Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vierailija
19.08.2018 |

Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)

Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu

Tarpeen tullen pitkä muisti ja äkkipikaisuus. Muutoin introvertti lukuihminen ja nörtti.

Vierailija
22/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona, äkkipikainen joka ei aina mieti mitä sanoo. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu, olen aika ikävä ihminen ja viihdyn parhaiten yksin. Muut ihmiset eivät pidä minusta enkä minä heistä. Vapaa-ajallani en halua muita tavata ja toiset ihmiset vain häiritsevät ja rasittavat. Olen myös hyvin itsekeskeinen ja pyrkyrimäinen.

Vierailija
24/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni, luotettava ystävä mutta vaarallinen vihollinen. Eläin-, ja lapsirakas. Intohimoinen ja innostuva. Mystiikka kiehtoo suunnattomasti. Todella lähelle pääsee harva, tuttuja on paljon mutta tosiystäviä harvempi, ne ketkä on, ovat sitten todella sellaisia.

Vierailija
25/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu. Herkkä, koti-ihminen, vähän ristiriitainen ja kohtele mua huonosti niin käännän selkäni sinulle ikuisesti.

Missä asioissa olet vähän ristiriitainen?

Vierailija
26/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni; mustavalkoinen, kaikki-tai-ei-mitään, lojaali ystäville, intohimoinen, mustasukkainen, herkkä ja kova yhtäaikaa. Huumori on mustaa ja piikikästä, eläimiä rakastan. Tekisin rakastettuni puolesta mitä vaan.

Vierailija
27/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu. Herkkä, ujo, mukava, hauska, kiltti, koti-ihminen, rauhallinen ja iloinen. Suuttuessa keljumainen. Menneet asiat muistan aina.

Vierailija
28/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa): itsenäinen ja pärjäävä, lojaali, ulospäin vahva, kovakin mutta sisältä herkkä, rämäpäinen, helposti innostuva, tarmokas ja aloitteellinen mutta peruslaiska, sitkeä, kaukokaipunen

Vierailija
29/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa): itsenäinen ja pärjäävä, lojaali, ulospäin vahva, kovakin mutta sisältä herkkä, rämäpäinen, helposti innostuva, tarmokas ja aloitteellinen mutta peruslaiska, sitkeä, kaukokaipunen

Ja yksi tärkeä unohtui: kärsimätön

Vierailija
30/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies/skorpioni vaihtelevasti

Vierailija
31/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu. Introvertti, koti-ihminen, suuresti tunteva, visuaalinen, hyvin huolehtiva, ujo, kova jännittämään ja ajattelen toisinaan ihan liikaa.

Vierailija
32/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni. Ihanan kaamea. Vihaan ihmisiä rakastan eläimiä.

Kostan vuosikymmenienkin päästä. Uhkarohkea taistelija.

Vierailija
33/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon rapuja. Ei ihmekään jos sensuuri on täällä niin kovaa ja mielensä pahoitus. :D

Vierailija
34/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Olen pikkutarkka, huolehtija, stressaan ja nipotan. Toisaalta myös rakkailleni uskollinen ja valmis tekemään heidän eteensä kaikkeni.

Vierailija
35/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Hukun yksityiskohtiin, järjestän maailmaani siivoamalla. Helposti stressaantuva. Todella kiltti ja avulias, lojaali ja "järkevä".

Vierailija
36/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona olen, toisten kiukunpurkaukset ovat minulle teflonia. Annan helposti anteeksi. En muistele menneitä. Tässä hetkessä elävä sekopää spontaani.

Vierailija
37/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle 34: olipa samanlainen kuvaus :)

T. 35 (Aurinko Neitsyt, Kuu Vaaka)

Vierailija
38/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillinen härkä kuin olla ja voi.

Vierailija
39/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu. Hiljainen tarkkailija suuressa joukossa, muutaman ystävän seurueessa suulas ja huumorintajuinen. En välitä kaveruudesta tai ns. hyvän päivän tutuista, haluan olla ystävä tai ei mitään. Mukavuudenhaluinen mutta työ- ja raha-asioissa jämpti. Saisin vatsahaavan, jos mulla ei olisi säästössä puskurirahaa pahan päivän varalle.

Vierailija
40/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon rapuja. Ei ihmekään jos sensuuri on täällä niin kovaa ja mielensä pahoitus. :D

Ravut ovat parhaita. <3 Rapu osaa rakastaa ja on paras aviopuoliso. <3