Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit kun kuuli että minulla on kuorma-autokortti

Vierailija
14.08.2018 |

Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"
Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko hommasi moottoripyörän ja sekin aiheuttaa joissakin miehissä jotain pienuuden tunnetta. Kommentoidaan ihme juttuja ja joillekin se on ollut este tapailulle. Kyllä on pienestä kiinni joidenkin itsetunto.

Itse olen törmännyt siihen että kun minulla on ollut aina iso auto koirien takia, pakettiauto, niin se on joillekin ollut hirveä este. Paljon on tullut kommenttia että miksi ei pienempi kelpaa. No kelpaisi toki mutta ei me kaikki mahduta niihin.

Kaverilla sitten taas uusi auto aiheuttaa närää joissakin miehissä. Nää on jänniä juttuja.

Nykyinen mieheni ei välitä tuollaisista. Meidän suhteen aikana hänellä ollut aina se kauppakassiauto ja minulla iso auto. Moottoripyörää olen haaveillut ja mies on valmis auttamaan hankinnassa koska hänelläkin sellainen on.

Vierailija
42/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piti sitten mainostaa sitä korttia? Ainakin minulle tulee heti mieleen rekkales pot. Satakiloinen tatuoitu ja hieltä haiseva valas. Ei jatkoon.

Miehet haluaa naisellisia naisia. Jos kovasti tuo esiin perinteisiä miehisiä asioita, niin totta kai se laskee kiinnostusta. Epäreilua? Kyllä. Mutta näin se vaan toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ex-apella oli aikanaan kuulemma periaate, että maksaa jälkikasvulleen ajokortin, jos ajavat ABC / BC (nuoremmat eivät enää saaneet automaattisesti A:ta). Eli siis maksoi nimenomaan kuorma-autokortin. En mä tiedä mikä logiikka siinä oli, kun perheen 4 tyttärestä 3 joko ei aja autoa ollenkaan tai ajaa harvoin (yksi kävi autokoulun vasta nelikymppisenä, mutta ei silti uskalla ajaa autoa). Eikä ole tainneet perheen 2 poikaakaan liiemmin autokoulun jälkeen kuorma-auton tai sellaiseksi rekisteröidyn ajoneuvon ratissa olla. Mutta onpahan kaikilla kortissaan se C, siis heillä, joille isä maksoi autokoulun. 

Vierailija
44/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko hommasi moottoripyörän ja sekin aiheuttaa joissakin miehissä jotain pienuuden tunnetta. Kommentoidaan ihme juttuja ja joillekin se on ollut este tapailulle. Kyllä on pienestä kiinni joidenkin itsetunto.

Itse olen törmännyt siihen että kun minulla on ollut aina iso auto koirien takia, pakettiauto, niin se on joillekin ollut hirveä este. Paljon on tullut kommenttia että miksi ei pienempi kelpaa. No kelpaisi toki mutta ei me kaikki mahduta niihin.

Kaverilla sitten taas uusi auto aiheuttaa närää joissakin miehissä. Nää on jänniä juttuja.

Nykyinen mieheni ei välitä tuollaisista. Meidän suhteen aikana hänellä ollut aina se kauppakassiauto ja minulla iso auto. Moottoripyörää olen haaveillut ja mies on valmis auttamaan hankinnassa koska hänelläkin sellainen on.

(Kärjistys)

Kuinka moni nainen haluaa miehen, joka pukeutuu mekkoon ja käyttää huulipunaa? Kuten mainittua, nää on jänniä juttuja.

Vierailija
45/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan myös saman ilmiön naismotoristina. Mulla on iso 1100cc moottoripyörä ja se ärsyttää kovin monia miehiä, tosin myös naisia.

Jos pukeudun naisellisesti esim. ajolegginseihin ja valkoiseen takkiin ja hiukset jää näkyviin kypärän alta, rupeaa autoilijat käyttäytymään idioottimaisesti. Muutaman kerran on käynyt niin, että joku audi tai bemari lähtee kaahaamaan perään kun olen sellaisen ohittanut. Jos taas teen ohituksen mustissa unisex-mallisissa goretex vaatteissa ja hiuksen on takin alla niin kukaan ei provosoidu.

Mulla menee yleensä myös todella kauan että uskallan sanoa kellekään uudelle tuttavuudelle että harrastan moottoripyöräilyä, ihan työkavereista lähtien.

Vierailija
46/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, siellä ituhippi pilvenpolttaja "mies" joka polkee jopolla, sai sätkyt kun naisella on kuorma-autokortti. Hyvä vaan ap kun et pidemmälle edennyt moisen vätyksen kanssa.

Vierailija
47/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kuorma-autokortti. Sillä ei tee juurikaan mitään. Viimeksi olen kuorma-autoa ajanut inssissä. Käytännössä tilaisuudet missä voisin ja saisin ajaa kuorma-autoa ovat todella vähäiset koska minulla ei ole ammattipätevyyttä. Joten ei se kuorma-autokortti kerro juuri mistään mitään.

M44

Vierailija
48/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.

Tietääkseni AB

B

A on moottoripyöräkortti, eikä sitä ole saa enää kymmeniin vuosiin automaattisesti henkilöautokortin kylkiäisinä.

Vierailija
49/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on jotain siistiä kun nainen osaa ajaa kuorma-autoa! 😎 Mulla itsellä vaan b-kortti 😁

M31

Niin munkin mies sanoi kun oli vielä pelkkä poikaystävänretale ja sille selvisi että tulevalla anopillaan eli mun äidillä on suurinpiirtein kaikki mahdolliset ajokorttiluokat panssarivaunua lukuunottamatta. No, toi selittyy sillä että äiti oli hevosharrastaja, ratsasti kilpaa ja oli ennen opintojen aloittamista nuorena monta vuotta Saksassa ja Ruotsissa tallilla töissä. Töihin kuului myös hevosten kuskaaminen ja äiti ajoi täysperävaunukortinkin. Saa ajaa linja-autoakin. Nyt tosin uhkasi että hakee kaikkien raskaiden ajokorttiluokkien poistoa kun ammattiautoilua koskevan lain mukaan lääkärintarkastuksia tulee muistaakseni 55 vuoden rajapyykin jälkeen joka toinen vuosi ja itse ne pitää maksaakin. Kun ei enää noita kortteja tarvitse ja hyvin vähän henkilöautoakin kuulemma.

Vierailija
50/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Hevospiireissä kaikilla naisilla on vähintään pikku-E ja kuorma-autokortti eli yhdistelmä BEC, useimmilla myös joku isompi D-yhdistelmä. Jollain ne hevoset pitää liikuttaa raveihin ja ratsastuskisoihin ja takaisin kotitalliin. Ei ne yksin liiku.

Vierailija
51/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa jäi ajokortista kiinni.

Joku nainen tuossa ylempänä ihmetteli moottoripyörän vaikutusta. Samalla tavalla jotkut naiset vieroksuu moottoripyörää miehellä.

Vierailija
52/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Kärjistys)

Kuinka moni nainen haluaa miehen, joka pukeutuu mekkoon ja käyttää huulipunaa?

Olen pragmaatikko. Jos miehellä on jokin hyödyllinen "feminiininen hyve", kuten lahjakkuutta leipomisessa, niin pitäisin siitä kovasti! Kun siis sehän helpottaa minun elämääni eikä ole minulta pois, jos miehellä on osaamista, speksejä ja motia. En myöskään pahoittaisi mieltäni, jos miehellä olisi AirFryer, leivänpaahdin, hiustenhoitoainetta tai peräti pyykinhuuhteluainetta 😂

Tuskin aloituksen nainen näytti väärältä/pahalta, sillä ulkonäkö riitti kunnes ajokorttimerkintä tuli ilmi.

Vierailija
53/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo olis jos löytyy korttia, ei tarttis aina olla ite kevytkuormurin ratissa.

Vierailija
54/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi jos mies olisi vaikka sairaanhoitaja tai päiväkodissa töissä. Tykkään kyllä maskuliinisista miehistä, mutta ei nuo poissulje toisiaan. Minäkin liikun vapaalla kesäisin usein mekossa ja talvisinkin on naiselliset vaatteet, paitsi kun teen pihatöitä. Pientä ehostusta teen myös töihin. Työvaatteet on tottakai ne mitä vaaditaan. Nykyään on tosin naisten mallejakin työvaatteissa. Valitettavasti tämä asennevamma näkyy työelämässäkin ja on vaikea työllistyä naisena. Nytkin taas määräaikainen sopimus.

Se työkseen ajava nainen aiemmasta vastauksesta.

Vierailija
55/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama ongelma sotilasarvojen kanssa. Tuskin alikessu haluaa vänrikin naisekseen.

Vierailija
56/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan aikaan (hyvä sellainen?) kun ajoi C-kortin niin A ja B tulivat siinä sivussa, nykyisessä kortissa siis ABeC, prätkää en ole koskaan omistanut mutta pientä, siis tosi pientä kuumetta keväisin on ollut havaittavissa 😁

Vierailija
57/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa voin jopa uskoa tämän. Minulla on käyttöautona auto jonka ajamiseen tarvitaan C-kortti. Ajan töissä traktoria ja muita koneita. Miehet järkyttyy asiasta vielä tänäkin päivänä, lähinnä kaupunkilaiset.

Järkytys muuttuu joko vihaksi tai vähättelyksi, uskomatonta mutta totta.

Vierailija
58/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama ongelma sotilasarvojen kanssa. Tuskin alikessu haluaa vänrikin naisekseen.

Entäs jos alik (n) ja vänskä (n), onko ongelmaa tiedossa?

Vierailija
59/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kukaan tekee kuorma-autokortilla jos ei ole tarkoitus ajaa kuorma-autoa? Eiköhän siinäkin ole tarkoitus olla ikäänkuin vähän muita "parempi".

Vierailija
60/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos alik (n) ja vänskä (n), onko ongelmaa tiedossa?

Ainakin alikessulle on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän