Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku KEHTAA ostaa ruuhka-aikaan kaupasta vessapapaeria???

Vierailija
16.08.2018 |

Olin tänään noin viiden aikaan Jyväskylän prismassa ja järkytyin, kuinka ihmiset ihan muina miehinä ostavat vessapaperia ruuhka-aikana. Eikö ihmisiä yhtään nolota tai hävetä? Kassa ja kaikki muut ihmiset näkevät, että juuri tuohon paperiin hän pyyhkii perseensä. Ja he ajattelevat sinua pöntöllä pyyhkimässä sillä paperilla. Ei ole mielestäni hirveän häveliästä ilmoittaa KOKO MAAILMALLE, että minäpä ostan tässä vessapaperia ja aion käyttää tätä perseen pyyhkimiseen! Hyi hemmetti.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn Prismassa aina aamukolmelta ostamassa vessapaperia. Valepuvussa tietenkin.

Käytän myös valepukua. Ensin käyn valepuku päällä ostamassa vessapaperit, kuukautissuojat, kondomit, kasan herkkuja ja kaljaa ynnä muut nolot tavarat. Vien tavarat kotiin ja vaihdan normivaatteet päälle ja käyn ostamassa kaikki terveelliset ruoat ja talouspaperin kun se ei ole niin noloa kuin vessapaperi.

Vierailija
22/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan netistä. Toimitetaan pakettiautomaattiin huomaamattomassa paketissa ilman lähettäjänimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tänään myös ruuhka-aikaan Prismassa ja arvaa mitä ostin!? Intiimialueiden sheivausgeeliä! Kyllä ne nyt miettii siellä miten tuokin raskaana oleva nainen nyt kyykistelee suihkussa ja yrittää saada sheivattua, HUI!!! Käyttää JUURI tuota geeliä joka osti!!

Vierailija
24/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haen Tokmannilta aina kerralla kaksi säkkiä Emboa. Parempi hävetä kerralla kunnolla.

Eikö Embo ole kuitenkin laadukkaampaa kamaa? Mä sentään ostan säästöpakkauksen KELTAISTA Serlaa! Ei paljon enää nolommaksi pääse.

Vierailija
25/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän se sinuakin HAITTAA? Voi elämä..

Vierailija
26/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessapaperin, kondomit, terveyssiteet ym voi ostaa hyvillä mielin siinä samalla muiden ostosten mukana vaikkapa siihen ruuhka aikaan. Samaan kärryyn voi hyvällä omallatunnolla laittaa myös uudet, pikkarit, rintsikat ja bokserit. Ostetaan sitä mitä tarvitaan, koska niin toisetkin tekee. 

Vierailija
27/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai senkö tähden kaikki hoitajaopiskelijat varastavat vessapaperia koulusta? Eivät kehtaa ostaa kaupasta?

Kyllä hoitajat ja hoitajaopiskelijat kehtaa. Heille ruumiineritteet on arkipäivää

Varastavat ehkä köyhyyttään?

Vierailija
28/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta päätellen odotin jonkun valittavan kuinka yksittäisen verrapaperipaketin ostaja tukkii kaikki kassat :D

Vierailija
29/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan talouspaperia ja leikkaan sen kahtia. Ei tarvitse kaupassa hävetä vessapaperin ostoa.

Talouspaperi tukkii putket

Vierailija
30/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään noin nelikymppisen naisen ostavan TENOJA!!! Eikä näyttänyt edes häpeävän virtsankarkailuaan, joten oli pakko hävetä hänen puolestaan.

Vierailija
31/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai senkö tähden kaikki hoitajaopiskelijat varastavat vessapaperia koulusta? Eivät kehtaa ostaa kaupasta?

Kyllä hoitajat ja hoitajaopiskelijat kehtaa. Heille ruumiineritteet on arkipäivää

Varastavat ehkä köyhyyttään?

Eiku nuukuuttaan. Sinne hakeutuu kaikkein turvallisuushakuisimmat ihmiset

Vierailija
32/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperin ostajia vasta katsotaankin syyttävästi, kun kuitenkin käyttävät sen WC-paperina ja tukkivat kaikki kaupungin putket.

Vierailija
33/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään noin nelikymppisen naisen ostavan TENOJA!!! Eikä näyttänyt edes häpeävän virtsankarkailuaan, joten oli pakko hävetä hänen puolestaan.

Sanoiko että ostaa äidilleen. Ei nämä mulle tule

Vierailija
34/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta päätellen odotin jonkun valittavan kuinka yksittäisen verrapaperipaketin ostaja tukkii kaikki kassat :D

Niin minäkin ja olen erittäin pettynyt tähän ap:n tarinaan.

Vierailija
35/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperin ostajia vasta katsotaankin syyttävästi, kun kuitenkin käyttävät sen WC-paperina ja tukkivat kaikki kaupungin putket.

On syytäkin katsoa syyttävästi

Vierailija
36/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostat mitä tahansa syötävää, minä pystyn kuvittelemaan sinut lappamassa sitä naamaasi ja analysoin minkälaisena kakkana se tulee ulos. Eikö sinua hävetä?

Vierailija
37/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan lapseni asialle, lähikaupasta juuri ennen yhtätoista jolloin on mahdollisimman vähän porukkaa liikenteessä. Olen tietenkin laittanut lapsilleni kommandopipot päähän, ettei kukaan tunnistaisi heitä omikseni ja saisi tietää, että ostamme vessapaperia.

Vierailija
38/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan lapseni asialle, lähikaupasta juuri ennen yhtätoista jolloin on mahdollisimman vähän porukkaa liikenteessä. Olen tietenkin laittanut lapsilleni kommandopipot päähän, ettei kukaan tunnistaisi heitä omikseni ja saisi tietää, että ostamme vessapaperia.

No miten te ne kommandopipot saatte ostettua ilman paheksunnan kohteeksi joutumista? Jäätte nalkkiin viimeistään kassalla.

Vierailija
39/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin.

Itse ostan aina sen suurimman säkin, sen jonka kassalle raahaaminen vaatii melkein haarukkatrukin.

Vierailija
40/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten te ne kommandopipot saatte ostettua ilman paheksunnan kohteeksi joutumista? Jäätte nalkkiin viimeistään kassalla.

Ei varmana ollut vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi