Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkihullu mies

Vierailija
17.08.2018 |

Mies haluaa jatkuvasti mökkeillä ja minut mukaan.

Nyt makaan yksin mökillä, mies kalasaa, koira vielä mukana. Käytännössä vain kalastaa ja pilkkoo puita, kerää marjoja ja istuu merta katsellen.

Kaupunkilaisena en oikein saa tästä mitään irti. Tai tykkään kokata yhdessä ja nukkua vierekkäin, saunoa ja juoda ja uida, mutta siihen se jää.

Ensinnäkin pelottaa ihan älyttömän paljon, mutta veneessä tulee kylmä ja väsyttää. Toisekseen haluaisin viettää kaupunkiaikaa vapaalla. Katsoa leffoja, käydä teatterissa, kaupoilla ja brunssilla, keikoilla yms. Haluaisin tehdä asioita miehen kanssa. Hän ei vaan halua. Haluaa minut mökille, mutta ei tehdä mitään kaupungissa kanssani...

Nyt koko loma mennyt täällä, ja myös kaikki viikonloput. Ellen jää kaupunkiin yksin... miten saan miehen nauttimaan kaupungista?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mielestäni aivan ihana koti, mutta mies haluaa aina mökille. Tämä ei ole mökki mukavuuksilla, vaan päin vastoin.

Mies haluaa lämmittää vanhaa savusaunaa päivittäin, ja siellä on kantovesi.. täällä ei ole suihkua, ei normaalia vessaa eikä televisiota. Kotona rakastan lukemista, mutta täällä pystyn keskittymään vain lehtiin, ja ne on hetkessä luettu.

Haluan viettää aikaa miehen kanssa, mutta en tykkää mökkeillä. Mies tietää tämän, mutta ei voi joustaa että viettäisi edes viikonlopun kuussa kaupungissa. Viikolla saattaa kanssani jotain tehdä.

Olenko ihan hirveä jos haluaisin normaalin kaupunkiviikonlopun joskus?

Ap

Vierailija
2/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa, mökillä on hauskempaa ja rentouttavampaa kuin kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut te ette sovi toisillenne. Ero on paras ratkaisu. Haluatte selvästi eri asioita ja erilaista elämää.

Vierailija
4/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi vonkaa minut tänne, kun tulee myöhään kalastamasta ja aamupalan jälkeen häipyy taas. Haluaisin vaan makoilla yhdessä tai käydä koiran kanssa lenkillä, mutta miehen on pakko yhdistää kaikkeen joku työ: marjat, puut, ampiaispesä, listat...

Ap

Vierailija
5/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yksin kaupungissa. Ei ole pakko koko ajan olla yhdessä. Olen mökkihullu, asun mökillä niin pitkään kuin mahdollista.

Vierailija
6/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut te ette sovi toisillenne. Ero on paras ratkaisu. Haluatte selvästi eri asioita ja erilaista elämää.

Mutta meillä on kuitenkin hauskaa yhdessä, rakastetaan ja olen valmis miehen takia moniin asioihin. Kuten tämä mökkeily, vaellus jossa nukutaan teltassa ym mistä en niin pidä. Tykkään olla miehen seurassa, mutta olen ihan kuollut noiden jälkeen.

Mies jatkuvasti pyytää kanssaan kaikkialle ja sanoo rakastavansa... kehuu ja halaa yms mutta ei tee mitään mistä ei pidä, ei edes kokeile.

Ap

Vierailija
7/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta meillä on kuitenkin hauskaa yhdessä, rakastetaan ja olen valmis miehen takia moniin asioihin. Kuten tämä mökkeily, vaellus jossa nukutaan teltassa ym mistä en niin pidä. Tykkään olla miehen seurassa, mutta olen ihan kuollut noiden jälkeen.

Mies jatkuvasti pyytää kanssaan kaikkialle ja sanoo rakastavansa... kehuu ja halaa yms mutta ei tee mitään mistä ei pidä, ei edes kokeile.

Ap

Niin. Mies tuskin tulee joustamaan missään asiassa, mitä sinä haluaisit. Suhteenne on umpikuja. Ei se aina riitä että rakastaa, pitää olla jotakin yhteistä.

Vierailija
8/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sellainen suhde toimi, jossa vain toinen tekee toisen puolesta mitä vain.

Vierailija
9/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin 3/4 tehdä miehen haluamia asioita jos hän joustaisi 1/4 tai edes 1/6. Nyt mies vie ja vikisen ja yritän oppia tykkäämään. En ymmärrä miksei mies voi ikinä olla rauhassa, vaan aina pitää touhuta jotain. Voisin hyvin syödä aamupalaa 2h, mies syö 15min...

Tuntuisi tyhmältä erota tämän takia. Joskus sanoin siitä niin mies oli aivan järkyttynyt ja yritti kuukauden tehdä mielikseni asioita.. huomasin heti kuinka epämukavaa hänelle moni juttu oli. :(

Ap.

Vierailija
10/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyt miehen sellaisena kuin hän on tai sitten et.

Vierailija
11/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä olen ollut melkein koko kesän (=toukokuun alusta asti) mökilläni (olen nainen). Kotona olen käynyt pari kertaa pari yötä, ja silloinkin olen vaan odottanut että pääsen taas mökille. On ollut niin huippukesä mökkeilyyn Järvi-Suomessa ikiomassa saaressa.

Mies tulee aina kun pääsee, tuli tänäänkin. Miksi hitossa lähtisin kesällä kaupunkiin (vaikka asutaankin ok-talossa), kun mökillä on niin paljon kivempaa? Olen mökillä luultavasti jäiden tuloon asti.

Vierailija
12/120 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisi varmaan oppia tekemään asioita ilman miestä. Mutta huomaan, etten enää nauti kavereiden seurasta yhtä paljon kuin miehen. Miehen kanssa saan energiaa, mutta muu sosialisoiminen vie sitä. Harmi kun tämäkin palsta menee kiinni..

Al

Vierailija
13/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi, mökillä on kesällä ihanaa koska siellä voi tehdä vaikka mitä. Kaupungissa voisi korkeintaan katsoa leffoja, käydä teatterissa, kaupoilla, brunssilla, keikoilla yms, mutta kuka noita oikeastaan haluaa kauniissa kesäsäässä. Jos noista pitää, niin niitä ehtii tehdä räntäsateessa, paukkupakkasessa ja lumituiskussa

Vierailija
14/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on unelmamies. Tekee töitä ja kunnostaa. Marjastaa ym. Kuulostaa ihanalta. Mitä luksusta toi onkaan. Saada elää luonnonhelmassa kiireettömästi. Näen sieluni silmin kuinka sinun asemassasi saisin aikaa itselle esim kunnostusprojekteihin tai mosaiikkitöihin. Sua on lykästynyt, kun oot saanut miehen josta on remppa ja marjastuskaveriksi. Just tollasesta miehestä unelmoin. Nyt saan remontoida, marjastaa ym ihan yksinään.

Vierailija
15/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehdä kavereiden kanssa yhtenä viikonloppuna jotain kaupungissa ja muuten olet siellä äijän kanssa. Pidät t. et, jatko sen mukaan. Syksy on tulossa, joten eikö helpota?

Munkin mies on koko ajan tekemässä jotain. Tosin nykyään töiden jälkeen on aika vähän energiaa enää mihinkään. Viikonloput sitten touhaa. Itse olen vähäenergisempi.

Vierailija
16/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt makaan yksin mökillä, mies kalasaa, koira vielä mukana. Käytännössä vain kalastaa ja pilkkoo puita, kerää marjoja ja istuu merta katsellen.

Kaupunkilaisena en oikein saa tästä mitään irti. Tai tykkään kokata yhdessä ja nukkua vierekkäin, saunoa ja juoda ja uida, mutta siihen se jää.

Ensinnäkin pelottaa ihan älyttömän paljon, mutta veneessä tulee kylmä ja väsyttää. Toisekseen haluaisin viettää kaupunkiaikaa vapaalla. Katsoa leffoja, käydä teatterissa, kaupoilla ja brunssilla, keikoilla yms. Haluaisin tehdä asioita miehen kanssa. Hän ei vaan halua. Haluaa minut mökille, mutta ei tehdä mitään kaupungissa kanssani...

Nyt koko loma mennyt täällä, ja myös kaikki viikonloput. Ellen jää kaupunkiin yksin... miten saan miehen nauttimaan kaupungista?

Mulla oli  tollanen tapaus treffailussa jonkin aikaa. Mua ei mökkeily kiinnosta eikä siellä alkeellisissa oloissa toisen passaaminen joten päästin hemmon menemään.

Vierailija
17/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluais sellaista miestä, jonka pitäisi muuttaa elintapojaan minun takia. Siitä ei hyvää seuraa loppujen lopuksi. Liian erinlaiset ihmiset eivät vain sovi yhteen. 

Miehesi kuulostaa minusta oikein mukavalta. Lähtisin oikein mielelläni kalaan ja marjaan hänen kanssaan. Mukavaa yhdessä oloa luonnossa ja varmasti tulisi siinä samalla juteltua ja keskusteltua kaikenlaisista asioista. 

Vierailija
18/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Mun mies oli juuri 3viikkoa yksin samanlaisella mökillä, käväs kerran pyykillä kotona.

Meillä onneks lapsia ja koulutkin alkoi niin ei tarvi lähtee mukaan.

Vierailija
19/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäät sinne stadiin ja annat miehen mennä mökille. Miten v-tussa tästäkin voi tehdä ongelman?

Vierailija
20/120 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli  tollanen tapaus treffailussa jonkin aikaa. Mua ei mökkeily kiinnosta eikä siellä alkeellisissa oloissa toisen passaaminen joten päästin hemmon menemään.

Joo, Erä-Jormat ei kiinnosta kaikki, kuten ei Munanjatke-Markotkaan mopoineen. Tämä kannattaisi olla itse _koettua_. Tiedän kuinka kivaa on illuusio eräilystä, mökkeilystä tai moottoripyöräilystä. Siinä sitten todellisuus raiskaa, kun toinen tosiaan hinkuttaa siellä kalassa tai rassaa tallissa 24/7 pipulinjatkettaan. Että ei kiitos - etukäteen mieluiten siskot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan