Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ystävän harrastukset rasittaa...

Vierailija
03.11.2022 |

...ja syy siihen on että hän tuputtaa aina näitä omia harrastuksia myös minulle! Pitäisi olla innostunut laskettelusta, lähtemään vaellusretkelle, jousiampumaan, fribaamaan, pelaamaan jotain tietokonepeliä ja milloin mitäkin.

Todella rasittavaa kun tuntuu, että jos noi hänen lajinsa eivät mua kiinnosta tai en halua kokeilla, niin ikäänkuin olisin jotenkin vähemmän viehättävä tai kiinnostava hänen mielestään. Siis että hän jotenkin melkein tuntuisi suuttuvan kun en halua tehdä noita juttuja.

Onko toi teidän mielestä normaalia? vai pitäisikö mun korjata asennettani jotenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....niin ja onko teillä muilla vastaavaa?

Vierailija
2/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin, ap. Vie hänet zumbaamaan ja runoiltaan, tai mitä ikinä sinä harrastatkin, ja sitten mene hänen kanssaan jousiampumaan ja näpyttelemään jotain kone-peli-tsydeemiä.

Elämän piiri laajenee teillä molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa, jos joutuu vapaa-aikaa viettämään yhdessä.

Vierailija
4/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäntapojenne erilaisuus harmittaa, kannattaako seurustelua ylipäätään jatkaa?

Vierailija
5/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos minulla mies olisi ja harrastaisi.Pyytäisi mukaan harrastus. Parempi tuollainen mies. Kuin mies joka pelaa netti totoa ja samalla kittaa kaljaa ja tupakoi..Tai on soffa perunana työn jälkeen soffalla.Lenkkimakkara toisessa kädessä toisessa kädessä kaukosäädin.

Vierailija
6/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kurjaa, jos joutuu vapaa-aikaa viettämään yhdessä.

Ymmärrän kyllä ap:tä ei ole kivaa jos tuntuu että pakotetaan harrastuksiin joista ei nauti...ihan omasta lapsuudesta on jäänyt traumoja tästä. Mutta tietysti jos on jotain mitä voisi ajatella tekevänsä noista jutuista vaikkei se niin kiinnostaisikaan, niin ehkä voisi yrittää?

Vierailija
7/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa harrastetaan ja kokeillaan uusia juttuja yhdessä. Löytynyt molemmille uusia mieluisia asioita. Kuulostaa kyllä, että AP:lla on aika vakava asennevamma? Oletko eroa miettinyt ettet niin vetäisi miestäsi alaspäin? 

Vierailija
8/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämäntapojenne erilaisuus harmittaa, kannattaako seurustelua ylipäätään jatkaa?

En ymmärrä miksi pariskuntana pitäisi olla yhteiset harrastukset!? Ei minulla ja miehelläni ainakaan ole, yhteistä tekemistä tosin on sitäkin kotosalla ja käydään lenkittämässä koiria jne. mutta eipä ole mies toivonut että lähtisin metsälle tai nyrkkeilyyn mukaan....silti mielelläni toki opin ja kuuntelen jos hän niistä kertoo.

Vierailija
9/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sellaisia pariskuntia jotka kävisivät yhteisissä harrastuksissa...kuka edes katsoisi lapsia silloin jos molemmat harrastuksissa?

Vierailija
10/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko itse mitään kodin ulkopuolella? Jos yrittää vaan saada sinut innostumaan jostain ja pois sohvalta?

Vierailija
11/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pariskuntana pitäisi olla yhteiset harrastukset!? Ei minulla ja miehelläni ainakaan ole, yhteistä tekemistä tosin on sitäkin kotosalla ja käydään lenkittämässä koiria jne. mutta eipä ole mies toivonut että lähtisin metsälle tai nyrkkeilyyn mukaan....silti mielelläni toki opin ja kuuntelen jos hän niistä kertoo.

Me ollaan käyty kokeilemassa toistemme harrastuksia ja todettu, että ihan kivaa, ymmärrän, miksi harrastat tätä.

Sen jälkeen minä jatkan tallilla käyntiä ja ratsastusta, mies melontaa ja kiipeilyä.

Ei tarvii olla samat harrastukset. Yhdessä ollaan käyty joskus kokeilemassa uusia lajeja uteliaisuudesta.

Vierailija
12/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko itse mitään kodin ulkopuolella? Jos yrittää vaan saada sinut innostumaan jostain ja pois sohvalta?

En todellakaan ole mikään sohvaperuna, mutta viihdyn kyllä hyvin kotona tai kaikki harrastukseni sijoittuvat sinne. Paitsi lenkillä tykkään käydä, mutta mies ei pyynnöistäni huolimatta halua lähteä mukaan, kuulemma tylsää...tai jos lähtee niin sitten sen pitää olla semmoinen monen tunnin patikkaretki. Kumpikaan ei siis ilmeisesti halua joustaa. Ehkä emme vain sovi yhteen. Minulle tosin kävisi hyvin sekin että molemmilla on omat harrastuksensa.

-ap

Vierailija
13/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä ja mies tätä. Aina sama, mies tekee väärin. Joku toinen voisi saada miehestäsi unelmamiehen. Ja sinusta unelmanaisen, mitä et nyt tälle miehelle selvästi ole.

Vierailija
14/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana vihreet rasittaa.

Vierailija
15/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sana vihreet rasittaa.

Sori kirj outusvirhestä

Vierailija
16/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sellaisia pariskuntia jotka kävisivät yhteisissä harrastuksissa...kuka edes katsoisi lapsia silloin jos molemmat harrastuksissa?

Meillä ainakin on sen verran aikaavievät nuo harrastukset että jos niissä ei olisi mitään päällekkäisyyksiä niin aika vähän tulisi yhdessä aikaa vietettyä. 

Kun lapset oli pieniä niin se tietysti asetti omat rajoitteensa vaikka paljon löytyi sellaistakin tekemistä mihin lapset sai pienestä pitäen mukaan. Siinä vaiheessa kyllä arvosti kyllä myös jollain tapaa enemmän niitä ihan omia yksityisiä juttujaan, se lapsiarki usein riitti yhteisen "harrastamisen" tarpeen tyydyttämään mainiosti ja vaikka tunnin lenkki ihan yksinään tuntui tosi hyvältä :D

Kaikenkaikkiaan kuitenkin koen elämäni rikastuneen siitä että on tehty paljon yhdessä ja välillä menty vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle kokeilemaan niitä toisenkin juttuja. Aina niistä on ollut vähintään yhtä kokemusta rikkaampi ja joistakin on tullut yhteisiä kivoja juttuja.

Vierailija
17/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei nalkuta se on hyvä mies.

Vierailija
18/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on yhdyssana.

Vierailija
19/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies opettaa nuoruudessaan oppimaansa long fist styleä.

Lo un g p ah tiug au tyyliä, sori jos en osanut fonetisoida sitä oikein.

Hän kykenee luennoimaan monologimaisesti yhtä lyöntiä neljä tuntia putkeen ja on hyvin ankara että treeni loppuu vasta kun hän on tyytyväinen lyönnin onnistumiseseen.

Tämä on joka päiväistä ja pakollista koko perheelle.

Toinen intohimo on sauvakävely ja oikean tekniikan löytäminen siihen. Arvatenkin mieheni on insinööri.

Joka vuosi käydään lapissa tuntureilla harrastamassa sauvakävelyä ja etsitään oikeaa tekniikkaa parin metrin alueelta ennen kuin vaellus voi alkaakaan. Sauvakävely kuulema tukee long fist stailia.

Vierailija
20/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisethan ei tuputa omia harrastuksiaan miehille... EHEI! Naiset ovat täydellisiä. Naisten harrastukset ovat täydellisiä. Miesten harrastukset paskoja.

Naiset, tässä teille ilmainen neuvo: ole mukava.