Ruma vartalo karkottaa miehet!
Elikkäs olen onnistunut peittämään vartaloni virheet liiankin hyvin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn ja huomasin miehen järkytyksen kun olin riisunut "kohottavat" farkut ja muut huijauskamppeeni. Selluliittia ja löysää siellä täällä. Mies tokaisi, eikö mentäisi ottamaan pienet mukavan viikonlopun kunniaksi. Näyttikin ihan kauhistuneelta! Onko kokemuksia kellään vastaavasta?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Tosi monella on aika ruma vartalo. Eivät miehet taida suuremmin piitata.
On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.
Piittaa ne. Mut tyytyvät, jos eivät saa parempaa.
Ap:n olisi hyvä tehdä prismatesti. Kuinka monta hyväkroppaisia pariskuntaa siellä näet? Tai sellaista jossa edes toisella on kaunis kroppa? Vähissä ovat. Jos kroppasi ei kelpaa yhdelle, niin seuraavalle kelpaa varmasti. Hyvä kun pääsit tyypistä eroon.
Ei se ruma vartalo miehiä karkota, mutta estää useimmilta sitoutumishalut kyllä. Pim_psa kelpaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Ja vakka kantensa valitsee.
Lyhyt ja lihava mies
Mun käy sua kyl sääliks. On varmaan kurja olo ja itsetunto nollas.
Kannattaako koittaa olla jotain mitä et oo, kun kuiteskin totuus paljastuu?
Ja ei. Musta jätkä ei tehnyt törkeästi. Se tajusi, ettei pysty kiihottumaan ja koitti päästä tilanteesta pois loukkaamatta sua liikaa. Säälin sitäkin. Silläkin on oikeus valita kenen kans menee sänkyyn ja sanoa ei. Ihan kuten naisillakin.
Mulla ihan hyvä, tiimalasi, mutta sporttinen kroppa, mutta miehekkään kulmikas naama ja siihen vielä ohuet luonnonkiharat pehkohiukset. Ennemmin oon huomannu, että nätti naama ja kauniit hiukset sallii tosi rumankin kropan. Mun kroppa ei merkkaa miehille yhtään mitään, kun koko pää pitäis vaihtaa. Varmaan myös sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ruma vartalo miehiä karkota, mutta estää useimmilta sitoutumishalut kyllä. Pim_psa kelpaa silti.
Kelpaaaaaa kyllä kaunis ja uhkea nainen!
M69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että on taas semmosta paskapuhetta koko juttu. Ei oo minunkaan mussukalla mikään missivartalo ja silti se on kiihottavin vartalo mitä olen ikinä nähnyt. Kyllä se miehilläkin tunneyhteys on tärkeetä.
T. M.36v.
Lyhyt ja lihava mies
Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.
T.M.36v.
Miten sitä nyt niin paljon voi huijata, että toinen ihan järkyttyy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M.36v.
Lyhyt ja lihava mies
Minä olen 178cm pitkä ja 70kg paino eli oonko lyhyt ja lihava?? Ja jos haluat peniksen pituuden tietää, niin se on 17,5cm.
T.M.36v.
Lihava et ole, lyhyt kyllä.
Ruma naama karkoittaa kaikki. Mulla on kaunis vartalo, mutta naama kuin kirveellä veistetty vinoksi. Yksi mies laittoi pyyhkeen naaman päälle seksin aikana, ettei näe rumaa naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M.36v.
Lyhyt ja lihava mies
T.M.36v.
Lihava et ole, lyhyt kyllä.
Ehkä lyhyt, mutta penikseni on pidempi kuin sinulla.
Ihan itseäni varten syön terveellisesti ja liikun. Ehkä saan ihailevan katseenkin mutta sehän ei ole mikään prioriteetti. Terveys ja siinä sivussa kauneuskin. Kukapa ei haluaisi voida kokonaisvaltaisesti hyvin. Tsemppiä aloittajalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienoa, että on olemassa keinoja, joilla vartalon saa näyttämään paremmalta. Itse olen ajatellut hankkia tuetut kalsarit, kun en jaksa treenata takamusta.
Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.
Toivottavasti myös itse olet timmi ja treenattu.
Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.
Tähän on helppo ratkaisu: olla olematta ruma. Se on ihan lifestyle-kysymys, haluaako normaali terve ihminen syödä itsensä liikuntakyvyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin naisen timmi kroppa ilman selluliittia on se mikä himottaa eli elintärkeä juttu.
Tosin naiset ovat tässäKIN asiassa monesti miehiä avarakatseisempia, ja timmillekin naiselle kelpaa hyvin myös sellainen chubby dad body, jos mies itse on fiksu ja mukava.
Ei välttämättä niinkään kelpaa, vaan se voi olla jopa ihanne.
Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän oli puhe rumista eli ilmeisesti sairaalloisessa kunnossa olevista ihmisistä. Ei siitä, onko joku "timmi" vai "vähän pullukka". En osaa edes sanoa, kummassa tilanteessa ihminen keskimäärin näyttäisi paremmalta, oli sitten kissa tai koira.
"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?
Okay.
Vierailija kirjoitti:
T. M.36v.
Tämä on sellainen aikamiehen kommentti joka täytyisi laittaa kehyksissä AV:n etusivulle pysyvästi.
Tämä vähentäisi niitä ketjuja joissa epävarmat naiset ja pikkupojat kinaavat sivukaupalla yksityiskohtaisesti miltä naisen tulisi näyttää täyttääkseen miesten tarkat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selluliittia ja löysää siellä täällä", kirjoitti ap. Ai tämä on nykyään äärimmäisen rumaa, ihan sairaalloista?
Okay.
Itsekin voisin muotoilla asian noin kauniisti vaikka kyllähän niin selluliittia ja varsinkin löysää, velttoa läskiä on oikeastaan ihan kaikkialla. Jotenkin olen nyt tämän kesän aikana tajunnut totuuden ja kyllä tämä melkoinen järkytys on ollut. Ja kyllä on mullakin käynyt kaikki mahdolliset huijausvaatteet mielessä, että kuinka h*lvetissä tämän kropan saa tiukemmaksi ja olemuksen hoikemmaksi. Miestä minä en näillä apukeinolla ole hakemassa (enkä huijaamassa) vaan haluan oman olon paremmaksi ja peilikuvan miellyttävämmäksi ja heti. Nyt nimittäin kumpainenkin v*tuttaa siihen malliin ettei paljoa tee ihmisten ilmoilla liikkua.
Huijausvaatteet? Mitä ne on?