Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
121/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas unohtui sanoa, että 120 oli AP.

Vierailija
122/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kärähti samalla tavalla. Viesti osui mun silmiin sattumalta. Välähti hetken kunnes hävisi lukittuun näyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa, jos mies tekstailisi syöpää sairastavalle ystävälleen. Av-vaimo vaatii nähdä viestit.

En todellakaan halua katsoa mieheni viestejä, eikä hän minun. "Meillä ei ole mitään salattavaa" ei tarkoita sitä, että luottamuksellisia viestejä pitäisi näyttää kumppanilleen.

Vierailija
124/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin luetaan toistemme viestit, kun huvittaa. Näis se menee, kun ei ole salattavaa.

Samoin, usein huikataan toiselle jos lähempänä puhelinta, että voitko kattoo mitä viestissä on. Mitä ihmeen valtiosalaisuuksia siellä puhelimessa on, jos pitää lakikirjan kanssa sitä vahtia? Naurettavaa.

Teille ei varmaan ystävät kerro yksityisasioistaan luottamuksella?

Sinulleko tulee tekstaritilityksiä ystäviesi arkaluonteisista asioista? Mulle ei tosiaan tule tai todennäköisyys on hyvin pieni. Kyllä ne yksityisasiat kerrotaan ja jutellaan, ei tekstata.

Vierailija
125/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä iso kiitos kaikille, jotka ovat osoittaneet myötätuntoa. Olette ihania, kun jaksatte tuntematonta kannustaa ja myötäelää ikävässä tilanteessa. Ei maailmassa vielä kaikki ole pahoja, ja hyvä niin.

AP

Vierailija
126/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy viesti "vahingossa" jollet itse sitä viestiä avaa...

Mitä ihmeen kivikautisia puhelimia teillä on, jos niissä ei näy ilmoitukset ihan avaamatta. 

Kuka hullu antaa viestien aueta suoraan ruudulle?

Ei ollut kyse hulluudesta tai asetuksista, vaan siitä, voiko puhelin toimia noin. Kyllä voi. 

Vierailija
127/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon kamat kassiin ja kassit pihalle. Oven lukkoon uus sarjoitus ja kännykän numerot vaihtoon. Ota saikku töistä jos oot töissä ja pistä tuulemaan. Toi homma on taputeltu. Luottamus on lähtenyt. En päästä kotiini ketään johon en luota tuskin sinäkään.

Vierailija
128/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa, jos mies tekstailisi syöpää sairastavalle ystävälleen. Av-vaimo vaatii nähdä viestit.

En todellakaan halua katsoa mieheni viestejä, eikä hän minun. "Meillä ei ole mitään salattavaa" ei tarkoita sitä, että luottamuksellisia viestejä pitäisi näyttää kumppanilleen.

Ja syöpäsairaillako se pusuhymiö tarkoittaa jotain muuta kuin meillä terveillä? 

Vierailija
129/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukon kamat kassiin ja kassit pihalle. Oven lukkoon uus sarjoitus ja kännykän numerot vaihtoon. Ota saikku töistä jos oot töissä ja pistä tuulemaan. Toi homma on taputeltu. Luottamus on lähtenyt. En päästä kotiini ketään johon en luota tuskin sinäkään.

Niin ja kaikki somet tietysti pihalle ja estoille.

Vierailija
130/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, aika pahaltahan tuo kuulostaa :/ Tosin pakko sanoa tähän väliin, että sekä mulla että poikaystävälläni on hyvin läheisiä ystäviä, joille välillä tulee puhuttua hyvinkin lämpimään sävyyn (tyyliin "rakastan sua" yms. settiä). Tiedostan kyllä, että kovin monet ei ehkä ihan noin toimi. Itse yrittäisin rauhoittaa tilanteen ja tosiaan saada viestit nähtäväksi (ja yrittäisin kyllä varmistua, ettei sieltä ole lähtenyt viestejä välistä poistoon).

Vierailija
131/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt meni vähäksi aikaa luottamus miehiin ihan täysin, ellei hän nyt sitten ihan oikeasti tule esittämään viestiketjua, joka on sitä, mitä sanoo olevan.  Erittäin vahvasti epäilen ja tämä tämänhetkinen hiljaisuus on nyt sitä, että miettii seuraavaa siirtoaan, millä välttämään viestiketjun näyttämisen; "puhelin hajosi" tai "puhuttiin salaisista työasioista (ja on siis perusduunari)" tai jotain muuta yhtä typerää. Mutta hyvin yllättynyt olen, jos viestiketju minulle näytetään.

Olen kyyninen p**, jolle pettäminen paljastui samalla tavalla. Minulle näytettiin viestiketju, olin iloinen, ja palasimme yhteen. Petti uudestaan, riitaisa ero ja paljasti, että oli manipuloinut viestiketjua.

Joten, jos sinulle näytetään viestiketjua, niin:

-- Katso aikaleimat, esim. on voinut ostaa prepaidin ja lähettää uusia "kiltimpiä" viestejä, ja nimennyt prepaidin sen naisen nimellä.

-- Lue tarkkaan, puuttuuko viestejä?

-- liikuta ruutua, ettei ruudulla olekaan vaikka print screen eli kuvakaappaus, jota on muokattu.

Toisaalta, luottamuksesi on jo mennyt, ja jos joudut turvautumaan tähän, et kuitenkaan voi luottaa mieheesi enää koskaan. Yritä korjata siis itsesi, ja unohda tuo mies. Jos palaatte yhteen, mietit jokaikisestä viestistä, jonka mies saa, että kukakohan tuolla nyt on...

Vierailija
132/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on paha mennä sanomaan oikein mitään. Tuo kiihkeä viestittely ja salamyhkäisyys kertoo kyllä yhtä, ja aika vahvasti ja SIIHEN YHDISTETTYNÄ pusuhymiöt kyllä kertovat jotain ikävähköä teidän suhteenne kannalta. 

Toisaalta - mulla ja kavereillani on tapana lähetellä pusuhymiöitä ilman mitään taka-ajatuksia, ja joskus laitan kettuillessani pomollekin viestiin joo, pusi pusi vaan tai muuta vastaavaa, mutta noihin ei tosiaankaan liity mitään salamyhkäistä muuta viestintää. Joku täällä sanoi, että pyydä miesystävääsi näyttämään viestiketju(t), jotta "ylimustasukkaisuutesi" laantuu - jos ei siihen pysty, epäilyille lienee aihetta. 

Yleensä se, joka alkaa vihaisena syytellä toista ylimustasukkaiseksi, tietää siihen olevan aihetta. 

No äläpä muuta - minä en ole mustasukkainen, ja olin aikanani hyvinkin sinisilmäinen exäni suhteen. Sitten kun viesti- ja puhelurumba alkoi käydä ihan mahdottomaksi, kysäisin häneltä, että kuka ihme hänelle jatkuvasti viestittelee ja soittelee (heillä oli yhteen aikaan kiva leikki, että lyyli soitti hänelle noin viiden minuutin välein ja sulki heti puhelimen, se oli niin hirveän hassunhauskaa... ei sitä kestänyt kuin pari päivää ja ehkä puolisen tuntia kerrallaan - ettei nyt ihan kummia käsityksiä teille tule :D). Sain kuulla olevani sairas lehmä, vainoharhainen ja sairaalloisen mustasukkainen. Olin aika ällistynyt reaktiosta, kun en oikeasti ollut mitenkään erityisemmin epäillyt mitään, tollo ja puusilmä... Sillähän oli jo pitkään ollut suhde toisen naisen kanssa kaikilla mahdollisilla mausteilla! 

Olisi mielenkiintoista kuulla tällaiselta, joka pettää täysillä ja kiinni jäädessään haukkuu toisen sairalloisen mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi lehmäksi, että mitkä on ajatusprosessit tuon takana.

No ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole, hyökkäys on paras puolustus. Ajattelee, että kun olen vihainen ja koetan herättää syyllisyyttä (vaikka puhelimen ratsaamisesta), niin pääsen pulasta. Ei menis kyllä mulle läpi, enemmän suuttuisin, kun tyhmänä pitää.

Joo, mutta eikö moraaliset kysymykset käy mielessä ollenkaan? Että miten tällainen törkeä käytös oikeutetaan itselle. Minkälainen ihminen on valmis tekemään ihan mitä vaan päästäkseen pulasta, kohtelemaan toista täysin luokattomasti.

Vierailija
133/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut olla tänne asti noin tyhmän ukon kanssa? Pettämisen sääntö nro 1. "Vain salattuja viestejä" Kaikki miehet pettää, mutta vain dorkat jää kiinni. 

Vierailija
134/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on paha mennä sanomaan oikein mitään. Tuo kiihkeä viestittely ja salamyhkäisyys kertoo kyllä yhtä, ja aika vahvasti ja SIIHEN YHDISTETTYNÄ pusuhymiöt kyllä kertovat jotain ikävähköä teidän suhteenne kannalta. 

Toisaalta - mulla ja kavereillani on tapana lähetellä pusuhymiöitä ilman mitään taka-ajatuksia, ja joskus laitan kettuillessani pomollekin viestiin joo, pusi pusi vaan tai muuta vastaavaa, mutta noihin ei tosiaankaan liity mitään salamyhkäistä muuta viestintää. Joku täällä sanoi, että pyydä miesystävääsi näyttämään viestiketju(t), jotta "ylimustasukkaisuutesi" laantuu - jos ei siihen pysty, epäilyille lienee aihetta. 

Yleensä se, joka alkaa vihaisena syytellä toista ylimustasukkaiseksi, tietää siihen olevan aihetta. 

No äläpä muuta - minä en ole mustasukkainen, ja olin aikanani hyvinkin sinisilmäinen exäni suhteen. Sitten kun viesti- ja puhelurumba alkoi käydä ihan mahdottomaksi, kysäisin häneltä, että kuka ihme hänelle jatkuvasti viestittelee ja soittelee (heillä oli yhteen aikaan kiva leikki, että lyyli soitti hänelle noin viiden minuutin välein ja sulki heti puhelimen, se oli niin hirveän hassunhauskaa... ei sitä kestänyt kuin pari päivää ja ehkä puolisen tuntia kerrallaan - ettei nyt ihan kummia käsityksiä teille tule :D). Sain kuulla olevani sairas lehmä, vainoharhainen ja sairaalloisen mustasukkainen. Olin aika ällistynyt reaktiosta, kun en oikeasti ollut mitenkään erityisemmin epäillyt mitään, tollo ja puusilmä... Sillähän oli jo pitkään ollut suhde toisen naisen kanssa kaikilla mahdollisilla mausteilla! 

Olisi mielenkiintoista kuulla tällaiselta, joka pettää täysillä ja kiinni jäädessään haukkuu toisen sairalloisen mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi lehmäksi, että mitkä on ajatusprosessit tuon takana.

No ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole, hyökkäys on paras puolustus. Ajattelee, että kun olen vihainen ja koetan herättää syyllisyyttä (vaikka puhelimen ratsaamisesta), niin pääsen pulasta. Ei menis kyllä mulle läpi, enemmän suuttuisin, kun tyhmänä pitää.

Joo, mutta eikö moraaliset kysymykset käy mielessä ollenkaan? Että miten tällainen törkeä käytös oikeutetaan itselle. Minkälainen ihminen on valmis tekemään ihan mitä vaan päästäkseen pulasta, kohtelemaan toista täysin luokattomasti.

Aika älyttömän moni tunne-elämältään vajavainen, rakkauteen kykenemätön ihminen.

Vierailija
135/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoraava Syöpä

Vierailija
136/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin luetaan toistemme viestit, kun huvittaa. Näis se menee, kun ei ole salattavaa.

Samoin, usein huikataan toiselle jos lähempänä puhelinta, että voitko kattoo mitä viestissä on. Mitä ihmeen valtiosalaisuuksia siellä puhelimessa on, jos pitää lakikirjan kanssa sitä vahtia? Naurettavaa.

Sinulleko tulee tekstaritilityksiä ystäviesi arkaluonteisista asioista? Mulle ei tosiaan tule tai todennäköisyys on hyvin pieni. Kyllä ne yksityisasiat kerrotaan ja jutellaan, ei tekstata.

Entä jos kerran tulee. Entä jos paras ystäväsi lähettää sinulle "mies petti, olen lähdössä kotoa, en jaksa nyt nähdä tai puhua..." haluatko, että oma miehesi näkee sen?

Itse en haluaisi, niin lähettäjänäkään kuin vastaanottajanakaan.

Vierailija
137/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syöpäsairaillako se pusuhymiö tarkoittaa jotain muuta kuin meillä terveillä? 

Ei ollut kyse juuri tästä apn tilanteesta, vaan siitä, että annatte miestenne nähdä kaikki ystävienne viestit, kun teillä ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
138/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, viaton ihminen olis näyttänyt heti viestiketjun. Turha tulla huutelemaan työsalaisuuksista, aika paska työntekijä, jos firman salaisuuksia laittelee tekstiviestillä. Mä en antais enää mtn mahollisuutta tuolle miehelle. Eli katse tulevaa kohti!

Vierailija
139/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kerran tulee. Entä jos paras ystäväsi lähettää sinulle "mies petti, olen lähdössä kotoa, en jaksa nyt nähdä tai puhua..." haluatko, että oma miehesi näkee sen?

Itse en haluaisi, niin lähettäjänäkään kuin vastaanottajanakaan.

Millaisten ihmisten kanssa te elätte jos tuollaisen tiedon saaminen toisen ystävästä on noin pelottavaa? Minä ainakin voin luottaa ettei mies sillä tiedolla tee yhtään mitään, eikä tee ystävienkään puolisot. Joka tapauksessa tilannetta tulee avattua puolisolle jos lähtee ystävää lohduttamaan.

Vierailija
140/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt miehellä tyttöystävä saa olla?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän