Ruma vartalo karkottaa miehet!
Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?
Kommentit (148)
Kyllähän asia on niin että lähes jokainen käyttää jotain muokkaavia kohottava,ei se ole kenenkään huijaamista te tekopyhät ihmiset haluatte vain mollata
Ole ylpeä siitä kuka olet ja millainen jos joku noin pinnallinen ajattelee jotai....niin eipä ollut resepti sen arvoinen ja tuskin ois pystynyt tyydyttämään sinua
Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita!
M49
Älkää ny oikeesti hyvät ihmiset miettikö liikaa miltä näytätte. Hoitakaa terveys ja pää kuntoon, se riittää. Aina tulee joku jolle kelpaa ja joka kelpaa sulle. Ja aina tulee kauniimpia ihmisiä vastaan, turha verrata. Ei missitkään kaikille kelpaa, niin se vain on. Kattokaa itte, joukossa vaikka minkä näköisiä eukkoja. Tai ns. pelimiehiä, jotka rumia ku perkeleet joita säikähtäis jos tulis pimeässä metsässä vastaan. Ja kummasti voi olla vientiä. Ei kantsi vängätä täällä miltä pitäis näyttää ja ei pitäis. Täskin ajas olis joku ehtinyt lukea itsetunto-opusta tai käydä lenkillä. Ja jos niin sattuu että joku valittaa sun ulkonäöstä niin sano että etsi sitten parempi, jos saat. Ihmiset liioittelee omaa rumuutta. En kohdista paatostani niille, joiden naama on pilattu akkuhapolla. Toivottavasti ei sentään niin ole käynyt täällä kellekään.
T. koiran kauluri
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä nyt niin paljon voi huijata, että toinen ihan järkyttyy :D
No pelkästään isot navan korkeudella roikkuvat rinnat liivien riisumisen jälkeen saattaa hieman yllättää. Herkimpiä jopa järkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pelkästään isot navan korkeudella roikkuvat rinnat liivien riisumisen jälkeen saattaa hieman yllättää. Herkimpiä jopa järkyttää.
Ne on just ne tissit. Kynnyskysymys siis. Jos on push-ups käytössä niin ennen pitkään huijauksesta joutuu myös vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan huijausvaatteilla? Topattuja rintsikoita varmaan , mitä muuta? En käsitä.
Itse en käytä push-uppeja kahdesta syystä: ensinnäkin ovat epämukavat ja toiseksi en halua mainostaa olevani isorintaisempi kuin oikeasti olen. Että näiden täytyy kelvata.
Sellua nyt varmaan on miltei kaikilla... vaikea uskoa että aikuinen mies yllättyisi siitä että nainen ei näytäkään ihan samalta ilman vaatteita kuin vaattee päällä.Rintsikoiden lisäksi voi olla, pe*stoppaukset ja kiristäviä/kohottavia toppeja, alkkareita, alushameita, ja ihan päällyshousuja tai mekkoja.
Kuka noita kidutusvaatteita käyttää, jos ei puhuta "glamourmalleista"? Kaarituelliset rintsikat ovat kyllä yleisiä, varmaan siksi että rintojen hölskyminen ei tunnu kivalta.
Täällä yksi joka käyttää topattuja farkkuja. Lattanat ei paljon miehiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on just ne tissit. Kynnyskysymys siis. Jos on push-ups käytössä niin ennen pitkään huijauksesta joutuu myös vastaamaan.
Osaatko suositella tuettomia liivejä (merkki) vai onko parempi ilman?
Naisen vartalo kuin michelin-ukko rengasmainoksessa on hot.
Pitää viedä kellariin, pois näkyvistä ( ei auringonvaloa)
Olin pitkään ihastunut erääseen mieheen työpaikalla. Pikkuhiljaa tuo ihastuminen sitten haaleni pois. Vasta viime viikolla huomasin, että tuo mies käyttää töissä tosi löysiä housuja, eikä pepusta saa mitään selkoa.
En ollut siis koko tuona ihastumisen aikana huomannut "tarkistaa" hänen takapuoltaan, vaikka se on aina ollut minulle mukamas tosi tärkeää, että miehellä on hyvä peppu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän asia on niin että lähes jokainen käyttää jotain muokkaavia kohottava,ei se ole kenenkään huijaamista te tekopyhät ihmiset haluatte vain mollata
Höpö höpö, ei todellakaan lähes jokainen käytä... Jos et sitten laske tavallisia rintaliivejä muokkaavaksi vaatteeksi.
Voi olla, että on alkanut pulla haisemaan niin mies tullut toisiin aatoksiin.
Miehen liian läpinäkyvä kusipäisyys yleensä karkoittaa kaikki fiksut naiset ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat, pienet rinnat, ketunnokat...Joopa joo. Itse omistan isot rinnat ja koska painovoima on olemassa, ne riippuvat. Rintaliivit lisäävät mukavuutta, eivät haudo ja rinnat eivät löllähtele ympäriinsä. Pitäisikö sitten käyttää rintaliivejä, kun on tilanteessa, jossa joku mies näkee ne. Jos joku järkyttyy mua liivittömänä, se on hänen ongelmansa, ei minun.
Ei suorastaan tuolla tavalla, että hommat olisi lopahtaneet kesken, mutta myöhemmin kävi ilmi, että mies oli sitä mieltä, että minun rinnoissani on vikaa. Suhde kyseiseen mieheen tietysti loppui, enkä sen jälkeen ole uskaltanut ajatellakaan miehiä.