Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
461/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vahingossa"

Päivän vitsi.

Mitä hiton väliä sillä tällaisessa tilanteessa edes on, oliko vahinko vai ei?

Jos toinen on jo pidempään käyttäytynyt epäilyttävästi ja antanut selkeitä syitä epäillä pettämistä, on ihan hyväkin että jää kiinni vaikkakin sitten "epärehellisesti". Kumpikohan siinä tilanteessa on toiminut oikeasti epärehellisesti ja kumpi on isompi paha?

Silloin kun oma avopuoliso jäi kiinni pettämisestä, mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miten "väärin" tein kun ratsasin puhelimen. Oli jo niin pitkään käyttäytynyt epäilyttävästi, salaili asioita ja peitteli puhelintaan. Yksinkertaisesti mulle ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun hän ei useista yrityksistä huolimatta kyennyt myöntämään. Olin vain ja ainoastaan helpottunut kun sain totuuden selville eikä harmittanut yhtään että olin luvatta viestit katsonut. Jäipähän pettäjä kiinni ja pääsin moisesta petturista eroon, jatkamaan omaa elämääni ilman häntä. Ties kuinka kauan se sirkus olisi jatkunut jos en olisi ottanut ohjia omiin käsiini.

Tuntuu vähän siltä, että te jotka täällä tuomitsette ja valitatte siitä miten epärehellistä on tarkistaa toisen puhelin, ette ole koskaan itse olleet siinä todella ahdistavassa, epätoivoisessa tilanteessa missä teille ei ole jätetty muita vaihtoehtoja. Tilanteessa, jossa toisen käytös ajaa teidät hulluksi ja olette lähes varmoja pettämisestä, mutta todisteita ei ole ja ainoa vaihtoehto on kaivaa todisteet itse esille,kun toinen ei lukuisista yrityksistä huolimatta myönnä virhettään.

Mitäs sitten tekisit, jos matkapuhelimia ei olisi keksittykään, kun niiden tutkiminen on "ainoa vaihtoehto"? Itse olin niin tyhmä, että jätin puhelimeni pitkäksi aikaa lojumaan poikaystäväni ulottuville, kun olin muualla. Ihmettelin myöhemmin, mihin yksi tärkeä viesti oli kadonnut puhelimesta. Poikaystävä tunnusti lukeneensa viestit, koska oli epäillyt minua pettämisestä, ja poistaneensa vahingossa sen yhden viestin. Emme eronneet vielä silloin, mutta kyllä tämä tapahtuma pohjusti tulevaa eroa. Siitä lähtien olen vahtinut puhelintani paremmin.

Vierailija
462/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vahingossa"

Päivän vitsi.

Mitä hiton väliä sillä tällaisessa tilanteessa edes on, oliko vahinko vai ei?

Jos toinen on jo pidempään käyttäytynyt epäilyttävästi ja antanut selkeitä syitä epäillä pettämistä, on ihan hyväkin että jää kiinni vaikkakin sitten "epärehellisesti". Kumpikohan siinä tilanteessa on toiminut oikeasti epärehellisesti ja kumpi on isompi paha?

Silloin kun oma avopuoliso jäi kiinni pettämisestä, mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miten "väärin" tein kun ratsasin puhelimen. Oli jo niin pitkään käyttäytynyt epäilyttävästi, salaili asioita ja peitteli puhelintaan. Yksinkertaisesti mulle ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun hän ei useista yrityksistä huolimatta kyennyt myöntämään. Olin vain ja ainoastaan helpottunut kun sain totuuden selville eikä harmittanut yhtään että olin luvatta viestit katsonut. Jäipähän pettäjä kiinni ja pääsin moisesta petturista eroon, jatkamaan omaa elämääni ilman häntä. Ties kuinka kauan se sirkus olisi jatkunut jos en olisi ottanut ohjia omiin käsiini.

Tuntuu vähän siltä, että te jotka täällä tuomitsette ja valitatte siitä miten epärehellistä on tarkistaa toisen puhelin, ette ole koskaan itse olleet siinä todella ahdistavassa, epätoivoisessa tilanteessa missä teille ei ole jätetty muita vaihtoehtoja. Tilanteessa, jossa toisen käytös ajaa teidät hulluksi ja olette lähes varmoja pettämisestä, mutta todisteita ei ole ja ainoa vaihtoehto on kaivaa todisteet itse esille,kun toinen ei lukuisista yrityksistä huolimatta myönnä virhettään.

Mitäs sitten tekisit, jos matkapuhelimia ei olisi keksittykään, kun niiden tutkiminen on "ainoa vaihtoehto"? Itse olin niin tyhmä, että jätin puhelimeni pitkäksi aikaa lojumaan poikaystäväni ulottuville, kun olin muualla. Ihmettelin myöhemmin, mihin yksi tärkeä viesti oli kadonnut puhelimesta. Poikaystävä tunnusti lukeneensa viestit, koska oli epäillyt minua pettämisestä, ja poistaneensa vahingossa sen yhden viestin. Emme eronneet vielä silloin, mutta kyllä tämä tapahtuma pohjusti tulevaa eroa. Siitä lähtien olen vahtinut puhelintani paremmin.

No eksä ratsasi kalenterit, kirjeet ja päiväkirjat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin paljon naiskavereita ihan nuoruudesta asti ja kirjoitellaan niitä näitä mitä kaverit nt yleensä kirjoittelee ja lopuks hyvää yötä ja eri hymiöitä jos on myöhä. Ei ihmeempää.

Vierailija
464/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt, kuin minä JA VASTANNUT SIIHEN VIESTIIN!

Minä laitoin, että: "Mietin täällä miltä sun pillus haisee"

Välittömästi tuli kysymysmerkkiä ja outohymiöö.

Sitten tuli kysymys, oletko stressaantunut tai kännissä.

Vastasin, että "Tavallaan, vetäsin tossa mutaman viivan"...

Sitten tuli kysymys, että onko siellä joku Mikan kaveri, johon vastasin että ei, vaan vaimo. Voit soittaa numerooni XXXXXXXX.

Ei tullut soittoa, eikä mieheni koskaan maininnut asiasta.

Niin hienoa, luovaa sekä ilmeisen toimivaa ongelmanratkaisua että ei voi muuta kuin hattua nostaa!

Vierailija
465/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi nyt mihinkään muuhun kuin siihen minkälaisia viestejä voi ex-kollegalle laittaa. 

Minulla on ollut sellainen työporukka aiemmassa työpaikassani, jonka kanssa vietämme 15v jälkeenkin aikaa yhdessä useaan otteeseen vuodessa. 23 hlön porukkaan kuuluu vain kourallinen naisia ja loput on miehiä. Meillä ei ole suhteita keskenämme, ei ole käsittääkseni koskaan ollut kenelläkään. Osa on naimisissa, osa sinkkuja. 

Halaamme toisiamme tavatessamme. Pitkään ja syvään. Pussaamme poskelle jos oikein on ollut ikävä. 

Silloin kun eksymme yökerhoon tanssimme keskenämme hitaitakin.  Viestit joita lähetämme on joskus ihan herjalla pusupusuhalihali viestejä. Eivät tarkoita mitään. Ihan vaan tykätään toistemme seurasta. 

Meidän seuraan on vaimokkeet tervetulleita, mutta hyvin harvoin kukaan muu seuraamme liittyy. 

En sano että olisi juuri nyt harmittomasta viestittelystä kyse, mutta sanonpa vain että itse olen harmittomia pusuhymiöitä joskus lähettänyt extyökaverille. Ilman että on minkäänlaista suhdetta tai siitä toivetta. 

No ei oo normaalia. Huumeissako olette kun kaikki on niin ihanaa pusi pusi ja vähän hierotaan vartaloita toisiamme vasten. Oksettavaa.

Vierailija
466/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ap?

Vierailija
467/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi nyt mihinkään muuhun kuin siihen minkälaisia viestejä voi ex-kollegalle laittaa. 

Minulla on ollut sellainen työporukka aiemmassa työpaikassani, jonka kanssa vietämme 15v jälkeenkin aikaa yhdessä useaan otteeseen vuodessa. 23 hlön porukkaan kuuluu vain kourallinen naisia ja loput on miehiä. Meillä ei ole suhteita keskenämme, ei ole käsittääkseni koskaan ollut kenelläkään. Osa on naimisissa, osa sinkkuja. 

Halaamme toisiamme tavatessamme. Pitkään ja syvään. Pussaamme poskelle jos oikein on ollut ikävä. 

Silloin kun eksymme yökerhoon tanssimme keskenämme hitaitakin.  Viestit joita lähetämme on joskus ihan herjalla pusupusuhalihali viestejä. Eivät tarkoita mitään. Ihan vaan tykätään toistemme seurasta. 

Meidän seuraan on vaimokkeet tervetulleita, mutta hyvin harvoin kukaan muu seuraamme liittyy. 

En sano että olisi juuri nyt harmittomasta viestittelystä kyse, mutta sanonpa vain että itse olen harmittomia pusuhymiöitä joskus lähettänyt extyökaverille. Ilman että on minkäänlaista suhdetta tai siitä toivetta. 

No ei oo normaalia. Huumeissako olette kun kaikki on niin ihanaa pusi pusi ja vähän hierotaan vartaloita toisiamme vasten. Oksettavaa.

Meillä on normaalia vanhojen työkavereiden kanssa joskus harrastaa seksiäkin. Ei suudella eikä tehdä siitä liian intiimiä, mutta välitämme toisistamme niin paljon, että seksiä halutaan harrastaa välillä. Läpällä tosin joskus vedetään kielareita lähetyssaarnaajassa ja vitsillä on pari kertaa etusormi eksynyt toisen pyllynreikään.

Tässä ei siis mitään romanttista eikä kenenkään puoliso ole valittanut pettämisestä.

Vierailija
468/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on normaalia vanhojen työkavereiden kanssa joskus harrastaa seksiäkin. Ei suudella eikä tehdä siitä liian intiimiä, mutta välitämme toisistamme niin paljon, että seksiä halutaan harrastaa välillä. Läpällä tosin joskus vedetään kielareita lähetyssaarnaajassa ja vitsillä on pari kertaa etusormi eksynyt toisen pyllynreikään.

Tässä ei siis mitään romanttista eikä kenenkään puoliso ole valittanut pettämisestä.

Ja puolisot saavat kyllä tulla mukaan, mutta ei niitä yleensä kiinnosta. 

Vierailija
469/496 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Ap?

Mikä ap? trolli on saanut mitä halusikin, 32 sivua huomiota.

Vierailija
470/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niin yhteenmuuttamisen ehtona oli, että minä saan haltuuni miehen Facebookin. Puhelujen kanssa myös systeemi että minä vastaan, ja jos se kuulostaa 'sallitulta', sitten vasta ojennan luurin miehelle. Lähikaupan kanssa ollaan tehty se sellainen vanhanaikainen diili (ainakin 70-luvulla syntyneet muistanevat tämän) että mies saa ostaa sieltä ruokaa (huom, ei kaljaa kuitenkaan!) meidän perheen laskulle. Ei sille siis tarvita omaa käteistä. Oliko muuta?

Tarina ei kerro mistä syystä miehesi kuitenkin suostui muuttamaan kanssasi yhteen. En tajua miten kukaan kumpaakaan sukupuolta oleva suostuisi menettämään ihmisoikeutensa rakkauden tähden.

Vierailija
471/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä niin yhteenmuuttamisen ehtona oli, että minä saan haltuuni miehen Facebookin. Puhelujen kanssa myös systeemi että minä vastaan, ja jos se kuulostaa 'sallitulta', sitten vasta ojennan luurin miehelle. Lähikaupan kanssa ollaan tehty se sellainen vanhanaikainen diili (ainakin 70-luvulla syntyneet muistanevat tämän) että mies saa ostaa sieltä ruokaa (huom, ei kaljaa kuitenkaan!) meidän perheen laskulle. Ei sille siis tarvita omaa käteistä. Oliko muuta?

Tarina ei kerro mistä syystä miehesi kuitenkin suostui muuttamaan kanssasi yhteen. En tajua miten kukaan kumpaakaan sukupuolta oleva suostuisi menettämään ihmisoikeutensa rakkauden tähden.

Ei salasuhde ole ihmisoikeus. Tai intiimitekstareiden lähettely toisen selän takana. Eikä tuollainen ole rakkautta, se on sadismia ja hyväksikäyttöä.

Vierailija
472/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironian tajusi on ilmeisesti alta nollan? Mähän trollasin tuossa niin paljon kuin näppäimistä vain lähti. Ilmeisen onnistuneesti toki :D

Vierailija
473/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo, kirjoitustyyli on tuttu ja tällä kertaa ihan luokattoman huonoa tekstiä. Edes Regina ei julkaisisi tuollaista käsikirjoitusta.

"Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä."

Äh, taas tää provottelija. Kirjoitustyylin tunnistaa heti. Joka ketjuun tulee provoa huutelemaan. "Ikis, Porvoo, provo, 0/5, luokattoman huono"

Vierailija
474/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään näistä novelleista, tämäkin melko kelvollinen vaikkakin hyvin tavanomainen. Se vaan harmittaa kun aloittaja lopettaa kuin seinään. Pitäisi olla sääntö jotta vähintään pari viikkoa pitää jaksaa vääntää ja vastailla mielikuvituksellisia juonenkäänteitä. Mieluummin semmoisia jotka juuri ja juuri voisivat ollakin totta.

Vierailija
475/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ollut vaikea ymmärtää kuinka perus normaali elämä jo itsessään täyttää päivää. Ei siihen ylimääräisiä jännitteitä tai toisten ihmisten sekavia ihmissuhteita tarvita.

Joillain toki tarvitsee olla virikkeitä jotta seksi onnistuu edes jotenkin, ja loppupeleissä tyytymättömyys ja jännityksen haku on kumminkin johtojuonteena. Mikään ei riitä. Vaikka olis kuinka unelmien räpsytin kainalossa, jatkuu pohdinta että jos kumminkin toisenlainen olis parempi.

Tehkää herrajeekale päätös millasen ihmisen kanssa elätte ja millaisiin henkisiin ja muihin tarpeisiin suhteenne vastaa. Mikäli uskollisuudella on merkitystä (useimmille on, älkää jääkö uskottoman kanssa tahimaan kun se ei kuitenkaan kykene ymmärtämään syvällisellä ja pysyvällä tasolla mitään mikä liittyy vakaaseen vankkaan parisuhteeseen ja perhe-elämään, aina löytyy valitettavaa valinnanvapauden rajoituksista vaikka olis yhdessä saatu kerrankin jokin asia sovittua fiksuksi tavaksi molemmin puolin, ja selityksiä 'ollaan vaan kaverei' jne etc.)

Etsikää tyytyväisyyden aiheita vaikka väkisin joka päivä toisistanne niin aikaa myöten kivi kiveä hioo.

Vierailija
476/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää ja naurattaa samaan aikaan.

Vierailija
477/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Tuo muakin huvittaa. Ei tule nuoremnat varmaan ajatelleeksikaan, ketkä ovat nämä älypuhelimet yms. ja kehittäneet? Ei suinkaan heidän sukupolvensa vaan me jotkut nelikymppiset ja sitä vanhemmat.

Vierailija
478/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironian tajusi on ilmeisesti alta nollan? Mähän trollasin tuossa niin paljon kuin näppäimistä vain lähti. Ilmeisen onnistuneesti toki :D

ohhoh sori, luen oikeesti tällaista palstaa ekoja kertoja ihan vain kiinnostuksesta, että millaisia ne ovat, ja olen pyörtyä, lähinnä...

ylilauta oli tosin musta hauskempi kuin tämä, kun siellä toi trollaaminen oli rehellisempää...

mutta olipa oikeesti hienoa, että olet vain trolli, ja uskalsit vielä reilusti myöntää sen.

sanon tämän oikeasti täysin epäironisesti, että tänään mulla on pms, ja siksi minusta on ironia kaukana, anteeksi.

Vierailija
479/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärealistisen jäykät parisuhteiden uskollisuuskriteerit tekee ihan tavallisista ihmisistä "hirviöitä". Sarjamonogamia, jossa on ok dumpata kumppanit parin vuoden välein kun alkaa "vähän kyllästyttää", on mielestäni kyseenalaisempi ilmiö kuin yksittäinen vieraissa käynti vuosia kestäneessä parisuhteessa.

Kaikki tekevät virheitä ja ovat enemmän tai vähemmän sekaisin halujensa ja toiveidensa kanssa muutenkin. En ymmärrä, miksi esim. jatkuva mustasukkaisuus on jotenkin "enemmän ookoo" kuin kerran pikkujouluissa hairahtuminen. Ei kukaan voi omistaa toista ihmistä ja jokainen tekee elämässään myös virheitä. 

Vierailija
480/496 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa konservatiivisiksi tunetuissa maissa avioerot abortit ja alastomuus on tabu. Samaan aikaan ihmiset suutelevat ja halaavat toisiaan lakkaamatta, ja lähettelevät toisilleen hyvän yön toivotuksia sydämen kuvien kerä. 

On normaalia vaalia avioliittoa, ja jokunen flirtti tai pienoisromanssi ei sitä voi kaataa. Tulkitsen että näillä suukotelu- ja halaamistavoilla on psykopatiaa ja avioeroa ennaltaehkäisevä vaikutus.

Sarjamonogaami eli henkilö joka aoituu ja kyttää koko ajan syytä erota ja päästä uusiin naimisiin, tulee eristää yhteiskunnasta. Se tuhoaa avioliiton instituution. Sarjamonogaami on epäkypsä psykopaatti, sellaisen ei tulisi koskaan avioitua eikä saada lapsia, koska hänellä puuttuu vastuuntunto ja suhteellisuuden taju. 

Suomessa ei olla näennäisesti mitenkään konservatiiveja, mutta silti sarjamonogaamit -psykopaarit sava kulkea vapaasti. Tämänkin keskustelun aloittaja on selvä psykopaatti, ja hänen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan