Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin
Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.
Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.
No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.
No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.
Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sille toiselle naiselle soittopyyntö FBn kautta sinulle. Jos kaikki on ihan viatonta, niin hän soittaa, mutta jos siellä on sutinaa takana, niin mieshän siitä hermostuu. Voi olla vielä sekin, ettei se nainen edes tiedä sinusta.
Musta ei ehkä ole tähän, vaikka tätä mietin itsekin. Mitä mä sanoisin, jos soittaa?
"Tiedätkö, että se jolle lähettelet iltasuukkoja käy täällä p:nemassa mua melkein joka yö. Käykö se siellä sitten niin 2-3 iltana viikossa, kun ei ole täällä?"
Vai "Sun entinen työkaverisi on mun miesystävä, olisin halunnut tietää, mitä teillä oikein on meneillään".
Molemmat kuulostaa vähän typeriltä, jos joku soittaisi minulle näin.
AP
Olennaista on, että mies valehtelee sinulle ja suuttuu aiheellisista ja perustelluista epäilyistä, mikä on yleensä sen merkki, että epäilykset osuvat oikeaan.
Tämä on aina totta. Siinä vaiheessa kun ”suututaan”, ”häivytään” etc ollaan aina totuuden ytimessä. Tähän vielä jos saa kuulla ”huonosta itsetunnosta”,
”vainoharhaisuudesta” ja ehkä myös olevansa ”hullu”, ollaan niin lähellä totuutta, että toisen minuus alkaa hajoilla.Muistakaa myös ”hysteerinen” ja ”en ole koskaan sietänyt hysteerisiä naisia”.
Jep-jep. Enkä minä huoripukkeja.
Yrität manipuloida itkulla/ suuttumalla/ olemalla hankala kuuluu myös repertuaariin.
Yksi on myös: "Pidät minua jonain kevytmielisenä naistennaurattajana."
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi muu nainen kierrossa. Jos on sovittu ettei ole muita niin petos. Siinä tapauksessa itse heittäisin pihalle.
Vaimoni lupasi laihduttaa, lopettaa napostelun. Joka päivä silti salaa napostelee ja lihoo. Jos on sovittu ettei syö niin petos. Täytyy heittää pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?
No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.
Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.
Kahdeksankymppinen anoppini käyttää sujuvasti älypuhelinta.
Varmasti onnistuu nelikymppiseltäkin!
sanoisin tossa vaiheessa, että jompi kumpi meistä on idiootti, ja todista se kumpi se meistä on
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi voinut ihan oma-alotteisesti näyttää viestiketjun sinulle, jos olisi halunnut todistaa, ettei mitään salailtavaa ole.
Miksi miehen pitäisi näyttää kirjesalaisuuden piiriin kuuluvaa sisältöä painostettuna? Miten näin kylmästi toimiva vaimo voi kokea olevansa moraalisesti tukevammalla jalustalla kuin lämpimänhelliä viestejä lähettelevä mies? Molemmat jumittavat saappaansa oma-aloitteisesti kuraan, josta eivät irti pääse, ennen kuin kumpainenkin suostuu katsomaan peiliin.
Vilpittömästi ihmetyttää, miten ihmiset eivät tunnista provoa. Tämänkin tiesi jo pelkästään otsikosta sepitetyksi. No, mahtuuhan nettiin tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömästi ihmetyttää, miten ihmiset eivät tunnista provoa. Tämänkin tiesi jo pelkästään otsikosta sepitetyksi. No, mahtuuhan nettiin tekstiä
Osallistuin itse ihan siksi, että aiheena sinänsä valitettavan arkipäiväistä ja on kiva jakaa kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, kohtalot ja tapaukset jäävät joka tapauksessa fiktiivisiksi, tämäkin juttu "voisi olla totta". Sen pohjalta voi hyvin keskustella ja käydä lukemassa toisten mielipiteitä ja ratkaisuja. Ei se mun elämääni hetkauta onko ap:ta ja tekstiviestiä oikeasti olemassa - tilanteen tunnistaa kuitenkin moni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi voinut ihan oma-alotteisesti näyttää viestiketjun sinulle, jos olisi halunnut todistaa, ettei mitään salailtavaa ole.
Miksi miehen pitäisi näyttää kirjesalaisuuden piiriin kuuluvaa sisältöä painostettuna? Miten näin kylmästi toimiva vaimo voi kokea olevansa moraalisesti tukevammalla jalustalla kuin lämpimänhelliä viestejä lähettelevä mies? Molemmat jumittavat saappaansa oma-aloitteisesti kuraan, josta eivät irti pääse, ennen kuin kumpainenkin suostuu katsomaan peiliin.
Manipulointi-Markon yritys hyvä kymmenen jälleen 😁
Millainen AIKUINEN ihminen laittaa jollekin palstalle tällaista asiaa. Toivottavasti provo. Muuten olet kyllä ihan järkyttävän nolo.
Jos ei ollut provo, niin ei kukaan usko, että vahingossa näit. Kyttäät, koska olet epävarma. Hän on alkanut katsella muualle, koska ei rakasta sua enää. Suurin osa ihmisistä päättää erosta jo paljon ennen, kuin kertoo kumppanilleen.
Mies lupasi lähettää kuvakaappauksen eilisistä viesteistään tämän naisen kanssa minulle illalla. Saa nähdä, vahvasti edelleen epäilen.
Tarina on myös tässä iltapäivän kuluessa vähän muuttunut. Nainen oli kuulemma soittanut hänelle eilen töihin ja sitten sen jälkeen illalla laittanut muutaman viestin puhelimeen, joihin mies ei kuulemma ollut vastannut .
Eli selkeästi pohjustaa nyt sitä, että keskustelusta on poistettu kaikki miehen lähettämät viestit. Ja että se, ettei niissä keskusteltukaan "miten töissä menee"-juttuja, poistettiin sillä että olikin ollut yllättäin puhelu.
Kyllä mulla on kuulkaa ollut viimeiset 3 vuotta kiero mies miesystävänä. Täytyy myöntää, että olen itsekin hämmentynyt omasta tyhmyydestäni!!
Mutta ihan pakko vielä odottaa niitä kuvakaappauksia, mikäli nyt niitä laittaa... sen verran mielenkiintoiseksi tämä meni. Ja mies siis tulee olemaan entinen miesystävä, siitä nyt ei enää ole mitään epäilystäkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen AIKUINEN ihminen laittaa jollekin palstalle tällaista asiaa. Toivottavasti provo. Muuten olet kyllä ihan järkyttävän nolo.
Jos ei ollut provo, niin ei kukaan usko, että vahingossa näit. Kyttäät, koska olet epävarma. Hän on alkanut katsella muualle, koska ei rakasta sua enää. Suurin osa ihmisistä päättää erosta jo paljon ennen, kuin kertoo kumppanilleen.
Minusta tämä on todella hyvä aihe - provo tahi ei. Kerrankin suoraa puhetta tapuksista, joita sattuu ja tapahtuu. Ei millään tapaa noloa, vaan juuri näin nämä pitääkin käsitellä!
Vierailija kirjoitti:
Mies lupasi lähettää kuvakaappauksen eilisistä viesteistään tämän naisen kanssa minulle illalla. Saa nähdä, vahvasti edelleen epäilen.
Tarina on myös tässä iltapäivän kuluessa vähän muuttunut. Nainen oli kuulemma soittanut hänelle eilen töihin ja sitten sen jälkeen illalla laittanut muutaman viestin puhelimeen, joihin mies ei kuulemma ollut vastannut .
Eli selkeästi pohjustaa nyt sitä, että keskustelusta on poistettu kaikki miehen lähettämät viestit. Ja että se, ettei niissä keskusteltukaan "miten töissä menee"-juttuja, poistettiin sillä että olikin ollut yllättäin puhelu.
Kyllä mulla on kuulkaa ollut viimeiset 3 vuotta kiero mies miesystävänä. Täytyy myöntää, että olen itsekin hämmentynyt omasta tyhmyydestäni!!
Mutta ihan pakko vielä odottaa niitä kuvakaappauksia, mikäli nyt niitä laittaa... sen verran mielenkiintoiseksi tämä meni. Ja mies siis tulee olemaan entinen miesystävä, siitä nyt ei enää ole mitään epäilystäkään.
Ap
Älä turhaan syyttele itseäsi. Ei ole sinun vikasi, että mies tekee noin.
No siis jos ilmaantuisi täydellinen katumus, tunnustus ja parannus sinä voisit vielä harkita, mutta nyt näyttää kovasti luistelulta...
Hän nyt kuitenkin vielä selvästi haluaisi pitää sinut eli sinä olet vähintään yhtä tärkeä kuin tuo toinen.
Vierailija kirjoitti:
No siis jos ilmaantuisi täydellinen katumus, tunnustus ja parannus sinä voisit vielä harkita, mutta nyt näyttää kovasti luistelulta...
Hän nyt kuitenkin vielä selvästi haluaisi pitää sinut eli sinä olet vähintään yhtä tärkeä kuin tuo toinen.
Ja kuinkaa monta olla ”vähintään yhtä tärkeä kuin tuo toinen” suhteessa - käsiä ylös!
Joo-o 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkaa monta olla ”vähintään yhtä tärkeä kuin tuo toinen” suhteessa - käsiä ylös!
Joo-o 😁
*montaa kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänkin jutun olis voinu tiivistää muutamaan lauseeseen.
Mitäs urkit.
Oliko liian haastavaa somen mädättämille aivoillesi lukea kahta lausetta pidempää avausta?
ohis
Luin koko jutun, mutta asiaa siinä oli vain nimeksi. Provon tunnistaa juuri siitä, että niissä kerrotaan laveasti juttua ja asiaa ei juuri ole.
Pysyisit sinäkin asiassa, niine mätinen aivojesi kanssa.
Ah, miten tällä palstalla kukkii aito välittäminen, rakkaus ja huolenpito sekä ylitsevuotava empaattisuus lähimmäisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miesvihaketju täydellä höyryllä jo käynnissä. Tästä se päivä lähtee!
Juu, täähän liittyy nimenomaan siihen että kysees on MIES eikä siihen että tämä PETTI...
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut olla tänne asti noin tyhmän ukon kanssa? Pettämisen sääntö nro 1. "Vain salattuja viestejä" Kaikki miehet pettää, mutta vain dorkat jää kiinni.
No tämä! Urpo mies kun ei ole laittanut viesti ilmotuksia piiloon. Nyt satutti sua ihan turhaa omaa tyhmyyttään.
Mielestäni ei ole pettämistä tollanen viestittely. Mutta se pitää tehdä hienotunteisesti ettei turhaan loukkaa toista. Miten se sulta on pois jos äijä viesteilee jonku toisen naisen kanssa? Itsehän sanoit että teillä on kaikki ok ja suhde voi hyvin.
Ei toista voi omistaa, ja hyvä niin :) Jos et voi olla miehen kanssa tuon jälkeen, niin sitte täytyy erota. Outoa vaan on erota jos kerran tuntee että elää hyässä suhteessa...
Jos teillä muuten menee hyvin, antaisin äijän pitää huvinsa. Jos menee liiallisuuksiin, eli tekstailee niin paljon että koet sen ajan/huomion olevan sinulta pois, niin sitte on keskustelun paikka.
Jos mun miehelle naiset lähettelisi viestejä niin hän kyllä kertoisi niistä. Siis jos yhtäkkiä joku vanha tuttu niitä alkaisi lähettelemään. Mikäli ei kertoisi, niin ero olisi paras ratkaisu, sillä kertomatta jättämiselle ei olisi kuin yksi syy.