Ruma vartalo karkottaa miehet!
Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monella on aika ruma vartalo. Eivät miehet taida suuremmin piitata.
On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.
Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.
Toivottavasti myös itse olet timmi ja treenattu.
Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.
Ei välttämättä niinkään kelpaa, vaan se voi olla jopa ihanne.
Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.
"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?
Okay.
Itsekin voisin muotoilla asian noin kauniisti vaikka kyllähän niin selluliittia ja varsinkin löysää, velttoa läskiä on oikeastaan ihan kaikkialla. Jotenkin olen nyt tämän kesän aikana tajunnut totuuden ja kyllä tämä melkoinen järkytys on ollut. Ja kyllä on mullakin käynyt kaikki mahdolliset huijausvaatteet mielessä, että kuinka h*lvetissä tämän kropan saa tiukemmaksi ja olemuksen hoikemmaksi. Miestä minä en näillä apukeinolla ole hakemassa (enkä huijaamassa) vaan haluan oman olon paremmaksi ja peilikuvan miellyttävämmäksi ja heti. Nyt nimittäin kumpainenkin v*tuttaa siihen malliin ettei paljoa tee ihmisten ilmoilla liikkua.
Koetko itsesi sairaalloisen rumaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.
Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.
Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.
Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.
Ei voi olla kyse sairaalloisessa kunnossa olevasta ihmisestä, jos kerran "huijausvaatteilla" saa feikattua itsestään timmin. Tai sitten "sairalloinen" merkitsee sinulle jotain ihan muuta kuin yleiskielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?
Okay.
Itsekin voisin muotoilla asian noin kauniisti vaikka kyllähän niin selluliittia ja varsinkin löysää, velttoa läskiä on oikeastaan ihan kaikkialla. Jotenkin olen nyt tämän kesän aikana tajunnut totuuden ja kyllä tämä melkoinen järkytys on ollut. Ja kyllä on mullakin käynyt kaikki mahdolliset huijausvaatteet mielessä, että kuinka h*lvetissä tämän kropan saa tiukemmaksi ja olemuksen hoikemmaksi. Miestä minä en näillä apukeinolla ole hakemassa (enkä huijaamassa) vaan haluan oman olon paremmaksi ja peilikuvan miellyttävämmäksi ja heti. Nyt nimittäin kumpainenkin v*tuttaa siihen malliin ettei paljoa tee ihmisten ilmoilla liikkua.
Sinun pitää mennä terapiaan. Jonkinlainen häiriö suhteessa omaan kehoon ja ruumiinkuvaan. Samoin häikkää siinä, että pureskelematta nielet ulkoapäin tulevat mallit menemällä jopa niin pitkälle, että vihaat _omaa_ kehoasi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ruma vartalo?
Oletan, että sellainen normaali, tavallista elämää viettävän naisen vartalo.
Kauniiksi - jopa normaaliksi - mielletään nykyään vain treenatut, rasvattomat, selluliitittomat ja oikeista kohdista kurveille taipuvat kropat. Kaikki muu on "sairaalloisen rumaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okay.
Koetko itsesi sairaalloisen rumaksi?
Rumaksi ainakin. Kyllä mä olen siis tiennyt että ylimääräistä on hieman kertynyt, mutta kuitenkin oman peilikuvansa kanssa on voinut joten kuten elää, kun en kuitenkaan ole näyttänyt niin läskiltä mitä kilojen perusteella tai vaatteiden kutistumisen vuoksi olisi voinut olettaa. Tähän alkukesään asti. Silloin muutin ja tässä uudessa kämpässä oli tietenkin myös uusi peili ja voi h*lvetti sitä järkytyksen määrää, nyt näytän 24/7 siltä kamalalta läskiltä, jonka aiemmin näin vain satunnaisesti muutaman vaatekaupan sovituskopissa. Tämän järkytyksen suorastaan kruunasi se, kun istuin ekaa kertaa pihalla ja satuin näkemään ikkunan heijastuksesta pihallani istuvan keski-ikäisen täti-monikan. Munihan oikeasti piti katsoa kaksi kertaa, että mistä tuo heijastus tulee (eli noinko hyvin tähän näkeekin jonkun muun pihalta) mutta minähän se vaan olin.
Nyt sitten olen skarpannut syömisten kanssa pari kuukautta, mutta eihän se missään näy. Päinvastoin, meinasin eilen lentää selälleni kun näin itseni sellaisesta telkkariruudussa mikä oli kaupan oven suussa. Mä näytän oikeasti ihan hirveältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi - jopa normaaliksi - mielletään nykyään vain treenatut, rasvattomat, selluliitittomat ja oikeista kohdista kurveille taipuvat kropat. Kaikki muu on "sairaalloisen rumaa".
Säälittää se, että lehdissä ja netissä on esillä vain työkseen ulkonäköään puunaavat ja ruokavaliotaan säätävät ihmiset. Siellä on bikinikuvia sellaisista jotka saavat rahaa itsensä esittelystä, joten heidän työnsä on treenata.
Tavallinen ihminen, mies ja nainen, ei näytä siltä. Nuoret pitävät näitä esillä olevia normaaleina, ja luulevat olevansa epänormaaleja ja rumia.
Vaikka nämä työkseen poseeraavat ovat olleet jo lähtökohtaisesti ruumiinrakenteeltaan sopusuhtaisia. Suorastaan epänormaalin sopusuhtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kunhan ei ole luiseva tai pallomainen, niin ei ole rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan normaali ja tavallinen on valitettavan usein liikkumaton ja epäterveellinen elämä. Lihavia on ihan kamalasti ja sitten vastapainona on näitä rajusti photaroituja instabeibejä ja -hunkseja eikä kumpikaan näistä ääripää ole normaali tai tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Anteeksi typo, siis N36v.
Kauniiksi mielletään vain muutama prosentti vartaloista. Joskus se tuntuu aivan hirveälle, miten iso osa ihmisistä joutuu koko elämänsä kärsimään vartalonsa takia kohtuuttomasti. Esim. minusta ei tulisi kaunista millään keinolla. Siinä ei laihuus auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Ja vakka kantensa valitsee.
Lyhyt ja lihava mies
Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.
T.M.36v.
Lihava et ole, lyhyt kyllä.
No ei ole lyhytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseäni varten syön terveellisesti ja liikun. Ehkä saan ihailevan katseenkin mutta sehän ei ole mikään prioriteetti. Terveys ja siinä sivussa kauneuskin. Kukapa ei haluaisi voida kokonaisvaltaisesti hyvin. Tsemppiä aloittajalle!
Minä taas laihdutin vain ulkonäön takia. Terve olen joka tapauksessa (väliaikaisesti).
Miehillekin pitäis olla tällasia huijauskamppeita, kuten topattuja muskelipaitoja ja boksereita sekä Hugh Jackman-silikoninaamareita jotka voi sitten heittää pois kun viimein on pääsemässä petitouhuihin.
On onnekas jos saa apua huijausvaatteista. Silloin on löysää läskiä. Minulla taas läski on kiinteää, paksua, jota ei saa mitenkään vaatteilla painettua kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M.36v.
Tämä on sellainen aikamiehen kommentti joka täytyisi laittaa kehyksissä AV:n etusivulle pysyvästi.
Tämä vähentäisi niitä ketjuja joissa epävarmat naiset ja pikkupojat kinaavat sivukaupalla yksityiskohtaisesti miltä naisen tulisi näyttää täyttääkseen miesten tarkat kriteerit.
Ihan samaa ajattelin.
Tähän ketjuun ovat nyt tasojankkaajien asemesta näemmä eksyneet normaalilla tunne-elämällä varustetut, tervepäiset miehet (ja muutama saalistava pelimies). Taitaa avauksena olla sellainen, ettei houkuttele itsesäälissä rypeviä miesasiamantran jauhajia.
Juuri näin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että mulla on ollut aina timmimpi ja treenatumpi kroppa mitä mun treffikumppaneilla. Eli pikemminkin minä olen aina ollutse avarakatseisempi. Ei niitä oikeasti fitnessnaisia saa mitenkään treffeille.
Väärä mies sulla.Oli kiinnostunut vaan panemaan.Ei ne miehenkään ole täydellisiä.Jos olet tyytymätön johonkin minkä voi muuttaa, niin sinulla on tasan kolme vaihtoehtoa a)muuta mitä voit b)et muuta, mutta hyväksyt ja kuljet pää pystyssä c)et muuta, etkä hyväksy eli jatkat kuten ennenkin
Näin
Vierailija kirjoitti:
Miehillekin pitäis olla tällasia huijauskamppeita, kuten topattuja muskelipaitoja ja boksereita sekä Hugh Jackman-silikoninaamareita jotka voi sitten heittää pois kun viimein on pääsemässä petitouhuihin.
Niitähän on jo :D
https://static.fjcdn.com/large/pictures/91/0a/910a58_5477724.jpg
Ihan samaa ajattelin.
Tähän ketjuun ovat nyt tasojankkaajien asemesta näemmä eksyneet normaalilla tunne-elämällä varustetut, tervepäiset miehet (ja muutama saalistava pelimies). Taitaa avauksena olla sellainen, ettei houkuttele itsesäälissä rypeviä miesasiamantran jauhajia.