Sinisten kannatus 0,8%, silti ei kuulu vaatimuksia pj.:n vaihtamiseksi. Miksihän ei?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Joko persut voidaan luokitella äärioikeistopuolueeksi.
Ylen dokumentissa "Vihan kehto", Kreikan Kultainen aamunkoitto käytti samanlaista retoriikkaa kuin persut.
Sinisten kohtalo on sinetöity.
Jos persut pysyvät vallassa, puolueen vihapuheet lisäävät aggressiivista liikehdintää kentällä.
Kumma, että maa.han.muu.ton ongelmaa ei voi käsitellä järkevästi. Vihan lietsominen ja väkivallan lisääntyminen vaan pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sellainen tutina että vaaleissa merkittävä osa persujen galupkannatuksesta siirtyykin sinisille. Äänestäjäkunnassa on niitä jotka eivät ole edes tajunneet puolueen hajoneen ja vasta äänestyskopissa huomaa että kappasvaan, tuo Terhohan onkin näköjään sinisten listalla.
Ai että kopissa sitten äänestäisi puoluetta josta ei ole ennen kuullutkaan? Tekisitkö sinä niin? XD
Yleensä Suomessa ihmiset tapaavat äänestää henkilöä eikä puoluetta. Esim. Ruotsissahan äänestetään puoluetta ja puolue itse pistää ehdokkaansa haluamaansa läpimenojärjestykseen. Näin ollen olisi mahdollista että joku mulkero, josta puolue itse tykkää, menisi kansansuosikin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sellainen tutina että vaaleissa merkittävä osa persujen galupkannatuksesta siirtyykin sinisille. Äänestäjäkunnassa on niitä jotka eivät ole edes tajunneet puolueen hajoneen ja vasta äänestyskopissa huomaa että kappasvaan, tuo Terhohan onkin näköjään sinisten listalla.
Ai että kopissa sitten äänestäisi puoluetta josta ei ole ennen kuullutkaan? Tekisitkö sinä niin? XD
Yleensä Suomessa ihmiset tapaavat äänestää henkilöä eikä puoluetta. Esim. Ruotsissahan äänestetään puoluetta ja puolue itse pistää ehdokkaansa haluamaansa läpimenojärjestykseen. Näin ollen olisi mahdollista että joku mulkero, josta puolue itse tykkää, menisi kansansuosikin edelle.
Ehkä presidentinvaaleissa joskus on noin.
Kuka niiden pj edes on?