Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
81/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta aloituksen perusteella miehellä on säätöä meneillään.

Totean kuitenkin myös, että tuo voi olla myös läppää. Joillakin huumoriin voi kuulua tuollainen yliflirttailu ilman, että siihen liittyy mitään muuta. Mulla on vastaavaa viestittelyä yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, emmekä ole toistemme tyyppiä, mutta viestittely on aina ollut tuollaista, jo vuosien ajan.

Ja suutut ja syytät puolisoa ylimustasukkaiseksi, jos hän ihmettelee asiaa? Ja sitten mietit asiaa pari tuntia ja päätätkin antaa hänen nähdä viestit. 

Vierailija
82/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnainen siemailija kirjoitti:

tekstarit on niin ysäriä...sehän se oli tässä jutussa se clue?

Kuule pentu, faksit olisivat ysäriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisten "vahingot" tiedetään. Vahingossa näin. Vahingossa jätin pillerit. Juupa juu. Uskokoon ken tahtoo ....

Vierailija
84/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miesvihaketju täydellä höyryllä jo käynnissä. Tästä se päivä lähtee!

Voi Jeesuksen prrrrse? Missä ihmeessä tässä ketjussa on miesvihaa?! Tajuatko että tavallinen lukija miettii että onneksi oma mies ei ole tollanen. Anna nyt ihmisten puhua oman liittonsa ongelmista. Vai siksikö kalahti kun itse toimisit juuri noin kuin tuo mies.

Vierailija
85/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnainen siemailija kirjoitti:

tekstarit on niin ysäriä...sehän se oli tässä jutussa se clue?

Ysärillä tuli postilaatikkoon epämääräisiä postikortteja, joihin oli käsin piirretty hymiöt. (Ja tämä tarina on tosi.)

Vierailija
86/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni oli nettisuhde, viestittelivät messengerillä iltakaudet. Puhelin aina mukana, facebookin sivu vaihtui toiseksi heti jos satuin istahtamaan viereen sohvalle, missä läppäriä selasi, suuttui jos kyselin. Poisti viestiketjut aina varmuuden vuoksi heti. Paitsi herkullisimmat "mitä tekisin pippelillesi"-jutut säästi tallentamalla koneelle. Tosiaan hirveät vihanpurkaukset ja mustasukkaisuudesta syyttelyt, jos ihmetteli asiaa.

Vierailija
87/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies näytti koko heidän viestiketjunsa ja näin todisti sanansa oikeaksi?

Vierailija
88/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollhunter kirjoitti:

Onko tämä sitten se Porvoolainen "sitten" aloittaja?[/quote

Samaan kiinnitin huomion :o

Taas -sitten- aloittajalta uusi puristus...

Vierailija
89/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta aloituksen perusteella miehellä on säätöä meneillään.

Totean kuitenkin myös, että tuo voi olla myös läppää. Joillakin huumoriin voi kuulua tuollainen yliflirttailu ilman, että siihen liittyy mitään muuta. Mulla on vastaavaa viestittelyä yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, emmekä ole toistemme tyyppiä, mutta viestittely on aina ollut tuollaista, jo vuosien ajan.

Voi toki olla noinkin. Mutta mistä sitten kaikki tämä viikkoja kestänyt viestittely/salailu... Katsotaan nyt sitten, jos näyttää viestiketjun minulle, kyllä sen aika nopeasti tajuaa huumoriksi, jos sellaista on. Jos mä nyt ikinä pääsen niitä viestejä katsomaan. Tuli tosiaan kysymys, miksi näyttäisi viestit mulle. Vastasin, että siksi että voit todistaa puhuvasi totta. Tämän jälkeen pelkkä "ok", ei mitään muuta. 

Vierailija
90/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimelta näkee myös saapuvan viestin rivi kerrallaan, vaikka näyttö on lukittuna. Joka tekstinpätkä näkyy hetken ruudun yläreunassa. Onneksi ei ole salattavaa!

Meillä oli joskus tosi tiukka tilanne parisuhteessa ja miehen mielenterveys tuntui olevan tosi huonossa tilassa. Eräänä iltana hän riehui kotona, mikä oli täysin poikkeuksellista ja aikansa riehuttuaan lähti ovet paukkuen eikä tullut moneen tuntiin takaisin. Yritin soittaa, mutta miehen puhelin oli jäänyt raivonpuuskassa kotiin.

Yritin pähkäillä, soittaisinko lääkäristä apua (mutta miten, kun en tiennyt missä mies oli) tai olisiko joku hänen kaverinsa sellainen, joka voisi auttaa? Sitten tuli mieleen, että vilkaisen puhelimelta, onko hän avautunut viestitse edes parhaalle kaverilleen. Joo, tiesin, että se olisi väärin, mutta ajattelin hänen tarvitsevan jostain apua. Yksi kerta vain ja miehen hyvää tarkoittaen.

Joopa... Viisi minuuttia myöhemmin istuin pöllämystyneenä niillä sijoillani. Täysin yllärinä puhelimesta löytyi pitkä ja tunteidentäyteinen viestiketju jonkin minulle tuntemattoman naisen kanssa. No, ainakin selvisi, miksi parisuhde oli niin surkeassa jamassa.

Tahallani siis selasin puhelinta, vahingossa löysin muuta kuin oli tarkoitus.

Vierailija
91/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimelta näkee myös saapuvan viestin rivi kerrallaan, vaikka näyttö on lukittuna. Joka tekstinpätkä näkyy hetken ruudun yläreunassa. Onneksi ei ole salattavaa!

Meillä oli joskus tosi tiukka tilanne parisuhteessa ja miehen mielenterveys tuntui olevan tosi huonossa tilassa. Eräänä iltana hän riehui kotona, mikä oli täysin poikkeuksellista ja aikansa riehuttuaan lähti ovet paukkuen eikä tullut moneen tuntiin takaisin. Yritin soittaa, mutta miehen puhelin oli jäänyt raivonpuuskassa kotiin.

Yritin pähkäillä, soittaisinko lääkäristä apua (mutta miten, kun en tiennyt missä mies oli) tai olisiko joku hänen kaverinsa sellainen, joka voisi auttaa? Sitten tuli mieleen, että vilkaisen puhelimelta, onko hän avautunut viestitse edes parhaalle kaverilleen. Joo, tiesin, että se olisi väärin, mutta ajattelin hänen tarvitsevan jostain apua. Yksi kerta vain ja miehen hyvää tarkoittaen.

Joopa... Viisi minuuttia myöhemmin istuin pöllämystyneenä niillä sijoillani. Täysin yllärinä puhelimesta löytyi pitkä ja tunteidentäyteinen viestiketju jonkin minulle tuntemattoman naisen kanssa. No, ainakin selvisi, miksi parisuhde oli niin surkeassa jamassa.

Oletteko edelleen yhdessä? Jos olette, miten käsittelitte asian?

Vierailija
92/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko edelleen yhdessä? Jos olette, miten käsittelitte asian?

En koskaan kertonut, että olin nähnyt viestiketjun. Vähän aikaa seurailin tilannetta ja tajusin, miksi mies kohteli minua kuten kohteli. Kun nyt kerran tiesin taustat. Parisuhde ei tullut ikinä enää kuntoon.

Vierailija
93/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla noinkin. Mutta mistä sitten kaikki tämä viikkoja kestänyt viestittely/salailu... Katsotaan nyt sitten, jos näyttää viestiketjun minulle, kyllä sen aika nopeasti tajuaa huumoriksi, jos sellaista on. Jos mä nyt ikinä pääsen niitä viestejä katsomaan. Tuli tosiaan kysymys, miksi näyttäisi viestit mulle. Vastasin, että siksi että voit todistaa puhuvasi totta. Tämän jälkeen pelkkä "ok", ei mitään muuta. 

Sun täytyy miettiä haluatko olla edelleen miehen kanssa, jolla on noin hyvä huumorintaju. Jos tämän kestät, kestät sitten varmaan jatkossa vielä rankempaa huumoria? Kukapa nyt haluaisi huumorintajuton olla?

Vierailija
94/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain sanoa, että olen aidosti pahoillani puolestasi. Tiedät varmasti itsekin mikä totuus on, vaikka mies sitä vähättelisi/kieltäisi. Ja toivottavasti tiedät, että ansaitset parempaa. Toivotan voimia ja tsemppiä, koska pystyn kuvittelemaan miten kauhea olosi on tällä hetkellä. Se tunne on niin murskaava ja tyhjä ja ahdistava, kun rakastama ihminen pettää luottamuksen tuolla tavalla.

Tiedän mistä puhun siksi, että itselle kävi melko vastaavasti vuoden alussa, viiden vuoden suhteen jälkeen, josta puolisen vuotta ehdimme olla naimisissa. Kaikki oli suhteessamme todella hyvin molempien mielestä, ainakin niin mieskin aina sanoi ja siltä myös vaikutti. Olin onneni kukkuloilla ja niin rakastunut kun voi olla. Harrastimme, matkustelimme yms paljon yhdessä, mutta ihan perusarkikin yhdessä tuntui hyvältä - siinä riitti hellyyttä, kehuja, positiivista huomiota, hyvää seksiä jne. Puhuttiin avoimesti kaikesta, panostettiin toisiimme arjen kiireistä huolimatta, tuettiin toisiamme hyvissä ja huonoissa asioissa ja jos tuli jokin kinastelu tmv, se käsiteltiin ja sovittiin aina vielä samana päivänä. Ja sitten kolmessa viikossa kaikki se romahti täysin. Kolmeen viikkoon mahtui se, kun huomasin ensimmäiset mahdolliset merkit kuten juuri puhelimen vahtimisen ja viestittelyt, mutta olin vielä aika luottavainen. En vaan voinut uskoa, että pettäisi. Kun tilanne vain paheni, alkoi epävarmuus kalvaa ja otin asian puheeksi. Kielsi kaiken, syyllisti minua vainoharhaiseksi. Oli kauhean syyttävä ja vihainen, jollaista en ollut ennen ikinä kokenut häneltä. Noin viikko oli sellaista, kunnes sitten tuli viikonloppu ja firman risteily. Sieltä palattuaan tunnusti, että uuden työkaverin kanssa oli viestitellyt jne, mutta se oli vain viatonta huumoria muka. Risteilyllä kuitenkin meni överiksi ja päätyivät samaan sänkyyn. Sanoi katuvansa, pyyteli anteeksi sun muuta. Mutta en vain pystynyt enää jatkamaan suhdetta. Mies lähti ja yhteiseltä kaverilta kuulin, että meni kuulemma sen uuden työkaverin luo asumaan tilapäisesti parin hotelliyön jälkeen. Enää ei kyllä siellä asu eikä heillä ilmeisesti ole enää mitään. No, toivottavasti ne pari kuukautta sen naisen kanssa olivat sen kaiken arvoista mitä menetti.

Huh, menipä pitkäksi avautumiseksi, tämä keskustelu vaan sai tunteet pintaan... Myötätuntoiset tsempit vielä kerran aloittajalle!

Vierailija
95/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän yhteinen sopimus ei ollut miehen kohdalta niin yhteinen. Kuka edes lähettää tekstareita nykyään? 

Tekstari ei tule näytölle, whatsapp-viesti tulee. Tekstarissa ei ole "pusuhymiöitä".

Aika idiootti, kun ei ole asetuksista vaimentanut uuden naisen whatsapp-viestejä.

Ja aika idiootti kun kiistää.

Mutta: voi rakastaa useaa samanaikaisesti. Ei sitä mikään estä.

Vierailija
96/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän yhteinen sopimus ei ollut miehen kohdalta niin yhteinen. Kuka edes lähettää tekstareita nykyään? 

Tekstari ei tule näytölle, whatsapp-viesti tulee. Tekstarissa ei ole "pusuhymiöitä".

Aika idiootti, kun ei ole asetuksista vaimentanut uuden naisen whatsapp-viestejä.

No rakkauden kohde voi vaikuttaa asiaan sen verran, että toinen saa jäädä itsekseen rakastamaan häntä ja jotain toista. 

Vierailija
97/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain sanoa, että olen aidosti pahoillani puolestasi. Tiedät varmasti itsekin mikä totuus on, vaikka mies sitä vähättelisi/kieltäisi. Ja toivottavasti tiedät, että ansaitset parempaa. Toivotan voimia ja tsemppiä, koska pystyn kuvittelemaan miten kauhea olosi on tällä hetkellä. Se tunne on niin murskaava ja tyhjä ja ahdistava, kun rakastama ihminen pettää luottamuksen tuolla tavalla.

Tiedän mistä puhun siksi, että itselle kävi melko vastaavasti vuoden alussa, viiden vuoden suhteen jälkeen, josta puolisen vuotta ehdimme olla naimisissa. Kaikki oli suhteessamme todella hyvin molempien mielestä, ainakin niin mieskin aina sanoi ja siltä myös vaikutti. Olin onneni kukkuloilla ja niin rakastunut kun voi olla. Harrastimme, matkustelimme yms paljon yhdessä, mutta ihan perusarkikin yhdessä tuntui hyvältä - siinä riitti hellyyttä, kehuja, positiivista huomiota, hyvää seksiä jne. Puhuttiin avoimesti kaikesta, panostettiin toisiimme arjen kiireistä huolimatta, tuettiin toisiamme hyvissä ja huonoissa asioissa ja jos tuli jokin kinastelu tmv, se käsiteltiin ja sovittiin aina vielä samana päivänä. Ja sitten kolmessa viikossa kaikki se romahti täysin. Kolmeen viikkoon mahtui se, kun huomasin ensimmäiset mahdolliset merkit kuten juuri puhelimen vahtimisen ja viestittelyt, mutta olin vielä aika luottavainen. En vaan voinut uskoa, että pettäisi. Kun tilanne vain paheni, alkoi epävarmuus kalvaa ja otin asian puheeksi. Kielsi kaiken, syyllisti minua vainoharhaiseksi. Oli kauhean syyttävä ja vihainen, jollaista en ollut ennen ikinä kokenut häneltä. Noin viikko oli sellaista, kunnes sitten tuli viikonloppu ja firman risteily. Sieltä palattuaan tunnusti, että uuden työkaverin kanssa oli viestitellyt jne, mutta se oli vain viatonta huumoria muka. Risteilyllä kuitenkin meni överiksi ja päätyivät samaan sänkyyn. Sanoi katuvansa, pyyteli anteeksi sun muuta. Mutta en vain pystynyt enää jatkamaan suhdetta. Mies lähti ja yhteiseltä kaverilta kuulin, että meni kuulemma sen uuden työkaverin luo asumaan tilapäisesti parin hotelliyön jälkeen. Enää ei kyllä siellä asu eikä heillä ilmeisesti ole enää mitään. No, toivottavasti ne pari kuukautta sen naisen kanssa olivat sen kaiken arvoista mitä menetti.

Huh, menipä pitkäksi avautumiseksi, tämä keskustelu vaan sai tunteet pintaan... Myötätuntoiset tsempit vielä kerran aloittajalle!

Ikävä kuulla näitä tarinoita! Ja iso kiitos myötätunnosta, on tosi kurja olo.

AP

Vierailija
98/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on paha mennä sanomaan oikein mitään. Tuo kiihkeä viestittely ja salamyhkäisyys kertoo kyllä yhtä, ja aika vahvasti ja SIIHEN YHDISTETTYNÄ pusuhymiöt kyllä kertovat jotain ikävähköä teidän suhteenne kannalta. 

Toisaalta - mulla ja kavereillani on tapana lähetellä pusuhymiöitä ilman mitään taka-ajatuksia, ja joskus laitan kettuillessani pomollekin viestiin joo, pusi pusi vaan tai muuta vastaavaa, mutta noihin ei tosiaankaan liity mitään salamyhkäistä muuta viestintää. Joku täällä sanoi, että pyydä miesystävääsi näyttämään viestiketju(t), jotta "ylimustasukkaisuutesi" laantuu - jos ei siihen pysty, epäilyille lienee aihetta. 

Yleensä se, joka alkaa vihaisena syytellä toista ylimustasukkaiseksi, tietää siihen olevan aihetta. 

No äläpä muuta - minä en ole mustasukkainen, ja olin aikanani hyvinkin sinisilmäinen exäni suhteen. Sitten kun viesti- ja puhelurumba alkoi käydä ihan mahdottomaksi, kysäisin häneltä, että kuka ihme hänelle jatkuvasti viestittelee ja soittelee (heillä oli yhteen aikaan kiva leikki, että lyyli soitti hänelle noin viiden minuutin välein ja sulki heti puhelimen, se oli niin hirveän hassunhauskaa... ei sitä kestänyt kuin pari päivää ja ehkä puolisen tuntia kerrallaan - ettei nyt ihan kummia käsityksiä teille tule :D). Sain kuulla olevani sairas lehmä, vainoharhainen ja sairaalloisen mustasukkainen. Olin aika ällistynyt reaktiosta, kun en oikeasti ollut mitenkään erityisemmin epäillyt mitään, tollo ja puusilmä... Sillähän oli jo pitkään ollut suhde toisen naisen kanssa kaikilla mahdollisilla mausteilla! 

Vierailija
99/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iPhonessa tulee tekstaritkin näytölle, ainakin mulle (ja miehelle). Toki saa ne poiskin niin, että tulee vain ilmoitus, että viesti saapunut.

Sitä en tajua, miten ei ole laittanut niin, ettei viestit näy. Mut parempi näin.

Vierailija
100/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset näkee "vahingossa" toisten viestejä? Itse en ole ikinä nähnyt vahingossa kenenkään viestejä. Nämä "vahingot" tuntuvat yleensä tapahtuvan mustasukkaisille ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme