Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
161/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille toiselle naiselle soittopyyntö FBn kautta sinulle. Jos kaikki on ihan viatonta, niin hän soittaa, mutta jos siellä on sutinaa takana, niin mieshän siitä hermostuu. Voi olla vielä sekin, ettei se nainen edes tiedä sinusta.

Vierailija
162/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on takana hyvä suhde (siis tähän asti), ja ymmärrän, että haluat antaa miehelle vielä mahdollisuuden puhua ja näyttää viestit. Mutta neuvoisin, että tee se omilla ehdoillasi. Eli nyt miehen tavarat kassiin ja ilmoitus, että hakee ne ja tuo avaimen tänään heti töiden jälkeen, tai muuten ne menee oven ulkopuolelle odottamaan ja lukon sarjoitus uusiksi. Tämä on jo selvä peli, eli mitäpä miehelle antamaan tilaisuutta keksiä uusia valheita? Jos haluaa selittää, niin selittäköön, mutta sinun ehdoilla, silloin kun sinulle sopii. Ei siis niin, että jäät nyt epämääräisesti odottamaan, että milloin hän suvaitsee saapua (joskus treenien jälkeen jos silloinkaan...). Sitten, kun sinulle sopii. Sinun määrittämällä päivämäärällä. Ja silloinkin jossain muualla kuin kotonasi. Kahvila tms. voisi olla ympäristö, jossa mies ei ehkä niin helposti alkaisi syyllistämään sinua tilanteesta. Jos olette kahdestaan, saat kuulla taas jotain mustasukkaisuuspaskaa ja ylireagoinnista jne. Julkisella paikalla ääni ei ehkä niin nouse ja muutenkin kohtelu on hillitympää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyllä on ihmisiä, jotka noita pusuhymiöitä laittaa _kaikille_. Mä myyn tavaraa facebook-kirppiksillä, ja aika moni ostaja on mulle pusuhymiöitä laitellut. Mutta kyllä tuo innokas aiempi viestittely ja sen jälkein innokas, piiloteltu viestittely aika paljon kertoo.

Mä kyllä varmaan haluaisin olla varma, ja pyytäisin näyttämään koko viestiketjun ennen kuin lopetan suhteen. Jos on jo poistanut jonkun tekosyyn varjolla, niin kyllähän sen oikean syyn tietää.

Vierailija
164/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin olen nähnyt vahingossa toisten ihmiset viestejä puhelimista, kun se alkuun näkyy siinä näytöllä. Eikä mulla ole ollut mitään syytä stalkata, kun kavereita ovat olleet. Mulla ei ole miesystävää. Eli on täysin mahdollista nähdä kännykkäviesti vahingossa, ainakin se alku siitä.

Missä jäätävissä suhteiden irvikuvissa te elätte? Miksi te olette suhteissa?

Olemme olleet 22 vuotta naimisissa, luen miehelle (pyynnöstään) kaikki saapuvat viestit esimerkiksi ajaessa koska ei näe ilman lukulaseja. Käytän myös hänen kännykkäänsä ajoittain ja hän minun - tietysti.

Sama juttu. Me ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta muutama vuosi, mutta silti tiedetään toistemme lukituskoodit. Tosin ollaan jo yli 40 kymppisiä, eikä meillä ole mitään salattavaa toisiltamme. Mä myös naputtelen miehen puhelinta kun herra istuu ratissa.

Vierailija
165/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille toiselle naiselle soittopyyntö FBn kautta sinulle. Jos kaikki on ihan viatonta, niin hän soittaa, mutta jos siellä on sutinaa takana, niin mieshän siitä hermostuu. Voi olla vielä sekin, ettei se nainen edes tiedä sinusta.

Tätä minäkin mietin, että yksi mahdollisuus olisi ottaa yhteyttä naiseen. Nämähän aina jatkuu vain, jos se seuraavakaan nainen ei saa tietää millainen mies on. Voi sitten itse valita haluaako sellaisen miehen, joka suhteessa ollessaan pitää yllä muitakin virityksiä.

Vierailija
166/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme jo kuitenkin aikuisia"

No ettepä näytä olevan..

Vierailija
167/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

En minäkään osaa... Mistähän viestien piilotus onnistuu? S7.

Vierailija
168/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ehkä ole tähän, vaikka tätä mietin itsekin. Mitä mä sanoisin, jos soittaa?

"Tiedätkö, että se jolle lähettelet iltasuukkoja käy täällä p:nemassa mua melkein joka yö. Käykö se siellä sitten niin 2-3 iltana viikossa, kun ei ole täällä?"

Vai "Sun entinen työkaverisi on mun miesystävä, olisin halunnut tietää, mitä teillä oikein on meneillään". 

Molemmat kuulostaa vähän typeriltä, jos joku soittaisi minulle näin.

AP

Vierailija
169/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ehkä ole tähän, vaikka tätä mietin itsekin. Mitä mä sanoisin, jos soittaa?

"Tiedätkö, että se jolle lähettelet iltasuukkoja käy täällä p:nemassa mua melkein joka yö. Käykö se siellä sitten niin 2-3 iltana viikossa, kun ei ole täällä?"

Vai "Sun entinen työkaverisi on mun miesystävä, olisin halunnut tietää, mitä teillä oikein on meneillään". 

Molemmat kuulostaa vähän typeriltä, jos joku soittaisi minulle näin.

AP

Olennaista on, että mies valehtelee sinulle ja suuttuu aiheellisista ja perustelluista epäilyistä, mikä on yleensä sen merkki, että epäilykset osuvat oikeaan.

Vierailija
170/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne on tullut tutuksi ja arkipäiväiseksi. Flirtti piristää, ja siitä seuraava askel voikin olla orastava salasuhde. Huomio ja vastakkaisen sukupuolen kiinnostus tuo jännitystä ja vaihtelua elämään. Mies on voinut ryhtyä viattomaan leikkiin, joka onkin vienyt syvemmille vesille. Olisiko keskustelun paikka? Mitä suhteestanne puuttuu, mitä kumpikin suhteelta toivoo, miten odotukset ovat kohdanneet. Menisin rehellisyys edellä. Voihan olla että hän on pelimies. Jotkut eivät viihdy suhteessa kuin alkuhuuman, ja sitten kiikaroidaan jo uutta tilalle... Vaatii sinultakin malttia ottaa selvää mistä teidän keississä on kyse. Eroamaan ehtii, ja turhasta dramatiikasta ei ole kenellekään hyötyä. Säilytä kunnioittava asenne kaikesta huolimatta. Pitkissä parisuhteissakin on karikkoisia aikoja. Kyse on siitä pystytäänkö ongelmat selvittämään. Ota asian selvittäminen oppimistilaisuutena, oli lopputulema mikä tahansa. Näin säilytät itsekunnioituksesi.

Vierailija
171/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin luetaan toistemme viestit, kun huvittaa. Näis se menee, kun ei ole salattavaa.

Samoin, usein huikataan toiselle jos lähempänä puhelinta, että voitko kattoo mitä viestissä on. Mitä ihmeen valtiosalaisuuksia siellä puhelimessa on, jos pitää lakikirjan kanssa sitä vahtia? Naurettavaa.

Teille ei varmaan ystävät kerro yksityisasioistaan luottamuksella?

Sinulleko tulee tekstaritilityksiä ystäviesi arkaluonteisista asioista? Mulle ei tosiaan tule tai todennäköisyys on hyvin pieni. Kyllä ne yksityisasiat kerrotaan ja jutellaan, ei tekstata.

Entä jos kerran tulee. Entä jos paras ystäväsi lähettää sinulle "mies petti, olen lähdössä kotoa, en jaksa nyt nähdä tai puhua..." haluatko, että oma miehesi näkee sen?

Itse en haluaisi, niin lähettäjänäkään kuin vastaanottajanakaan.

Meilläkin saatetaan joskus vilkaista toisen viesti jos tilanne on sellainen (ei siis kyttäämisen takia vartavasten niitä käydä läpi) ja itseasiassa ei haittaisi yhtään, jos mies näkisi tuollaisen viestin ystävältäni. Jos ei näkisi, kertoisin hänelle joka tapauksessa asiasta. Voin ensinnäkin luottaa häneen ja tiedän, ettei hän todellakaan levittele tietoa ympäriinsä. Ja toisekseen, aika pian se hänelle selviäisi jokatapauksessa, tunnemmehan toistemme ystävät ja alkaisi ihmetellä jos parhaan ystäväni mies ei enää yhtäkkiä olisikaan mukana menossa koskaan tms. En myöskään pahastuisi toisin päin asiasta. Hyvin harvassa on minulla sellaiset asiat, joita ystävilleni kerron ja joita heidän kumppaninsa eivät missään nimessä saisi tietää. Tulee mieleen tasan yksi asia menneisyydestä, ja sitä en tosiaankaan ole jakanut tekstarilla ohimennen, vaan se on jaettu ihan kahdestaan ollessa sopivassa tilanteessa. Ja silloin olen erikseen painottanut, että tätä asiaa en halua kenenkään muun tietoon, koska on ns. perheasia ja niin kipeä, arka juttu minulle.

Vierailija
172/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirley kirjoitti:

Parisuhteenne on tullut tutuksi ja arkipäiväiseksi. Flirtti piristää, ja siitä seuraava askel voikin olla orastava salasuhde. Huomio ja vastakkaisen sukupuolen kiinnostus tuo jännitystä ja vaihtelua elämään. Mies on voinut ryhtyä viattomaan leikkiin, joka onkin vienyt syvemmille vesille. Olisiko keskustelun paikka? Mitä suhteestanne puuttuu, mitä kumpikin suhteelta toivoo, miten odotukset ovat kohdanneet. Menisin rehellisyys edellä. Voihan olla että hän on pelimies. Jotkut eivät viihdy suhteessa kuin alkuhuuman, ja sitten kiikaroidaan jo uutta tilalle... Vaatii sinultakin malttia ottaa selvää mistä teidän keississä on kyse. Eroamaan ehtii, ja turhasta dramatiikasta ei ole kenellekään hyötyä. Säilytä kunnioittava asenne kaikesta huolimatta. Pitkissä parisuhteissakin on karikkoisia aikoja. Kyse on siitä pystytäänkö ongelmat selvittämään. Ota asian selvittäminen oppimistilaisuutena, oli lopputulema mikä tahansa. Näin säilytät itsekunnioituksesi.

Rehellisyys edellä? Olet vajaa. Tajuatko että sen aika meni jo? Ihmissuhteet ovat ”oppimistulanteita” vain todella häiriintyneille ja narsistisille yksilöille.

Vierailija
173/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirley kirjoitti:

Tällainen manipuloiva elukka sieltä toisesta päästä luultavasti sitten löytyy! Että pidähän ap varasi! Tässä malliesimerkki ihnisyytensä ja sielunsa kadottaneesta elukasta, joka peittelee taitavasti varjoaan.

Vierailija
174/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Olen yli 45 ja kyllä mulle lapset kertoo pääosin mitä kaikkee puhelimella voi tehdä. Voi olla muitakin samanlaisia.

Leikkaisiko sinulla sen verran, että jos tiedät saavasi viestejä, joita et tahdo muiden nähtäväksi, että yrittäiset estää niiden näkymisen suoraan ruudulla?

Sydänsurujen välttämistä ajatellen, hyvin moni on näissä jutuissa täysin saapas.

En halua esimerkkejä jaella, mutta tavat urpoon toimintaan ovat mitä moninaisimmat ja siten myös se kiinnijäämisen riski. Ja hyvä niin.

Erityismaininnan ansaitsevat varatut sankarit, jotka etsivät seuraa netissä ihan omalla kuvallaan. Itsellekin viimeksi kun Tinderin latasin, tuli vastaan taas useita. Ja ovat siis jopa pienten lasten isiä. Tiedän, koska päivittäin Facebookissa tulee vastaan perhepostauksia. Eikä tarvi stalkata, kun omalla kaverilistalla.

Joten terveisenä seuraavalle pettäjäsankarille. Yritä nyt edes?! Tai itseasiassa ennemminkin, onko se sen arvoista todellakin? Eli että petät kumppaniasi, rikot liiton/perheen vain jonkun hemmetin seikkailun takia?

Lisäksi on faktinen riski siihen, että sen lisäksi päädyt naurunalaiseksi sekä ihan yleisestikin pettäjämul***si leimatuksi.

Jopa pääkaupunkiseudulla on sittenkin aika pienet piirit. En tiedä mistä tulee sanonta nainen on naiselle susi, koska tietyissä asioissa naisten välinen solidaarisuus on hyvinkin vahvaa. Ilkeämieliset kutsuvat sitä juoruiluksi, minä koen sen aiheellisiksi ennakkovaroituksiksi.

Yksikin kerta meitä osui kuusi ei vakituisessa suhteessa olevaa suunnilleen samanikäistä naista samaan pöytään. Ja sanottaisiinko vaikka että silloin tapahtunut Tinderin yhteisselaus ja tietojen vaihto on ollut hyödyllistä yhä myös nyt.

Jatkan omaa viestiäni vielä ennenkuin lyödään miesvihakortti pöytään. Ei, tietojen vaihdossa ei ole kyse siitä, kunhan jaellaan ns. ennakkotietoja eli mahdollinen eteneminen 'ostajan vastuulla'.

Ennakkotiedoista esimerkkinä: vasta eronnut, petti exää, sillä on pieni, on naimisissa, tuli treffeille kännissä. Kovin hyväksi ominaisuudeksi ei myöskään lasketa sitä, jos käy ilmi että kyseinen tyyppi pitää useampaan yhteyttä aina täsmälleen samoin 'myyntilausein'.

Kaikkein koomisin ikinä on ollut tyyppi joka ok, oli sinkku, mutta harrasti ns. identtisiä vonkausviestejä erittäin järjestelmällisesti, eli aakkosjärjestyksessä. Ongelma tuossa oli se, että ainakin neljä meistä naisista tunsi toisensa ja siitähän tuli sitten yhteinen vitsi että kuka oli aina perjantain ja kuka lauantaiyön vonkaus.

Vierailija
175/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shirley kirjoitti:

Rehellisyys edellä? Olet vajaa. Tajuatko että sen aika meni jo? Ihmissuhteet ovat ”oppimistulanteita” vain todella häiriintyneille ja narsistisille yksilöille.

Niinpä. Jos nelikymppiselle miehelle pitää ruveta opettamaan tällaisia perusasioita, niin jäljellä olevaa puolikasta elämästä ei todellakaan kannata siihen tuhlata.

Vierailija
176/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin olen nähnyt vahingossa toisten ihmiset viestejä puhelimista, kun se alkuun näkyy siinä näytöllä. Eikä mulla ole ollut mitään syytä stalkata, kun kavereita ovat olleet. Mulla ei ole miesystävää. Eli on täysin mahdollista nähdä kännykkäviesti vahingossa, ainakin se alku siitä.

Missä jäätävissä suhteiden irvikuvissa te elätte? Miksi te olette suhteissa?

Olemme olleet 22 vuotta naimisissa, luen miehelle (pyynnöstään) kaikki saapuvat viestit esimerkiksi ajaessa koska ei näe ilman lukulaseja. Käytän myös hänen kännykkäänsä ajoittain ja hän minun - tietysti.

Sama juttu. Me ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta muutama vuosi, mutta silti tiedetään toistemme lukituskoodit. Tosin ollaan jo yli 40 kymppisiä, eikä meillä ole mitään salattavaa toisiltamme. Mä myös naputtelen miehen puhelinta kun herra istuu ratissa.

Minä taas olen ollut 20 vuotta suhteessa, mutta haluan silti säilyttää yksityisyyden, enkä halua, että mieheni lukee mun ja ystävien välistä viestittely. Toki voin sen näyttää jos suhde siitä kiinni on, mutta meillä on molemmilla yksityiset puhelimet, eikä niihin ole toisella asiaa.

Toki olen joskus kirjoittanut viestin hänen puhelimella autossa tai vastannut jos joku perheenjäsen soittaa, mutta en vaadi mitään ehdotonta kaiken jakamista. Enkä halua jakaa. Jokainen tavallaan. Ei se ole mikään suhteen irvikuva, jos ei toimita samalla tavalla kuin sinun suhteessasi.

Vierailija
177/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkaveri tässä, pyysit soittamaan"

"Joo hei, minä olen AP ja miesystäväni otti vähän lämpöä, kun näin sinun lähettämän hyvänyön viestin eilen. Mitä mieltä sinä olet tilanteesta?"

Vierailija
178/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Olen yli 45 ja kyllä mulle lapset kertoo pääosin mitä kaikkee puhelimella voi tehdä. Voi olla muitakin samanlaisia.

Leikkaisiko sinulla sen verran, että jos tiedät saavasi viestejä, joita et tahdo muiden nähtäväksi, että yrittäiset estää niiden näkymisen suoraan ruudulla?

Sydänsurujen välttämistä ajatellen, hyvin moni on näissä jutuissa täysin saapas.

En halua esimerkkejä jaella, mutta tavat urpoon toimintaan ovat mitä moninaisimmat ja siten myös se kiinnijäämisen riski. Ja hyvä niin.

Erityismaininnan ansaitsevat varatut sankarit, jotka etsivät seuraa netissä ihan omalla kuvallaan. Itsellekin viimeksi kun Tinderin latasin, tuli vastaan taas useita. Ja ovat siis jopa pienten lasten isiä. Tiedän, koska päivittäin Facebookissa tulee vastaan perhepostauksia. Eikä tarvi stalkata, kun omalla kaverilistalla.

Joten terveisenä seuraavalle pettäjäsankarille. Yritä nyt edes?! Tai itseasiassa ennemminkin, onko se sen arvoista todellakin? Eli että petät kumppaniasi, rikot liiton/perheen vain jonkun hemmetin seikkailun takia?

Lisäksi on faktinen riski siihen, että sen lisäksi päädyt naurunalaiseksi sekä ihan yleisestikin pettäjämul***si leimatuksi.

Jopa pääkaupunkiseudulla on sittenkin aika pienet piirit. En tiedä mistä tulee sanonta nainen on naiselle susi, koska tietyissä asioissa naisten välinen solidaarisuus on hyvinkin vahvaa. Ilkeämieliset kutsuvat sitä juoruiluksi, minä koen sen aiheellisiksi ennakkovaroituksiksi.

Yksikin kerta meitä osui kuusi ei vakituisessa suhteessa olevaa suunnilleen samanikäistä naista samaan pöytään. Ja sanottaisiinko vaikka että silloin tapahtunut Tinderin yhteisselaus ja tietojen vaihto on ollut hyödyllistä yhä myös nyt.

Jatkan omaa viestiäni vielä ennenkuin lyödään miesvihakortti pöytään. Ei, tietojen vaihdossa ei ole kyse siitä, kunhan jaellaan ns. ennakkotietoja eli mahdollinen eteneminen 'ostajan vastuulla'.

Ennakkotiedoista esimerkkinä: vasta eronnut, petti exää, sillä on pieni, on naimisissa, tuli treffeille kännissä. Kovin hyväksi ominaisuudeksi ei myöskään lasketa sitä, jos käy ilmi että kyseinen tyyppi pitää useampaan yhteyttä aina täsmälleen samoin 'myyntilausein'.

Kaikkein koomisin ikinä on ollut tyyppi joka ok, oli sinkku, mutta harrasti ns. identtisiä vonkausviestejä erittäin järjestelmällisesti, eli aakkosjärjestyksessä. Ongelma tuossa oli se, että ainakin neljä meistä naisista tunsi toisensa ja siitähän tuli sitten yhteinen vitsi että kuka oli aina perjantain ja kuka lauantaiyön vonkaus.

Meillä pomo (sai aika pian kenkää) lähetteli viestejä meille naistyöntekijöille. 

Vierailija
179/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shirley kirjoitti:

Niinpä. Jos nelikymppiselle miehelle pitää ruveta opettamaan tällaisia perusasioita, niin jäljellä olevaa puolikasta elämästä ei todellakaan kannata siihen tuhlata.

Amen!

Vierailija
180/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkesi salpautui kun tajusit rikkoneesi kirjesalaisuutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan