Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.
Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut olla tänne asti noin tyhmän ukon kanssa? Pettämisen sääntö nro 1. "Vain salattuja viestejä" Kaikki miehet pettää, mutta vain dorkat jää kiinni.
No tämä! Urpo mies kun ei ole laittanut viesti ilmotuksia piiloon. Nyt satutti sua ihan turhaa omaa tyhmyyttään.
Mielestäni ei ole pettämistä tollanen viestittely. Mutta se pitää tehdä hienotunteisesti ettei turhaan loukkaa toista. Miten se sulta on pois jos äijä viesteilee jonku toisen naisen kanssa? Itsehän sanoit että teillä on kaikki ok ja suhde voi hyvin.
Ei toista voi omistaa, ja hyvä niin :) Jos et voi olla miehen kanssa tuon jälkeen, niin sitte täytyy erota. Outoa vaan on erota jos kerran tuntee että elää hyässä suhteessa...
Jos teillä muuten menee hyvin, antaisin äijän pitää huvinsa. Jos menee liiallisuuksiin, eli tekstailee niin paljon että koet sen ajan/huomion olevan sinulta pois, niin sitte on keskustelun paikka.
Salli mun nauraa. Kuka nyt uskoo, että tuossa enää on kyse pelkästä viestittelystä?
Sitten-sana otsikossa = provo
Aloitus on liian huolella laadittu.
Toiv. ap on pysyvästi eronnut luuserimiehestä.
Onnea uuteen, parempaan elämään ilman heikkopäistä "miestä"!
Vierailija kirjoitti:
No siis jos ilmaantuisi täydellinen katumus, tunnustus ja parannus sinä voisit vielä harkita, mutta nyt näyttää kovasti luistelulta...
Hän nyt kuitenkin vielä selvästi haluaisi pitää sinut eli sinä olet vähintään yhtä tärkeä kuin tuo toinen.
Tai yhtä vähän tärkeä, kun ainoa tärkeä on oma napa.
ap: oletteko pohjois-savossa? Itse olen viestitellyt erään miehen kanssa nyt pari kk ja väittää olevansa sinkku. Olen alkanut vahvasti epäilemään etteipä olekaan, tietyistä ennusmerkeistä päätellen. Olen katkaisemassa välit tähän mieheen, olisi kiva tietää totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut olla tänne asti noin tyhmän ukon kanssa? Pettämisen sääntö nro 1. "Vain salattuja viestejä" Kaikki miehet pettää, mutta vain dorkat jää kiinni.
No tämä! Urpo mies kun ei ole laittanut viesti ilmotuksia piiloon. Nyt satutti sua ihan turhaa omaa tyhmyyttään.
Mielestäni ei ole pettämistä tollanen viestittely. Mutta se pitää tehdä hienotunteisesti ettei turhaan loukkaa toista. Miten se sulta on pois jos äijä viesteilee jonku toisen naisen kanssa? Itsehän sanoit että teillä on kaikki ok ja suhde voi hyvin.
Ei toista voi omistaa, ja hyvä niin :) Jos et voi olla miehen kanssa tuon jälkeen, niin sitte täytyy erota. Outoa vaan on erota jos kerran tuntee että elää hyässä suhteessa...
Jos teillä muuten menee hyvin, antaisin äijän pitää huvinsa. Jos menee liiallisuuksiin, eli tekstailee niin paljon että koet sen ajan/huomion olevan sinulta pois, niin sitte on keskustelun paikka.
No onhan se pois, jos yhteinen aika menee siihen, että mies väijyy puhelintaan eikä olla normaalisti kuten ennen. Jos niin taitavasti osaat pettää, että se ei ihan oikeasti ole minulta mitenkään pois: ajankäytöllisesti, laadullisesti, ei mitään ihme kohtauksia ja riitoja, yhtä rakastava fyysisesti ja verbaalisesti, ei mitään epäilystäherättävää eikä sukupuolitauteja niin joo, saat pettää minua. Mutta jos joudun kärsimään yhdestäkään lieveilmiöstä, et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänkin jutun olis voinu tiivistää muutamaan lauseeseen.
Mitäs urkit.
Naisilla on sellainen ominaisuus, joka miehiltä todennäköisesti puuttuu tai se on erittäin huonosti kehittynyt eli naisilla on VAISTO.
Ei kai ole mikään ihme, jos mies iltakaudet näpyttelee ja vahtaa kännykkää, että nainen jossakin vaiheessa heräilee ja kiinnostuu. Johan tuon tajuaisi aivotonkin.
Pitäisikö vain "sokean palvonnan" jatkua?
Naisen vaisto=vainoharha
Jos miestä tympäisee, että sinulla on niin paljon kokemuksia eri seksipartnereitten kanssa ja hän haluaa itsekin niitä kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä tympäisee, että sinulla on niin paljon kokemuksia eri seksipartnereitten kanssa ja hän haluaa itsekin niitä kokemuksia?
Ja lapsellisuuskohtaus iski 🙄
Ehdottomasti kaveripyyntöä kehiin facessa. :) jos on niin viatonta, niin tietenkin hän sen pyynnön hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kaveripyyntöä kehiin facessa. :) jos on niin viatonta, niin tietenkin hän sen pyynnön hyväksyy.
Tai hyväksyy, jos leikkii viatonta eli ei voi tietää.
Aloittajalle vinkkinä, jos jäät tuollaisen tyypin kanssa saman katon alle, kadut sitä myöhemmin kumminkin.
Koska siinä vaiheessa kun tuollainen mies on valmis uskollisuuteen, hänellä ei enää ota eteen ja pettäminen siksi aika mahdotonta. Sitten on valmis elelemään kanssasi kun olet kumminkin kodinhoitaja ja "henkilökohtainen avustaja "
Tuo miestyyppi pettää niin kauan kuin voi.
Tietysti on poikkeuksia säännöstä, mutta yhtä harvoin taitaa pettäjä muuttua uskolliseksi kuin homoseksuaali muuttuu heteroksi ?
Milla kirjoitti:
Aloittajalle vinkkinä, jos jäät tuollaisen tyypin kanssa saman katon alle, kadut sitä myöhemmin kumminkin.
Koska siinä vaiheessa kun tuollainen mies on valmis uskollisuuteen, hänellä ei enää ota eteen ja pettäminen siksi aika mahdotonta. Sitten on valmis elelemään kanssasi kun olet kumminkin kodinhoitaja ja "henkilökohtainen avustaja "
Tuo miestyyppi pettää niin kauan kuin voi.
Tietysti on poikkeuksia säännöstä, mutta yhtä harvoin taitaa pettäjä muuttua uskolliseksi kuin homoseksuaali muuttuu heteroksi ?
Juuri näin.
Niin ja oletko instagramissa? tai tiedätkö onko miehesi muissa sosiaalisissamedioissa? kannattaisi hiukan selvitellä sieltä voi löytyä kaikenlaista. Aikoinaan liityin instaan ja yllätyin kuinka mieheni oli ollut siellä hyvinkin aktiivinen muiden tyttösten kanssa. Siitäpä tuli iso itku ja ikuinen pahamieli. Niin ja minutkin leimattiin vainoharhaiseksi ja stalkkeriksi ja sun muuksi, kun asiasta tiukkaan sävyyn kysäsin.
"Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin"
Siis näit vahingossa miesystävän kännykän.
"Tuli sitten miesystävän kännykkään tekstiviesti, jonka vahingossa näin"
Noin piti kai olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi voinut ihan oma-alotteisesti näyttää viestiketjun sinulle, jos olisi halunnut todistaa, ettei mitään salailtavaa ole.
Miksi miehen pitäisi näyttää kirjesalaisuuden piiriin kuuluvaa sisältöä painostettuna? Miten näin kylmästi toimiva vaimo voi kokea olevansa moraalisesti tukevammalla jalustalla kuin lämpimänhelliä viestejä lähettelevä mies? Molemmat jumittavat saappaansa oma-aloitteisesti kuraan, josta eivät irti pääse, ennen kuin kumpainenkin suostuu katsomaan peiliin.
Sä olet kujalla. Jos parisuhteen pelastamiseksi näytän viestiketjun, niin sen varmasti teen. Oli alla NDA tai ei. M44.
Huoramies, niitä tuntuu olevan paljon...
Oksettavia tapauksia, tuollaiset miehet tuovat mieleeni vain etovat kalunsa huorailuineen toisen naisen sisään, yökk!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi voinut ihan oma-alotteisesti näyttää viestiketjun sinulle, jos olisi halunnut todistaa, ettei mitään salailtavaa ole.
Miksi miehen pitäisi näyttää kirjesalaisuuden piiriin kuuluvaa sisältöä painostettuna? Miten näin kylmästi toimiva vaimo voi kokea olevansa moraalisesti tukevammalla jalustalla kuin lämpimänhelliä viestejä lähettelevä mies? Molemmat jumittavat saappaansa oma-aloitteisesti kuraan, josta eivät irti pääse, ennen kuin kumpainenkin suostuu katsomaan peiliin.
Sä olet kujalla. Jos parisuhteen pelastamiseksi näytän viestiketjun, niin sen varmasti teen. Oli alla NDA tai ei. M44.
Komppaan. Nainen tekee sosiaalialalla töitä, ja sille mun IT jutut on täyttä hepreaa. Mä voin paasata sille tuntitolkulla mun hommista ja asiakkaista...ja lopputulos on se että mistä mä nyt oikein puhuinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoramies, niitä tuntuu olevan paljon...
Oksettavia tapauksia, tuollaiset miehet tuovat mieleeni vain etovat kalunsa huorailuineen toisen naisen sisään, yökk!!
Miehet aina haukkuu naisia huoriksi, mutta tosiasiassa miehet ne niitä pahimpia huoria on.
Miesten huorailut painii omassa sarjassaan.
Juuri näin! Olin myös parisuhteessa, jossa sain sattumien kautta selville, että miehellä jonkinmoinen suhde erääseen naiseen. Raivostui silmittömästi kun yritin keskustella asiasta. Koska tietoa ei herunut, otin tähän naiseen itse yhteyttä. Ja siitähän se selvisi... Asia selvitettiin ja parisuhde jatkui. No, nyt sitten vuosi siitä eteenpäin tapahtui vastaavaa: puehlin oli kuumana, kondomeja hävisi (meillä oli käytössä muut ehkäisymentelmät, joten itse niitä emme kuluttaneet, vaan niitä oli jäänyt suhteen alkuajoista). Otin asian puheeksi ja mies raivostui jälleen. Ei suostu edes keskustelemaan aiheesta. Ei kertomaan mihin kondomit hävinneet.
En enää jaksanut alkaa siihe samaan salapoliisityöhön kuin aiemmin, vaan sanoin, että jatketaan sitten yhdessäeloa kun saa kerrottua totuuden (jos jatketaan...) . Mies ei ole tähän päivään mennessä kertonut mitään, joten olemme olleet erossa kuukauden. Ja erossa pysymme, koska mies selvästi patologinen valehtelija.