Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
261/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies Joensuussa oli ihan samanlainen. Oli vahvasti mukana vapaissa seurakunnissa ja hyysäsi 16 vuotiasta tyttöä, milloin milläkin tekosyyllä. Erohan siinä tuli. Kielsi kaiken, mutta kun näin muutaman tekstarin, tiesin että kyse oli suhteesta. Suhteessa oli muitakin raskauttavia osatelijöitä ja muutkin ympärillä ihmetteli.

Sittemmin mies on valitellut blogissaan ja seurakunnassa miten rankka ero oli ja miten minä halusin erota, ei hän.. vieritti uskovaispiireissä kaiken minun päälle! kertoi vieläpä juorun, että minä olisin pettänyt häntä..

Toivottavasti hänellä menee nykyisen vaimon kanssa paremmin, ei piilossa pidä muita suhteuta ja osaa arvostaa vaimoaan, eikä valehtele tälle.

Törkeää toimintaa ja kertoo, miten me uskovaiset ei olla tosiaankaan sen parempia kuin muutkaan. Toki tuo alaikäisen kanssa hästääminen jo rikollista...

Vierailija
262/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No kuule, kun vaikka ihan vahingossa ja ajatuksissaan. Asuvatkin erillään, niin ei siinä sellaista "rutiinisalaustakaan" ole. Tuskin sinäkään jättäisit esim. avaimiasi lähtiessäsi kotiisi ja painaisit oven kiinni muuten kuin vahingossa. Ja jos tahallaan, niin aika outoa, koska jonkun firman tai talkkarin kutsuminen avaamaan on aika kallista kuitenkin.

Ihminen unohtaa asioita, puhelimen säätöjä, avaimensa, kaikenlaisia salauksia jne. ja näistä saa kärsiä ja joskus se käry käy. Mitä ihmeellisimmistä asioista on salasuhde paljastunut; hotellihuoneen lasku taskussa, kondomi tai huulipuna autossa jne. Että sellainen idiootti näin toimii. Nyt sitten kävi köpelösti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Olen yli 45 ja kyllä mulle lapset kertoo pääosin mitä kaikkee puhelimella voi tehdä. Voi olla muitakin samanlaisia.

Leikkaisiko sinulla sen verran, että jos tiedät saavasi viestejä, joita et tahdo muiden nähtäväksi, että yrittäiset estää niiden näkymisen suoraan ruudulla?

Leikkaisko? Mitä se älyyn kuuluu. En kyllä osaisi estää näkymästä minä ainakaan. En ole tuo jota kommentoit.

Vierailija
264/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten-sana otsikossa = provo

Aloitus on liian huolella laadittu.

Jos tunnistat provon jo otskosta, niin miksi ihmeessä et ohita sitä olkia kohauttaen vaan asioiksesi avaat ketjun ja vielä kommentoit sitä?

Mitä tyydytystä siitä saa, että metsästää provoja ja rientää voitonriemuisena paljastamaan löytönsä? Jos avaus on mahdollinen ja koskettaa monen kokemusmaailmaa, ei ole MITÄÄN väliä sillä, onko tuo nimenomainen tapahtumaketju totta vai ei.

Näitä vastaavia tapauksia on paljon, pettureina sekä miehet että naiset. Miehet voivat vapaasti avata omat ketjunsa tänne tai - jos haluavat enemmän empatiaa ja tsemppausta - jollekin miesvaltaiselle sivustolle. Vertaistuki ja keskustelu aiheesta ei ole yhtään keneltäkään yhtään mitään pois. Tämä on KESKUSTELUPALSTA.

Vierailija
265/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Olen yli 45 ja kyllä mulle lapset kertoo pääosin mitä kaikkee puhelimella voi tehdä. Voi olla muitakin samanlaisia.

Leikkaisiko sinulla sen verran, että jos tiedät saavasi viestejä, joita et tahdo muiden nähtäväksi, että yrittäiset estää niiden näkymisen suoraan ruudulla?

Leikkaisko? Mitä se älyyn kuuluu. En kyllä osaisi estää näkymästä minä ainakaan. En ole tuo jota kommentoit.

Selaa asetuksia. Tai jos et jaksa/viitsi/osaa, pistä google-hakuun puhelimesi merkki ja malli sekä "miten estän viestien näkymisen lukitusnäytöllä". Ohjetta pukkaa. (Herranjumala että tämäkin pitää kirjoittaa auki, missä ovat tiedonhakutaidot???)

Vierailija
266/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miesvihaketju täydellä höyryllä jo käynnissä. Tästä se päivä lähtee!

Miesviha? En minä ainakaan miehiä vihaisi yksittäisen miehen tekemisten perusteella.

Vierailija
267/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin näyttämään viestiketjun, jos kerran on niin viaton, kun mies väittää. No, vetosi taas ylimustasukkaisuuteeni ja sitten vielä viestintäsalaisuuteen Suomessa...

Ja nyt kun stalkkaamisesta minua syytettiin, niin siihenhän ryhdyin. Samalla nimellä löytyi Facesta miehen kavereista nainen, joka tykkäillyt kaikista (harvoista) postauksista mitä mies tehnyt. Naisella niin hyvät yksityisyysasetukset, että hänestä en mitään tietoa juuri saanut, muuta kuin että asuu hieman kauempana, mutta kuitenkin eteläsuomessa hänkin. Suhdestatus ei ollut näkyvillä, eikä juuri mitään muutakaan. Kuvakin oli joku hassu kissakuva, eli kasvoja ei näkynyt.

AP

Hyvänyön toivotukset pusuhymiöin & kaikista miehen postauksista tykkääminen -> nainen tekee liian itseään tykö varatulle miehelle. Automaattisesti ei pahuuttaan, ihmiset nyt vaan tekee hölmöjä juttuja ihastuksissaan. Se, missä tarinan pahuus piilee, on se että kuulostaa siltä että miehesi aktiivisesti edesauttaa/yllyttää tilannetta.

Ylimustasukkaisuudesta pari omaa esimerkkiä. Oli työprojekti, jossa ei ihan normaalit virka-ajat päteneet. Dedis painoi pahasti päälle. Meitä oli neljän tiimi, kolme miestä ja minä.

No sieltähän sitten yhden kollegoista vaimo soitteli minulle alle tunnin välein tingaten mitä juuri nyt tarkalleen teemme/mitä tapahtuu/kauanko vielä kestää.

Toinen case. Tuli kollegan kanssa juttua remonttihommista. Ihan tätä perus eli kuka oli urakoitsija, miten kannattaisi toteuttaa. Töissä ei nyt kuitenkaan ehtinyt enempää puhua. No, laitoin sitten Facebookissa erikseen viestiä. Ja varmuus on 100%, että mitään flirttiä ei mukana ollut. Varsinkin kun kyseinen mies on omasta mielestäni suhdemielessä täydellisen epäkiinnostava. Kiva kollega kyllä ja tiesi remonteista. Jokunen viesti tuli vaihdettua kunnes: 'Minna tässä hei. Tässä sulle remonttifirmoja' ja netistä googlattu lista. Olin että jaahas :D:D

Vastenmielisiä nuo akat ja äijät jotka kuvittelevat että jokainen toista sukupuolta oleva yrittää heidän puolisonsa vietellä...

Vierailija
268/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähettelen pusuhymiöitä toisinaan jos siltä tuntuu vaikka kelle. Niin mies- kuin naispuoleisillekin kavereille.

Vierailija
269/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap istuu jälleen suu auki koneellaan, nyrkki rannetta myöten reiässä itseään vatkaten ja odottaa kommentteja...

Haettiinko sinutkin sitten jälkkäristä kotiin.

Vierailija
270/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha? En minä ainakaan miehiä vihaisi yksittäisen miehen tekemisten perusteella.

Ne ovat nämä amebasieluiset tyypit, jotka kuvittelevat että jokainen jolla on munat housuissa on hänen ikioman persoonansa jatke. Jokaisen historian miespuolisen sankarin urotyöt ovat hänen henkilökohtaisia saavutuksiaan ja jokaista yksittäistä miestä koskevat kommentit on suunnattu juuri hänelle. Ja sitten on herne nenässä ja KAIKKI NAISET p*skoja.

Ohita vaan ja jätä huomiotta, ovat toivottomia tapauksia.

Vierailija
271/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap istuu jälleen suu auki koneellaan, nyrkki rannetta myöten reiässä itseään vatkaten ja odottaa kommentteja...

Unissasi. Jos sinä harrastat itsesi ruhjomista keskustelupalstojen äärellä, se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin harrastaisivat.

Vierailija
272/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä kukaan normaali ihminen niin tee. Kommentin kirjoittaja, jolle vastasit sen sijaan levittää näitä miesviha sitä ja miesviha tätä ulinoita vähän jokaiseen ketjuun. Ressukka yrittää luoda mielikuvan siitä, että yhden miehen tai naisen tekemisen pohjalta koko ryhmän syyllistäminen olisi normaalia. Ei toimi muiden kuin mt-tapausten keskuudessa.

Vierailija
273/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta aloituksen perusteella miehellä on säätöä meneillään.

Totean kuitenkin myös, että tuo voi olla myös läppää. Joillakin huumoriin voi kuulua tuollainen yliflirttailu ilman, että siihen liittyy mitään muuta. Mulla on vastaavaa viestittelyä yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, emmekä ole toistemme tyyppiä, mutta viestittely on aina ollut tuollaista, jo vuosien ajan.

Sori mutta kyllä se mies tajuaa mistä on kyse, vaikka et itse halua sitä tunnustaa. Jotkut naiset tyrkyttää itseään huumorin varjolla.

Höpö höpö. Eipä tuossa ole mitän tunnustamista, huonoa huumoria vaan. Miksi tyrkyttäisi itseään kun kumpaakaan!! ei toinen kiinnosta.

Vierailija
274/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unissasi. Jos sinä harrastat itsesi ruhjomista keskustelupalstojen äärellä, se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin harrastaisivat.

Et sitten huomannut peittää laitteesi kameraa ja kuvaa masturboinnista päätyi tuntemattomien naureskeltavaksi.

Vierailija
275/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies Joensuussa oli ihan samanlainen. Oli vahvasti mukana vapaissa seurakunnissa ja hyysäsi 16 vuotiasta tyttöä, milloin milläkin tekosyyllä. Erohan siinä tuli. Kielsi kaiken, mutta kun näin muutaman tekstarin, tiesin että kyse oli suhteesta. Suhteessa oli muitakin raskauttavia osatelijöitä ja muutkin ympärillä ihmetteli.

Sittemmin mies on valitellut blogissaan ja seurakunnassa miten rankka ero oli ja miten minä halusin erota, ei hän.. vieritti uskovaispiireissä kaiken minun päälle! kertoi vieläpä juorun, että minä olisin pettänyt häntä..

Toivottavasti hänellä menee nykyisen vaimon kanssa paremmin, ei piilossa pidä muita suhteuta ja osaa arvostaa vaimoaan, eikä valehtele tälle.

Törkeää toimintaa ja kertoo, miten me uskovaiset ei olla tosiaankaan sen parempia kuin muutkaan. Toki tuo alaikäisen kanssa hästääminen jo rikollista...

Kyllä 16-vuotiasta voi painaa kunhan ei ole hänen opettaja tai valmentaja jne. Miksi naiset aina sanovat sen olevan rikollista? Samoin että seksin ostaminen on laitonta. Taidanpa kutsua mustan 18-vuotiaan illaksi käymään ;)

Vierailija
276/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö se ” vanha työkaveri” samalla salilla ja tykkää naida lounastunnilla?

Vierailija
277/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin"

Siis näit vahingossa miesystävän kännykän.

"Tuli sitten miesystävän kännykkään tekstiviesti, jonka vahingossa näin"

Noin piti kai olla.

Tämä!

Vierailija
278/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuuluisia "työkavereita" löytyy yheltä jos toiselta mieheltä. Kumma kun niitä ei koskaan tuoda kotiin tai muuten esitellä, mut hirveän tärkeitä ne aina on, vaikka kaikki on aina vaimon mielestä kuviteltua ;)

Vierailija
279/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 16-vuotiasta voi painaa kunhan ei ole hänen opettaja tai valmentaja jne. Miksi naiset aina sanovat sen olevan rikollista? Samoin että seksin ostaminen on laitonta. Taidanpa kutsua mustan 18-vuotiaan illaksi käymään ;)

Näin se vain on! Eihän ne Jarin huumekauppiaan seksikuvatkaan olleet vauvoista vaan Jarista pukeutuneena vauvaksi!

Vierailija
280/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin luetaan toistemme viestit, kun huvittaa. Näis se menee, kun ei ole salattavaa.

Samoin, usein huikataan toiselle jos lähempänä puhelinta, että voitko kattoo mitä viestissä on. Mitä ihmeen valtiosalaisuuksia siellä puhelimessa on, jos pitää lakikirjan kanssa sitä vahtia? Naurettavaa.

Teille ei varmaan ystävät kerro yksityisasioistaan luottamuksella?

Sinulleko tulee tekstaritilityksiä ystäviesi arkaluonteisista asioista? Mulle ei tosiaan tule tai todennäköisyys on hyvin pieni. Kyllä ne yksityisasiat kerrotaan ja jutellaan, ei tekstata.

Entä jos kerran tulee. Entä jos paras ystäväsi lähettää sinulle "mies petti, olen lähdössä kotoa, en jaksa nyt nähdä tai puhua..." haluatko, että oma miehesi näkee sen?

Itse en haluaisi, niin lähettäjänäkään kuin vastaanottajanakaan.

No varmista sitten ystävältäsi, ettei hän tee niin. Omat ystävämme ovat yhteisiä, jos ystävä lähtisi kotoaan, tulisi varmasti meille yöksi ja purkautuisi asioistaan meille molemmille. Eikä alun perinkään lähettäisi tuollaista asiaa tekstarina. 

Ystävät yhteisiä, miksi? Teillä ei varmaan voi olla toista sukupuolta olevia ystäviä joita toinen ei tunne?