Ero seksiongelmien takia?
Saan varmaan nyt muutamat vihat niskaani, mutta ajattelin silti uskaltautua kysymään av-raadin mielipiteitä tällaisesta tilanteesta:
Olen naimisissa oleva nelikymppinen nainen, ja meillä on melko pienet lapset. Suhteemme alussa seksielämä oli hyvää ja kivaa, mutta viimeiset muutamat vuodet on ollut ongelmaa sillä saralla. Miehelläni ei joko seiso tai sitten jos seisoo niin hän ei kestä kuin alle puoli minuuttia. Eli sänkyelämämme on hyvin vähäistä tai silloin kun sitä on, niin kaikki tapahtuu niin nopeasti, että en ehdi ollenkaan mukaan. Mies ei ole kovin innostunut hoitelemaan minua muulla tavalla, joskus kyllä, mutta ei kovin usein, ja toisaalta se muu tapa ei oikein minulle riitä, kun kuitenkin tykkään eniten yhdynnästä. Olen elänyt tilanteen vuoksi puutteessa muutaman vuoden ja tilanteen vuoksi parisuhteemme on muuttunut muutenkin valjummaksi ja etäisemmäksi, olemme lähinnä kuin kämppiksiä, joilla on yhteiset lapset (ei turhaan sanota, että seksi on parisuhteen liima). Ymmärrän, että mies ei tarkoituksella ole tuollainen, vaan kyse on jostain terveysongelmista, jotka aiheuttavat hänellekin kärsimystä ja kai häpeääkin (koska välttelee aihetta, sanoo että ei voi ongelmalle mitään vaikka parhaansa tekee). Olen miettinyt jo pidempään, että joudunko elämään seksittömän loppuelämän vai pitäisikö erota saadakseen vielä joskus kunnon seksiä. Pettää en halua, eikä mieheni halua meille avointa suhdetta.
Tilanne on varmaan vähän sama, kuin jos naisella (vaimolla) olisi vaikkapa vulvodynia, eikä hän pystyisi sen vuoksi kunnon seksiin ja mies miettisi jättävänsä vaimonsa tuon vuoksi.
Mitä muut tekisi tässä tilanteessa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä rikkoisi perhettäni, vaikka en saisi seksiä enää ikinä. Oman kärsimyksen pystyn kestämään, mutta lasteni kärsimystä en
Masokismi on mielenhäiriö. Kiva jättää lapsille tuollainen taakka - not. Mieti mikä syyllisyys heitä painaisi loppuelämän jos tajuaisivat että äiti jätti oman elämänsä elämättä heidän takiaan. Se pilaisi heidänkin mahdollisuutensa onneen. Sairasta.
Elämää jää elämättä kun ei voi kiertää baareissa levittämässä jalkojaan jollekin miehelle ja laulaa voimaantuneen Kaija Koota. :D
Outo kommentti. En minä ainakaan laula mitään viitosen äänelläni, enkä käy baareissa enkä uskaltaisi harrastaa seksiä oudon ihmisen kanssa. Silti arvostan seksiä.
Sinä et laula, etkä käy, ap ei tiedä = kyseistä käytöstä ei esiinny
Varmaan saattaa olla olemassa joitakin naisia, jotka noin toimivat, mutta miten se liittyy aloitukseeni? Oma tuttavapiirini on asiallista, koulutettua ja sivistynyttä väkeä, niin naiset kuin miehetkin, en vietä aikaa pubiruusujen enkä pubipenojen kanssa, joten heidän tekemiset ei elämääni juuri liikauta. Ap.
Miksi käytät aikaasi näihin sivujuoni päivityksiin?
Totuus on, että muutamassa vuodessa se toinen ihminen alkaa iholla tuntumaan vastenmieliseltä. Kysy keltä vaan. Liiallinen läheisyys ja toinen joka päivä kyljessä alkaa etoamaan. Luonnollista. Ei luonnotonta.
Ei eläimetkään kiehnää 24 seiska toistensa kimpussa, vaan vain ns juoksuaikoina, kun perillisiä hankitaan.
Että tämä on se oikea totuus. Ei se prnoteollisuuden tuottama mielikuva, että naiset on ihan hulluina miesten perään 24 seiska - ei todellakaan ole. Muutamia hetkiä, nuorempana useammin, kun se lastentekohormoni ajaa siihen. Mutta kysy keltä vaan, menee muutama vuosi - niin ei sitä toista vaan jaksa kyhnyämään viereensä kuin kone.
Paljon parempi olisi, että puolisot eläisi erillään ja miehellä olisi visiteerausoikeus lapsiinsa - ja toki elatusvelvollisuus. Mutta hei kas. Niinhän se taitaa mennäkin tässä maassa nykyään. Sen muutaman vuoden jälkeen tai kulissiliitoista lasten vuoksi. ;)
Ip lehdet myy seksiartikkeleita vain klikkien tai ostojen takia. E i se kenenkään todellisuutta ole - vain valehteluja tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä rikkoisi perhettäni, vaikka en saisi seksiä enää ikinä. Oman kärsimyksen pystyn kestämään, mutta lasteni kärsimystä en
Masokismi on mielenhäiriö. Kiva jättää lapsille tuollainen taakka - not. Mieti mikä syyllisyys heitä painaisi loppuelämän jos tajuaisivat että äiti jätti oman elämänsä elämättä heidän takiaan. Se pilaisi heidänkin mahdollisuutensa onneen. Sairasta.
Elämää jää elämättä kun ei voi kiertää baareissa levittämässä jalkojaan jollekin miehelle ja laulaa voimaantuneen Kaija Koota. :D
Outo kommentti. En minä ainakaan laula mitään viitosen äänelläni, enkä käy baareissa enkä uskaltaisi harrastaa seksiä oudon ihmisen kanssa. Silti arvostan seksiä.
Varmaan saattaa olla olemassa joitakin naisia, jotka noin toimivat, mutta miten se liittyy aloitukseeni? Oma tuttavapiirini on asiallista, koulutettua ja sivistynyttä väkeä, niin naiset kuin miehetkin, en vietä aikaa pubiruusujen enkä pubipenojen kanssa, joten heidän tekemiset ei elämääni juuri liikauta. Ap.
Mistä ajattelit yksinhuoltajan seksisi saada sivistyneesti, jos se kerran on noin tärkeää, että olet valmis rikkomaan perheesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät aikaasi näihin sivujuoni päivityksiin?
Ohis mutta niinhän sinäkin juuri teit.
t. eri
Impotenssi 40+ miehellä, jolla ennen on pelannut hyvin, on oire stessistä tai jostain vakavammasta terveysongelmasta. Pakota lääkäriin. Huolehdi miehen riittävästä unesta ja vapaa-ajasta. Muista, että kyse on terveydestä, ei miehisyydestä.
Ehkä miehen ego ei sitä kestä, että sinä otat ohjat ja hän joutuu puhumaan sinulle ja lääkärille terveysongelmistaan. Sinä olet kuitenkin ainoa, joka voi häntä auttaa. Eron jälkeen hän jää yksin ongelmansa kanssa. Vaikka päätyisitte eroon, teet hänelle suuren palveluksen, jos saat hänet edes alkuun avun hakemisessa, ja tiedätpä tehneesi parhaasi.
Itsellä sama tilanne päällä. Löydän itseni kerta toisensa jälkeen samasta tilanteesta, mieli on pettynyt ja loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakaan sukupuolella ei ole mitään oikeutta yksipuolisesti tuomita parisuhteen toista osapuolta seksittömään elämään, vielä vähemmän loppuelämään.
Vaimot ovat niitä jotka pihtaavat useimmin, mutta miesten kuuluisi vaan hillitä himojaan ja tyytyä kerran kuukaudessa "pakolliseen" avioseksiin, tai vielä harvemmin. Seksiä haluavista aviomiehistä puhutaan täälläkin halveksuen, pitää elää vaimon haluttomuuden mukaan, koska muu perhe-elämä sujuu, vaimo on mallivaimo paitsi...sitten kun mies etsiin seksisuhteensa muualta, niin nämä mallivaimot kirjoittavat tänne ja parkuvat kauhuissaan kuinka kaikki oli niin hyvin, mutta se itsekäs sikamies petti, miksi halusi tuhota lapset ja koko elämän byääh!!!
Kun toinen ei halua edes yrittää tehdä ongelmalle mitään, niin sellainen ihminen on äärimmäisen itsekäs, eikä hänellä ole niin mitään oikeutta vinkua, jos puoliso lähtee.
lol oletko sä muuten koskaan uskaltautunut tapaamaan niitä naisia livessä, joista tällä palstalla haaveilet ja aloitat sata mielikuvitustarinaa, mitäs jos -teemalla...
voi sua rassukkaa. melkein sua käy sääliksi. jos ei tuntisi sua paremmin...
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että muutamassa vuodessa se toinen ihminen alkaa iholla tuntumaan vastenmieliseltä. Kysy keltä vaan. Liiallinen läheisyys ja toinen joka päivä kyljessä alkaa etoamaan. Luonnollista. Ei luonnotonta.
Mutta kysy keltä vaan, menee muutama vuosi - niin ei sitä toista vaan jaksa kyhnyämään viereensä kuin kone.
Taas menee yleistys metsään, siksi se on vaarallinen tapa leikkiä vaikka kuinka olisin provoon tarttunut. Nimittäin itsellä alla 14 vuotta pitkä suhde jossa seksiä ja läheisyyttä on riittänyt jokaiselle vuodelle - alkuaikojen tyyliin. Loppua ei vieläkään näy, mutta olemme keskustelleet jo aikoja sitten miehen iän vuoksi mahdollisten ongelmien saapumista ja kuinka sitten toimimme. Molemmat erinomaisen tyytyväisiä perheelliseen avioelämään ja kiertävä vitsi onkin että alle kuusi kertaa päivässä on teeskentelyä. Muista ongelmista selviää paljon paremmin YHDESSÄ kun on liima kunnossa, rakkaus ja myötämielisyys toisen arvostuksen ja kunnioituksen kanssa käsikädessä. Tätä ennen elin suhteessa missä kerran viikossa pupuilua oli miehen ongelmien takia normi, toki erosimme monista muistakin syistä mutta luonteeni olisi taatusti "katkeroitunut" ajan kanssa lisääntyvään erillisyyteen.
Päivittäin harkitsen eroa tai pettämistä.
Seksiä on meillä kerran pari kuussa. Naista ei vaan kiinnosta. Milloin on syynä väsymys, minun pitkä työpäivä, punkki koirassa jne
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on meillä kerran pari kuussa. Naista ei vaan kiinnosta. Milloin on syynä väsymys, minun pitkä työpäivä, punkki koirassa jne
Punkki koirassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on meillä kerran pari kuussa. Naista ei vaan kiinnosta. Milloin on syynä väsymys, minun pitkä työpäivä, punkki koirassa jnePunkki koirassa??
No jos irroitat vaimosi koirasta sen punkin, niin etkö silti saa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Impotenssi 40+ miehellä, jolla ennen on pelannut hyvin, on oire stessistä tai jostain vakavammasta terveysongelmasta. Pakota lääkäriin. Huolehdi miehen riittävästä unesta ja vapaa-ajasta. Muista, että kyse on terveydestä, ei miehisyydestä.
Ehkä miehen ego ei sitä kestä, että sinä otat ohjat ja hän joutuu puhumaan sinulle ja lääkärille terveysongelmistaan. Sinä olet kuitenkin ainoa, joka voi häntä auttaa. Eron jälkeen hän jää yksin ongelmansa kanssa. Vaikka päätyisitte eroon, teet hänelle suuren palveluksen, jos saat hänet edes alkuun avun hakemisessa, ja tiedätpä tehneesi parhaasi.
Miksi vaimon tehtävä on huolehtia miehen riittävästä unesta? Eikö mies ole sen verran aikuinen, että osaa itse huolehtia nukkumisestaan?
Miten pakotetaan mies lääkäriin?
ei s e k si ole mikään liima HÖLMÖÖÖÖÖÖ sut on vaan aivopesty luulemaan niin..
s e k s u aali suus tulee vain pakottomissa suhteissa esiin oikein eikä missään tämä on velvollisuus ja mun oikeus suhteissa - sä vaikutat esim äärimmäise takakireältä, joten ei ihme jos vaimoketta tökkii sun.. noh.. virkamiesmäiyys. kello on viisi ja on lauantai - missä viipyy mun s e k si ja saunakalja...
onko suomalaiset miehet (tai vaan tää tylsä harmaa trölli) näin lapsellisia..
saada seksiiiiiiiiiiiiiiiäääbyäääääääääääääh... missämunseksiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
mähaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun....
ei taatusti halua naiset tuollaisia miehiä. piste.
Vierailija kirjoitti:
ei s e k si ole mikään liima HÖLMÖÖÖÖÖÖ sut on vaan aivopesty luulemaan niin..
s e k s u aali suus tulee vain pakottomissa suhteissa esiin oikein eikä missään tämä on velvollisuus ja mun oikeus suhteissa - sä vaikutat esim äärimmäise takakireältä, joten ei ihme jos vaimoketta tökkii sun.. noh.. virkamiesmäiyys. kello on viisi ja on lauantai - missä viipyy mun s e k si ja saunakalja...
Olen hetero ja naimisissa miehen kanssa. Ap.
Erosin pari vuotta sitten pitkästä suhteesta ja seksin vähyys oli yksi iso syy. En vain halunnut elää loppuelämääni kämppiksinä. Meillä ei kyllä ollut yhteisiä lapsia, eikä mitään lääketieteellisesti korjattavaa syytä seksittömyyteen. Kumpaakaan ei vaan oikein enää napannut ne hommat toisen kanssa.
Nykyisessä suhteessa saan seksiä niin paljon kuin haluan ja mies haluaa pitää sekä omaa että mun kiinnostusta seksiin yllä - en usko, että ongelmia tulee tulevina vuosinakaan ainakaan yrityksen puutteesta. Vaihtamalla todellakin parani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on meillä kerran pari kuussa. Naista ei vaan kiinnosta. Milloin on syynä väsymys, minun pitkä työpäivä, punkki koirassa jnePunkki koirassa??
Syitä riittää ja uusia keksitään kun naistani ei seksi kiinnosta. Jos vahingossakaan kyseenalaistan syyn tai sanon vastaan niin on seuraava kuukausi olla hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä riittää ja uusia keksitään kun naistani ei seksi kiinnosta. Jos vahingossakaan kyseenalaistan syyn tai sanon vastaan niin on seuraava kuukausi olla hiljaista.
Ehkä sä oot vaan huono sängyssä?
Kauheeta!