Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma vartalo karkottaa miehet!

Vierailija
11.08.2018 |

Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.

T. M.36v.

Anteeksi typo, siis N36v.

Ja siellä nillittää Ville 15 vuotta, joka ei ole nähnyt naista alasti muualla kuin tietokoneen näytöllä.

Vierailija
62/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.

T. M.36v.

Ja vakka kantensa valitsee.

Lyhyt ja lihava mies

Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.

T.M.36v.

Lihava et ole, lyhyt kyllä.

Ehkä lyhyt, mutta penikseni on pidempi kuin sinulla.

Ja aivosi ovat tyhmät kuin pienellä teinipojalla. Jätkä huutelee jotain kull1nsa kokoa netissä - we got a real winner here. Sulle ei tosta koosta oo hyötyä kun et oo koskaan päässyt sitä käyttään kui omaan käteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut tosi paljon ja löysää on kropassa vaikka kuinka, eikä siitä voi ilman kirurgin veistä eroon päästä. Kun aloin laihduttamisen jälkeen deittailla, mulle oli selvää, etten mitään spanxejä voi käyttää, koska on jo tarpeeksi kamalaa leväyttää löllöt esiin ihan tavallisten farkkujen kätköistä :D

Vierailija
64/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on aika ruma vartalo. Eivät miehet taida suuremmin piitata. 

On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.

Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.

Toivottavasti myös itse olet timmi ja treenattu.

Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.

Ei välttämättä niinkään kelpaa, vaan se voi olla jopa ihanne.

Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.

"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?

Okay. 

Itsekin voisin muotoilla asian noin kauniisti vaikka kyllähän niin selluliittia ja varsinkin löysää, velttoa läskiä on oikeastaan ihan kaikkialla. Jotenkin olen nyt tämän kesän aikana tajunnut totuuden ja kyllä tämä melkoinen järkytys on ollut. Ja kyllä on mullakin käynyt kaikki mahdolliset huijausvaatteet mielessä, että kuinka h*lvetissä tämän kropan saa tiukemmaksi ja olemuksen hoikemmaksi. Miestä minä en näillä apukeinolla ole hakemassa (enkä huijaamassa) vaan haluan oman olon paremmaksi ja peilikuvan miellyttävämmäksi ja heti. Nyt nimittäin kumpainenkin v*tuttaa siihen malliin ettei paljoa tee ihmisten ilmoilla liikkua.

Koetko itsesi sairaalloisen rumaksi? 

Rumaksi ainakin. Kyllä mä olen siis tiennyt että ylimääräistä on hieman kertynyt, mutta kuitenkin oman peilikuvansa kanssa on voinut joten kuten elää, kun en kuitenkaan ole näyttänyt niin läskiltä mitä kilojen perusteella tai vaatteiden kutistumisen vuoksi olisi voinut olettaa. Tähän alkukesään asti. Silloin muutin ja tässä uudessa kämpässä oli tietenkin myös uusi peili ja voi h*lvetti sitä järkytyksen määrää, nyt näytän 24/7 siltä kamalalta läskiltä, jonka aiemmin näin vain satunnaisesti muutaman vaatekaupan sovituskopissa. Tämän järkytyksen suorastaan kruunasi se, kun istuin ekaa kertaa pihalla ja satuin näkemään ikkunan heijastuksesta pihallani istuvan keski-ikäisen täti-monikan. Munihan oikeasti piti katsoa kaksi kertaa, että mistä tuo heijastus tulee (eli noinko hyvin tähän näkeekin jonkun muun pihalta) mutta minähän se vaan olin. 

Nyt sitten olen skarpannut syömisten kanssa pari kuukautta, mutta eihän se missään näy. Päinvastoin, meinasin eilen lentää selälleni kun näin itseni sellaisesta telkkariruudussa mikä oli kaupan oven suussa. Mä näytän oikeasti ihan hirveältä!

Nuo valvontakameran(?) kuvat on aivan kamalia. Miksi niiden edes pitää näkyä siinä sisääntulossa asiakkaille? Mikä on sen idea, että sua kuvataan sisääntullessa ja se kuva vielä näytetään sulle? 

Vierailija
65/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiksi mielletään vain muutama prosentti vartaloista. Joskus se tuntuu aivan hirveälle, miten iso osa ihmisistä joutuu koko elämänsä kärsimään vartalonsa takia kohtuuttomasti. Esim. minusta ei tulisi kaunista millään keinolla. Siinä ei laihuus auta.

Ei kenties kaunista, mutta kuitenkin paras versio itsestäsi. Meidän suomalaisten ruumiinrakenne on usein mitä on, mutta kyllä tämänkin vielä saa lihomalla pilattua.

Vierailija
66/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Ihmiset on yleensäkin rumia. Me kaikki.

😂😂😂😂

Vierailija
67/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama ok niin ei mitään hätää. Kroppaa voi muokata jos viitsii nähdä vähän vaivaa 👍

Vierailija
68/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia vartaloita on vain ihmisillä, jotka eivät pidä itsestään huolta ja se näkyy jo asenteessa itseensä. Ei ylipaino haittaa, jos vähintään kerran viikossa harrastaa liikuntaa ja syö monipuolisesti. Ei ole väärin nauttia elämästä ja omasta kehostaan myös makunautintojen kautta. Ahdasmielisyys ja välinpitämättömyys omaa kehoa kohtaan tekee ihmisestä ruman. Telkkarista kun katsoo yleisurheilukisoja, ei urheilijoissa näy yhtään rumaa ihmistä. Ne kuulantyöntäjänaisetkin ovat aika ihania.

Vierailija
69/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.

Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.

Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.

Ei välttämättä niinkään kelpaa, vaan se voi olla jopa ihanne.

Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.

"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?

Okay. 

Itsekin voisin muotoilla asian noin kauniisti vaikka kyllähän niin selluliittia ja varsinkin löysää, velttoa läskiä on oikeastaan ihan kaikkialla. Jotenkin olen nyt tämän kesän aikana tajunnut totuuden ja kyllä tämä melkoinen järkytys on ollut. Ja kyllä on mullakin käynyt kaikki mahdolliset huijausvaatteet mielessä, että kuinka h*lvetissä tämän kropan saa tiukemmaksi ja olemuksen hoikemmaksi. Miestä minä en näillä apukeinolla ole hakemassa (enkä huijaamassa) vaan haluan oman olon paremmaksi ja peilikuvan miellyttävämmäksi ja heti. Nyt nimittäin kumpainenkin v*tuttaa siihen malliin ettei paljoa tee ihmisten ilmoilla liikkua.

Koetko itsesi sairaalloisen rumaksi? 

Rumaksi ainakin. Kyllä mä olen siis tiennyt että ylimääräistä on hieman kertynyt, mutta kuitenkin oman peilikuvansa kanssa on voinut joten kuten elää, kun en kuitenkaan ole näyttänyt niin läskiltä mitä kilojen perusteella tai vaatteiden kutistumisen vuoksi olisi voinut olettaa. Tähän alkukesään asti. Silloin muutin ja tässä uudessa kämpässä oli tietenkin myös uusi peili ja voi h*lvetti sitä järkytyksen määrää, nyt näytän 24/7 siltä kamalalta läskiltä, jonka aiemmin näin vain satunnaisesti muutaman vaatekaupan sovituskopissa. Tämän järkytyksen suorastaan kruunasi se, kun istuin ekaa kertaa pihalla ja satuin näkemään ikkunan heijastuksesta pihallani istuvan keski-ikäisen täti-monikan. Munihan oikeasti piti katsoa kaksi kertaa, että mistä tuo heijastus tulee (eli noinko hyvin tähän näkeekin jonkun muun pihalta) mutta minähän se vaan olin. 

Nyt sitten olen skarpannut syömisten kanssa pari kuukautta, mutta eihän se missään näy. Päinvastoin, meinasin eilen lentää selälleni kun näin itseni sellaisesta telkkariruudussa mikä oli kaupan oven suussa. Mä näytän oikeasti ihan hirveältä!

I feel you. Itselleni selvisi ihan kerralla miksi olen muuttunut täysin näkymättömäksi miesten silmissä. On muuten kaikin puolin ihan uskomattoman asiakasystävällinen ajatus räväyttää totuus tuolla lailla yht'äkkiä yllättäen päin näköä. 

Vierailija
70/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, 

olenkin aina ihmetellyt miksi naiset käyttää niin paljon noita apuvälineitä :D

Totuushan paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa! Ellei tarkoitus edes ole muuta kuin saada huomiota etäältä. 

Huomio etäältä onkin se paras huomio.

Vierailija
71/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, komeilla miehillä on varaa valita.

Etsi tasoistasi.

Vierailija
72/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen epämiellyttynyt miehen vartalosta sänkyyn edetessä vain tilanteissa, joissa en ole alkuunkaan ollut kovin ihastunut ihmiseen ja jo naamassa ja olemuksessa on jokin pistänyt mietityttämään. Kasvoiltaan miellyttävä ja mukava ihminen ei muutu vastenmieliseksi vaatteiden vähetessä, ellei nyt selviä ihan joku hirveä puutos hygienian hoidossa tai Pussy Magnet -tatuointi.

Mielestäni ihmisvartalot ylipäätään eivät ole kovin kauniita, siksi meillä onkin vaatteet. :)

Itseäni pelottaa, että mitä jos olenkin ns. butterface, jonka kroppaa ihaillaan mutta jonka kasvoja pidetään rumina.

Vierailija
73/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että mulla on ollut aina timmimpi ja treenatumpi kroppa mitä mun treffikumppaneilla. Eli pikemminkin minä olen aina ollutse avarakatseisempi. Ei niitä oikeasti fitnessnaisia saa mitenkään treffeille.

No sinä sitten ilmeisesti kykenet kiihottumaan ihan normaalistakin naisvartalosta, toisin kuin tuo jolle vastattiin. Hyvä niin.

Vierailija
74/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillekin pitäis olla tällasia huijauskamppeita, kuten topattuja muskelipaitoja ja boksereita sekä Hugh Jackman-silikoninaamareita jotka voi sitten heittää pois kun viimein on pääsemässä petitouhuihin.

Niitähän on jo :D

https://static.fjcdn.com/large/pictures/91/0a/910a58_5477724.jpg

Ihana! :DDD

Vierailija
75/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia vartaloita on vain ihmisillä, jotka eivät pidä itsestään huolta ja se näkyy jo asenteessa itseensä. Ei ylipaino haittaa, jos vähintään kerran viikossa harrastaa liikuntaa ja syö monipuolisesti. Ei ole väärin nauttia elämästä ja omasta kehostaan myös makunautintojen kautta. Ahdasmielisyys ja välinpitämättömyys omaa kehoa kohtaan tekee ihmisestä ruman. Telkkarista kun katsoo yleisurheilukisoja, ei urheilijoissa näy yhtään rumaa ihmistä. Ne kuulantyöntäjänaisetkin ovat aika ihania.

Totta. Tuolla kisoissa on nähty just niitä ruumiinrakenteeltaan aidosti isoja naisia, joista ei pientä ja siroa saa mitenkään eikä tietenkään pidäkään. Just niitä jotka on näyttäviä, kurvikkaita ja upeita. Kropasta on pidetty huolta treenaamalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja se näkyy. Ei tosiaan ole maattu sohvalla käsi sipsipussissa ja lipitetty viiniä paisuen muodottomaksi ja löllyväksi kasaksi taikinaa.

Vierailija
76/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tuolla kisoissa on nähty just niitä ruumiinrakenteeltaan aidosti isoja naisia, joista ei pientä ja siroa saa mitenkään eikä tietenkään pidäkään. Just niitä jotka on näyttäviä, kurvikkaita ja upeita. Kropasta on pidetty huolta treenaamalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja se näkyy. Ei tosiaan ole maattu sohvalla käsi sipsipussissa ja lipitetty viiniä paisuen muodottomaksi ja löllyväksi kasaksi taikinaa.

Minulla on ruumiinrakenne, jota ei saa kauniiksi ja naiselliseksi mitenkään. Leveät hartiat, ei vyötäröä eikä lantiota, isot kädet ja jalat, pihtipolvet. Lisäksi massa kertyy kaikkialle muualle kuin naisellisiin paikkoihin, olipa kyseessä sitten lihas tai läski. Rinnaton olen myöskin. Moni mies vaihtaisi kanssani kroppaa ilomielin.

Mutta näillä on mentävä mitä on saatu.

Vierailija
77/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

säxitrolli ap aloittaa taas - itse hän  on kaljuunta läskimahainen alkoholisoitunut työtööön, mutta naisviha paistaa joka ikisestä sen aloituksesta läpi. yrittäisi edes.

fokusta nyt.

ei ne naiset sinusta kovin innostu, mutta älä nyt sitä vihaasi purkaa kokonaan naisiin - ei edes ne isommat tätit. kaupan kassa erikseen.

Vierailija
78/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ruumiinrakenne, jota ei saa kauniiksi ja naiselliseksi mitenkään. Leveät hartiat, ei vyötäröä eikä lantiota, isot kädet ja jalat, pihtipolvet. Lisäksi massa kertyy kaikkialle muualle kuin naisellisiin paikkoihin, olipa kyseessä sitten lihas tai läski. Rinnaton olen myöskin. Moni mies vaihtaisi kanssani kroppaa ilomielin.

Mutta näillä on mentävä mitä on saatu.

Tuohan kuulostaa tosi hyvältä. Kuolaan aina uimarinaisten leveitä hartioita ja paksuja käsiä ja jalkoja

eri, M31

Vierailija
79/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ruma vartalo?

Oletan, että sellainen normaali, tavallista elämää viettävän naisen vartalo.

Kauniiksi - jopa normaaliksi - mielletään nykyään vain treenatut, rasvattomat, selluliitittomat ja oikeista kohdista kurveille taipuvat kropat. Kaikki muu on "sairaalloisen rumaa".

Nykyajan normaali ja tavallinen on valitettavan usein liikkumaton ja epäterveellinen elämä. Lihavia on ihan kamalasti ja sitten vastapainona on näitä rajusti photaroituja instabeibejä ja -hunkseja eikä kumpikaan näistä ääripää ole normaali tai tavallinen.

Tämä. Kyllä se on oikeasti rumaa, kun kaksinkertaiset kantokahvat tursuavat löllymään jo nuorilla leideillä aivan liian kireiden farkkujen ja "kutistuneen" paidan välistä. Miksi pitää ahtaa itsensä ihan väkisin monta numeroa liian pieniin vaatteisiin? Vielä vähemmän kaunista tästä tekee mielestäni se, että ulospäin näkyy, millaiset elämäntavat ovat. Käveleviä mäkkäri- ja energiajuomamainoksia...

Vierailija
80/148 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Iso nainen on todella upea, kunhan on ryhdikäs ja kiinteä. Ei noilla naisilla paljoin kaksarit ja mahamakkarat hyllyneet kun pukattiin kuulaa tai paiskattiin moukaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän