Mikä on horoskooppimerkkisi?
Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)
Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!
Kommentit (109)
Rapu, olen aika ikävä ihminen ja viihdyn parhaiten yksin. Muut ihmiset eivät pidä minusta enkä minä heistä. Vapaa-ajallani en halua muita tavata ja toiset ihmiset vain häiritsevät ja rasittavat. Olen myös hyvin itsekeskeinen ja pyrkyrimäinen.
Skorpioni, luotettava ystävä mutta vaarallinen vihollinen. Eläin-, ja lapsirakas. Intohimoinen ja innostuva. Mystiikka kiehtoo suunnattomasti. Todella lähelle pääsee harva, tuttuja on paljon mutta tosiystäviä harvempi, ne ketkä on, ovat sitten todella sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Rapu. Herkkä, koti-ihminen, vähän ristiriitainen ja kohtele mua huonosti niin käännän selkäni sinulle ikuisesti.
Missä asioissa olet vähän ristiriitainen?
Skorpioni; mustavalkoinen, kaikki-tai-ei-mitään, lojaali ystäville, intohimoinen, mustasukkainen, herkkä ja kova yhtäaikaa. Huumori on mustaa ja piikikästä, eläimiä rakastan. Tekisin rakastettuni puolesta mitä vaan.
Rapu. Herkkä, ujo, mukava, hauska, kiltti, koti-ihminen, rauhallinen ja iloinen. Suuttuessa keljumainen. Menneet asiat muistan aina.
Oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa): itsenäinen ja pärjäävä, lojaali, ulospäin vahva, kovakin mutta sisältä herkkä, rämäpäinen, helposti innostuva, tarmokas ja aloitteellinen mutta peruslaiska, sitkeä, kaukokaipunen
Vierailija kirjoitti:
Oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa): itsenäinen ja pärjäävä, lojaali, ulospäin vahva, kovakin mutta sisältä herkkä, rämäpäinen, helposti innostuva, tarmokas ja aloitteellinen mutta peruslaiska, sitkeä, kaukokaipunen
Ja yksi tärkeä unohtui: kärsimätön
Rapu. Introvertti, koti-ihminen, suuresti tunteva, visuaalinen, hyvin huolehtiva, ujo, kova jännittämään ja ajattelen toisinaan ihan liikaa.
Skorpioni. Ihanan kaamea. Vihaan ihmisiä rakastan eläimiä.
Kostan vuosikymmenienkin päästä. Uhkarohkea taistelija.
Onpas täällä paljon rapuja. Ei ihmekään jos sensuuri on täällä niin kovaa ja mielensä pahoitus. :D
Neitsyt. Olen pikkutarkka, huolehtija, stressaan ja nipotan. Toisaalta myös rakkailleni uskollinen ja valmis tekemään heidän eteensä kaikkeni.
Neitsyt. Hukun yksityiskohtiin, järjestän maailmaani siivoamalla. Helposti stressaantuva. Todella kiltti ja avulias, lojaali ja "järkevä".
Leijona olen, toisten kiukunpurkaukset ovat minulle teflonia. Annan helposti anteeksi. En muistele menneitä. Tässä hetkessä elävä sekopää spontaani.
Sinulle 34: olipa samanlainen kuvaus :)
T. 35 (Aurinko Neitsyt, Kuu Vaaka)
Rapu. Hiljainen tarkkailija suuressa joukossa, muutaman ystävän seurueessa suulas ja huumorintajuinen. En välitä kaveruudesta tai ns. hyvän päivän tutuista, haluan olla ystävä tai ei mitään. Mukavuudenhaluinen mutta työ- ja raha-asioissa jämpti. Saisin vatsahaavan, jos mulla ei olisi säästössä puskurirahaa pahan päivän varalle.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon rapuja. Ei ihmekään jos sensuuri on täällä niin kovaa ja mielensä pahoitus. :D
Ravut ovat parhaita. <3 Rapu osaa rakastaa ja on paras aviopuoliso. <3
Rapu
Tarpeen tullen pitkä muisti ja äkkipikaisuus. Muutoin introvertti lukuihminen ja nörtti.