Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit kun kuuli että minulla on kuorma-autokortti

Vierailija
14.08.2018 |

Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"
Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen väärinkäsitys. Mies kutsui tökerösti epänaiselliseksi jostain muusta syystä. AP ei kestänyt asiaa ja väitti syyksi ajokorttia.

Vierailija
22/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todella vahva huonon provon maku tässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja aikoinani ajanut ABC:n. Olin 21 kun sain kortin kouraan.

Ei kuorma-auton ajaminen ole mikään ihmeellinen asia! Mukavampana sitä pidän kun henkilöautoa. Autoissa on kevennetty ohjaus joten raskauteenkaan ei  voi vedota.  

Ajoin kortin koska halusin voida ajaa hevoskuljetus autoa. Samalla saan ajaa autoa jossa 9 matkustajaa itseni lisäksi. Erittäin hyvä olemassa.

Yhteenkään mieheen en ole törmännyt jonka ego ei sitä kestä. Ja jos törmään, oma on päänsärkynsä.

Vierailija
24/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhdytkö myös väljässä ruutupaidassa?

Vierailija
25/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te todella pidätte toisistanne niin senkus luovut siitä sun ajokortista niin sitten sä oot taas riittävän naisellinen niin voitte olla yhdessä.

Vierailija
26/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat sitten ainakin peruuttaa aisaan.....

Vierailija
27/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat sitten ainakin peruuttaa aisaan.....

Ja sinä taas puolestasi et taida tietää, mikä on kuorma-auto.

Vierailija
28/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rekkanaisen pastilleja?

Vierailija
29/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhah! :D Mutta ap, eikö ole hyvä juttu että selvisi jo ennen treffejä että jo tällainen asia oli kolaus tämän ihmisen itsetunnolle.. Mitenkäs sitten muut asiat jatkossa? Kuorma-autokortti on cool, arvostan.

N26

Vierailija
30/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.

Nykyään pelkkä B-kortti, ennen muinoin oli AB. C-kortti todellakin ajettava erikseen.

Mutta ap, onpa kyllä ihme mies! :-/

Minullakin on C-kortti, koska kilpailen ratsastuksessa ja haluan että tarvittaessa voin itse ajaa hevosautoa. Ja kyllä pidän itseäni hyvinkin naisellisena.

No ehkäpä se sitten oli ihmemies siis Angus Macgyver 😂

Vierailija
31/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhah! :D Mutta ap, eikö ole hyvä juttu että selvisi jo ennen treffejä että jo tällainen asia oli kolaus tämän ihmisen itsetunnolle.. Mitenkäs sitten muut asiat jatkossa? Kuorma-autokortti on cool, arvostan.

N26

ps. minulla ei ole edes ajokorttia vielä ja harmittaa. Hankin heti kun on rahaa ja käytännön syistä. Kuorma-autokorttia tuskin tarvitsen, pakettiauto riittää jos on muuttoa tai jotain.  Ei avuttomuus ole naisellisuutta. Ehkä jollekin kontrolloijamiehelle; "oikeaa" naisellisuutta sellainen taitaa pelätä, mitä se sitten onkaan.

Vierailija
32/86 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähti että oot rekkalesbo :)

Kuorma-autokortti ei oikeuta rekan ajoon. Eli siinä tapauksessa oli vielä tyhmän tietämätönkin. Kuten sinä.

Vierailija
33/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihaa nyt. Jos joku nainen peruisi treffit koska mies on ammatiltaan terveydenhoitaja niin tuota naista ja hänen valintaansa kehuttaisiin täällä kilpaa.

Vierailija
34/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin!

Vierailija
35/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään ukrainalaisen naisen, jonka äiti ei puoleen vuoteen hyväksynyt tyttärensä ajokorttia ja autoa. Äidin mielestä naisen ei pidä ajaa autoa.

Vierailija
36/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Leminen?

Vierailija
37/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita miehiä on oikeastikin. Minulla on ajokortissa kaikki kirjaimet ja kaikkea olen ajanutkin, bussia, rekkaa... On joskus ghostattu kun on kuullut ammattini. 😃 Hyvä toki vaan että en itsekään aikaa enempää tuhlannut. Vapaalla olen kyllä ihan naisellinen.

Vierailija
38/86 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä oli se pakollinen rekkalesbokommentti?

Vierailija
39/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono trolli mutta naiset on naisia. Heti kun aihe olisi niin miesvihaajat kurkku suorana.

Ei ihme nykynaiset kärsii mielenterveysongelmista 😂🤭

Vierailija
40/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Kuulin A:lta että B sanoi jotain.

MT-tapaukset: Mies on sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän