Voiko kukaan samaistua vihan tunteisiini työpaikkaani kohtaan?
Vihaan työpaikkaani niin paljon, että jo nyt vituttaa huominen paluu arkeen.
Vihaan työkavereitani. En ymmärrä miten pomo onkin palkannut niin suuren lauman idiootteja yhteen työyhteisöön.
Vihaan, vihaan, vihaan!!!
Kommentit (28)
Mun mie oli tossa kunnossa ja nyt on työkyvyttömyys eläkkeellä. kannattaa harkita onko se työpaikka tuon arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea samaistua kun et kerro mitään syitä vihan tunteillesi.
tulehtunut työilmapiiri, välinpitämätön esimies :(
Mikä on? Koetko epäoikeudenmukaisuutta työpaikalla? Onko työpaikkakiusaamista? Jäätkö ulkopuolelle työyhteisöstä? Tuntuuko sinusta, ettei panostasi ja kykyjäsi huomata? Ovatko työtehtävät liian vaativia / helppoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on? Koetko epäoikeudenmukaisuutta työpaikalla? Onko työpaikkakiusaamista? Jäätkö ulkopuolelle työyhteisöstä? Tuntuuko sinusta, ettei panostasi ja kykyjäsi huomata? Ovatko työtehtävät liian vaativia / helppoja?
Kaikkiin vastaus= ON!
ap
Vierailija kirjoitti:
Lähde hyvä ihminen heti pois.
En voi, en pärjää sitten taloudellisesti =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun keinon löydät. Kai ainakin haet kaiken aikaa uutta työtä, mitä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin vastaus= ON!
ap
Tehtävät ovat liian vaativia ja helppoja yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun keinon löydät. Kai ainakin haet kaiken aikaa uutta työtä, mitä tahansa?
Haen...
Tiedän tunteen, pari vuotta vielä asuntolainaa jäljellä ja sitten lähden. Eikä haittaa vaikka tulisi yt:t jo ennen sitä. Huonoa johtamista, kuppikuntia, kyräilyä, suosikkeja, liikaa työtä liian pienellä porukalla liiassa kiireessä. Vituttaa jokainen sekunti, jonka vietän siellä.
millä alalla olette työhönvittuuntuneet?
Voin, ja nyt olen työtön.. Hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Voin, ja nyt olen työtön.. Hohhoijaa!
oletko tyytyväisempi?
Soisin että olisi mahdollista sinun pitää lomaa. Kukaan ei hyödy jos menee yli kohtuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin vastaus= ON!
ap
Täällä kans yks joka vastais Kyllä kaikkiin noihin kysymyksiin.
Koko tiimi täynnä itsekeskeisiä idiootteja 20-25v vanhoja. Työtehtävät pelkkää rutiinitehtäviä samalla kaavalla aamusta iltaan. Ei tarvii edes päätään käyttää kun niitä tekee. Ei haasteita.
Osaamista on mutta ei se ketään kiinnosta.
Kaikki on ihan levällään eikä pomo tajua koknaisuutta/ota vastuuta kokonaisuudesta.
Oma-aloitteisuus on tuntematon käsite.
Vihaan, vihaan ja jälleen vihaan tota paikkaa ja niitä tehtäviä.
Ahdistaa taas mennä kuuntelemaan ”minä minä minä” pissisten länkytystä. Aaaarrrrgghhh.
Ja kyllä, uusi duuni hakusessa jatkuvasti.
Minä vihaan kaltaisiasi valittajia. Vihaan todella paljon.
Vaikea samaistua kun et kerro mitään syitä vihan tunteillesi.