Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa raskaanaolevaa vaimoa

Vierailija
13.08.2018 |

Viestini tulee poikimaan varmaan miljoonaa vihaista viestiä mutta ihan sama. Jonnekin on avauduttava.
Olen yrittäjä ja pitänyt viimeksi vapaata maaliskuussa. Viikonloput menee töissä. Vähäisen vapaa-aikani yritän jakaa ystävien, harrastusten ja vaimon kesken.
Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden ja vaimoni on ollut myös työelämässä. Kiitokset on pakko antaa siitä hänelle että silloin kun hän ei ollut raskaana, hän jaksoi hoitaa yksin kodin jne oman työnsä lisäksi. VALITTAMATTA. VALITTAMATTA siitä että olen jatkuvasti töissä. Ehkä tilanne ei ollut aiemmin ihan näin paha kuin nyt mutta kuitenkin.

Mitä pidemmälle vaimon raskaus on edennyt, sitä h*lvetin rasittavampi hänestä on tullut. Vaatii saada tietää koska tulen töistä kotiin -koska haluaa muka että syömme ruoan yhdessä. Vaatimuksia satelee lisääntyvässä määrin kotona: pitäisi tehdä sitä ja tätä, kuskata ostamaan se ja tuo tuote. Nyt vaimo jäi äitiyslomalle eikä voi selkäkivun takia imuroida tai kantaa ruokakasseja. Tästä on saatu aikaiseksi aivan helvetillisiä riitoja. Hän vaatii että olen kotona tiettyyn aikaan jotta voimme käydä yhdessä kaupassa tai että siivouspäivästä pitää sopia etukäteen. Vihaan noita vaatimuksia.
Viikonlopun tapahtumat saivat minut nyt sitten jättämään vaimoni.
Lauantaina eräs kaveripariskuntamme oli pyytänyt meidät kylään. Pariskunnan rouva ja vaimoni sanoivat että ruoka olisi klo 16, että jos siihen mennessä tulisin töistä. Tämä vaatimus ajoi minut melkein hulluuden partaalle: jouduin kaahaamaan kuin hullu että ehdin klo 16 kun rouvat näin vaativat.
Sunnuntaina lähdin aamulla salille aamulla ja jätin vaimolle viestin asiasta hänen nukkuessaan. Päätin mennä salin jälkeen töihin. Vaimo alkoi muutaman tunnin kuluttua laittaa viestiä missä olen, että ei kenelläkään voi mennä salilla montaa tuntia. Sanoin että olen töissä.
Siitä se riemu repesi. Vaimo vollotti kotona että elämässämme ei ole mitään muuta kuin minun firmani. Että hän on ollut yksin raskauden ajan (ööö kertokaa miten terve aikuinen nainen ei muka pärjää yksin raskausaikana?) Ja hän on tulee olemaan yksin vauvan synnyttyä (laskettuun aikaan on 2 vkoa). Olen sanonut että kun vauva syntyy, pidän sitten kesälomaa ja pyrin vähentämään töitä.
Vaimo vaan itkee. Minulta meni hermo. Hajotin keittiössä kaikki näkösällä olevat tavarat, tuntui että vaimon vaatimukset kaikista v*tun aikatauluista yms kävi liian raskaaksi.
Huusin vaimolle että hän on pilannut elämäni (osittain totta, tällä että vaatii minulta kokoajan jotain). Huusin että hän on vienyt ilon elämästäni kaikessa ja pilannut kiinnostuksen työhöni. Että koko nainen on oikeasti pelkkä h*lvetinmoinen rasite elämässäni.
Vaimo käski pakata tavarat ja lähteä. Kuulemma ei aio kasvattaa lasta ihmisen kanssa joka hajottaa raivopäissään tavaroita eikä ihmisen kanssa joka kokee puolisonsa rasitteena.
Lähdin mielelläni. Tottakai harmittaa että tilanne meni tähän mutta ei kukaan täyspäinen mies kestä tällaisia jatkuvia aikataulu vaatimuksia. Olen yhtä aikaa helpottunut että pääsin vaimosta eroon ja samalla mietin että näenköhän lasta ikinä, vai alkaako -varmaan alkaa- vaimo kiristää sillä.

Kommentit (391)

Vierailija
181/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää siitä yrityksestä huolta. Naisille raha tulee seinästä eikä nainen ajattele nokkaansa pidemmälle. Jos nainen näkee pöydällä limpun, niin nainen kuvittelee että huomennakin ilmestyy limppu pöydälle laittamatta tikkua ristiin.

AP kuvittelee, että nainen maksaa kaiken, tekee kaiken ja tyydyttää kaikki tarpeet.

Samalla hän olettaa, että nainen antaa hänen harrastaa yritystoimintaa ja vähän muutakin.

Limpun on ilmestyttävä AP:n pöydälle riippumatta siitä onko nainen sairas vai terve. Ja jos ei limppua ilmesty, hajottaa AP raivoissaan keittiön.

Vierailija
182/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin kovin itsekeskeinen? Tekstistäsi kuvastuu "minä", sitä ja tätä, minun oikeudet, minun pitää kantaa vihdoin kauppakasseja ja vihdoin osallistua siivoukseen. Kyynel. Hyvä vaimo on sinulla ollut jos tähän asti hoitanut oman työnsä ohella kodin. Ehkä sinulla on vaikeus nähdä tätä työmäärää, jonka vaimo on sinun hyväksesi panostanut vuosien ajan.

Nyt aikuistu hyvä mies ja ole vaimosi tukena. Käyt ostamassa isoin mahdollinen ruusukimppu ja suklaata ja pyydä mitä nöyrimmin anteeksi. Arvostamalla vaimoa, arvostat omaa päätöstä mennä naimisiin ja kasvatat integriteettiäsi, eli omanarvontuntoa, joka ei tule yrityksen tuloksista tai rahasta tai ajasta, jonka käytät töihin, vaan siitä, miten kohtelet lähimmäisiä. Tässä tapauksessa omaa rakasta ja ahkeraa vaimoasi.

Raskausaikana vaimo todella muuttuu ja se on erittäin tervettä, elämä kun ei voi jatkua sellaisena kuin se ennen raskautta. Vartalo muuttuu, kotityöt käyvät työläämmiksi, vaimo tajuaa, että pian työmäärä lisääntyy vauvan kanssa ja haluaa sinun luonnollisesti osallistuvan.

Arvosta vaimoasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin kovin itsekeskeinen? Tekstistäsi kuvastuu "minä", sitä ja tätä, minun oikeudet, minun pitää kantaa vihdoin kauppakasseja ja vihdoin osallistua siivoukseen. Kyynel. Hyvä vaimo on sinulla ollut jos tähän asti hoitanut oman työnsä ohella kodin. Ehkä sinulla on vaikeus nähdä tätä työmäärää, jonka vaimo on sinun hyväksesi panostanut vuosien ajan.

Nyt aikuistu hyvä mies ja ole vaimosi tukena. Käyt ostamassa isoin mahdollinen ruusukimppu ja suklaata ja pyydä mitä nöyrimmin anteeksi. Arvostamalla vaimoa, arvostat omaa päätöstä mennä naimisiin ja kasvatat integriteettiäsi, eli omanarvontuntoa, joka ei tule yrityksen tuloksista tai rahasta tai ajasta, jonka käytät töihin, vaan siitä, miten kohtelet lähimmäisiä. Tässä tapauksessa omaa rakasta ja ahkeraa vaimoasi.

Raskausaikana vaimo todella muuttuu ja se on erittäin tervettä, elämä kun ei voi jatkua sellaisena kuin se ennen raskautta. Vartalo muuttuu, kotityöt käyvät työläämmiksi, vaimo tajuaa, että pian työmäärä lisääntyy vauvan kanssa ja haluaa sinun luonnollisesti osallistuvan.

Arvosta vaimoasi!

Ap kertoo rikkoneensa keittiön. Siitä ei taida ihan pelkällä ruusukimpulla selvitä.

Vierailija
184/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko että vauvan tulo ei muuta sinun elämääsi mitenkään, ainoastaan vaimosi?

Raskausaikana kannattaisi ruveta valmistautumaan niihin muutoksiin.

Toivottavasti et ikinä nää lastasi. Kunnon idiootti.

Vierailija
185/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyysi mua tänään kantamaan kauppakassin, koska sillä meni salilla selkä rikki eikä se saa kantaa mitään. Prkl taidan mennä rikkomaan sen autotallin, vtut mitään kasseja kanna stana!

Vierailija
186/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvosta vaimoasi!

Ap kertoo rikkoneensa keittiön. Siitä ei taida ihan pelkällä ruusukimpulla selvitä.

No toki en niin tässä väitäkkään, että ruusukimpulla lunastetaan anteeksiantamus, mutta haluan että ap tajuaa, että Asenteen ja siitä lähtevien tekojen täytyy muuttua. Lisäksi apn käytöksessä voi olla esim. ADHD piirteitä, tuo keittiön hajottaminen, mikä voidaan rinnastaa henkiseksi pahoinpitelyksi, ehdottomasti ap täytyy saada lääkärin puheille, ei ole normaalia.

Vierailija
187/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei susta kyllä isäksi ole. Vauva ei ole vielä syntynyt ja sulla ei hermot kestä edes raskaana olevaa vaimoa.

Uskomaton juntti kyllä olet. Vaimon ja lapsen kannalta ihan paras ratkaisu että jatkat vaan yrittäjänä ihan omassa osoitteessasi ja vaimo kyllä löytää aikanaan aikuisemman ja vastuullisen miehen itselleen.

Vierailija
188/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus ei ole sairaus. En ymmärrä naisia jotka valittavat kaikesta sen syyn varjolla kun ovat raskaana. Itse olen synnyttänyt neljä lasta ja odottaessani olin täysin voimissani. Ei yhtään huonoja muistoja.

On lapsellista oikutella raskauden varjolla ja vaatia erityiskohtelua.

Tsemppiä ap:lle.

Riskiraskaus, kaksosraskaus, kroonisesti sairaan raskaus, raskausmyrkytys, erilainen kuin SINUN raskaus? Vaikkei raskaus oleaan sairaus se ei missään nimessä tarkoita etteikö se olisi suunnaton rasitus keholle, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, ja joskus jopa sairauteen verrattavissa. Kuten nyt vaikka raskausmyrkytys, joka on vakava tila pitkälle mentyään. Samoiten synnytys on ilman apua sellaisenaan vaarallinen tapahtuma, joten ihan hyvin verrattavissa johonkin vaaralliseen operaatioon. Tai pitkällä olleen raskauden keskeytyminen, jolloin kaikki sikiön osat eivät tulekaan ulos, vaan jäävät sisään aiheuttaen jopa tappavan tulehduksen, onhan näitä. Sekin on paljon kertovaa ihmisen raskaudesta, että jos lapset kehittyisivät kohdussa hitusekin pidemmälle, kuin nyt kehittyvät kuolisivat äidit synnytykseen. Ihmisen synnytys on paljon hankalampi tapahtuma, kuin suurimman osan muiden nisäkkäiden. Yksi syy miksi Neandertalin ihminen kuoli sukupuuttoon oli luultavasti, että lasten synnyttäminen alkoi olla liian vaikeaa ja suuri osa naisista kuoli siihen.

Onneksi nykyään etenkin täällä Suomessa tämmöiset biologiset ja muut tekijät ovat harvinaisempia ja meillä on hyvä terveydenhuolto. Ei se silti tee joka raskaudesta helppoa, kuin heinänteko. Eikä tarvitse olla edes mitään äärimmäisen vakavaa päällä, että fyysinen olo on todella huono.

Vierailija
189/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
190/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siitä vaan. Keittiö on hajotettu, pistetään olkkari päreiksi kun vaimo ei toimi. Toivottavasti vaimosi osaa turvakotiin. 

Vierailija
191/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi pitänyt sanoa:jos lapsia haluat..niin ei onnistu minun kanssani.

Kuka on noin tyhmä että antaa vaimon tulla raskaaksi, vaikka ei itse halua lasta???

no näit'ä riittää

Vierailija
192/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omet hirviöpuoliso. Elämässäsi on näköjään etusijalla Minö Itse, vaikka on vauvakin tulossa. Lisäksi ilet väki altainen henkisesti, kun huusit ja tavaroiden rikkominen on symbolista väkivaltaa, mikä on enää pienen aakeleen päässä fyysisestä väkivallasta. Lisäksi syytät vaimoasi 'elämäsi pilaamisesta', vaikka olet ihan itse siittänyt alulle lapsen. On todella parempi, että vaimo eroaa sinusta asap. Elarit joudut maksamaan, toivottavasti kypsyt sen verran, että pidät yhteyttä lapseen, vaikka tapaamiset pitää ainakin aluksi järjestää valvotusti väkivaltataipumuksesi ja tuon vastuuttomuutesi vuoksi.

Toivottavasti aloitus oli kuitenkin vain provo, eikä tuollaista ole oikeasti.

Todella sairasta, että yli 200 tätäkin yläpeukuttaa! Kenenkään ei tarvitse alistua tuollaiseen henkiseen väkivaltaan, mihin ap on joutunut. Ja voit olla varma, että tuo pahenee miljoonakertaiseksi kunhan lapsi syntyy, jos on jo nyt tuollaista. Ja erota jos yrität, niin on sellainen piru irti että! Näitä on nähty. Sanon tämän naisena ja äitinä.

Vierailija
193/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei susta kyllä isäksi ole. Vauva ei ole vielä syntynyt ja sulla ei hermot kestä edes raskaana olevaa vaimoa.

Uskomaton juntti kyllä olet. Vaimon ja lapsen kannalta ihan paras ratkaisu että jatkat vaan yrittäjänä ihan omassa osoitteessasi ja vaimo kyllä löytää aikanaan aikuisemman ja vastuullisen miehen itselleen.

Eipä ole tuosta vaimosta äidiksi. Tuo on niin satavarma tuleva marttyyrimamma, kun Äiti haluaa ja Äiti tahtoo ja Äiti päättää... äitisitäjatätä.. Äiti kiristää lapsilla isää ja käyttää välikappaleena.

Sairasta miten moni nainen pitää tuollaista henkisen väkivallan harjoittamista normaalina ja hyväksyttävänä.

Vierailija
194/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pyysi mua tänään kantamaan kauppakassin, koska sillä meni salilla selkä rikki eikä se saa kantaa mitään. Prkl taidan mennä rikkomaan sen autotallin, vtut mitään kasseja kanna stana!

Et tainut lukea aloitusta, kun on mennyt pointti ohi. Katsoisitko mieheltäsi vastaavaa, mitä ap:n vaimo harjoittaa? Jännä, etten tajunnut mikä valtava naislauman tuki mulla olis ollut tehdä vaikka mitä raskaana ollessani! Kaikki syntilista olis poispyyhitty. Harmi, kun kuvittelin olevani samalla tavalla vastuussa teoistani kuin kuka tahansa muukin ihminen.

Vierailija
195/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko että vauvan tulo ei muuta sinun elämääsi mitenkään, ainoastaan vaimosi?

Raskausaikana kannattaisi ruveta valmistautumaan niihin muutoksiin.

Toivottavasti et ikinä nää lastasi. Kunnon idiootti.

Kuolen nauruun tätä ironiaa.. :'D sua ei kiinnosta itseäsi vittujakaan LAPSEN oikeus nähdä ja tuntea vanhempansa. Kunhan kosto.

Raskausaika ei oikeuta mihinkään toisen kontrollointiin. Ei todellakaan.

Ap, pakene ja vaadi oikeusteitse oikeudet lapseen. Tulet vielä hulluksi tuon naisen kanssa.

Vierailija
196/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mies, jonka mielestä raskaus ei ole sairaus. Joten mentiin kuin pieni eläin koko raskausajan ulkona, nääs kas kun raskaus ei ole sairaus. Piti ottaa vauva-arjesta etuottia ja sitten kun vauva syntyi, piti rentoutua kaksinverroin. Jotenkin kävi niin että tuosta loisesta otin eron.

Vierailija
197/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on isänä ihan samanlaiset oikeudet lapseesi kuin äidilläkin. Näköjään elää vieläkin vahvassa käsitys siitä, että lapset ovat äidin omaisuutta, hallinnan alaisena ja pelinappuloita.

Vierailija
198/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvosta vaimoasi!

No toki en niin tässä väitäkkään, että ruusukimpulla lunastetaan anteeksiantamus, mutta haluan että ap tajuaa, että Asenteen ja siitä lähtevien tekojen täytyy muuttua. Lisäksi apn käytöksessä voi olla esim. ADHD piirteitä, tuo keittiön hajottaminen, mikä voidaan rinnastaa henkiseksi pahoinpitelyksi, ehdottomasti ap täytyy saada lääkärin puheille, ei ole normaalia.

Etkö tosissasi näe naisen toiminnassa mitään vikaa??

Vierailija
199/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ostat miehelle kaljaa ja pyydät anteeksi, ettet ole aiemmin kantanut kasseja. Sehän on sun homma.

Vierailija
200/391 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvosta vaimoasi!

Etkö tosissasi näe naisen toiminnassa mitään vikaa??

Kilteinkin koira puree, kun tarpeeksi ahdistat nurkkaan ja söhit kepillä.

P.s. ap tehtailee kommentteja näppis sauhuten LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan