Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.
Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Kommentit (496)
Itselläni on valitettavasti ihan samanlainen kokemus. Mies tekstaili mutisten ja kun satuin näytöltä kerran näkemään että joku nainen laittoi viestiä ja kysyin että mitä peliä mies pelaa (tässä vaiheessa suhdetta puhuttiin lasten hankkimisesta) niin olin mustasukkainen ja mies halusi ottaa etäisyyttä ja kertoi olevansa loukkaantunut kun kyseenalaistin miehen moraalin. Huom. en huutanut tai raivonnut miehelle vaan kysyin asiallisesti että kuka "Minna" on ja miksi hän tekstailee sinulle tuollaisia. Vastareaktioksi mies suuttui ja lähti ovet paukkuen. Myöhemmin kyseli olenko jo rauhoittunut ja lopettanut olemasta "hullu."
Silloin pitkälti tajusin että mies ns. gaslightaa ja sanoin että eiköhän tämä ole tässä. Toki tuohon liittyi muutakin salamyhkäistä toimintaa miehen puolelta, mutta tuon viestin näkeminen ja miehen reaktio kyllä valitettavasti kertoi kaiken tarvittavan. Tuntui kyllä olo petetyltä ja karmealta, koska olin todella rakastunut ja mies esitti olevansa myös. Myöhemmin kauttarantain sain tietää miehellä olleen ihan kokoaikainen pitkäaikainen parisuhde siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykän näit vahingossa? Niin että mitä sitten?
Lue vaikka aloitus, niin selviää, mitä siinä kännykässä näkyi. Ihan turhaa nyt nillittää tuosta sanamuodosta. Siinä kännykällä se viesti näkyi, eikä missään muualla.
Silloin otsikko olisi ollut "kännykkään tuli tekstiviesti, jonka näin vahingossa"
Totta, tuo on täsmällisempi ilmaus, mutta jos ap näki puhelimen vahingossa, hän näki myös sen viestin, josta kerrotaan aloituksessa. Joten nillityksesi on ihan turhaa. Vaikka olisit miten hämmentynyt otsikosta, aloituksen jälkeen ei pitäisi olla mitään epäselvää, mikä siinä kännykän vahingossa näkemisessä oli ikävää.
Minusta vaikuttaa siltä, että miehelläsi on lämmin suhde työkaveriinsa, mutta ei luultavasti ole mitään ns. suhdetta. On tärkeää niin miehille kuin naisillekin, että on vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä; jos ihmisenä pystyy sellaiseen ilman seksimielteisiä vaiheilua, on todennäköisesti monipuolisemmin ystävä myös oikealle rakastetulleen. Esimerkkinä, omalla miehelläni on paljonkin hyviä naispuolisia lähinnä työkavereita, ja jouduttuani häpeämään muutaman ylireagoinnin jälkeen 16 vuotemme aikana olen nyt vain iloinen, että hän ei näe ihmsissä ensimmäisenä heidän sukupuoltaan.
Toisaalta minulla itselläni oli kyllä pitkään tekstiviesteihin ja yksityiseen chättäilyyn enimmäkseen jäänyt erityiskaveruus erääseen vanhaan ystävään. Esitimme vain erityisen hyviä hengenheimolaisia, mutta ihan vaan frendit ei muista toisiaan lähes päivittäin ja outoihin aikoihin vuorokaudesta. En edes pystynyt itse pitkään myöntämään itselleni olevani ihastunut toiseen, ja kotona mieheni oli se, joka joutui siitä minulle vihjaamaan...
Mutta kumma kyllä se ei ollut vähentänyt tunteitani häntä kohtaan, (korostunut vain lähinnä hänen käyttäytyessään huonosti.) Ei ole välttämättä kivaa (edes ihastujille) mutta on ihan luonnollista kohdata elämässään enemmän kuin yksi ihminen, jonka kanssa "synkkaa".
Olet varmasti järkyttynyt, ja selvästi rakastunut miesystävääsi.
Mutta siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että sinun sydänystävällesi on käynyt jotain tuollaista kuin minulle, tuo ei vielä edes kuulosta löytämäsi viestin perusteella vielä pahalta, äläkä suorin tein siis tuosta heti jätä häntä, jos tämä olisi ainoa syy muuten!
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa siltä, että miehelläsi on lämmin suhde työkaveriinsa, mutta ei luultavasti ole mitään ns. suhdetta. On tärkeää niin miehille kuin naisillekin, että on vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä; jos ihmisenä pystyy sellaiseen ilman seksimielteisiä vaiheilua, on todennäköisesti monipuolisemmin ystävä myös oikealle rakastetulleen. Esimerkkinä, omalla miehelläni on paljonkin hyviä naispuolisia lähinnä työkavereita, ja jouduttuani häpeämään muutaman ylireagoinnin jälkeen 16 vuotemme aikana olen nyt vain iloinen, että hän ei näe ihmsissä ensimmäisenä heidän sukupuoltaan.
Toisaalta minulla itselläni oli kyllä pitkään tekstiviesteihin ja yksityiseen chättäilyyn enimmäkseen jäänyt erityiskaveruus erääseen vanhaan ystävään. Esitimme vain erityisen hyviä hengenheimolaisia, mutta ihan vaan frendit ei muista toisiaan lähes päivittäin ja outoihin aikoihin vuorokaudesta. En edes pystynyt itse pitkään myöntämään itselleni olevani ihastunut toiseen, ja kotona mieheni oli se, joka joutui siitä minulle vihjaamaan...
Mutta kumma kyllä se ei ollut vähentänyt tunteitani häntä kohtaan, (korostunut vain lähinnä hänen käyttäytyessään huonosti.) Ei ole välttämättä kivaa (edes ihastujille) mutta on ihan luonnollista kohdata elämässään enemmän kuin yksi ihminen, jonka kanssa "synkkaa".
Olet varmasti järkyttynyt, ja selvästi rakastunut miesystävääsi.
Mutta siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että sinun sydänystävällesi on käynyt jotain tuollaista kuin minulle, tuo ei vielä edes kuulosta löytämäsi viestin perusteella vielä pahalta, äläkä suorin tein siis tuosta heti jätä häntä, jos tämä olisi ainoa syy muuten!
Korostunut vain lähinnä hänen käyttäytyessään huonosti???
Tarinasi kuulostaa aivan mun tarinalta. Ei kannata todellakaan uskoa on entinen työkaveri muuten kyllä tietäisit siitä tai niin että joutuisin epäilemään. Olen ollut tuollaisessa tilanteessa että kusetettiin kaks nolla
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa siltä, että miehelläsi on lämmin suhde työkaveriinsa, mutta ei luultavasti ole mitään ns. suhdetta. On tärkeää niin miehille kuin naisillekin, että on vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä; jos ihmisenä pystyy sellaiseen ilman seksimielteisiä vaiheilua, on todennäköisesti monipuolisemmin ystävä myös oikealle rakastetulleen. Esimerkkinä, omalla miehelläni on paljonkin hyviä naispuolisia lähinnä työkavereita, ja jouduttuani häpeämään muutaman ylireagoinnin jälkeen 16 vuotemme aikana olen nyt vain iloinen, että hän ei näe ihmsissä ensimmäisenä heidän sukupuoltaan/quote]
Luitko aloitusviestiä edes? Jokailtaista viestittelyä jo pidemmän aikaa ja nyt sitten hyvän yön toivotus pusuhymiöin.
En tiedä, millaisissa töissä te muut olette, mutta kyllä tuossa nyt melko tavallista läheisemmät välit työkaverin kanssa on. Vai tosissaanko te muut viestittelette iltakaudet muiden, kuin ei-läheisten ihmisten kanssa? Joo, toki jos on duunissa tiukka projekti ja dedis lyö päälle, niin kyllä siinä saattaa tulla myös iltaisin pidettyä kollegoihin yhteyttä. Mutta pusuhymiöin? Hieman kaukaa haettua...
Vierailija kirjoitti:
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Mies selvästi laittaa ja yrittää kääntää huomion vaan suhun että olet vainoharhainen ja ylimustis yms mitä näitä nyt on vaikka tiedät selkeästi varmasti et ole?😄 Eikö kuulosta järkeen menevältä? Älä usko miestäsi. Miten sä voisit olla ylimustasukkainen siis häh. Jos susta tuntuu et jtn mätää tässä on niin silloin siinä myös yleensä on. Mitä ehdottaisin ymmärrän että et ymmärrä mutta älä näytä sitä miehellesi saat silloin yli vallan, lisäksi älä rupee tenttaamaan tai tilanne pahentuu ”olethan vain yli mustasukkainen”???? Miehesi vain antaa järkeen käyviä vastauksia koska pitää hyvä uskoisuuttasi tyhmänä sinä kuin rehellinen näytät olevan älä paljasti valtti korttejasi ja hyvä sydämmisyyttäsi koska sinua miehesi kusettaa tässä asiassa aivan varmasti.
Voisit esim kysyä mieheltäsi piruuttasi että aijjaa miks hän suuttuu asiasta tai syyttää sinua että ehei sehän on vaan hyvä juttu(vittuillaksesi siis sanoa) jos asia näin on 😂✌🏾 Sillä todistat et ainakaan yli mustasukkainen ole. Hänhän yrittää sinut itsekkin epäileen näinkö tosiaan on kääntää syyn sinuun ja kusettaa täysillä. Valitettavasti. 😂
Ole mahdollisimman asian ylä puolella. Fiksusti.
Joo hyviä työ kavereita voi olla mutta ottakaahan silmät kätösiinne. Sillon ei paljon epäilykset herää saati et aloittajaa sanotaan ylimustasukkaiseksi. Eihän olisi saanut tietää edes tästä jos ei olisi vahingossa jumankauta edes nähnyt? Kukas se tuollainen hyvä ”työkaveri on” ettei oma tyttöystäväkään ole koskaan kuullut. Joskus on oikein epäillä, sillä tyhmä ei saa olla... 🔥
Ihan vinkkinä en itse uskoisi miestäsi lainkaan koska piirteet ovat selvät. Kannattaa ensi kerralla tutkia miehen koko puhelin tosin nyt tietää piilotella sitä sinulta enem mutta jos mahis tulee ainakin totuus selviää, miehesi nähtävästi sitä ei sinulle tule kertomaan.. selvä merkki myös se että jos toinen suuttuu tai yrittää saada huomion sinuun että olisit väärillä jäljillä
Luota vaistoosi ja usko mitä näät. Ristiriitaisen tilanteen tekee miehesi sanat
Mulle kävi lähes samalla tavalla viime kesänä. Poikaystävä tapasi netissä exänsä josta ei koskaan päässyt yki, ja koitti salata jokapäiväisrt keskustelut hänen kanssaan. Mun onni kuitenkin oli että tämä ex oli ottanut yhteyttä ihan kaveri mielessä, poikaysyäväni tunteet taas olivat nousseet pintaan. Mistä tiedän? Poikaystäväni itse myönsi minulle tämän kaiken kun tilanne eskaloitui siihen pisteeseen että sanoin etten kestä tätä hänen selkeää valehteluaan. Jopa nämä ikävimmätkin asiat. Koska kyseessä oli kaukosuhde jossa molemmat asuivat eri maassa, se suhde oli helposti vain skypen kautta keskustelta eikä lainkaan puheluita. Voihan olla että tuosta on voinut valehdella mutta en usko. Lopulta en edes välitä. Tilanne lopulta päätyi siihen että laitoin hänet valitsemaan, minä tai tämä ex. Hänen valintansa oli minä, sanoen että hänen on vain koitettava päästä yli tästä exästä. Helppoa meillä ei ollut tämän jälkeen moneen kuukauteen, oma luottamukseni oli tiessään, en tiennyt kasvaako koskaan takaisin, puhumattakaan tunteistani häntä kohtaan, mutta annoin sille mahdollisuuden. Tämä oli hyvä päätös. Poikaystäväni lakkasi lopulta keskustelemasta exänsä kanssa, (jos asiasta kysyin todisti sen vielä minulle), ja tuntee nyt huonoa omatuntoa jos silloin tällöin sattuvat keskustelemaan jostakin. Eli kertoo siis minulle itse jos näin sattuvat tekemään ilman että minun tarvitsee edes kysyä. Tekee tämän siksi koska itse haluaa nyt olla rehellinen asian suhteen. Hän onnistui pääsemään yli tästä exästään joka on nyt tehnyt meidänkin ennen myrskyisästä suhteesta paljon paremman.
Lopullista pettämistä suhteessame ei siis tapahtunut mutta kyllä läheltä liippaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut sanovani tätä. Mutta tietyissä asioissa Ylilauta on parempi. Kuten että ei tarvitse vääntää siitä, kuka on ap. Se kun indikoidaan muutenkin.
Toki, tämä alusta nyt on sysip*ska muutenkin. Enkä ihmettele, ettei muutosta tule. Tarpeestahan ne muutokset kun usein lähtee. Täällä ei todellakaan tarvetta ole, koska viimeksi tänään erikseen tuotiin ilmi, että viestithän voi tulla vaikka savumerkkeinä.
>yritä tuoda keskustelussa ilmi joku faktinen perusteltu pointti
>tee se Av:lläValitse toinen.
Taidat olla mies.
Nytkyllä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Mies selvästi laittaa ja yrittää kääntää huomion vaan suhun että olet vainoharhainen ja ylimustis yms mitä näitä nyt on vaikka tiedät selkeästi varmasti et ole?😄 Eikö kuulosta järkeen menevältä? Älä usko miestäsi. Miten sä voisit olla ylimustasukkainen siis häh. Jos susta tuntuu et jtn mätää tässä on niin silloin siinä myös yleensä on. Mitä ehdottaisin ymmärrän että et ymmärrä mutta älä näytä sitä miehellesi saat silloin yli vallan, lisäksi älä rupee tenttaamaan tai tilanne pahentuu ”olethan vain yli mustasukkainen”???? Miehesi vain antaa järkeen käyviä vastauksia koska pitää hyvä uskoisuuttasi tyhmänä sinä kuin rehellinen näytät olevan älä paljasti valtti korttejasi ja hyvä sydämmisyyttäsi koska sinua miehesi kusettaa tässä asiassa aivan varmasti.
Voisit esim kysyä mieheltäsi piruuttasi että aijjaa miks hän suuttuu asiasta tai syyttää sinua että ehei sehän on vaan hyvä juttu(vittuillaksesi siis sanoa) jos asia näin on 😂✌🏾 Sillä todistat et ainakaan yli mustasukkainen ole. Hänhän yrittää sinut itsekkin epäileen näinkö tosiaan on kääntää syyn sinuun ja kusettaa täysillä. Valitettavasti. 😂
Ole mahdollisimman asian ylä puolella. Fiksusti.
Just näin. Olennaistahan tuossa on myös se että ensi kerran jäljiltä kun viestittelystä kyseltiin, ryhtyi tekemään sitä salaa.
Miksi ihmeessä niin tarvisi tehdä, jos homma ihan viatonta?? Toki kuuluuhan jokaisella olla myös yksityisasioita mutta ainakin itselle on ihan luontevaa jopa ilman kyselyä mainita kumppanille sori, pitää hoitaa tässä pari mailia ja tiiviit viestisessiot hoidan silloin, kun ei nähdä. Tai jos kävisi niin, että jollain ystävällä hätä, niin selitän ihan vapaaehtoisesti senkin.
Imho melko väljähtynyt suhde jo muutenkin, jos kun ei yhdessä edes asuta, ja siinä yhteisellä ajalla toinen keskittyy illat chättäämiseen puhelimessa.
Loppu peleissä kaikki riippuu aloittaja siitä uskotko miehesi puheita vai mikä sitten todellisuus on. Aina ei kaikki tunnu järkeen menevältä mutta.. kuitenkin. Järkesi kuuntelee miestäsi koska haluat usko häntä mutta puhuuko miehesi totta?
Tosi kiinnostavaa lukea miten eri ihmiset tähän tekstiflirttailujuttuun reagoi, ja on kauheeta/mun on ihan syytä kieriskellä huonossa omassatunnossa menneistä pusuhymiöistäni. Luultavasti olet oikeassa.
Mutta kuten reagoivat, ihmiset myös viestii eri tavalla, yksilöinä. Ja eri alojen "työporukoissa" on myös toisenlaiset kommunikaation ilmapiirit. Kaikissa tapauksissa asiat siis eivät ole heti juuri sitä, miltä ne näyttävät, koska jokaisella on omat sisäpiirin vitsinsä, eivätkä ne aina ole vain romanttisia(!!!). Mä tiedän tästä, kun olen puolisoni kanssa muutenkin samaa kaveri- ja välillä työporukkaa, silloin vahingot yhteiselämälle on vaikeampi piilottaa, ja kynnys suhdesekoiluun on korkeampi. Jotenkin ehkä ikäänkuin vielä enemmän menetettävää... draamat isompia.
Riippunee sekin ihmisestä.
Mun ex harrasti tekstiviestiflirttailua useamman naisen kanssa koko meidän parisuhteen ajan. Jäi suhteen alussa pari kertaa kiinni ja lopulta en enää välittänyt, kun niin kovasti väitti, että mitään muuta ei ole meneillään. Oltiin kuitenkin todella onnellisia yhdessä ja rakastettiin täysillä. Matkusteltiin paljon ja muutenkin vietettiin aikaa yhdessä. Seksiä oli , vaikka minä olin suhteessa se joka seksiä olisi seksiä enemmän kaivannut. Nyt talvella mies ilmoitti aika kylmästi harkitsevansa eroa ja viikko tämän jälkeen oli käynyt panemassa exäänsä.
Ex oli hirveän varma erosta, kun nyt on löytänyt uuden onnen ja rakkauden. Oli mulle alusta lähtien todella ilkeä ja mun piti hetkessä muuttaa yhteisestä kodista pois. Heti muuton jälkeen alkoi älytön pommitus, kun katuu ja harmittaa ja kuinka me oltiin niin onnellisa yhdessä ja meidän suhde oli paras parisuhde ikinä ja kuinka mahtavaa meillä oli, jne. Ja silti tahtoi jatkaa tämän uuden kanssa. Lopulta estin hänen viestit, että saisin jatkaa rauhassa elämääni. Nyt on erosta puoli vuotta ja oma pää alkaa olla aika selvä. Ja viimeksi viikko sitten ex laittoi sähköpostia, kuinka rakasti minua eniten ja kuinka olisi pitänyt itseä kuunnella. Eli harmittelee eroa, mutta tyytyy kohtaloonsa. Mietin vain, että tietääköhän nykyinen, että mies yrittää jatkaa minun kanssa samaa peliä eli viestittelyä, mitä teki minun kanssa ollessaan muiden naisten kanssa..
Onks ap viestitellyt tilannetta? En jaksa kahlata kaikkia viestejä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elämän aikana oppinut, että mies ei ymmärrä olevansa parisuhteessa, jos nainen ei ole passaamassa arjessa eli toisinsanoen asuta yhdessä.
Se on omituinen juttu, mutta kokemuksesta tiedän.
Naisen rakkaus on muutenkin omituisesti liitetty tarpeeseen hoivata miestä siis naiselta ei ikään kuin riitä se, että sanot rakastavasi ja teet pieniä kivoja asioita miehellesi, vaan mies tunnistaa naisen rakkauden vasta, kun nainen passaa miestä.
Erittäin surullista, mutta liekö aika hiljalleen tässäkin nykyaikaistu ja naisen ja miehen rakkaudet ovat vielä joskus tasavertaisia pienine rakkauden palveluksineen, eikä sitä että mies "omistaa" naisen, pitää asua yhdessä, että nainen voi miehen paskapyykkiä joka päivä pestessä todistaa rakastavansa.
Miten tuo tähän liittyy? Nythän on kyse siitä, että rakastaako se mies eikä siitä, rakastaako nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se oot SITTEN sinä taas. Melkein pyörryin, kun tämän luin, en varmasti saa ensi yönä nukuttua ja päässä humisee, olen shokissa! Voi että, kun edes oppisit muotoilemaan nämä tarinat eri tavalla, etteivät olisi kaikki keskenään samanlaisia.
Oikeasti, nämä on todella epäuskottavia, älyttömän huonosti kirjoitettuja ja aina samanlaisia.
Mahtaa olla suhde, jos mies ei edes kysy miksi toinen ei tule nukkumaan, tai hoksaa, että puhelimessa oli avattu tullut viesti.
Just just.
Väittäisin jopa, että nelikymppiset kehitti älypuhelimen.
Pyydä miestä näyttämään sulle se viestiketju, ja jos ei suostu, niin sanoisin että jotain on vialla.
Ei kai siinä mitään, kun ette edes asu yhdessä. Sano äijälle, että enää ei tarvitse tulla oville notkumaan.