Miten joku KEHTAA ostaa ruuhka-aikaan kaupasta vessapapaeria???
Olin tänään noin viiden aikaan Jyväskylän prismassa ja järkytyin, kuinka ihmiset ihan muina miehinä ostavat vessapaperia ruuhka-aikana. Eikö ihmisiä yhtään nolota tai hävetä? Kassa ja kaikki muut ihmiset näkevät, että juuri tuohon paperiin hän pyyhkii perseensä. Ja he ajattelevat sinua pöntöllä pyyhkimässä sillä paperilla. Ei ole mielestäni hirveän häveliästä ilmoittaa KOKO MAAILMALLE, että minäpä ostan tässä vessapaperia ja aion käyttää tätä perseen pyyhkimiseen! Hyi hemmetti.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
No mihinkäs sinä sen anus reikäsi pyyhit sammaleeseenko?
En tiedä ap:sta, minä ainakin pesen käsisuihkulla. Kuivaan kyllä paperilla.
Voi,voi, ap ,miten voit käydä kaupassa,kun et osta vessapaperia.Kaikkihan ajattelee just silloin,että pyyhit jätöksesi sormillasi. Siis aloituksesi on just noin absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään noin viiden aikaan Jyväskylän prismassa ja järkytyin, kuinka ihmiset ihan muina miehinä ostavat vessapaperia ruuhka-aikana. Eikö ihmisiä yhtään nolota tai hävetä? Kassa ja kaikki muut ihmiset näkevät, että juuri tuohon paperiin hän pyyhkii perseensä. Ja he ajattelevat sinua pöntöllä pyyhkimässä sillä paperilla. Ei ole mielestäni hirveän häveliästä ilmoittaa KOKO MAAILMALLE, että minäpä ostan tässä vessapaperia ja aion käyttää tätä perseen pyyhkimiseen! Hyi hemmetti.
Juu, ehdottomasti samaa mieltä. Minä tilaan vessapaperit aina nettikaupasta. Olisihan se nyt hävettävää, että ihmiset saisivat tietää, että minäkin paskon.
nimim. pikkujulkkis
Joskus nuorena olin kaupan kassalla töissä, ja oli asiakkaita, jotka olettivat, että saavat ilmaisen muovipussin, kun ostavat jotain niin hävettävää kuin vessapaperia.
Mäpä kehtasin ostaa liukuvoidetta ja jumalattoman ison kesäkurpitsan. Eikä mitään muuta. Mitähän se myyjä parka nyt ajattelee :D
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Disgusting!
Aattele sitä kuinka jotkut ostaa 5 pisaran tampooneja.
Ilmoittavat koko maailmalle kuinka isot vuodot heillä on ja kuinka pistävät ihmiset miettii että tunkevat niitä vaginaansa.
Huhhuh että on naiset inhottavia.
Ja miehet luulevat, että tamponikoot on luokiteltu pillun löysyyden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pese takapuolianne ison hädän jälkeen??? Tuli tästä ketjusta vaan mieleen. Ei kuivalla paperilla oikein saa puhtaaksi. Siksi menee niin jumalaton määrä vessapaperia...
Me ollaan sen verran rikkaita, että on varaa vessapaperiin.
Taidat kärsiä ummetuksesta,jonka syynä ovat psyykkiset ongelmat.