Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.
Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin että mies ei saa pitää minkäänlaista yhteyttä tai keskustelua yllä kuin vain yhden naisen kanssa? Jos on "äijäporukan" kaltainen keskusteluyhteys jonkin naisen kanssa vaikka harrastukseen liittyen niin heti ero koska "pettää"
Joo. Esim. meillä niin yhteenmuuttamisen ehtona oli, että minä saan haltuuni miehen Facebookin. Puhelujen kanssa myös systeemi että minä vastaan, ja jos se kuulostaa 'sallitulta', sitten vasta ojennan luurin miehelle. Lähikaupan kanssa ollaan tehty se sellainen vanhanaikainen diili (ainakin 70-luvulla syntyneet muistanevat tämän) että mies saa ostaa sieltä ruokaa (huom, ei kaljaa kuitenkaan!) meidän perheen laskulle. Ei sille siis tarvita edes omaa käteistä.
Oliko muuta?
Saako kaljaa nykyään laskulle? Olen luullut, että mitään viinaksia ei saa velaksi täällä Suomen niemellä. Missä ap on? Kaivataan satuun jo seuraavaa postausta! Sori tää osaohis.
Ei saa yhä kaljaa laskulle vaikka yrittäisi. Siksi tuo systeemi onkin niin hyvä!
Jos mies ei suostu antaa avainta ja roudaa kamojaan muualle niin . Pakkaa miehen tavarat ja vaihda lukot. Tee selväkzi että se on loppu nyt
Vierailija kirjoitti:
Näit vahingossa kännykän? Hui.
Samaa mietin itsekin. Kauheaa. 😆
Joko mies tietää miltä kuolema tuntuu?
miehesi on sugar daddy kuten itsekkin olen se on aivan normaalia länsimaissa että miehellä on ns kotivaimo joka hoitaa kotityöt ja sitten näitä sugar babyja eli jalkavaimoja jotka hoitaa tyydyttämisen
Eihän tässä mitään ihmeellistä ole. Aivan normaalia nykypäivän menoa. Uskollista miehekästä miestä ole olemassakaan, jos sillä keppi seisoo niin kyllä se sitä käyttääkin.
Olisit tehnyt, kuin minä JA VASTANNUT SIIHEN VIESTIIN!
Minä laitoin, että: "Mietin täällä miltä sun pillus haisee"
Välittömästi tuli kysymysmerkkiä ja outohymiöö.
Sitten tuli kysymys, oletko stressaantunut tai kännissä.
Vastasin, että "Tavallaan, vetäsin tossa mutaman viivan"...
Sitten tuli kysymys, että onko siellä joku Mikan kaveri, johon vastasin että ei, vaan vaimo. Voit soittaa numerooni XXXXXXXX.
Ei tullut soittoa, eikä mieheni koskaan maininnut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit tehnyt, kuin minä JA VASTANNUT SIIHEN VIESTIIN!
Minä laitoin, että: "Mietin täällä miltä sun pillus haisee"
Välittömästi tuli kysymysmerkkiä ja outohymiöö.
Sitten tuli kysymys, oletko stressaantunut tai kännissä.
Vastasin, että "Tavallaan, vetäsin tossa mutaman viivan"...Sitten tuli kysymys, että onko siellä joku Mikan kaveri, johon vastasin että ei, vaan vaimo. Voit soittaa numerooni XXXXXXXX.
Ei tullut soittoa, eikä mieheni koskaan maininnut asiasta.
😂😂😂
Kyllä nyt syyllistetään miehiä. Kokemuksesta voin sanoa että naiset on vähintään yhtä pahoja, ellei kohta pahempia pettäjiä. Tai sitten olen langennut aina vääriin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt syyllistetään miehiä. Kokemuksesta voin sanoa että naiset on vähintään yhtä pahoja, ellei kohta pahempia pettäjiä. Tai sitten olen langennut aina vääriin naisiin.
Miten niin syyllistetään miehiä?
Naiset ovat kertoneet kokemuksiaan miehistä. Saat vapaasti kertoa omia kokemuksiasi naisista.
Vierailija kirjoitti:
"vahingossa"
Päivän vitsi.
Mitä hiton väliä sillä tällaisessa tilanteessa edes on, oliko vahinko vai ei?
Jos toinen on jo pidempään käyttäytynyt epäilyttävästi ja antanut selkeitä syitä epäillä pettämistä, on ihan hyväkin että jää kiinni vaikkakin sitten "epärehellisesti". Kumpikohan siinä tilanteessa on toiminut oikeasti epärehellisesti ja kumpi on isompi paha?
Silloin kun oma avopuoliso jäi kiinni pettämisestä, mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miten "väärin" tein kun ratsasin puhelimen. Oli jo niin pitkään käyttäytynyt epäilyttävästi, salaili asioita ja peitteli puhelintaan. Yksinkertaisesti mulle ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun hän ei useista yrityksistä huolimatta kyennyt myöntämään. Olin vain ja ainoastaan helpottunut kun sain totuuden selville eikä harmittanut yhtään että olin luvatta viestit katsonut. Jäipähän pettäjä kiinni ja pääsin moisesta petturista eroon, jatkamaan omaa elämääni ilman häntä. Ties kuinka kauan se sirkus olisi jatkunut jos en olisi ottanut ohjia omiin käsiini.
Tuntuu vähän siltä, että te jotka täällä tuomitsette ja valitatte siitä miten epärehellistä on tarkistaa toisen puhelin, ette ole koskaan itse olleet siinä todella ahdistavassa, epätoivoisessa tilanteessa missä teille ei ole jätetty muita vaihtoehtoja. Tilanteessa, jossa toisen käytös ajaa teidät hulluksi ja olette lähes varmoja pettämisestä, mutta todisteita ei ole ja ainoa vaihtoehto on kaivaa todisteet itse esille,kun toinen ei lukuisista yrityksistä huolimatta myönnä virhettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kertoneet kokemuksiaan miehistä. Saat vapaasti kertoa omia kokemuksiasi naisista.
Tuo on taas se miesvihajankuttaja, joka ei hahmota, milloin puhutaan yksittäisestä pettäjästä (joka tällä kertaa sattui olemaan mies) tai kaikista maailman miehistä.
Vierailija kirjoitti:
No onko se nyt herranjumala naisten syy, jos heillä ei ole kokemuksia kuin miesten pettämisistä. Jestas taas tätä tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on taas se miesvihajankuttaja, joka ei hahmota, milloin puhutaan yksittäisestä pettäjästä (joka tällä kertaa sattui olemaan mies) tai kaikista maailman miehistä.
Minun ulieksäni mielestä äitini oli miesvihaaja. Koskaan en ollut kuullut äidin puhuvan pahaa miehistä yleensä tai kenestäkään tietystä miehestä. Isäni oli jättänyt perheemme eikä äitini ollut pariutunut uudelleen. Riitti ilmeisesti perusteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitkä avioliitto päättyi, kun vaimo petti ja jätti yllättäin (ja tämä siis toki miehen kertoman mukaan), en ole koskaan tavannut hänen ex-puolisoaan.
Ja kiitosta vaan kirjoitustyyliäni arvostelleilta. En ole kirjailija, enkä tosiaankaan osaa tuottaa mitään novelleita. Kirjoitan vain omasta elämästäni, mitä juuri tapahtui. Näitä ei ole pakko lukea :)
Nyt sain mieheltä viestin, että "Voisin näyttää puhelimen viestit sinulle, kun seuraavan kerran tavata, mutta miksi?" :O
LOL puhelinta siivottu kiivaasti viimeinen tunti...
Pystyykö muuten tekstiviestikeskusteluista ottamaan välistä viestejä pois. Pitäähän hänen jotain jättää, jos meinaa olla uskottava. Kyselee 45v. tekniikan kanssa suht avuton AP
Kyllä pystyy, pidät vain sormesi hetken viestin päällä, että se aktivoituu, muutaa väriään ja roskiin. Not so bad.
En kommentoi nyt mihinkään muuhun kuin siihen minkälaisia viestejä voi ex-kollegalle laittaa.
Minulla on ollut sellainen työporukka aiemmassa työpaikassani, jonka kanssa vietämme 15v jälkeenkin aikaa yhdessä useaan otteeseen vuodessa. 23 hlön porukkaan kuuluu vain kourallinen naisia ja loput on miehiä. Meillä ei ole suhteita keskenämme, ei ole käsittääkseni koskaan ollut kenelläkään. Osa on naimisissa, osa sinkkuja.
Halaamme toisiamme tavatessamme. Pitkään ja syvään. Pussaamme poskelle jos oikein on ollut ikävä.
Silloin kun eksymme yökerhoon tanssimme keskenämme hitaitakin. Viestit joita lähetämme on joskus ihan herjalla pusupusuhalihali viestejä. Eivät tarkoita mitään. Ihan vaan tykätään toistemme seurasta.
Meidän seuraan on vaimokkeet tervetulleita, mutta hyvin harvoin kukaan muu seuraamme liittyy.
En sano että olisi juuri nyt harmittomasta viestittelystä kyse, mutta sanonpa vain että itse olen harmittomia pusuhymiöitä joskus lähettänyt extyökaverille. Ilman että on minkäänlaista suhdetta tai siitä toivetta.
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi nyt mihinkään muuhun kuin siihen minkälaisia viestejä voi ex-kollegalle laittaa.
Minulla on ollut sellainen työporukka aiemmassa työpaikassani, jonka kanssa vietämme 15v jälkeenkin aikaa yhdessä useaan otteeseen vuodessa. 23 hlön porukkaan kuuluu vain kourallinen naisia ja loput on miehiä. Meillä ei ole suhteita keskenämme, ei ole käsittääkseni koskaan ollut kenelläkään. Osa on naimisissa, osa sinkkuja.
Halaamme toisiamme tavatessamme. Pitkään ja syvään. Pussaamme poskelle jos oikein on ollut ikävä.
Silloin kun eksymme yökerhoon tanssimme keskenämme hitaitakin. Viestit joita lähetämme on joskus ihan herjalla pusupusuhalihali viestejä. Eivät tarkoita mitään. Ihan vaan tykätään toistemme seurasta.
Meidän seuraan on vaimokkeet tervetulleita, mutta hyvin harvoin kukaan muu seuraamme liittyy.
En sano että olisi juuri nyt harmittomasta viestittelystä kyse, mutta sanonpa vain että itse olen harmittomia pusuhymiöitä joskus lähettänyt extyökaverille. Ilman että on minkäänlaista suhdetta tai siitä toivetta.
Tuo on kyllä aika harvinaista ja etenkin lähettää viesti irrallisena eikä keskustelun päätteeksi, joten toivottavasti jaksat selittää tilanteen rauhallisesti omalle kumppanillesi, jos joskus vielä pariudut uudelleen.
Tieto lisää tuskaa.