Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit kun kuuli että minulla on kuorma-autokortti

Vierailija
14.08.2018 |

Tuli viesti "Kuulin just semmoisen jutun, että tajusin ettet ole mun tyyppiä, vähän naisellisemmat naiset on"
Oli kuullut yhteiseltä tuttavaltamme sattumalta että minulla on kuorma-autokortti. En tee mitään autohommaa työkseni, mutta ilmeisesti tällainen on jollekulle liikaa?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kukaan tekee kuorma-autokortilla jos ei ole tarkoitus ajaa kuorma-autoa? Eiköhän siinäkin ole tarkoitus olla ikäänkuin vähän muita "parempi".

No esimerkiksi monien matkailuautojen kuljettamiseen tarvitaan C-kortti. Mitä ihmeen "muita parempi"?

Vierailija
62/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kuorma-autokortti. Sillä ei tee juurikaan mitään. Viimeksi olen kuorma-autoa ajanut inssissä. Käytännössä tilaisuudet missä voisin ja saisin ajaa kuorma-autoa ovat todella vähäiset koska minulla ei ole ammattipätevyyttä. Joten ei se kuorma-autokortti kerro juuri mistään mitään.

M44

Minulla on kuorma-autokortti ollut yli 20 vuotta, kertaakaan en ole kuorma-autolla ajanut. Mutta koko ajan on ollut autoja mitkä vaatii c kortin. Aiemmin oli isompi maasturi ja koko ajan ollut paku mikä rekistöröity kuorma-autoksi. Harva ymmärtää miten paljon esim paksuja on rekisteröity kuorma-autoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös autokoulussa ajeta automaattisesti B ja C kortti? Eli tuo kuorma-autokortti on kaikilla jotka ovat ajoluvan suorittaneet autokoulussa? Joten mitä epänaisellista tuossa ajokortissa nyt oikein onkaan.

Tietääkseni AB

B

A on moottoripyöräkortti, eikä sitä ole saa enää kymmeniin vuosiin automaattisesti henkilöautokortin kylkiäisinä.

Mulla on AB-kortti mutta en ole koskaan ajanut moottoripyörää edes kokeeksi.

64/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto tyypillä, ehkä et mitään menettänyt kun perui

Vierailija
65/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kukaan tekee kuorma-autokortilla jos ei ole tarkoitus ajaa kuorma-autoa? Eiköhän siinäkin ole tarkoitus olla ikäänkuin vähän muita "parempi".

No esimerkiksi monien matkailuautojen kuljettamiseen tarvitaan C-kortti. Mitä ihmeen "muita parempi"?

Ihan tarkkaan tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
66/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ennen, siis kauan sitten, sai yhdellä insillä ABC kortin-> ABeC ja en ole yhtään parempi kuin pelkkä B korttinen.

Vierailija
67/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa ns. kevytkuorma-autoja, joiden ajamiseen tarvitaan C-kortti, vaikka ne näyttävät ihan pakettiautoilta.

Vierailija
68/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa jäi ajokortista kiinni.

Joku nainen tuossa ylempänä ihmetteli moottoripyörän vaikutusta. Samalla tavalla jotkut naiset vieroksuu moottoripyörää miehellä.

Varsinkin jos on kalju, pujopartainen ja tatuoitu liivityyppi : )

69/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Huono itsetunto tyypillä, ehkä et mitään menettänyt kun perui

Itsellä myös AB, pikku E ja C 

Vierailija
70/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorma-autokortti naisella ei häiritse, kunhan ei aja elääkseen. Ei ole ensimmäisenä kiinnostavien ihmisten listalla ajoipa nainen sitten taksia, kaivinkonetta, lähettipakua tai rekkaa, mutta ei mulla ole ammattiautoilijoita miespuolisinakaan kavereina. Enimmäkseen niiden jutut kuulostaa tylsiltä.

Moottoripyöräilevät naiset eivät taas kiinnosta, koska moottoripyörät eivät kiinnosta minua itseänikään. Ei kyse ole aina pienuudesta tai alemmuuskompleksista noiden juttujen kanssa, vaikka moni haluaa ajatella jonkun superlatiivin itselleen. En halua golffariakaan, koska sen harrastus vie pois yhteisestä ajasta ja mikäli golffarinainen arvostaa yhdessäoloa niin ei hänkään katsele kaltaistani vesillä ja luonnossa viihtyjää parisuhdemielessä. 

Vierailija
71/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorma-autokortti naisella ei häiritse, kunhan ei aja elääkseen. Ei ole ensimmäisenä kiinnostavien ihmisten listalla ajoipa nainen sitten taksia, kaivinkonetta, lähettipakua tai rekkaa, mutta ei mulla ole ammattiautoilijoita miespuolisinakaan kavereina. Enimmäkseen niiden jutut kuulostaa tylsiltä.

Moottoripyöräilevät naiset eivät taas kiinnosta, koska moottoripyörät eivät kiinnosta minua itseänikään. Ei kyse ole aina pienuudesta tai alemmuuskompleksista noiden juttujen kanssa, vaikka moni haluaa ajatella jonkun superlatiivin itselleen. En halua golffariakaan, koska sen harrastus vie pois yhteisestä ajasta ja mikäli golffarinainen arvostaa yhdessäoloa niin ei hänkään katsele kaltaistani vesillä ja luonnossa viihtyjää parisuhdemielessä. 

Parisuhteessa on pidemmän päälle hyväksi jos molemmilla pysyy omat harrastukset ja jutut eikä yhdessä olla aina 24/7. Sinä voit veneillä sillä aikaa kun golffari käy golffaamassa tai motoristi ajamassa.

T: 17 vuotta onnellisesti naimisissa ollut naismotoristi

Vierailija
72/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkkaan tiedät mitä tarkoitan.

No en todellakaan. Etkä taida itsekään tietää, kun et osannut perustella.

Vierailija
73/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on pidemmän päälle hyväksi jos molemmilla pysyy omat harrastukset ja jutut eikä yhdessä olla aina 24/7. Sinä voit veneillä sillä aikaa kun golffari käy golffaamassa tai motoristi ajamassa.

T: 17 vuotta onnellisesti naimisissa ollut naismotoristi

Omat harrastukset on tärkeitä eikä 24/7 voi tosiaan olla yhdessä. Mä näen kuitenkin eri harrastukset niin, että kun toinen käy salilla niin toinen käy vaikka spinningissä tai pelaamassa futista tjsp. Itse en näe mielekkäänä, että viikonloppuna tai lomalla aamulla suunnataan eri teille ja illalla mennään yhdessä nukkumaan. Olen sellainen, että jos olen yhdessä jonkun kanssa niin sitten haluan myös olla yhdessä sen kanssa. Haluan jakaa muitakin asioita kuin sohvan ja sängyn. Jotkut harrastukset vaan ovat ajankäytöltään melko hallitsevia.

Vierailija
74/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääsit jo tässä vaiheessa eroon :D

Vierailija
75/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain pakit tinderissä ammattini takia. Oli kiinnostunut siihen asti kunnes kerroin ammattini joka on miesvaltaisella duunarialalla. Ei kuulema voisi ikinä deittailla duunaria. Etenkään naista joka tekee "miesten hommia". Piti hienon puheen kuinka akateeminen itse on ja hävisi kuin tuhka tuuleen.

Hauskinta oli se että kahden kuukauden päästä törmäsin mieheen eräässä tapahtumassa ja juteltiin hetki. Hän sitten kysyi lähtisinkö treffeille ja hän pahoitteli sanojaan ja käytöstään tinderissä. Sanoin etten ikinä voisi deittailla idioottia ja lähdin pois.

Vierailija
76/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt jollakin tavalla "muita parempi", jos ajaa vaikka kirjastoautoa, bussia (johon tarvitaan C-kortin lisäksi muutakin) tai vaikka hevosautoa? Se on sitten toinen juttu, milloin on tarpeeksi naisellinen. Varmaan sellainen, jolla ei edes ole ajokorttia vaan mies ajaa aina. Tai äiti, sisko, kaveri tai lapsi.

Kylläpä minulle tuli nyt kovasti naisellinen olo! Eihän se haittaa, vaikka minulla on ikioma moottorisaha ja hirvikivääri, mutta kuorma-autokorttia ei ole eikä tule?

Vierailija
77/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on jotain siistiä kun nainen osaa ajaa kuorma-autoa! 😎 Mulla itsellä vaan b-kortti 😁

M31

Todellakin on! Varastolla oon ja voi vitsi kun täysperävaunun peruutti ahtaaseen lastauslaiturille taitavasti ERITTÄIN kaunis 20 nuori nainen oli meillä silmät pyöreinä useampikin.

Vierailija
78/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa siinä on? Hevospiireissä kaikilla naisilla on vähintään pikku-E ja kuorma-autokortti eli yhdistelmä BEC, useimmilla myös joku isompi D-yhdistelmä. Jollain ne hevoset pitää liikuttaa raveihin ja ratsastuskisoihin ja takaisin kotitalliin. Ei ne yksin liiku.

Kyllä ne joskus liikkuu. Et ole ratatalleista kuullut. Sellaisilta hevoset pääset suoraan tallista radalle. Niitä vaan on aika harvoilla, ja vielä harvemmat ajavat hevosillaan vain kotiradalla.

AB-kortin sai ennen automaattisesti, kun sai autokoulun jälkeen inssin suoritetuksi, vaikka ei olisi koskaan edes nähnyt oikeaa moottoripyörää. ABC-kortin sai, kun kävi autokoulun vähän pitemmän kaavan mukaan eli jotain lisättyjä teoriatunteja ja ajoivat kouluajot kuorma-autolla. Taisi olla joskus 2000-luvun alkua, kun C-korttia ei enää saanut suoraan autokoulusta 18-vuotiaana niin kuin ennen.

Vierailija
79/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aloittaa jossain Tinderissä puheen ajokortistansa?

Vierailija
80/86 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 'muita parempi' on aika osuva kuvaamaan joidenkin asennetta. Muinoin kun pääsin toisella yrittämällä yliopistoon lukemaan alaa, josta olin aina haaveillut, poikaystävä tokaisi 'älä kuvittele, että olet muita parempi'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi