Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit kun kuuli että minulla on kuorma-autokortti

Vierailija
14.08.2018 |

Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"
Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.

Vierailija
2/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.

Tietääkseni AB

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä ei ollut itsellä kuin B-kortti ja jotenkin koki kolahduksen "miehisyydessään". Anna vässykän olla.

Vierailija
4/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epävarmasta moehestä ei olisi ollut sulle mitään iloa, unohda.

Vierailija
5/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vissiin joo. 

Vierailija
6/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pelkkä B-kortti, ennen muinoin oli AB. C-kortti todellakin ajettava erikseen.

Mutta ap, onpa kyllä ihme mies! :-/

Minullakin on C-kortti, koska kilpailen ratsastuksessa ja haluan että tarvittaessa voin itse ajaa hevosautoa. Ja kyllä pidän itseäni hyvinkin naisellisena.

Vierailija
7/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin uskottavaa.

Vierailija
8/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitko sä halunnut tuollaisen miehen? Hyvä vaan että tajusi itsekin olevansa vääränlainen. Ihmettelen muuten, että miten sattumalta tulee kenenkään kanssa puheeksi toisten ihmisten ajokortit. Mulla ei ole aavistustakaan millaisia ajokortteja mun tutuilla on, eikä kiinnostakaan.

Vierailija
9/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mies ajatelltu loppuun asti.... nyt se joutuu ajamaan kaikki reissut esim matkailuautolla, ei voi ottaa olutta kuin illalla pari....

Vierailija
10/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin uskottavaa.

Ja trolli jatkaa jälkeesi "keskustelua" itsensä kanssa. 0/5. Ei jatkoon.

Vierailija
11/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole ihan hyvä, että perui nyt? Ei tarvi sitten kuunnella ihmeellisiä sovinistisia mielipiteitä. Minullakin on kuorma-autokortti, kun aikanaan ajattelin, että se on hyvä olemassa, jos joskus hommaa hevoskuljetusauton. Eli ihan naisellisista syistä sen voi myös tällainen vähän vanhempi ihminen omistaa.

Vierailija
12/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kateellinen kun sillä on vain henkilöautokortti. Sulla on isompi kuin sillä. Sitä on monen miehen vaikea kestää. Mutta mullapas ei oo ollenkaan! Kyllä mä voin sua deittailla. Terveisin, Tosimies

Vierailija
13/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten lukenut vastauksia ennen kirjoittamista, täällä oli näköjään jo toinenkin, joka samasta syystä hommannut c-kortin kuin minä. 

11

Vierailija
14/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehellä ei ollut itsellä kuin B-kortti ja jotenkin koki kolahduksen "miehisyydessään". Anna vässykän olla.

Hän olisi heikkoitsetuntoisuudessaan kateellinen myös miehelle, jolla on kuorma-autokortti. Tämä on hyvä esimerkki miten alemmuskompleksi, yleinen ihmisviha ja katkeruus naamioidaan naisvihaksi. Jotkut miehet eivät mitenkään osaa käsitellä omia tunteitaan, syy on sitten aina siinä toisessa.

Vierailija
15/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuolleet lokitkin lentää.

Vierailija
16/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treffailette mänttejä miehiä?

Vierailija
17/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ajeta, sulla on väärää tietoa!!!!

Vierailija
18/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain siistiä kun nainen osaa ajaa kuorma-autoa! 😎 Mulla itsellä vaan b-kortti 😁

M31

Vierailija
19/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti että oot rekkalesbo :)

Vierailija
20/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"

Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?

Naisilta pitäisi kieltää autoilu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän