Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.
Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Kommentit (496)
sossu kirjoitti:
Monissa konservatiivisiksi tunetuissa maissa avioerot abortit ja alastomuus on tabu. Samaan aikaan ihmiset suutelevat ja halaavat toisiaan lakkaamatta, ja lähettelevät toisilleen hyvän yön toivotuksia sydämen kuvien kerä.
On normaalia vaalia avioliittoa, ja jokunen flirtti tai pienoisromanssi ei sitä voi kaataa. Tulkitsen että näillä suukotelu- ja halaamistavoilla on psykopatiaa ja avioeroa ennaltaehkäisevä vaikutus.
Sarjamonogaami eli henkilö joka aoituu ja kyttää koko ajan syytä erota ja päästä uusiin naimisiin, tulee eristää yhteiskunnasta. Se tuhoaa avioliiton instituution. Sarjamonogaami on epäkypsä psykopaatti, sellaisen ei tulisi koskaan avioitua eikä saada lapsia, koska hänellä puuttuu vastuuntunto ja suhteellisuuden taju.
Suomessa ei olla näennäisesti mitenkään konservatiiveja, mutta silti sarjamonogaamit -psykopaarit sava kulkea vapaasti. Tämänkin keskustelun aloittaja on selvä psykopaatti, ja hänen
Ei iha lähtenyt ja jäi vielä keskenkin?😂
Korkki kiinni nyt.
Kylläpä puhelimen tekstin näkeminen voi olla silkka vahinkokin. Minulle sattui niin, että kyselin exältä onko jotain menossa kun oli jäinen ja suojeli puhelintaan. Ex ojensi minulle ylimielisenä puhelimensa ja sanoi että lue sitten mitä viestejä puhelimessa on kun olet noin vainoharhainen. Samalla sekunnilla kun sain puhelimen käteeni, siihen paukahti hellä viesti "vieraalta" naiselta. Olisittepa nähneet miehen ilmeen. Joskus kieroilijat saavat ansionsa mukaan. Nöyryytys oli salaparille melkoinen.
Kolkytkolme sivua paheksuntaa siitä, kuinka kamalaa on lukea toisen viestejä. Oletteko kaikki tekopyhiä vaiko vaan tyhmiä? Tietenkin jokainen itsestään huolehtiva henkilö pitää itsensä ajan tasalla. Ei sinisilmäisyys ole mikään hyve.
Vierailija kirjoitti:
Kolkytkolme sivua paheksuntaa siitä, kuinka kamalaa on lukea toisen viestejä. Oletteko kaikki tekopyhiä vaiko vaan tyhmiä? Tietenkin jokainen itsestään huolehtiva henkilö pitää itsensä ajan tasalla. Ei sinisilmäisyys ole mikään hyve.
Tiedätkö mikä on kirjesalaisuus?
Mitähän muuta lakia on valmis rikkomaan ihminen, joka on valmis rikkomaan kirjesalaisuuden. Pelottaisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Sama kuin mies hakkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muuta lakia on valmis rikkomaan ihminen, joka on valmis rikkomaan kirjesalaisuuden. Pelottaisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Sama kuin mies hakkaisi.
Meistä jokaisessa asuu pieni rikollinen siinä kohtaa kun epäilemme rakkautemme petetyksi. Koska elämässä vain se merkitsee. Tämä kannattaisi jokaisen muistaa. Harvaa harmittaa edes pieni rangaistus, jos pettäminen selviää. Sellaista ihmisyys on.
No ei ole sama kuin asuisi miehen kanssa joka on väkivaltainen, törkeää edes verrata keskenään. Mitä traumoja sellainen jättää? Itsellä kesti usean vuoden uskaltaa edes avata verhot saatika ovi pimpottaessa kun uskalsin viimein lähteä parisuhteesta. Melkein toivoisin sinulle samaa että opit suhteuttamaan asioita edes jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä jokaisessa asuu pieni rikollinen siinä kohtaa kun epäilemme rakkautemme petetyksi. Koska elämässä vain se merkitsee. Tämä kannattaisi jokaisen muistaa. Harvaa harmittaa edes pieni rangaistus, jos pettäminen selviää. Sellaista ihmisyys on.
❤️ Rakkaus ❤️
Lukkojen vaihto tehokkaampi ratkaisu.
Mun facebookin messenger-viestit näkyy mun kännykkäni lisäksi pöytäkoneen näytöllä hetken aikaa. Olin lenkillä ja sain vähän arveluttavia viestejä miespuoliselta tuttavalta. Oma mies istui koneen ääressä ja tietenkin näki viestit. Ja ilmeisesti näki myös mun vastaukseni. Kun pääsin kotiin kysyi että "et sitten treffeille lähtenyt"
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pitää kahta tai useampaa naista, mikäs sen mukavampaa. Kun kieltää kaiken, niin minusta ihan oikea ratkaisu, että lopetat suhteen. Valehtelee sille toisellekin naiselle todennäköisesti. Jatka sinä matkaa, ei ole sun vika, että mies on tuollainen. Jotkut vaan ei pysty uskollisuuteen.
Ei välttämättä valehtele sille toiselle, jotkut naiset on luonnostaan tunnekylmiä petkuttajia.
Niin, tuli ilmi että naapurin vaimolla oli sutinaa viereisen talon varatun miehen kanssa. Ja takuulla tiesi, että mies on naimisissa. Laskelmoiva ilkeä ihminen.
Jape kirjoitti:
Näille, jonkun mediatalon omistamille keskustelufoorumeille on tapana ilmaantua aloituksia, jotka ovat tehty usein turhan hyviksi (ei kirjoitusvirheitä, asia etenee loogisesti ja tarina on mietitty ja tietysti keskustelua herättävä) ja sitten alkuperäinen ei laitakaan enää juuri viestejä.
Miten väkisinkin herää epäilys että joku trolli (maksettu?) tekee aloituksia pitääkseen keskustelun aktiivisena. Syitä moiseen voi miettiä tällaisen sivuston ansaintamallista. Miten tämänkin sivuston ylläpidon kulut katetaan + tuottaakohan jopa voittoa ja millä tavalla? Ainakin alareunassa on "kaupallinen yhteistyö" linkkejä ja ainakin neuvotellessa uusista kaupallisista yhteistyösopimuksista, kävijämäärä on oleellinen muuttuja hintaa määritellessä.
Minulla ei näy mainoksia. Käytän sellaista selainta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin että mies ei saa pitää minkäänlaista yhteyttä tai keskustelua yllä kuin vain yhden naisen kanssa? Jos on "äijäporukan" kaltainen keskusteluyhteys jonkin naisen kanssa vaikka harrastukseen liittyen niin heti ero koska "pettää"
Yksi mies lähti joka ilta iltalenkille 22-23 aikaan. Piti soittaa pikku tädille, jotta täti saa hyvän yön toivotukset ja pusut.
Näille, jonkun mediatalon omistamille keskustelufoorumeille on tapana ilmaantua aloituksia, jotka ovat tehty usein turhan hyviksi (ei kirjoitusvirheitä, asia etenee loogisesti ja tarina on mietitty ja tietysti keskustelua herättävä) ja sitten alkuperäinen ei laitakaan enää juuri viestejä.
Miten väkisinkin herää epäilys että joku trolli (maksettu?) tekee aloituksia pitääkseen keskustelun aktiivisena. Syitä moiseen voi miettiä tällaisen sivuston ansaintamallista. Miten tämänkin sivuston ylläpidon kulut katetaan + tuottaakohan jopa voittoa ja millä tavalla? Ainakin alareunassa on "kaupallinen yhteistyö" linkkejä ja ainakin neuvotellessa uusista kaupallisista yhteistyösopimuksista, kävijämäärä on oleellinen muuttuja hintaa määritellessä.