Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
1/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "vahingossa" näit :)

Vierailija
2/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit vahingossa kännykän? Hui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää kahta tai useampaa naista, mikäs sen mukavampaa. Kun kieltää kaiken, niin minusta ihan oikea ratkaisu, että lopetat suhteen. Valehtelee sille toisellekin naiselle todennäköisesti. Jatka sinä matkaa, ei ole sun vika, että mies on tuollainen. Jotkut vaan ei pysty uskollisuuteen.

Vierailija
4/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän yhteinen sopimus ei ollut miehen kohdalta niin yhteinen. Kuka edes lähettää tekstareita nykyään? 

Vierailija
5/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Helpoinhan tuossa olisi ollut sanoa, että jos on kerran entinen työkaveri, niin näytä se viestiketju. Mutta kyllä sulla hälytyskellot nyt ihan aiheesta kilkattaa, ei kukaan ex-työkaveri tuommoista viestiä laita. Sehän tarkoittaa että se ajattelee sun miestä juuri ennen nukkumaanmenoa - sitäpaitsi suhteiden alkuvaiheessa on just tyypillistä viestiä toiselle illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä, siten näytetään että ajatellaan toista sekä nukkumaan mennessä että ekana herätessä. 

Ei miehet niin helposti vaihda ennen kuin ovat varmoja että se toinen nainen on "parempi". Sen on sun kanssa hyvä olla, teet hyvää ruokaa mutta välillä on kiva käydä ulkona syömässä. 

Tosi pahoillani olen sun puolesta, että tämmöiseen tilanteeseen olet joutunut :( Voimia. 

Vierailija
6/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänkin jutun olis voinu tiivistää muutamaan lauseeseen.

Mitäs urkit.

Vierailija
7/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitten se Porvoolainen "sitten" aloittaja?

Vierailija
8/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänkin jutun olis voinu tiivistää muutamaan lauseeseen.

Mitäs urkit.

Oliko liian haastavaa somen mädättämille aivoillesi lukea kahta lausetta pidempää avausta?

ohis

Vierailija
9/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän olisi jo perushuono käsikirjoitus kotimaiseen elokuvaan.

Vierailija
10/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollhunter kirjoitti:

Onko tämä sitten se Porvoolainen "sitten" aloittaja?[/quote

Samaan kiinnitin huomion :o

Vierailija
11/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan urkkinut. Jos ei muutama yllä oleva satu tietämään, niin aika moniin nykykännyköihin tulee ilmoitus viestistä ja/tai koko viesti näytölle. Näin myös miesystävälleni. Viesti siis sattui tulemaan juuri silloin, kun olin siinä puhelinten vieressä.

Kyllä se tosiaan on tämän suhteen loppu. En ikimaailmassa osaisi kuvitella, että omat miespuoliset työkaverit (entiset tai nykyiset) lähettelisi minulle hyvän yön toivotuksia, saati pusuhymiöitä. Olisi kyllä TODELLA outoa. 

AP

Vierailija
12/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuossa mistään pelkästä työkaveruudesta ole kyse. Mies olisi voinut ihan oma-alotteisesti näyttää viestiketjun sinulle, jos olisi halunnut todistaa, ettei mitään salailtavaa ole. Raivostuttavia tuollaiset epärehelliset pettäjät, jotka sitten vielä alkavat toista syytellä liiasta mustasukkaisuudesta ym. Heitä äijä pihalle.

Vierailija
13/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis eteläsuomesta, mutta en Porvoosta. Että ihan todellinen tilanne tämä valitettavasti on, kumpa olisikin vain hassu provo.

Vierailija
14/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vahingossa"

Päivän vitsi.

Vierailija
15/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestasi.

Ainoa järkevä vaihtoehto olisi pyytää mies nyt vaikka töiden jälkeen istumaan ja puhumaan asiasta. Kerro rauhallisesti ja syyttelemättä, että asia vaivaa sinua kovasti, ja haluat selvyyttä asiaan. Kysy mieheltä, mitä hän haluaa. Pyydä näyttämään viestiketju. Jos ei näytä, tai on poistanut sen, siellä on jotain mitä ei halua sinun näkevän. Älä usko "olet ylimustis"-syytöksiä. Kysy, miksei voi näyttää, jos se rauhoittaisi mieltäsi, eikä ole salattavaa.

Jos mies kieltäytyy näyttämästä, sano että sinun mielestäsi teillä menee hyvin ja haluaisit jatkaa, mutta pistät suhteenne jäihin, mies miettiköön sitten mitä haluaa, sinut tai sen toisen. Ja jos väittää ettei ketään toista ole, todistusvastuu on hänellä. Pyydä vaikka miestä kutsumaan "vanha kaveri" teille kahville ja tutustumaan sinuunkin... siis jos viestejä ei näytä.

Vierailija
16/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan urkkinut. Jos ei muutama yllä oleva satu tietämään, niin aika moniin nykykännyköihin tulee ilmoitus viestistä ja/tai koko viesti näytölle. Näin myös miesystävälleni. Viesti siis sattui tulemaan juuri silloin, kun olin siinä puhelinten vieressä.

Kyllä se tosiaan on tämän suhteen loppu. En ikimaailmassa osaisi kuvitella, että omat miespuoliset työkaverit (entiset tai nykyiset) lähettelisi minulle hyvän yön toivotuksia, saati pusuhymiöitä. Olisi kyllä TODELLA outoa. 

AP

Toivottavasti pystyt pitämään päätöksestäsi kiinni. Tosi loukkaavaa olisi minusta, jos pidettäisiin niin tyhmänä, että valehdeltaisiin noin tökerästi vielä sen jälkeen, ettei edes voi sen verran kunnioittaa, että kertoo totuuden.

Vierailija
17/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen mies Joensuussa oli ihan samanlainen. Oli vahvasti mukana vapaissa seurakunnissa ja hyysäsi 16 vuotiasta tyttöä, milloin milläkin tekosyyllä. Erohan siinä tuli. Kielsi kaiken, mutta kun näin muutaman tekstarin, tiesin että kyse oli suhteesta. Suhteessa oli muitakin raskauttavia osatelijöitä ja muutkin ympärillä ihmetteli.

Sittemmin mies on valitellut blogissaan ja seurakunnassa miten rankka ero oli ja miten minä halusin erota, ei hän.. vieritti uskovaispiireissä kaiken minun päälle! kertoi vieläpä juorun, että minä olisin pettänyt häntä..

Toivottavasti hänellä menee nykyisen vaimon kanssa paremmin, ei piilossa pidä muita suhteuta ja osaa arvostaa vaimoaan, eikä valehtele tälle.

Vierailija
18/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älypuhelimen lukitulla näytöllä näkyvät viestit, niin kyllä ne on silloin täysin mahdollista nähdä myös 'vahingossa'. Sehän kun on kuitenkin jopa ihan refleksi, että varsinkin jos pimeässä luurin näyttöön tulee valo, siihen vilkaisee. Oma luuri tai vieras.

Se että Nokian 2110:sta näkisi vahingossa viestit, on ihan eri asia.

Ei perustyökaverille/harrastuskaverille toivotella säännöllisesti hyvää yötä, saati lähetellä pusuhymiöitä! Joten ylimustasukkaisuus ei nyt kyllä syytöksenä päde. Sitä, kuinka pitkällä tuossa ollaan, ei tiedä välttämättä edes miehesi. Mutta edes tuollaista ei nyt vaan tehdä parisuhteessa, ellei ole erikseen moniavioisuudesta sovittu.

Vierailija
19/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan pitää kieltää, ettei oma emäntä lähde. Ainakin jos salarakas on varattu omalla tahollaan...

Vierailija
20/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietenkin yrittää kieltää kaiken, koska ei osannut kuvitella, että jäisi kiinni.

Ehkä häneltä miettimisen jälkeen löytyy rohkeutta myöntää, mutta mitäpä väliä sillä oikeastaan enää on.

Kissa pöydälle ja sitten se munaton hiiri ovesta ulos, pysyvästi. Ja sen verran lisään, että kyllä oikeastikin hyvissä suhteissa voi käydä niin, että toinen ihastuu ulkopuoliseen ja omaa heikkouttaan sitten alkaa viestittelyn. Kun aina voi löytyä parempi... Kurja mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän