Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
281/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
282/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa lukea koko ketjua. Varmaan joku on jo tämän sanonut, mutta jos joku akka on kiinnostunut miehestäsi, se ei automaattisesti merkitse, että kiinnostus on molemminpuolista. Jotkut naiset voivat lähetellä kauankin pusuviestejä sellaiselle miehelle, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shirley kirjoitti:

Parisuhteenne on tullut tutuksi ja arkipäiväiseksi. Flirtti piristää, ja siitä seuraava askel voikin olla orastava salasuhde. Huomio ja vastakkaisen sukupuolen kiinnostus tuo jännitystä ja vaihtelua elämään. Mies on voinut ryhtyä viattomaan leikkiin, joka onkin vienyt syvemmille vesille. Olisiko keskustelun paikka? Mitä suhteestanne puuttuu, mitä kumpikin suhteelta toivoo, miten odotukset ovat kohdanneet. Menisin rehellisyys edellä. Voihan olla että hän on pelimies. Jotkut eivät viihdy suhteessa kuin alkuhuuman, ja sitten kiikaroidaan jo uutta tilalle... Vaatii sinultakin malttia ottaa selvää mistä teidän keississä on kyse. Eroamaan ehtii, ja turhasta dramatiikasta ei ole kenellekään hyötyä. Säilytä kunnioittava asenne kaikesta huolimatta. Pitkissä parisuhteissakin on karikkoisia aikoja. Kyse on siitä pystytäänkö ongelmat selvittämään. Ota asian selvittäminen oppimistilaisuutena, oli lopputulema mikä tahansa. Näin säilytät itsekunnioituksesi.

Rehellisyys edellä? Olet vajaa. Tajuatko että sen aika meni jo? Ihmissuhteet ovat ”oppimistulanteita” vain todella häiriintyneille ja narsistisille yksilöille.

En tajua mitä kirjoitat, viesti jota kommentoit oli asiallinen ja totta. Onhan ihmissuhteet oppimistilanteita.

Vierailija
284/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en jaksa lukea koko ketjua. Varmaan joku on jo tämän sanonut, mutta jos joku akka on kiinnostunut miehestäsi, se ei automaattisesti merkitse, että kiinnostus on molemminpuolista. Jotkut naiset voivat lähetellä kauankin pusuviestejä sellaiselle miehelle, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.

Huh huh, tässä ketjun haisevin aivopieru.

Vierailija
285/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuuluisia "työkavereita" löytyy yheltä jos toiselta mieheltä. Kumma kun niitä ei koskaan tuoda kotiin tai muuten esitellä, mut hirveän tärkeitä ne aina on, vaikka kaikki on aina vaimon mielestä kuviteltua

Näimpä!

Vierailija
286/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies Joensuussa oli ihan samanlainen. Oli vahvasti mukana vapaissa seurakunnissa ja hyysäsi 16 vuotiasta tyttöä, milloin milläkin tekosyyllä. Erohan siinä tuli. Kielsi kaiken, mutta kun näin muutaman tekstarin, tiesin että kyse oli suhteesta. Suhteessa oli muitakin raskauttavia osatelijöitä ja muutkin ympärillä ihmetteli.

Sittemmin mies on valitellut blogissaan ja seurakunnassa miten rankka ero oli ja miten minä halusin erota, ei hän.. vieritti uskovaispiireissä kaiken minun päälle! kertoi vieläpä juorun, että minä olisin pettänyt häntä..

Toivottavasti hänellä menee nykyisen vaimon kanssa paremmin, ei piilossa pidä muita suhteuta ja osaa arvostaa vaimoaan, eikä valehtele tälle.

Törkeää toimintaa ja kertoo, miten me uskovaiset ei olla tosiaankaan sen parempia kuin muutkaan. Toki tuo alaikäisen kanssa hästääminen jo rikollista...

Kyllä 16-vuotiasta voi painaa kunhan ei ole hänen opettaja tai valmentaja jne. Miksi naiset aina sanovat sen olevan rikollista? Samoin että seksin ostaminen on laitonta. Taidanpa kutsua mustan 18-vuotiaan illaksi käymään ;)

Oletko jotenkin jälkeenjäänyt, säälittävä tapaus olet.

Ihan näin toisen miehen näkökulmasta.

Vierailija
287/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap istuu jälleen suu auki koneellaan, nyrkki rannetta myöten reiässä itseään vatkaten ja odottaa kommentteja...

Unissasi. Jos sinä harrastat itsesi ruhjomista keskustelupalstojen äärellä, se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin harrastaisivat.

Et sitten huomannut peittää laitteesi kameraa ja kuvaa masturboinnista päätyi tuntemattomien naureskeltavaksi.

Pojat, kukaan ei ole enää vuosiin pitänyt laitteen kameraa peitteettä. No te ehkä.

Vierailija
288/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap istuu jälleen suu auki koneellaan, nyrkki rannetta myöten reiässä itseään vatkaten ja odottaa kommentteja...

Unissasi. Jos sinä harrastat itsesi ruhjomista keskustelupalstojen äärellä, se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin harrastaisivat.

Et sitten huomannut peittää laitteesi kameraa ja kuvaa masturboinnista päätyi tuntemattomien naureskeltavaksi.

Pojat, kukaan ei ole enää vuosiin pitänyt laitteen kameraa peitteettä. No te ehkä.

Totaalisen OT: Onko muuten joku käynyt kuunelemassa, mitä Google on nauhoitellut samalla kun palstailette? Mulla oli joskus ohjeet siihen miten pääsee kuuntelemaan mutta olen hukannu. Googlaamalla varmaan löytyis. :D

Vierailija
289/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille siihen numeroon josta viesti tuli.

Saat lopullisen selvyyden.

Vierailija
290/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha puhelin, jossa kaikki hymiöt näyttävät neliöiltä. Minua se ei haittaa, koska saan yleensä viestejä vain sukulaisilta ja ystäviltä, ja arvaan asiayhteydestä suurin piirtein, mitä hymiöitä he ovat tekstiin lisänneet.

Mutta ajatelkaapa, mitä olisi tapahtunut jos ap:n miehellä olisi samanlainen puhelin kuin minulla. Nainen olisi voinut lähettää pusu- ja sydänhymiöitä vuosikausia, eikä mies itsekään olisi huomannut mitään erikoista. Olisi vain ajatellut, että työkaveri lähettää ihan viattomia viestejä. :D

Vierailija
291/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies Joensuussa oli ihan samanlainen. Oli vahvasti mukana vapaissa seurakunnissa ja hyysäsi 16 vuotiasta tyttöä, milloin milläkin tekosyyllä. Erohan siinä tuli. Kielsi kaiken, mutta kun näin muutaman tekstarin, tiesin että kyse oli suhteesta. Suhteessa oli muitakin raskauttavia osatelijöitä ja muutkin ympärillä ihmetteli.

Sittemmin mies on valitellut blogissaan ja seurakunnassa miten rankka ero oli ja miten minä halusin erota, ei hän.. vieritti uskovaispiireissä kaiken minun päälle! kertoi vieläpä juorun, että minä olisin pettänyt häntä..

Toivottavasti hänellä menee nykyisen vaimon kanssa paremmin, ei piilossa pidä muita suhteuta ja osaa arvostaa vaimoaan, eikä valehtele tälle.

Törkeää toimintaa ja kertoo, miten me uskovaiset ei olla tosiaankaan sen parempia kuin muutkaan. Toki tuo alaikäisen kanssa hästääminen jo rikollista...

Kyllä 16-vuotiasta voi painaa kunhan ei ole hänen opettaja tai valmentaja jne. Miksi naiset aina sanovat sen olevan rikollista? Samoin että seksin ostaminen on laitonta. Taidanpa kutsua mustan 18-vuotiaan illaksi käymään ;)

Oletko jotenkin jälkeenjäänyt, säälittävä tapaus olet.

Ihan näin toisen miehen näkökulmasta.

16-vuotias ei ole sakkolihaa. Seksin ostaminen on laillista. Ei kiinnosta onko moraalisesti oikein.

Eipä tietenkään, ja kyllähän me sen ymmärrämme. Lapsen asteella oleva ei uskalla lähestyä kuin lapsia tai jotakuta, joka ammatikseen ymmärtää ja antaa.

Vierailija
292/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani tilanteestasi.

Ainoa järkevä vaihtoehto olisi pyytää mies nyt vaikka töiden jälkeen istumaan ja puhumaan asiasta. Kerro rauhallisesti ja syyttelemättä, että asia vaivaa sinua kovasti, ja haluat selvyyttä asiaan. Kysy mieheltä, mitä hän haluaa. Pyydä näyttämään viestiketju. Jos ei näytä, tai on poistanut sen, siellä on jotain mitä ei halua sinun näkevän. Älä usko "olet ylimustis"-syytöksiä. Kysy, miksei voi näyttää, jos se rauhoittaisi mieltäsi, eikä ole salattavaa.

Jos mies kieltäytyy näyttämästä, sano että sinun mielestäsi teillä menee hyvin ja haluaisit jatkaa, mutta pistät suhteenne jäihin, mies miettiköön sitten mitä haluaa, sinut tai sen toisen. Ja jos väittää ettei ketään toista ole, todistusvastuu on hänellä. Pyydä vaikka miestä kutsumaan "vanha kaveri" teille kahville ja tutustumaan sinuunkin... siis jos viestejä ei näytä.

Ei sillä tietenkään ole enää niitä aikaisempia viestejä. On poistanut ne viimeistään nyt.

Vierailija
293/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu.

Kyseessä on provo.

Vierailija
294/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se mies yleensä säilytti ne tekstiviestit?

Vierailija
295/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on langennut esiavioilliseen seksiin.

Vierailija
296/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä tympäisee, että sinulla on niin paljon kokemuksia eri seksipartnereitten kanssa ja hän haluaa itsekin niitä kokemuksia?

Ja lapsellisuuskohtaus iski 🙄

Tarkenna, ei avautunut? Näin minä tein. Tympäisi vaimon lukuisat seksisuhteet, niin aloin sitten kirimään kiinni ja sitten ohi.

Vierailija
297/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä tympäisee, että sinulla on niin paljon kokemuksia eri seksipartnereitten kanssa ja hän haluaa itsekin niitä kokemuksia?

Ja lapsellisuuskohtaus iski 🙄

Tarkenna, ei avautunut? Näin minä tein. Tympäisi vaimon lukuisat seksisuhteet, niin aloin sitten kirimään kiinni ja sitten ohi.

En voi uskoa että kerron tätä aikuisella miehelle. Ei tullut silloin naimisiin mennessä mieleen, että nämä asiat pitää olla hoidossa - sen jälkeen sellaisia ei mietitä. Ei ole vainosia vika, jos sinä olet ollut ruma jonne jota ei kukaan ole aiemmin halunnut - älä hänelle kosta. Ei ole normaalia että tuollainen kokemattomuus ylipäätään ahdistaa - kai sinä nyt sentään vaimoasi olet saanut panna? Ihan samaa ”kokemusta” seksistä sekin on. Minusta on uskomatonta, että kukaan aikuinen mies edes _kehtaa_ sanoa mitään tuollaista ääneen.

Myötähäpeä maksimus.

M54

Vierailija
298/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin toisaalta hyvähän se vaan sun kannalta oli, että miehes jäi kiinni viimeistään nyt, eikä sit kun ois menny vielä "diipimmäksi".

Vierailija
299/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet, että näin viestin vahingossa. Olet kuullut niitä viestejä jo pitemmän aikaa, joten sen takia halusit tsekata viesti ihan tarkoituksellisesti. 

Vierailija
300/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet, että näin viestin vahingossa. Olet kuullut niitä viestejä jo pitemmän aikaa, joten sen takia halusit tsekata viesti ihan tarkoituksellisesti. 

Oliko viestin oleellisin pointti se, näkikö vahingossa, "vahingossa" vai täysin tietoisesti? Turhaa nipotusta, relaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä