Ruma vartalo karkottaa miehet!
Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?
Kommentit (148)
Äläs yleistä.
Jos sulla on ruma vartalo ja se on saanut miehen lähtemään lipettiin, niin kaikki ei niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Haha,
olenkin aina ihmetellyt miksi naiset käyttää niin paljon noita apuvälineitä :D
Totuushan paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa! Ellei tarkoitus edes ole muuta kuin saada huomiota etäältä.
Mutta naiset eivät näytä hyvältä miehiä varten tai joillekin sekin on yksi motiivi, mutta tuskin koskaan tärkein. Tietysti on erityistilanteita, kuten baari-ilta, jolloin miesten mielenkiinto halutaan saada heräämään tai työpaikalla on ihana poikamies. Itse tykkään näyttää hyvältä, tykkään vaatteista, kengistä jne. Jotta vaatteet istuisivat hyvin, on lähes pakko kohentaa jotain kohtaa vartalosta keinotekoisesti alkaen rintaliiveistä. Tuskin kukaan kiinnittää minuun mitään huomiota, mutta olen itse iloinen, jos pidän peilikuvastani. Itsensä kanssa ihminen lähinnä on, joten itseä varten kai sitä laittautuu.
Kaikki ihmiset ovat susirumia alasti. Miehet etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Ja vakka kantensa valitsee.
Lyhyt ja lihava mies
Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.
T.M.36v.
Tiedoksi sulle. Vehkeen piituudella ei ole yhtään merkitystä. Luuletteko te miehet, että keskikokoista isompi vehje tekee teistä miehekkäimäksi tai haluttavammoiksi? Ei ja ei! Mies ei ole ainoastaan penis.
Terv. 26 v. Kaunis ja hyväkroppainen nainen
Täytyy alkaa t-paita kampanja: En ota vastuuta fantasioistasi, saatan näyttää toisen näköiseltä.
Housuihin oma merkintä: En ole vastuussa oletuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on just ne tissit. Kynnyskysymys siis. Jos on push-ups käytössä niin ennen pitkään huijauksesta joutuu myös vastaamaan.
Mistä huijauksesta? Ymmärrän ehkä jos nainen on oikeasti täysin rinnaton mutta on tunkenut rintaliiveihin täytettä ja näyttää että olisi c-kupin tissit. Ei ole vielä yksikään tapailemani mies tästä huijauksesta pahastunut että puen pienehköt b-kupin tissini push up liiveihin koska niin näyttää monet vaatteet paremmilta ym. Rinnan koko pienenee loppujen lopuksi hyvin vähän kun mietitään miten asiaa havainnoidaan, sen sijaan eiköhän jokainen mies tajua ettei ne rasvamöllykät näytä todellakaan itsestään kahdelta pallolta jos puhutaan siitä että rintavarustus litistetään näkyvyyttä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Ja vakka kantensa valitsee.
Lyhyt ja lihava mies
Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.
T.M.36v.
Tiedoksi sulle. Vehkeen piituudella ei ole yhtään merkitystä. Luuletteko te miehet, että keskikokoista isompi vehje tekee teistä miehekkäimäksi tai haluttavammoiksi? Ei ja ei! Mies ei ole ainoastaan penis.
Terv. 26 v. Kaunis ja hyväkroppainen nainenKyse ei olekkaan siitä, mutta minua haukuttiin lyhyeksi ja lihavaksi, niin ajattelin kuitata tälle v*ttuilijalle, koska sillä on aivan selvästi pieni penis.
T.M36v.
ihanko totta? Yleensä95% näin onkin, jos lähtee vähän...viihteelle :)