Mies perui treffit kun kuuli että minulla on kuorma-autokortti
Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"
Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.
Tietääkseni AB
Nykyään autokoulusta saa oletuksena B-kortin eli henkilöauton ajamiseen oikeuttavan kortin.
A (moottoripyörä) ja C (kuorma-auto) vaativat lisätunteja.
Kyllä BC-kortinkin siis voi suorittaa suoraankin.
Itse olin ekassa työpaikassani varastoapulaisena ja sinne oli sitten kerran tulossa kuorma ja mun ohjaajana/pomona toiminut henkilö sitten totesi, että sieltä tulee sitten sellainen kuski, joka ei tee mitään.
No rekka tuli pihaan ja kuski peruutti auton lastausoven lähelle. Rekan nupista laskeutui nuori näpsäkän oloinen nainen.
Lähinnä tämä jäi mieleen siksi, että se minua ohjannut henkilö oli itsekin nainen, mutta jo hieman vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kuorma-autokortti. Sillä ei tee juurikaan mitään. Viimeksi olen kuorma-autoa ajanut inssissä. Käytännössä tilaisuudet missä voisin ja saisin ajaa kuorma-autoa ovat todella vähäiset koska minulla ei ole ammattipätevyyttä. Joten ei se kuorma-autokortti kerro juuri mistään mitään.
M44
Voithan sinä auttaa kavereita toimimalla kuorma-auton muuttokuskina.
Onhan se melko arveluttavaa heteromiehelle jos nainen on kouluttautunut rekkalesboksi tai muuten lorttokuskiksi
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melko arveluttavaa heteromiehelle jos nainen on kouluttautunut rekkalesboksi tai muuten lorttokuskiksi
Onpa se miehen heterous tuossa tapauksessa heikoissa kantimissa.
Täällä myös hevostyttö, joka ajoi kuorma-autokortin. Sitä onkin sitten tullut tarvittua miehen firmassa. En tiedä sietikö hän paremmin epänaisellisuutta vai menikö tositarve edelle. Mutta ei hän tykkää meikatuista naisistakaan. Kun eihän sitten tiedä miltä nainen oikeasti näyttää.... Mies ei myöskään tykkää vahvanmakuisista ruuista, tuoksuista jne. Silmiinkin kuulemma sattuu kun joku on oikein tällätty.