Miten joku KEHTAA ostaa ruuhka-aikaan kaupasta vessapapaeria???
Olin tänään noin viiden aikaan Jyväskylän prismassa ja järkytyin, kuinka ihmiset ihan muina miehinä ostavat vessapaperia ruuhka-aikana. Eikö ihmisiä yhtään nolota tai hävetä? Kassa ja kaikki muut ihmiset näkevät, että juuri tuohon paperiin hän pyyhkii perseensä. Ja he ajattelevat sinua pöntöllä pyyhkimässä sillä paperilla. Ei ole mielestäni hirveän häveliästä ilmoittaa KOKO MAAILMALLE, että minäpä ostan tässä vessapaperia ja aion käyttää tätä perseen pyyhkimiseen! Hyi hemmetti.
Kommentit (68)
Itse haen Tokmannilta aina kerralla kaksi säkkiä Emboa. Parempi hävetä kerralla kunnolla.
Mä ajattelen aina että jos joku ei osta wc-paperia, niin ne pyyhkii käsiinsä kakkapyllynsä.
No mihinkäs sinä sen anus reikäsi pyyhit sammaleeseenko?
no pitäskö mun hävetä, kun ostin eilen pelkästään vessapaprua kaupasta ja tosiaan klo 17-18 välissä
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina, minä se vasta kehtaan.
Jos AP olisi tosissaan, olisi hän tuollaisella ajattelulla jo suljetulla osastolla, eikä pääsisi nettiin. Siis AP:n kirjoitus on huumoriosastoa.
Mutta sinä olet ihan helvetin outo kummajainen joka miettii tosi erikoisia asioita.
Ihan sama ostaisiko joku tupakkaa tai alkoholia tai liukuvoidetta, kortsuja.. mitä väliä.
Aiotko koko loppuelämäsi elää miettien että mitä joku toinen miettii sinun ostoksistasi ?
Toisen ihmisen ostokset eivät ole sinun päänpattejasi, paina se pieneen mieleesi.
Mitä väliä on mitä kello on tiettyjen ostosten tekemiseen ?
..
Tää oli jo niin kipeän huono että 3/5!
Kun huonous menee tarpeeksi pitkälle, se on jo hienoa. Otetaas vaikka joku M.A. Numminen, sen karmeus on loistavuutta!
No vessapaperit kuuluisikin ostaa sillein tosi salamyhkäisesti ettei kukaan vaan huomaa. Yksi tapa on laittaa kasa kauppakasseja paperipakkauksen päälle, mutta tietty kassalla tulee sitten nolo tilanne kun se paljastuu sieltä kassien alta. Mitähän se kassahenkilökin ajattelee? Varmaan kassoilla pojassa pitämistä kun satoja ihmisiä tulee ostamaan vessapaperia ja joutuu miettimään jokaisen pöntöllä vääntämässä paskaa. Vessapaperit kannattaisikin tilata netistä, mutta toisaalta se lähettäjä saa sitten tietää jopa kyseisen ihmisen nimen ja osoitteen ja varmaan kirjoittaa kohta someen mitä vessapaperimerkkiä kukakin käyttää. Vaikeita juttuja nämä, kun onhan se noloa käyttää vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
No vessapaperit kuuluisikin ostaa sillein tosi salamyhkäisesti ettei kukaan vaan huomaa. Yksi tapa on laittaa kasa kauppakasseja paperipakkauksen päälle, mutta tietty kassalla tulee sitten nolo tilanne kun se paljastuu sieltä kassien alta. Mitähän se kassahenkilökin ajattelee? Varmaan kassoilla pojassa pitämistä kun satoja ihmisiä tulee ostamaan vessapaperia ja joutuu miettimään jokaisen pöntöllä vääntämässä paskaa. Vessapaperit kannattaisikin tilata netistä, mutta toisaalta se lähettäjä saa sitten tietää jopa kyseisen ihmisen nimen ja osoitteen ja varmaan kirjoittaa kohta someen mitä vessapaperimerkkiä kukakin käyttää. Vaikeita juttuja nämä, kun onhan se noloa käyttää vessapaperia.
Pokassa
Juuri tuon vuoksi minä pyyhin takapuoleni talouspaperiin.
No ei siinä mitään, mutta näin kerran kun pariskunta osti kondomeja! Nehän olisi voineet yhtä lailla huutaa suureen ääneen, että kuulkaa kaikki, tänä iltana aiomme n-ssia!!! Vähemmästäkin traumatisoituu!!!!!!!!!!!!!!!! Soitin poliisin ja lähdin itkemään itseni uneen.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli jo niin kipeän huono että 3/5!
Kun huonous menee tarpeeksi pitkälle, se on jo hienoa. Otetaas vaikka joku M.A. Numminen, sen karmeus on loistavuutta!
M.A. Nummisen mummi kysyi häneltä joskus: "Mitäs sinä Mauri Antero teet nykyään työksesi?" Mauri antero vastasi: Minä laulan. Mummi: "Älä valehtele!"
Ai senkö tähden kaikki hoitajaopiskelijat varastavat vessapaperia koulusta? Eivät kehtaa ostaa kaupasta?
Minä käyn Prismassa aina aamukolmelta ostamassa vessapaperia. Valepuvussa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos AP olisi tosissaan, olisi hän tuollaisella ajattelulla jo suljetulla osastolla, eikä pääsisi nettiin. Siis AP:n kirjoitus on huumoriosastoa.
Hullu mt-potilas joka kaverinsa kanssa juoksee ympäri pöpilää vartijat perässään ja se toinen hullu huutaa että vartijat saavuttaa meidät, johon tämä toinen vastaa että ei mitään hätää, me olemme pari kierrosta edellä :D
Minä ostan talouspaperia ja leikkaan sen kahtia. Ei tarvitse kaupassa hävetä vessapaperin ostoa.
On sulla ongelmat. Oletko ajatellut terapiaa?