Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma vartalo karkottaa miehet!

Vierailija
11.08.2018 |

Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan huijausvaatteilla? Topattuja rintsikoita varmaan , mitä muuta? En käsitä.

Itse en käytä push-uppeja kahdesta syystä: ensinnäkin ovat epämukavat ja toiseksi en halua mainostaa olevani isorintaisempi kuin oikeasti olen. Että näiden täytyy kelvata.

Sellua nyt varmaan on miltei kaikilla... vaikea uskoa että aikuinen mies yllättyisi siitä että nainen ei näytäkään ihan samalta ilman vaatteita kuin vaattee päällä.

Vierailija
102/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi sitä valitusta kun joku nainen sitten menee kaupungilla vaatteissa joissa näkyy. Miten kehtaakin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-n miksi peität muhkura kroppaasi systeemeillä, sama ku olis menossa pamelaanterssonnin kaa punkkaan vehtaamaan ja sit se riisus näköis kokovartalopukusysteemin päältä ja alta paljastuis joku karjakko ranuan takakylältä nii mitäs siihen sit sanoa ja tehdä ku että tais jäädä pesukone kotiin päälle tai kahvinkeitin tai että just muistin et pittääpi lähtee tärkeeseen palaveriin jyrkänkoskelle

Vierailija
104/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketunhäntä tissejä nolostelee moni nainen

Vierailija
105/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan huijausvaatteilla? Topattuja rintsikoita varmaan , mitä muuta? En käsitä.

Itse en käytä push-uppeja kahdesta syystä: ensinnäkin ovat epämukavat ja toiseksi en halua mainostaa olevani isorintaisempi kuin oikeasti olen. Että näiden täytyy kelvata.

Sellua nyt varmaan on miltei kaikilla... vaikea uskoa että aikuinen mies yllättyisi siitä että nainen ei näytäkään ihan samalta ilman vaatteita kuin vaattee päällä.

Rintsikoiden lisäksi voi olla, pe*stoppaukset ja kiristäviä/kohottavia toppeja, alkkareita, alushameita, ja ihan päällyshousuja tai mekkoja.

Vierailija
106/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tais yks mies saada traumoja yhteisen yön jälkeen, ei oo kuulunu eikä näkynyt..Mutta mitä sitten. Se on hänen oikeutensa jos mun kroppa ei oo hänen makuunsa. Eipähän ainakaan päin naamaa haukkunut. Paitsi mulla näkee jo päällepäin ettei kroppa oo priimaa, röllykkävatsa ja iso rasvapyllyhän sieltä sitten vaatteiden alta paljastui.

Vierailija
107/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia vartaloita on vain ihmisillä, jotka eivät pidä itsestään huolta ja se näkyy jo asenteessa itseensä. Ei ylipaino haittaa, jos vähintään kerran viikossa harrastaa liikuntaa ja syö monipuolisesti. Ei ole väärin nauttia elämästä ja omasta kehostaan myös makunautintojen kautta. Ahdasmielisyys ja välinpitämättömyys omaa kehoa kohtaan tekee ihmisestä ruman. Telkkarista kun katsoo yleisurheilukisoja, ei urheilijoissa näy yhtään rumaa ihmistä. Ne kuulantyöntäjänaisetkin ovat aika ihania.

Totta. Tuolla kisoissa on nähty just niitä ruumiinrakenteeltaan aidosti isoja naisia, joista ei pientä ja siroa saa mitenkään eikä tietenkään pidäkään. Just niitä jotka on näyttäviä, kurvikkaita ja upeita. Kropasta on pidetty huolta treenaamalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja se näkyy. Ei tosiaan ole maattu sohvalla käsi sipsipussissa ja lipitetty viiniä paisuen muodottomaksi ja löllyväksi kasaksi taikinaa.

Minulla on ruumiinrakenne, jota ei saa kauniiksi ja naiselliseksi mitenkään. Leveät hartiat, ei vyötäröä eikä lantiota, isot kädet ja jalat, pihtipolvet. Lisäksi massa kertyy kaikkialle muualle kuin naisellisiin paikkoihin, olipa kyseessä sitten lihas tai läski. Rinnaton olen myöskin. Moni mies vaihtaisi kanssani kroppaa ilomielin.

Mutta näillä on mentävä mitä on saatu.

Tuohan kuulostaa tosi hyvältä. Kuolaan aina uimarinaisten leveitä hartioita ja paksuja käsiä ja jalkoja

eri, M31

Turha selittää, ei naiset usko jos mies sanoo tuommosta.  Eivät millään usko että miehillä voisi olla omia mielipiteitä, koska eihän naisillakaan ole.  Kaikki ovat samaa mietä että tuollaisia puhuvat vain onnettomat luuserit jotka tekee sen tietenkin seksin toiveissa. 

Voihan joku tykätä, ei liene mahdotonta. En vain tuollaiseen mieheen ole vielä koskaan törmännyt 35-vuotisen elämäni aikana.

Vierailija
108/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ruma vartalo?

Oletan, että sellainen normaali, tavallista elämää viettävän naisen vartalo.

Kauniiksi - jopa normaaliksi - mielletään nykyään vain treenatut, rasvattomat, selluliitittomat ja oikeista kohdista kurveille taipuvat kropat. Kaikki muu on "sairaalloisen rumaa".

Nykyajan normaali ja tavallinen on valitettavan usein liikkumaton ja epäterveellinen elämä. Lihavia on ihan kamalasti ja sitten vastapainona on näitä rajusti photaroituja instabeibejä ja -hunkseja eikä kumpikaan näistä ääripää ole normaali tai tavallinen.

Tämä. Kyllä se on oikeasti rumaa, kun kaksinkertaiset kantokahvat tursuavat löllymään jo nuorilla leideillä aivan liian kireiden farkkujen ja "kutistuneen" paidan välistä. Miksi pitää ahtaa itsensä ihan väkisin monta numeroa liian pieniin vaatteisiin? Vielä vähemmän kaunista tästä tekee mielestäni se, että ulospäin näkyy, millaiset elämäntavat ovat. Käveleviä mäkkäri- ja energiajuomamainoksia...

Siksi varmaan, että väljemmät vaatteet on tanttavaatteita.

Vierailija
109/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mäkin olen vähän pyöreä, en niin kiinteä, meikitön ja resting bitch face nainen, mutta silti ukot katselevat ja ehdottelevat. En ole koskaan kokenut itseäni viehättäväksi, enkä ole kiinnostunut huomiosta. Pointtina vaan se, että ihmisille tuntuu kyllä kelpaavan muutkin kuin missit. Uutta ukkoa onkeen vaan.

Tottakai kelpaa, mutta eikö ap:n pointtina just ollutkin se että mies oli kelpuuttanut ap:n kaikilla virityssarjoilla varustettuna ja ilman niitä ei. Jatkossa kannattaa siis olla ihan oma itsensä ilman korottavia ja kiristäviä härpäkkeitä ja sitä sitten kelpaa makkaroineen tai ei, mutta eipähän tule pettymystä puolin eikä toisin.

Noilla spankseilla ja muilla wonderbrailla saa oikeasti tehtyä ihmeitä.

Ja kun miehet näkevät mediassa photoshopattuja naisia eivätkä missään normi naisia niin luulevatkin, että naiset ovat täydellisiä.

Vierailija
110/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko hyvä kroppa. Oon aina ollut hoikka, läpipasko. Fyysisen työn vuoksi on ihan kiinteäkin.

Nuorena mulla oli järkyttävät itsetunto-ongelmat.

160cm, 47kg, 70D.

Nyt en välitä.

Vain kerran elämässäni ok-näköinen mies on lähestynyt mua. En koe olevani ruma enkä epänaisellinen.

Mutta median luoma kauneus/komeus on vain harvojen saavutettavissa.

Mitä enemmän sitä tavoittelee, sitä tyytymättömämpi on. Mitä hyötyä kauneudesta on, jos kauniin naisen oven takana jonottaa 1000 kelvotonta miestä? Ei kauneus ole tae siitä että löytää hyvän kumppanin.

Ihmiset ovat pinnallisia. Jotkut enemmän, toiset vähemmän.

Vierailija
111/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia vartaloita on vain ihmisillä, jotka eivät pidä itsestään huolta ja se näkyy jo asenteessa itseensä. Ei ylipaino haittaa, jos vähintään kerran viikossa harrastaa liikuntaa ja syö monipuolisesti. Ei ole väärin nauttia elämästä ja omasta kehostaan myös makunautintojen kautta. Ahdasmielisyys ja välinpitämättömyys omaa kehoa kohtaan tekee ihmisestä ruman. Telkkarista kun katsoo yleisurheilukisoja, ei urheilijoissa näy yhtään rumaa ihmistä. Ne kuulantyöntäjänaisetkin ovat aika ihania.

Totta. Tuolla kisoissa on nähty just niitä ruumiinrakenteeltaan aidosti isoja naisia, joista ei pientä ja siroa saa mitenkään eikä tietenkään pidäkään. Just niitä jotka on näyttäviä, kurvikkaita ja upeita. Kropasta on pidetty huolta treenaamalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja se näkyy. Ei tosiaan ole maattu sohvalla käsi sipsipussissa ja lipitetty viiniä paisuen muodottomaksi ja löllyväksi kasaksi taikinaa.

Muta noissa kisoissa kuitenkin ovat ihmiset, joiden työnä on ruumiinharjoitus ja suurin osa on alle 30-vuotiaita.

Heiläkin on kuitenkin alkanut olla ulkonäköpaineita. Kovin moni naisurheilija on meikattuna urheilukentällä.

Vierailija
112/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on kyllä pahinta tuollainen alistunut, miesten mielipiteitä ihannoiva luuseri-nainen. Miksi sillä on niin hirveästi väliä, mitä jotkut miehet ajattelevat. Ei miehetkään juuri koskaan dissaa omaa kroppaansa. Sellaista alistunutta itseinhoa tapaa lähinnä naisilla. Vastenmielistä.

Vierailija
113/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksikästä. Moni naistenmies ja miestennainen ei ole minkään standardien mukainen, mutta he eivät häpeile itseään ja heidän kanssaan on mutkatonta olla. Heillä on hyvä olla kehossaan ja se on kaunista.

Jos ihminen taas koettaa häpeillen piilotella itseään ja keskittyy toisen ihmisen sijaan omaan mahaansa tms, toinenkin kyllä huomaa sen ja pahimmassa tapauksessa näkee lopun aikaa vain sen mahan ja allit, ja alkaa omistajan esimerkistä itsekin nähdä ne vastenmielisinä.

Vierailija
114/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein ruma partneri sängyssä ja päällä, voisi jostain ennen itse tapahtumaa pölliä semmosen koiran kaulurin ja kiinnittää sen partnerin kaulaan, auttaisiko kenties estämään näköyhteyden? Aina jollain naapurilla on koira. Jos ei, niin lampunvarjostimesta saa hienosti kehiteltyä vastaavanlaisen kapineen. Jos näköyhteys säilyy, voisi ajatella sellaista Tutankhamon-tyyppistä käärinliinaa. Tämä toimisi erityisesti sm-tahoille, liinaa auki juuri sen verran että henki pihisee. Ja olisi kuolinliinakin jo ainakin yläpäässä valmiina.

No entä sitten kun se naapuri alkaa kyselemään koiran kaulurin perään? Sanotaan vain että löysin pihalta ja luulin ettei kukaan tarvitse niin tein siitä lampunvarjostimen.

Vierailija
115/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on seksikästä. Moni naistenmies ja miestennainen ei ole minkään standardien mukainen, mutta he eivät häpeile itseään ja heidän kanssaan on mutkatonta olla. Heillä on hyvä olla kehossaan ja se on kaunista.

Jos ihminen taas koettaa häpeillen piilotella itseään ja keskittyy toisen ihmisen sijaan omaan mahaansa tms, toinenkin kyllä huomaa sen ja pahimmassa tapauksessa näkee lopun aikaa vain sen mahan ja allit, ja alkaa omistajan esimerkistä itsekin nähdä ne vastenmielisinä.

Tämä on tapahtunut minulle. Hän houkutteli minut pedin puolelle, mutta jäätyi yhtäkkiä jotenkin täysin kesken kaiken. Vaatteita riisuessaan koko ihminen näytti kutistuvan kasaan ja hakeutui suoraan sikiöasentoon peiton alle. Hän häpesi kehoaan niin kovasti, että minuakin lopulta alkoi hävettää hänen puolestaan, vaikken ollut nähnyt koko vartaloa.

Vierailija
116/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisesti luovuttanut miesten suhteen. Huono itsetunto ja ikääkin on. No sitten ajattelin, että olisi kuitenkin kiva tutustua johonkin mieheen vielä . Koska olen tykästynyt Englantiin ja sen maan kulttuuriin, humooriin etc. laitoin hakuun brittiläisen miehen ikähaarukalla 45-55v., mikä vastaa about omaa ikääni.

No kaverit olivat ihan tavallisen oloisia kuvien perusteella. Mutta voi kauhistus! 50v. miehillä oli lähes poikeuksetta hakusessa nainen vm. 35-45, tai vieläkin nuoremmat. No hope.

Vierailija
117/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikoiden lisäksi voi olla, pe*stoppaukset ja kiristäviä/kohottavia toppeja, alkkareita, alushameita, ja ihan päällyshousuja tai mekkoja.

Eiköhän noita jo löydy melkein kokovartalohaalareinakin. Melkoisen paljon niillä kuitenkin saa huijattua kropasta ihan senttejäkin ja varsinkin just niitä makkaroita ja muuta löysyyttä. Eikä siinä mitään, mukavahan se on olla (tai siis näyttää) slimmimmältä mutta ehkä pariutumisvaiheessa moiset kannattaa jättää kaappiin odottamaan. Olisi se aika hurjaa, jos uusi tapailumies näyttäisi vaatteet päällä ihan tavismieheltä ja sitten vaatteiden alta kuoriutuisikin hintelä ja lihakseton kuivan kesän orava. Saattaisi siinä itse kukin yllättyä ja pettyäkin.

Eikä ap sun ( eikä kenenkään muunkaan) pidä tuosta loukkaantua, ethän sä itsekään ole tyytyväinen omaan kroppaasi luonnontilassa kun kerran noita huijaushärpäkkeitä haluat käyttää.

Vierailija
118/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ruma vartalo?

Esimerkiksi sellainen kuin minulla. Lyhyet, paksut sääret, selluliittiset reidet, neliskanttinen suuri takapuoli, mutta kapeahko lantio, paksuhko vyötärö, pitkä selkä, sojottavat rumat ketunnokkatissit. Näiden lisäksi tietysti vielä roppakaupalla luomia, ihokarvoja ja arpia. Oksettavaa.

Vierailija
119/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jostain ihmeen syystä joitakin miehiä kiihottaa ei-niin-kauniit naiset. Heidän kanssaan ei kehtaa liikkua yleisillä paikoilla mutta sänkyyn kelpaavat kyllä paremmin kuin hyvin.

Vierailija
120/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooko kirjoitti:

Jos se häiritsee, niin silloin mies ei ole kiinnostunut sinusta, vain seksistä.

No shit, Sherlock.