailija
90/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kyllä oinas mutta työtoverina kyllä suosittu ja minua pidetään hauskana ja mukavana- tiedän tämän koska meillä on annettu toisillemme palautetta. Pidän tiimimme puolta ja esitän ratkaisuehdotuksia jos epäkohtia on. En ole kovinkaan hyökkäävä silloinkaan jos joku pännii vaan pyrin ratkaisemaan asioita rauhanomaisesti - inhoan riitoja yli kaiken. Olen nopea ja hitaammat saattavat ehkä olla joskus askeleen jäljessä ajatuksenjuoksuani ja se on tekijä joka muita saattaa ärsyttä ja minua muiden hitaus. Olen se joka organisoi ja järjestää yhteistä tekemistä. Mutta kaikilla meillä in heikkoutemme ja vahvuutemme eri rooleisssa elämässä.

Vierailija
91/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👆

Vierailija
92/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies

-Ristiriitainen ja ärsyynnyn helposti.

-Kunnianhimoinen, ns. "pyrkyri".

-Lojaali, mutta välillä erkaannun ja haluan ottaa etäisyyttä (tulen kuitenkin aina takaisin).

-Mua vaivaannuttaa kaikki tunteiden näyttö.

-Hyvä mielikuvitus ja saan ihmiset nauramaan.

-Sisimmiltä positiivinen ja haluan uskoa hyvyyteen.

-Oikeudentajuinen.

-Tarpeen vaatiessa suorasanainen.

Vierailija
93/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies: itsepäinen, auttavainen, huolehtiva, taiteellinen. Pitkäpinnainen, mutta sitten kun suutun niin kukaan ei uskalla sanoa mitään. Suorittaja. En puhu mielellään tunteista. Rakastan ystäviä ja hyvää ruokaa/juomaa. Toisinaan introvertti.

Vierailija
94/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt pikku tarkka olen varsinkin aikojen suhteen.

Vierailija
95/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat, intuitiivinen sekä enneunien näkijä.Unelmoija, herkkä, tunnollinen työntekijä sekä empaattinen ja kaverien hauskuttaja.Urheilullinen, lapsi -ja eläinrakas.

Vierailija
96/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat, intuitiivinen sekä enneunien näkijä.Unelmoija, herkkä, tunnollinen työntekijä sekä empaattinen ja kaverien hauskuttaja.Urheilullinen, lapsi -ja eläinrakas.

Parhaat merkit ovat rapu, kalat ja skorpioni. Kaveripiiri koostuu vesimerkeistä ja heidän kanssaan tulen parhaiten toimeen. Ovat kaikki rakkaita ja tärkeitä. :) Vielä kun löytäisi rapumiehen puolisoksi, niin elämä olisi täydellistä. <3

Vierailija
97/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesimies. Erakkoluonne ja aika agressiivinenkin kun ajattelen ihmiskuntaa ja sen tekoja. 

Mutta myös iloinen ja rento, aika hajamielinen professori. Säntillinen ja rehellinen, mutta en pidä minkäänlaisista kahleista enkä takiaismaisista ihmisistä.

Vierailija
98/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jai, väärät ihmiset ne vaan hakeutuvat esimiestehtäviin. Sosiaalisten taitojen puute useimpien ongelma. Vai onko se sitten niin, että stressi ja ehkä sieltä vielä ylemmältä taholta asetetut paineet tekevät hyvästäkin tyypistä mulkeron? Kun se oma nahka on pelastettava ja revittävä toisen ahterista ratkaisu ongelmiin.

Mun pomot tosin olivat ihan omistajia, joten täten myös yrityksen imago/ilmapiiri oli heidän muokkaamansa. Nyt voi jo kertoa mitä on kokenut, kun on pois tuosta helvetistä päässyt.

Heh, mun äiti on vaaka ja oli myös yksityisyrittäjä aikoinaan. En kuullut valituksia, mutta ehkä ei uskallettu hiiskua... :D

Hauskaa, kun noissa luonnekuvauksissa sanotaan, että vaaka ja oinas sopii hyvin yhteen :D Kaksi tällaista pomoa keskenään, ou jee. No, mun vanhemmat kyllä, oli todellinen rakkausavioliitto.

Sopii toki hyvin yhteen, olen vaaka ja mieheni on oinas. Välillä on vähän sotaisampaa, mutta sopiminen on sekin kiihkeää ja rakkaus roihuaa. Yli parinkymmenen vuoden kokemuksella voin suositella vaaka-oinasparien yhteensopivuutta.

Vierailija
99/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka.

En ole ihan varma millainen olen kun se vaihtelee aika paljon ja ääripäistä toisiin, eli en osaa oikein sanoa.

Vierailija
100/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii toki hyvin yhteen, olen vaaka ja mieheni on oinas. Välillä on vähän sotaisampaa, mutta sopiminen on sekin kiihkeää ja rakkaus roihuaa. Yli parinkymmenen vuoden kokemuksella voin suositella vaaka-oinasparien yhteensopivuutta.

Olen oinas (joka kirjoitti myös työyhteisössä pärjäämisestään) ja mieheni on vaaka. Yhdessä 20 v. Välillä kolisee, vaaka ei aina kestä suoruutta vaan hänen kanssa pitäisi kierrellä ja kaarrella kaikissa asioissa ja loukkaantuu helposti. Minä taas en kestä päättämättömyyttä ja ole se suhteen veturi, toteuttaja. Vaalla on onneksi kuitenkin järki päässä ja isaa hillitä ja sada harkitsemaan ratkaisuja jotka olisivat liian impulsiivisia Minusta tasapainotamme toisiamme ja meillä on hauskaa yhdessä. Vaaka osasi viedä jalat alta kerta laakista.