Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vierailija
19.08.2018 |

Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)

Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä, nautiskeleva esteetikko

Kaikki mun tuntemat härät myös. Pari naisystävää ja yksi kouluaikainen kaveri, kaikilla ylipainoa ja niin olivat kulinaristeja. Samoin mun kaverin mies, mun pari ex-poikaystävää ja eräitä muita, yhdistävä tekijä juuri tuo nautinnonhaluisuus. Itsepäisiä (mutta kai sitten ei itsekuria?), kaikilla ainakin muutama kilo liikaa. Ei intoa lenkille. Ruoka (ei mikä tahansa sapuska kuitenkaan) maistuu ja bissekin siinä ohessa.

Ja nuo härkänaiset, jokainen laatutietoisia mm. vaatteista ja meikeistä.

Vierailija
62/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies/Käärmeenkantaja

Suhteellisen omissa oloissaan viihtyvä, toisaalta kaikesta huolimatta melko positiivinen ihminen. Omaa hyvän mielikuvituksen. On melko empaattinen ja kiltti ihminen. Välillä hulluja ajatuksia ja vähän omanlaisensa huumorintaju. Tuntee sielunkumppanuutta melko harvojen ihmisten kanssa. Aina valmis puolustamaan heikompia. Rakastaa eläimiä ja luontoa. Haluaa tulevaisuudessa matkustella paljon.

Toisaalta en tunne olevani täysin horoskooppini kaltainen. En ole "onnettaren lempilapsi" tai muutenkaan mikään spontaani tai avoin ihminen. Mieluummin harkitsen tarkkaan ja viihdyn itsekseni. Olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä. Minua kiinnostaa yleensä ne asiat mitä muita ei. Jo lapsesta asti minulle oli jotenkin tärkeää tehdä jotain erikoista. Se ilmeni siinä, että halusin ratsastaa juuri sillä hevosella millä muut eivät menneet tai soittaa sitä soitinta mistä muut eivät olleet kuulleetkaan. Nykyisinkään en haluaisi mitään tavallista elämää ja unelmani ovat varmaan aika erikoiset. Vaikka en ole matkustellut juurikaan, olen silti todella kiinnostunut vieraista maista, kielistä ja maantiede kokonaisuudessaan on ollut lempi aine. Myös kaikki luontoon liittyvä kiinnostaa aina tähdistä kasveihin.

Haluan "edistää" rauhaa ja niinpä otan usein sovittelijan roolin. Sovittelija INFP on myös persoonallisuustyyppini, jonka aina siinä testissä saan. Se kuvaus osuu täysin minuun.  Jos joku loukkaa minua en osaa "antaa takaisin". Toisaalta sen jälkeen sulkeudun ja en enää ole avoin kyseiselle ihmiselle.  Olen liiankin kiltti ja haluan välttää riitoja viimeiseen asti. Jos tahtomattani joudun riitelyyn mukaan se kuormittaa minua todella paljon. En muutenkaan oikein kestä stressiä. Kaipaan rauhaa elämääni. Toisaalta pystyisin sopivassa porukassa tekemään varmaan erikoisia ja hullujakin asioita, mutta sellaista sopivaa seuraa ja niitä sielunkumppaneita ei tahdo löytyä. Jos rakastan niin rakastan liikaa. Haluan kaikesta huolimatta uskoa hyvään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat: Hajamielinen, aina ollut hukassa elämäni kanssa, ujo, haaveileva, humoristinen, analysoin asioita paljon päässäni. Aika miellyttämiseen pyrkivä, mutta jos suutun niin suutun kunnolla. :D

Vierailija
64/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset: En yhtään vastaa merkin kuvausta. Olen jääräpäinen, masennukseen taipuvainen erakko joka kammoaa sosiaalisia tilanteita ja jolla on surkea itsetunto. Tykkään kuvataiteista ja kaikesta kauniista. Olen luotettava mutta en helposti luota toisiin enkä päästä ihmisiä lähelle. Märehdin asioita loputtomiin enkä osaa tehdä päätöksiä isoissa asioissa.

Vierailija
65/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen olen, puhelias, levoton, herkkä, luova, liikutun helposti, tykkään olla ihmisten seurassa, mutta nautin näin vanhemmiten suunnattomasti yksinolosta. Väsyn helposti jos paljon tapahtumia ympärillä. Innostun helposti uusista asioista mutta en välttämättä jaksa viedä niitä loppuun.

Vierailija
66/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä. Oikeudenmukainen viimeiseen asti. Mieletön itsekuri. Jumalattoman "härkäpäinen" päätäni ei käännä kukaan, jos jotakin päätän. 🐂

Vierailija
67/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anarkoprimitivisti

Vierailija
68/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa): itsenäinen ja pärjäävä, lojaali, ulospäin vahva, kovakin mutta sisältä herkkä, rämäpäinen, helposti innostuva, tarmokas ja aloitteellinen mutta peruslaiska, sitkeä, kaukokaipunen

MB- persoonallisuustestin (olen tehnyt testi monissa yhteyksissä eri versioina ja tulos on aina sama) mukaan olen ESTJ vastaa pitkälti edellä kuvattua. Lyhyt kuvaus

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ESTJ

Vierailija
69/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Olen introvertti, enkä tykkää olla ihmisten ilmoilla, mutta rakkaiden seurassa viihdyn. Siivoamista vihaan. Luulen että minulla se neitsyelle ominainen vouhottaminen ilmenee terveysintoiluna (yleinen aktiivisuus, treenaus, kasvisruokavalio, ihonhoito). Tärkeää on myös ekologinen elämäntapa sekä yhteiskunnalliset asiat. Olen perfektionisti. Ihmisten seurassa todella varautunut, epäluuloinen ja pitkästynyt. Useimmiten joudun esittämääm roolia jotta pärjään elämässä, koska oikea luonteeni on vaikeasti lähestyttävä.

Vierailija
70/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplaleijona, eli aurinkomerkki, nouseva merkki ja kuumerkki kaikki leijonassa :) Harvinaista kuulemma.

Vierailija
71/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkki vaikuttaa eniten syntymästä teini-ikään, mutta koska tuo kuu ja nouseva alkaa vaikuttaa? Nouseva teini-iässä ja kuu noin kolmekymppisenä vai miten se meni?

Vierailija
72/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemat oinasnaiset ovat olleet työpaikkakiusaajia. Yhteensä 6 kpl tullut vastaan työelämässä. Onko teillä kokemusta?

Vierailija
73/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni: kiinnostaa ns. synkät asiat, rajatieto, musta huumori, itsepäinen, tietyn aggressiivisuuden tunnistan (en tarkoita ns. wt-elämämkoulu -aggressiota), kostonhaluinen, pitkävihainen...ja jotta ei ihan synkäksi mene niin hyvät puolet: luotettavuus, kyky yksinoloon, tärkeiden asioiden ja lähimmäisten puolesta taistelu, asioiden tonkija/selvittäjäluonne, paljastaa harvoille sisimpiä ajatuksiaan ja tunteitaan, ystäviä kourallinen, mutta ne ovatkin sitten todella sydänystäviä

Sama täällä!

Vierailija
74/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat oinasnaiset ovat olleet työpaikkakiusaajia. Yhteensä 6 kpl tullut vastaan työelämässä. Onko teillä kokemusta?

On kyllä, ja oli kiusaaja, tai ainakin yritti, ei sitä kukaan ottanut tosissaan. Itselleni jäi siitä eniten mieleen yleinen nolous ja kammottavat sellureidet, joita se mielellään esitteli.

Vierailija
75/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triplaleijona, eli aurinkomerkki, nouseva merkki ja kuumerkki kaikki leijonassa :) Harvinaista kuulemma.

Millaiset asteet?

Jos sulla on alle kahdeksan asteen erolla paljon samassa, sulle muodostuu stellium, joka taas tekee oinasmaisia piirteitä luonteeseen.

Vierailija
76/109 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt. Sanotaan nyt nämä positiivisemmat asiat ensin. Olen siisteysintoilija, ambivertti, kotihiiri, perhekeskeinen, huumorintajuinen, hauska. Pyrin olemaan kaikille ystävällinen ja tulemaan toimeen kaikkien kanssa. Rakastan kissoja, muista eläimistä en niin kauheasti välitä, vaikka olenkin kasvissyöjä. 

Negatiivisempia puoliani on esimerkiksi se, että olen aika malttamaton ja tulen helposti mustasukkaiseksi. Lapsuudenperheessäni ei ikinä puhuttu tunteista, varsinkaan negatiivisista, ja ne purkautuivat yleensä tappelemalla ja huutamalla; tämä on seurannut minua valitettavasti myös aikuisiälle. En myöskään osaa näyttää muille "oikein", miten paljon heistä välitän ja olen ns. kätkenyt tämän tunnetaidottomuuteni ja ynnä muun epävarmuuden sarkasmin ja ystävällismieleisen naljailun taakse. Toisaalta vaikka olenkin itse huono näyttämään ja käsittelemään tunteitani, osaan aika hyvin tulkita muiden tunteita ja esim. näen heti, jos joku ei pidä minusta. 

Sama

Kova ja kriittinen ja silti herkkä ja pehmeä , sellasta vuoristorataa :D

Vierailija
77/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä. Oikeudenmukainen viimeiseen asti. Mieletön itsekuri. Jumalattoman "härkäpäinen" päätäni ei käännä kukaan, jos jotakin päätän. 🐂

Just näin. Olen myös härkä ja tunnistan kuvauksestasi itseni täysin.

Vierailija
78/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. On ollut pomona näitä. Ihan jotain uskomatonta mitä hirviöitä. Ja vika ei ollut minussa, kukaan lukuisista työkavereista ei noista pitänyt. Kaikkien kanssa hanskasivat. Oinashan on pomottaja. Fiksujakin varmaan silti löytyy.

Nyt mulla on tällainen naapuri (en muuten tietäisi varmaksi, mutta facessa sitä onniteltiin syntymäpäivänä), joka käskyttää asukkaita ja tuntuu ettei kaikki ole ns. kotona.

Mä tunnistan jo nämä aika hyvin. Tuota naapuriakin epäilin ensi hetkestä. Sukulaiset kun esittelevät uusia kumppaneitaan, niin huomaan myös. Olen joskus kysynytkin, että meinaatko tulisen oinaan kanssa tulla toimeen, kun ensihuuma on haihtunut? Ilme on paljon puhuva :D

Isänikin on. Ja se ei jää todellakaan epäselväksi :)

Vierailija
79/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tämä 🙃

Vierailija
80/109 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset asteet?

Jos sulla on alle kahdeksan asteen erolla paljon samassa, sulle muodostuu stellium, joka taas tekee oinasmaisia piirteitä luonteeseen.

Pitää yrittää etsiä jostain kirjahyllyn välistä sitä minulle tehtyä hlökohtaista karttaa joka oli sellainen vihko, jenkkiastrologi teki kauan sitten kun opiskelin siellä. Kuulemma nuo leijonat muodostivat jonkun triangle:n kartassa. Lisäksi venus ja joku muu planeetta olivat leijonissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi