Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku KEHTAA ostaa ruuhka-aikaan kaupasta vessapapaeria???

Vierailija
16.08.2018 |

Olin tänään noin viiden aikaan Jyväskylän prismassa ja järkytyin, kuinka ihmiset ihan muina miehinä ostavat vessapaperia ruuhka-aikana. Eikö ihmisiä yhtään nolota tai hävetä? Kassa ja kaikki muut ihmiset näkevät, että juuri tuohon paperiin hän pyyhkii perseensä. Ja he ajattelevat sinua pöntöllä pyyhkimässä sillä paperilla. Ei ole mielestäni hirveän häveliästä ilmoittaa KOKO MAAILMALLE, että minäpä ostan tässä vessapaperia ja aion käyttää tätä perseen pyyhkimiseen! Hyi hemmetti.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ostan vessapaperia niin kanniskelen sitä vielä siitä kantokahvasta enkä piilota ostoskassiin!! Sen näkee puoli keskustaa kun kuljen wc-paperipaketin kanssa!

Vierailija
42/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Disgusting!

Aattele sitä kuinka jotkut ostaa 5 pisaran tampooneja.

Ilmoittavat koko maailmalle kuinka isot vuodot heillä on ja kuinka pistävät ihmiset miettii että tunkevat niitä vaginaansa. 

Huhhuh että on naiset inhottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002 lähetti tekstarin ja pyysi trollinsa takaisin. Kokeile uudestaan muutaman vuoden päästä, ehkä näin typerät jutut menee silloin söpönä retrona läpi.

Vierailija
44/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin pelkästään vessapaperin takia tukkuun kortin, sieltä on hyvä hakea pari säkkiä kerrallaan. Kaikki ajattelevat luonnollisesti, että ne päätyvät johonkin ravintolaan tai pizzapaikkaan. Samalla ostan hämäyksenä jauhosäkin, paistorasvapöntön, tynnyrin tomaattimurskaa tai pari kiloa perunasalaattia. Niiden hävittäminen taas on oma lukunsa..

Ainoa vaaranpaikka on että törmää lähistöllä johonkin tuttuun. Mutta se ei pelaa joka pelkää ja onneksi paikka on kuitenkin vähän syrjässä teollisuusalueen laitamilla. Ja tietty muutamat selitykset on mietitty valmiiksi.

Vierailija
45/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan talouspaperia ja leikkaan sen kahtia. Ei tarvitse kaupassa hävetä vessapaperin ostoa.

Talouspaperi tukkii putket

Ei ole minulla koskaan tukkinut. Viemäriputket ovat paksuja ja talouspaperi taipuisaa.

Vierailija
46/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun ostan vessapaperia niin kanniskelen sitä vielä siitä kantokahvasta enkä piilota ostoskassiin!! Sen näkee puoli keskustaa kun kuljen wc-paperipaketin kanssa!

Sama! Ettäs kehtaan :D

Vierailija
47/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään noin nelikymppisen naisen ostavan TENOJA!!! Eikä näyttänyt edes häpeävän virtsankarkailuaan, joten oli pakko hävetä hänen puolestaan.

Aaaaargh! Mä ostan Tenoja kun ne on ainoita jotka riittää silloin kun iskee Niagarakuukautiset. Ja nyt kaikki luulee että mä kärsin virtsankarkailusta. En kestä tätä häpeän määrää. Siis ihan kauheeta!! Nyt masentaa niin että taidankin tästä lähteä hamppuköysiostoksille. Mutta entä jos kassa arvaa että olen tekemässä ns henkilökohtaista ratkaisua, kuinka noloa se sitten olisi. Täähän on ihan kauheeta. En mä taida enää kehdata käydä ostoksilla ollenkaan. Kävisköhän mies Tenaostoksilla mun puolesta? Kehtaisiko se?

Vierailija
48/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarne Tenkanen kertoi aikoinaan kuuluisuuden huonoista puolista suurin piirtein näin:

Jos käy ostamassa kaupasta vessapaperia, niin seuraavan päivän lööpissä lukee, että Tenkanen käy paskalla!

Vierailija
49/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa ostaa wc-paprua ollenkaan. Tilaan netistä suoraan kotiovelle, niin että toimitus on keskellä yötä. Maksaa tietysti aika monta, mutta on sen arvoista. En halua menettää mainettani naapureiden ja muiden tuttujen silmissä.

Vierailija
50/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut asian, pyyhkimällä hanurini -hokkuspokkus- lompakkoon piilotamillani jenin seteleillä. Jos tukku on tuhti, että ei paskalle taivu, paskasen pöksyyni ja pistän wunderbaumit roikkuman takataskuuni. Näin pääsen herättämättä huomiota kassoilla, enkä tunne itseäni kummalliseksi. Suosittelen lämpimäkseni.

Vierailija
51/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Mä en kehtaa ostaa wc-paprua ollenkaan. Tilaan netistä suoraan kotiovelle, niin että toimitus on keskellä yötä. Maksaa tietysti aika monta, mutta on sen arvoista. En halua menettää mainettani naapureiden ja muiden tuttujen silmissä.

Huono ratkaisu. WC-paperin toimittaja tietää missä asut!

WC-paperi pitääkin ostaa toiselta paikkakunnalta käteisellä kasvot peittävään huppariin pukeutuneena.

Eikä mistään naapurikunnasta, vaan ainakin sadan kilometrin päästä.

Näitä ostosmatkoja varten on hyvä olla joku epämääräinen autonritsa väärillä kilvillä.

Tosin kaikki tämä on turhaa, jos sattuu kotona jäämään kiinni vessapaperirullan kanssa, jolloin puolisolle paljastuu, että käyt paskalla.

Parempi olisikin elää erakkona metsässä ja pyyhkiä sammaliin...

Vierailija
52/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan siivouspyyhkeitä. Kassalla voi seistä ylpeän näköisenä pinkan vieressä.

Tuossa vasta siisti ihminen, ne ajattelevat kassajonossa. Oikeasti pyyhin niihin kotona perseeni. Rätit voi pestä pesukoneessa ja käyttää yhä uudelleen.

Vierailija
53/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan siivouspyyhkeitä. Kassalla voi seistä ylpeän näköisenä pinkan vieressä.

Tuossa vasta siisti ihminen, ne ajattelevat kassajonossa. Oikeasti pyyhin niihin kotona perseeni. Rätit voi pestä pesukoneessa ja käyttää yhä uudelleen.

Tuo on ihan ok, kunhan et sylje lattiakaivoon.

Vierailija
54/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voi olla erilailla siellä Porvoossa. Mutta jos asut jossain toisessa kaupungista, niin kannattaa tarkistaa se sun pääkoppa, että onko siellä kaikki kunnossa. On oikeesti ihan normaalia ostaa sitä veskipaperia, 24/7.

Vierailija
55/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haen Tokmannilta aina kerralla kaksi säkkiä Emboa. Parempi hävetä kerralla kunnolla.

Sanot tutulle vastaantulijalle, että "ei hätä ole tämän näköinen". Ja tuttava vastaa tietysti, että "ai, mutta sittenhän teillä pyyhkii hyvin".

Vierailija
56/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy p*skalla. Mitä v*tun noloa siinä pitäis olla ? Ei viitti äässiään sormeenkaan pyyhkiä. Kasva ja kehity hyvä ihminen.

Vierailija
57/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy p*skalla. Mitä v*tun noloa siinä pitäis olla ? Ei viitti äässiään sormeenkaan pyyhkiä. Kasva ja kehity hyvä ihminen.

Kaikki EI käy paskalla!

Esimerkiksi mun auto käy bensiinillä.

Vierailija
58/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn Prismassa aina aamukolmelta ostamassa vessapaperia. Valepuvussa tietenkin.

Käytän myös valepukua. Ensin käyn valepuku päällä ostamassa vessapaperit, kuukautissuojat, kondomit, kasan herkkuja ja kaljaa ynnä muut nolot tavarat. Vien tavarat kotiin ja vaihdan normivaatteet päälle ja käyn ostamassa kaikki terveelliset ruoat ja talouspaperin kun se ei ole niin noloa kuin vessapaperi.

Tän on pakko olla Ritva... :)))

Laatuteatteri esittää, taas...

Vierailija
59/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pese takapuolianne ison hädän jälkeen??? Tuli tästä ketjusta vaan mieleen. Ei kuivalla paperilla oikein saa puhtaaksi. Siksi menee niin jumalaton määrä vessapaperia...

Vierailija
60/68 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma kaytan tuohta

mut kun revin sita tuohta koivuista ni hitto jengi kattoo et ai nyt toi on menos pskalle.

Ei voi voittaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi